Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Samsung face magarii

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#19
gabiz_ro

gabiz_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 04.05.2004
Problema este ca acel cititor de amprenta nu este de fapt incorporat in display este detasabil,
In urma schimbarii displayului tot acel cititor,originalul,este montat in telefon.

Alta problema,nu mai retin cine,tot pe youtube,a schimbat displayul intre doua telefoane noi rezultatul fiind acelasi.Cititor de amprenta inutilizabil.Deci nu conteaza ca displayul este aftermarket sau original Samsung.

#20
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

View Postvata_pa_batz, on 10 mai 2021 - 08:41, said:

E bine si sa te informezi
https://www.cnet.com...-batteries-faq/

mda, m-ai luat prin surprindere...nici nu stiam asta, traiam in lumea mea. normal ca stiam raspunsul apple, dar nu tot ce zice apple are sens. daca erau asa nevinovati de ce nu au luptat ca sa demonstreze asta in instanta? doar au cei mai buni avocati din lume.

asta e ca aia cand a zis Steve Jobs ca iphone-ul n-are semnal ca nu-l tii bine.

Edited by bobitad, 10 May 2021 - 09:01.


#21
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,444
  • Înscris: 30.08.2017

View PostTrafalgarLaw, on 10 mai 2021 - 07:47, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fz2R7-zTdKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Galaxy A50 caruia nu ii mai merge display-ul. Se înlocuiește la un service third-party, iar dupa ce este reparat se constată că nu îi mai merge senzorul de amprentă, încorporat în spatele display-ului. Se pare că acest lucru se întâmplă în urma actualizării software trimise în iulie 2020. Daca A50 are o versiune mai veche, totul e ok.

Samsung deci trimite update-uri pentru a lupta impotriva reparațiilor.

Fix pe ăsta îl urmăream ieri într-un clip despre "right to repair". Da, producătorii pun din ce în ce mai multe piedici. La telefoanele Apple unele componente nu mai pot fi înlocuite nici măcar cu o piesa identică dintr-un alt telefon Apple. Au un cod iar softul nu validează componenta respectiva. Doar în service Apple se poate face asta. Adaugi la asta și planned obsolescence si ajungi in situatia in care telefonul este mai mult un serviciu, decât un produs pe care îl deții. Iar din păcate consumatorii nu par foarte deranjați de asta.

View Postvata_pa_batz, on 10 mai 2021 - 08:41, said:



E bine si sa te informezi
https://www.cnet.com...-batteries-faq/

E bine uneori să nu iei de bun chiar tot ce zice compania X despre produsul sau. Dacă Apple ar fi fost preocupat de binele clientului, nu ar fi făcut tot posibilul să împiedice schimbarea bateriei într-un service non Apple:

Quote


Note: After the repair, your iPhone may display a warning about the “genuineness” of the battery, even when using original Apple parts. If your iPhone functions normally, you can safely ignore the warning.


Edited by george_alexandru, 10 May 2021 - 09:07.


#22
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

View Postfoxbat, on 10 mai 2021 - 08:22, said:

e treaba producatorului sa isi protejeze calitatea produselor. ai idee presupun cata lume se plange ca e proasta bateria ( e noua domne'. am schimbat o acum 2 saptamani ) si cand verifici de fapt e o pocnitoare aftermarket? .
de ecrane nu mai zic.
etc
Ai idee câți se plâng că mașinile sunt proaste, când de fapt folosesc consumabile (inclusiv carburant) se slabă calitate? Hai să închidem tot ce e independent. Până și benzină/motorină să cumpărăm de la producătorii auto, din reprezentanță.

Când e ultima oară când ai cumpărat lichid de parbriz și truse medicale de la reprezentanță? Că există, mai toți producătorii auto oferă lichid de parbriz branduit de ei.

Dar pastile de spălat vase, când ai cumpărat de la producătorul de mașină de vase? Sau mai găsesc și alte exemple. Dar priza din perete din Dedeman am voie s-o folosesc să încarc iPhoneul? Sau trebuie priză de la Apple?

Dacă n-ai făcut-o niciodată (decât cel mult la ridicarea mașinii, când te-au ”obligat” să iei kitul legislativ de la ei), atunci, vorba americanului, mi-am încheiat pledoaria. Posted Image

Edited by alexcrist, 10 May 2021 - 09:09.


#23
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postbobitad, on 10 mai 2021 - 08:46, said:

mda, m-ai luat prin surprindere...nici nu stiam asta, traiam in lumea mea. normal ca stiam raspunsul apple, dar nu tot ce zice apple are sens. daca erau asa nevinovati de ce nu au luptat ca sa demonstreze asta in instanta? doar au cei mai buni avocati din lume.

asta e ca aia cand a zis Steve Jobs ca iphone-ul n-are semnal ca nu-l tii bine.

Ti se spune clar unde a fost greseala. N-au anuntat opinia publica. Sper ca nu-mi ceri vreo disertatie juridica pe tema asta, ca sa complicam lucrurile. A fost o simpla explicatie tehnica si atit.
Ca sa fie clar, nu exista dispozitive implementate intentionat, pentru a reduce duratele de viata. Exista in schimb solutii calculate extrem de strins din motive de costuri


View Postgeorge_alexandru, on 10 mai 2021 - 08:56, said:

E bine uneori să nu iei de bun chiar tot ce zice compania X despre produsul sau. Dacă Apple ar fi fost preocupat de binele clientului, nu ar fi făcut tot posibilul să împiedice schimbarea bateriei într-un service non Apple.

Io nu am nicio legatura cu teoria conspiratiei. Conditiile sint cunoscute si fie le accepti, fie treci mai departe si achizitionezi alt produs. In prima linie nu sta binele clientului prin definitie, ci profitul. Pe de alta parte concurenta este imensa si tocmai de aia nicio firma nu-si risca imaginea

#24
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,444
  • Înscris: 30.08.2017
Nu am sugerat că ar fi o conspirație, e o practică cunoscută. Partea proastă e că pe mulți nu-i deranjează, ceea ce face ca producătorul să întindă și mai mult coarda.

#25
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postgeorge_alexandru, on 10 mai 2021 - 09:12, said:

Nu am sugerat că ar fi o conspirație, e o practică cunoscută. Partea proastă e că pe mulți nu-i deranjează, ceea ce face ca producătorul să întindă și mai mult coarda.

Nu, nu e o practica cunoscuta. Tocmai de aia am si zis "teoria conspiratiei"

#26
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

View Postvata_pa_batz, on 10 mai 2021 - 09:09, said:

Ti se spune clar unde a fost greseala. N-au anuntat opinia publica. Sper ca nu-mi ceri vreo disertatie juridica pe tema asta, ca sa complicam lucrurile. A fost o simpla explicatie tehnica si atit.
Ca sa fie clar, nu exista dispozitive implementate intentionat, pentru a reduce duratele de viata. Exista in schimb solutii calculate extrem de strins din motive de costuri




Io nu am nicio legatura cu teoria conspiratiei. Conditiile sint cunoscute si fie le accepti, fie treci mai departe si achizitionezi alt produs. In prima linie nu sta binele clientului prin definitie, ci profitul. Pe de alta parte concurenta este imensa si tocmai de aia nicio firma nu-si risca imaginea
cu incidentul ala, nu stiu ce a vrut apple sa faca, poate vroiau sa testeze apele? prin update-uri chiar au facut iphoanele vechi sa fie mai bune. si ei sunt singurii care ofera 5 ani de updateuri. la romani e intradevar paranoia asta cu updatat-ul, ca li se strica telefonul sau merge mai greu. poate multi au xiaomi si dasta.
dar apple a facut multe ”nasoleli” de-a lungul timpului. si louis rossman are tot dreptul sa se planga. dasta nici eu nu prea cred versiunea oficiala.

n-am avut nici un telefon care sa mearga mai greu dupa update sau sa faca probleme.

#27
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,349
  • Înscris: 22.10.2007

View Postgeorge_alexandru, on 10 mai 2021 - 09:12, said:

Nu am sugerat că ar fi o conspirație, e o practică cunoscută. Partea proastă e că pe mulți nu-i deranjează, ceea ce face ca producătorul să întindă și mai mult coarda.
marea majoritate oricum au garantie + garantie extinsa si schimba telefonul cel mult odata la 2 ani, asa ca nu ii afecteaza "distractia" asta, iar daca apple a implementat-o e clar ca si restul o vor face.
ca e rau sau nu....  e discutabil, eu unul prefer service-ul oficial daca nu pot sa rezolv eu problema.

Edited by _-livio-_, 10 May 2021 - 09:22.


#28
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postbobitad, on 10 mai 2021 - 09:17, said:

cu incidentul ala, nu stiu ce a vrut apple sa faca, poate vroiau sa testeze apele? prin update-uri chiar au facut iphoanele vechi sa fie mai bune. si ei sunt singurii care ofera 5 ani de updateuri. la romani e intradevar paranoia asta cu updatat-ul, ca li se strica telefonul sau merge mai greu. poate multi au xiaomi si dasta.
dar apple a facut multe ”nasoleli” de-a lungul timpului. si louis rossman are tot dreptul sa se planga. dasta nici eu nu prea cred versiunea oficiala.

n-am avut nici un telefon care sa mearga mai greu dupa update sau sa faca probleme.

Toti producatorii de electronice se confrunta cu concurente zdrobitoare. Tocmai de aia toti sint in cautare de solutii pe reduceri de costuri si tocmai de aia se intimpla sa dea si gherle. Astea sint pur si simplu greseli de proiectare

#29
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Traim intr-o lume plina de idioti care merg in efectul de turma si in care snobismul e la rang de arta.Ne meritam soarta!Companii de genul Samsung,Google,Facebook trebuiau boicotate de mult...
Mai nou am inteles ca nici incarcatoarele nu o sa mai fie disponibile in pachet,decat contra-cost!Au scos castile,acum scot si incarcatoarele.In curand o sa scoata si cablul usb si practic o sa dam (cine o sa vrea) o gramada de bani pe un telefon premium gata incarcat si apoi daca vrei sa il incarci o sa trebuiasca sa cumperi separat si incarcatorul.Dar o sa fie destui care o sa cumpere in continuare produsele lor!

#30
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,505
  • Înscris: 16.03.2007
boicoteaza tu. eventual produ tu telefoane cu incarcator si vom cumpara toti de la tine. fii eroul nostru, baga-i in faliment pe nenorociti!

#31
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,220
  • Înscris: 06.01.2007
Prima data am simtit practivca asta de a te obliga sa cumperi "de la ei", la imprimante. De aia s-au gasit tot felul de solutii, care mai de care, e ireal sa dai 12 mii lei pe un set de 4 tonere, mai mult decat costa imprimanta (A3).
Ei s-au bazat pe faptul ca firmele, care lucreaza cu facturi/deduceri, sa fie jupuite, dar mai tarziu piata uzerilor casnici a devenit tot mai relevanta si au lasat-o mai moale. Cel putin pentru A4 monocrom au inceput sa ofere inclusiv refill facut de user acasa.
Dar...
Un 256MB RAM pentru imprimanta mea se gasea la 2000 lei. Noroc cu fratii nostri kineji, de la care am luat si RAM si un set de rotite, noroc cu piata tonerelor "compatibile" de unde cumpar sub sfert de pret, altfel imprimanta ar fi fost un obiect de mobilier, as fi pus parola la printare. Peste 2000 lei un set de tonere.
Indiferent de cat de mult e fluturata minciuna aia cu pretul la laser e mai mic pe pagina, te costa de te ustura in anus sa printezi ceva, daca folosesti totul original.

Apoi am mai observat ceva, dar inca sunt sub testare. Daca imprimanta detecteaza chip strain, non-hp, baga mai mult toner la gunoi, ca atare tonerul se duce mai repede. La un cartus am scos tonerul (praful) de la gunoi si l-am reintrodus in camera rezervor, am schimbat chipul si l-am mai reciclat o data. Dar asta ramane de testat, nu trag asa de mult incat sa am o statistica . Am insa niste chipuri (de la prietenii nostri kineji) care sunt recunoscute ca HP. Ar trebui sa fac o comparatie, candva, sa vad exact cum sta treaba, dar deocamdata chestia asta ramane un adevar provizoriu, pentru ca asa pare ca se intampla.

Acuma bataia pestelui e pe smartfoane nene. Toata lumea vrea smartfoane sa nu "agațe" pe feisbuc, pe jocuri. Si producatorii profita la greu de metehnele astea. Creeaza tot felul de "necesitati", tot felul de strategii de marketing pe care ei le numesc "tehnologii", Nu ma mira deloc faptul ca nu mai poti sa le repari, deja un produs ajuns pe masa de operatie e unul compromis din mai multe puncte de vedere, mai ales moral.
De la mine nu vad bani. Eu imi iau de pe olx, telefoane rezistente(criteriul de baza), a maxim juma de pret. Acum am un Xcover4, am dat 500 lei pe el, il am deja de 2ani jumate, merge, da-l dracu. Si am sa caut sa boicotez cat pot de mult si cat ma lasa piata, produsele sau firmele cu practici neetice. Imi iau hota de 100 milioane lei inainte de a da pe un telefon 30 milioane. Jet cu practicile neetice. Macar hota daca pateste ceva, o repar eu.

Apropo, imprimanta mi-am luat-o si cu gandul de a o repara, m-am uitat inainte de a o cumpara(olx, bineinteles), ce optiuni de a o repara am. N-a fost cazul, dar.... ca idee, am fost in mentalul ala de a o folosi pana nu mai indeplineste rolul functional si estetic. Jumate din rotile de schimb le am inca nesigilate. Cele pe care le-am schimbat au fost de calitate foarte buna, la pret de cativa dolari (2, 3, 5, genul asta). Poi..?

Edited by maccip, 10 May 2021 - 09:50.


#32
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,444
  • Înscris: 30.08.2017

View Postgeorge_eu25, on 10 mai 2021 - 09:38, said:

Traim intr-o lume plina de idioti care merg in efectul de turma si in care snobismul e la rang de arta.Ne meritam soarta!Companii de genul Samsung,Google,Facebook trebuiau boicotate de mult...
Mai nou am inteles ca nici incarcatoarele nu o sa mai fie disponibile in pachet,decat contra-cost!Au scos castile,acum scot si incarcatoarele.In curand o sa scoata si cablul usb si practic o sa dam (cine o sa vrea) o gramada de bani pe un telefon premium gata incarcat si apoi daca vrei sa il incarci o sa trebuiasca sa cumperi separat si incarcatorul.Dar o sa fie destui care o sa cumpere in continuare produsele lor!

Eh, ei zic ca e chestie de mediu, salveaza planeta. Doar lumea rea crede ca sunt ratiuni financiare in spate

Quote


Apple's intention to sell the iPhone 12 without certain accessories was rumored well before the device was launched. It wasn't just the charger that was dropped — earbuds were also not included with the new model. Despite this, the iPhone 12 started at $799 compared to $699 for the iPhone 11 when that launched a year earlier. This was a touch contentious in some quarters, with prospective buyers arguing that the price should have reflected the reduced box contents. Apple, though, argued that protecting the environment from yet more mining of materials, emissions from production and transport, and e-waste was now the priority, especially given that many buyers would already have the required accessories from previous iPhones.


Si pentru ca salvarea planetei costa, mai dai si niste 100$ extra pentru efort.

View Postmaccip, on 10 mai 2021 - 09:49, said:

Apropo, imprimanta mi-am luat-o si cu gandul de a o repara, m-am uitat inainte de a o cumpara(olx, bineinteles), ce optiuni de a o repara am. N-a fost cazul, dar.... ca idee, am fost in mentalul ala de a o folosi pana nu mai indeplineste rolul functional si estetic. Jumate din rotile de schimb le am inca nesigilate. Cele pe care le-am schimbat au fost de calitate foarte buna, la pret de cativa dolari (2, 3, 5, genul asta). Poi..?

Apropos de imprimante, probabil si pentru ca multi s-au ofuscat cu bataia de cap cauzata de cartuse si tonere, au aparut/avut succes firme precum Brother si tehnologii precum CISS care fac folosirea imprimantei mult mai rezonabila dpdv costuri. Inclusiv producatorii vechi inteleg ca incep sa renunte la practica cu noile modele de imprimante. Posibil la un moment dat sa se intample si cu telefoanele mobile la fel, dar este nevoie ca lumea sa ia atitudine mergand catre competitorii care nu au astfel de practici.

Edited by george_alexandru, 10 May 2021 - 09:57.


#33
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,181
  • Înscris: 08.01.2021

View Postvata_pa_batz, on 10 mai 2021 - 09:09, said:


Ca sa fie clar, nu exista dispozitive implementate intentionat, pentru a reduce duratele de viata. Exista in schimb solutii calculate extrem de strins din motive de costuri


Chestia nu e chiar atat de simpla. Exista putine cazuri de dispozitive din astea dovedite in instanta, cum a fost cazul cu durata de viata a becurilor. Insa infractiunea e una noua, in Europa prima lege a dat-o Franta acum 5 ani ani doar, deci nu prea ai de unde sa ai milioane de exemple deja.
Au mai fost is alte cazuri care nu au ajuns la condamnari in instanta insa s-au platit despagubiri (jegurile de la HP cu imprimantele si mai ales cartusele lor de c..t de exemplu).

#34
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,220
  • Înscris: 06.01.2007
Nu e infractiune, nici nu ai cum sa legiferezi concret acest domeniu.
Dar e o practica neetica pe care trebuie s-o sanctionam noi. Cine doreste, evident.

#35
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,037
  • Înscris: 10.04.2006

View Postalexcrist, on 10 mai 2021 - 09:07, said:

Când e ultima oară când ai cumpărat lichid de parbriz și truse medicale de la reprezentanță? Că există, mai toți producătorii auto oferă lichid de parbriz branduit de ei.

Dar pastile de spălat vase, când ai cumpărat de la producătorul de mașină de vase? Sau mai găsesc și alte exemple. Dar priza din perete din Dedeman am voie s-o folosesc să încarc iPhoneul? Sau trebuie priză de la Apple?
Ai si nu ai dreptate.
Samsung nu are nici o problema sa folosesti incarcatoare 3rd party.
Problema e la scannerul de amprenta care poate fi modificat/tampered with.
Samsung foloseste Knox care este folosit la chestii de business sa asigure acces la informatii sensibile.
Cum ai vrea sa garanteze accesul la chestii sensibile folosind un lacat custom made?
La munca ai avea incredere sa folosesti o cheie oferita de catre UTILIZATOR ca sa protejezi informatiile TALE confidentiale?
Ma indoiesc.
Asa ca de ce te-ai astepta de la Samsung sa aiba incredere in 3rd party cand e vorba de securitate si acces la propriile sisteme?

#36
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View PostKiloW, on 10 mai 2021 - 10:06, said:


Chestia nu e chiar atat de simpla. Exista putine cazuri de dispozitive din astea dovedite in instanta, cum a fost cazul cu durata de viata a becurilor. Insa infractiunea e una noua, in Europa prima lege a dat-o Franta acum 5 ani ani doar, deci nu prea ai de unde sa ai milioane de exemple deja.
Au mai fost is alte cazuri care nu au ajuns la condamnari in instanta insa s-au platit despagubiri (jegurile de la HP cu imprimantele si mai ales cartusele lor de c..t de exemplu).

Chestia e chiar foarte simpla. Firma mea ofera servicii de proiectare. Mai inainte de asta am fost activ io insumi intr-o gramada de domenii, asa incit nu am cum sa merg pe fictiuni, stiu direct de la surse. Nu exclud ca pot exista oi negre pe piata, dar cu siguranta nu printre firmele serioase. Nu este vorba despre Samsung, Apple...
Am incarcat intre timp un Apple 7, il aveam intr-un sertar. Mai are 80% capacitate. Am acum pe masa un Iphone 11 pro max, pe care il frec de cind a aparut si inca are 100% capacitate. Mai am la birou printr-un sertar un Iphone 12 pro max, dar nu l-am bagat inca in functiune. Experientele mele cu Apple au fost intotdeauna pozitive

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate