Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung face magarii
Last Updated: May 13 2021 12:42, Started by
TrafalgarLaw
, May 10 2021 07:47
·
0
#1
Posted 10 May 2021 - 07:47
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fz2R7-zTdKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Galaxy A50 caruia nu ii mai merge display-ul. Se înlocuiește la un service third-party, iar dupa ce este reparat se constată că nu îi mai merge senzorul de amprentă, încorporat în spatele display-ului. Se pare că acest lucru se întâmplă în urma actualizării software trimise în iulie 2020. Daca A50 are o versiune mai veche, totul e ok. Samsung deci trimite update-uri pentru a lupta impotriva reparațiilor. |
#2
Posted 10 May 2021 - 07:51
Ca si cei de la Apple, la fel fac.
Pe de o parte cica e si o forma de protectie pentru a nu se folosi display-uri neautorizate sau ceva de genul asta. |
#3
Posted 10 May 2021 - 07:57
Mai devreme sau mai tarziu, lacomia exagerata se intoarce impotriva ta ca un bumerang.
Au patit-o multi de-a lungul timpului, o vor pati si smecherasii astia care se cred nemuritori. |
#5
Posted 10 May 2021 - 07:58
TrafalgarLaw, on 10 mai 2021 - 07:47, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fz2R7-zTdKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Galaxy A50 caruia nu ii mai merge display-ul. Se înlocuiește la un service third-party, iar dupa ce este reparat se constată că nu îi mai merge senzorul de amprentă, încorporat în spatele display-ului. Se pare că acest lucru se întâmplă în urma actualizării software trimise în iulie 2020. Daca A50 are o versiune mai veche, totul e ok. Samsung deci trimite update-uri pentru a lupta impotriva reparațiilor. ce zici tu ce e mai bine ? sa dai 85% din pretul de reparatie, fara sa primesti acte, la "servisul de gms de la coltul blocului " Sau sa mergi frumusel la service SAMSUNG unde primesti si factura si garantie pe bune ( cu doar 15 % in plus.?) |
#6
Posted 10 May 2021 - 08:08
foxbat, on 10 mai 2021 - 07:58, said: ce zici tu ce e mai bine ? sa dai 85% din pretul de reparatie, fara sa primesti acte, la "servisul de gms de la coltul blocului " Sau sa mergi frumusel la service SAMSUNG unde primesti si factura si garantie pe bune ( cu doar 15 % in plus.?) Chiar daca cel mai apropiat service Samsung e la 250km departare? |
#7
Posted 10 May 2021 - 08:08
e si mai bine sa-ti schimbi singur ecranul, iesi mult mai ieftin, dar uite ca acum e cam greu sa mai faci asta.
|
#8
Posted 10 May 2021 - 08:12
la masini se intampla acest lucru pentru a stopa furtul lor in vederea dezmembrarii
|
#10
Posted 10 May 2021 - 08:16
foxbat, on 10 mai 2021 - 07:58, said:
ce zici tu ce e mai bine ? sa dai 85% din pretul de reparatie, fara sa primesti acte, la "servisul de gms de la coltul blocului " Sau sa mergi frumusel la service SAMSUNG unde primesti si factura si garantie pe bune ( cu doar 15 % in plus.?) Nu e treaba producătorilor să oprească evaziunea fiscală, e treaba statului. Nu e treaba Samsung să protejeze consumatorii, e treaba statului. Și nu e treaba Samsung să oblige clientul cum să-și repare propriile lucruri pe banii lui, e treaba clientului. Samsung face telefoane și piese, și le vinde, iar clientul alege dacă le vrea. Sau nu. Înlocuiește Samsung cu orice vrei tu. |
|
#11
Posted 10 May 2021 - 08:19
Se fac magarii si cu actualizarile.Prin ele se ingreuneaza dispozitivul in functionare si te obliga sa cumperi altul nou. Tot la Apple s-au raportat prima data aceste probleme.
Edited by PiticVerde, 10 May 2021 - 08:19. |
#12
Posted 10 May 2021 - 08:21
Isi protejeaza afacerea. Bravo lor, daca au gasit modalitatea
|
#13
Posted 10 May 2021 - 08:21
daca nu era de la louis rossman as fi trec peste, repede. dar na, daca vine de la el, probabil e de incredere. ce sa zic, apple scoate mufa jack, lumea rade de ei, dupa care fac la fel. apple scoate incarcatorul, altii scot incarcatorul. apple face in asa fel incat sa nu poti sa schimbi ceva, astia fac la fel.
acum samsung pune reclame in aplicatie de vreme si altele. deci na, o sa fie din ce in ce mai trist. Edited by bobitad, 10 May 2021 - 08:22. |
#14
Posted 10 May 2021 - 08:22
alexcrist, on 10 mai 2021 - 08:16, said:
Cel mai bine e să ai de ales. Nu e treaba producătorilor să oprească evaziunea fiscală, e treaba statului. Nu e treaba Samsung să protejeze consumatorii, e treaba statului. Și nu e treaba Samsung să oblige clientul cum să-și repare propriile lucruri pe banii lui, e treaba clientului. Samsung face telefoane și piese, și le vinde, iar clientul alege dacă le vrea. Sau nu. Înlocuiește Samsung cu orice vrei tu. e treaba producatorului sa isi protejeze calitatea produselor. ai idee presupun cata lume se plange ca e proasta bateria ( e noua domne'. am schimbat o acum 2 saptamani ) si cand verifici de fapt e o pocnitoare aftermarket? . de ecrane nu mai zic. etc PiticVerde, on 10 mai 2021 - 08:19, said:
Se fac magarii si cu actualizarile.Prin ele se ingreuneaza dispozitivul in functionare si te obliga sa cumperi altul nou. Tot la Apple s-au raportat prima data aceste probleme. asta e ca aia cu "nu ne vaccinam". next please. |
#15
Posted 10 May 2021 - 08:25
foxbat, on 10 mai 2021 - 08:22, said:
e treaba producatorului sa isi protejeze calitatea produselor. ai idee presupun cata lume se plange ca e proasta bateria ( e noua domne'. am schimbat o acum 2 saptamani ) si cand verifici de fapt e o pocnitoare aftermarket? . de ecrane nu mai zic. etc asta e ca aia cu "nu ne vaccinam". next please. In March, Apple agreed to pay up to $500 million to settle claims of intentionally slowing down older phones. That settlement called for Apple to pay consumers at least $25 per iPhone, though some consumers who had already spent hundreds on new devices saw the payments as too little, too late.Nov 18, 2020 si de la mkbhd: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RTbrXiIzUt4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by bobitad, 10 May 2021 - 08:40. |
|
#16
Posted 10 May 2021 - 08:41
Asta nu-i magarie.
Este doar tehnica de vanzare,marketing sau cum vrei sa-i zici.Spirit antreprenorial,cum ar zice maimutele europene cu drepturi. Cui nu-i convine,treaba lui.Concurenta e mare pe acest segment. ps. Pe piata exista si alte marci de telefoane,care cica inca nu fac "magarii".Oare? |
#17
Posted 10 May 2021 - 08:41
bobitad, on 10 mai 2021 - 08:25, said:
e bine ca tii cu corporatiile de multi miliarde de dolari si le plangi de mila. nu zice nimeni sa fii paranoia dar prea au degenerat lucrurile. In March, Apple agreed to pay up to $500 million to settle claims of intentionally slowing down older phones. That settlement called for Apple to pay consumers at least $25 per iPhone, though some consumers who had already spent hundreds on new devices saw the payments as too little, too late.Nov 18, 2020 E bine si sa te informezi https://www.cnet.com...-batteries-faq/ |
#18
Posted 10 May 2021 - 08:45
adisz, on 10 mai 2021 - 08:41, said:
Asta nu-i magarie. Este doar tehnica de vanzare,marketing sau cum vrei sa-i zici.Spirit antreprenorial,cum ar zice maimutele europene cu drepturi. Cui nu-i convine,treaba lui.Concurenta e mare pe acest segment. ps. Pe piata exista si alte marci de telefoane,care cica inca nu fac "magarii".Oare? Perfect de acord.Si La huawei am vazut astfel de "practici". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users