Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum obtin numarul unui obiect din...

Bios corupt, Dell 5558

Noul PlayStation PLUS - Essential...
 Inmatricularea unui vehicul cu in...

Huawei P50 pro vs Samsung S21 FE ...

Dilema cu distributia la Citroen ...

Telefon cu butoane (Buget: ~200 l...
 Payooner

Electromotor u650

In ce condiții se poate face...

Transmitere index Apa (Bv)
 Golf 5, 1.9diesel, pedala ambreiaj

Cazul Roe vs. Wade din SUA a fost...

Beavis and Butt-Head Do the Unive...

De ce a pus Z-ul?
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
2445 replies to this topic

#55
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,722
  • Înscris: 06.04.2007
Dar nu e vorba de sute de cp, e vorba de o limita a decentei ce inseamna deplasarea in ziua de azi, speta extraurban si cu performantele astuia de 65 esti subdecent. E singura motorizare pt care as aduce in discutie un sh

#56
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,233
  • Înscris: 14.12.2007

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2021 - 09:16, said:

Dar nu e vorba de sute de cp, e vorba de o limita a decentei ce inseamna deplasarea in ziua de azi, speta extraurban si cu performantele astuia de 65 esti subdecent. E singura motorizare pt care as aduce in discutie un sh
Tu ai cumpăra așa ceva?

#57
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,275
  • Înscris: 08.12.2005

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2021 - 09:16, said:

cu performantele astuia de 65 esti subdecent.
Pai, si de ce insistati deampulea pe varianta asta cu motor de 65CP? Oare asta va vinde Dacia mai mult? Ca idee, in showroom-uri nici n-o prea vezi. Probabil ca or s-o comande cei ce chiar stiu ce implica acei 65CP.
Eu m-am descurcat mai mult decat onorabil cu 75CP, si la mare si la munte, si urban si extraurban. [...]

Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:05.


#58
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021
Alti producatori pun 1.0 - 68cp pe clasa A: Aygo/ i10.
Cu masinile astea nu prea mergi extraurban si mergi maxim 4 insi. Portbagaj zero.

Cand o sa pui, 5 insi si bagaje in Logan, s-a terminat smecheria. O sa scoti untul din motor, si o sa te tina putin.

Si astfel esti obligat sa te duci catre turbo. Ceea ce o sa mai taie din renumele fiabilitatii Loganului.
Combinat cu pretul mai mare, e posibil sa scada si la popularitate. Deci mai scade si avantajul pietei sh.


Intr-adevar a intrat in categoria masinilor decente ca aspect interior-exterior, dar cu ce pret.

Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:05.


#59
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,081
  • Înscris: 15.12.2009
Eu chiar ma uit la un Sandero de 65 CP pentru fi'miu. Acuma trebuie sa vrea si el .... dar eu una din asta i-as lua.

#60
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 09.01.2009

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2021 - 09:16, said:

Dar nu e vorba de sute de cp, e vorba de o limita a decentei ce inseamna deplasarea in ziua de azi, speta extraurban si cu performantele astuia de 65 esti subdecent. E singura motorizare pt care as aduce in discutie un sh
Frate  ,hai sa iti  zic ceva.Vara-miu are  logan  2008  1.5 dci  65  cp.si  a  facut  depasiri  si  in scurt si  in lung.A  fost  la mare,la  munte  cu  masina  incarcata  si  nu  s-a plans  ca  vezi  domne m-am  putut sa  fac  depasiri  ca are  doar  65  cp.Daca esti  sofer  faci  depasiri   si cu  50 cp.Dar  v-ati  obisnuit  ca  sa nu mai  mestecati  in  mamaliga sa   stati cu ele  in  a 5-a (cs  mergegi  la consum)  si sa  ziceti n-are  putere  domne.Un  vecin are  motorul  de  73  cp    de 1.2  si  ,la fel  mi-a zis  ii  este  suficient.Pt  cei  care  isi  cumpara logan  sau  sandero  si se asteapta sa aiba performante de BMW, bineinteles  ca  n-are  putere.Daca astia de  la Dacia au pastrat motorul asta  in oferta  inseamna   ca  au  facut sondaje,printre  oamenii  carora  le este  adresata.Motorul  asta  nu  este  destinat racerilor  de pe sosele  patriei.

#61
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

View Postcotizo_dacul, on 30 aprilie 2021 - 12:32, said:

Frate  ,hai sa iti  zic ceva.Vara-miu are  logan  2008  1.5 dci  65  cp.si  a  facut  depasiri  si  in scurt si  in lung.A  fost  la mare,la  munte  cu  masina  incarcata  si  nu  s-a plans  ca  vezi  domne m-am  putut sa  fac  depasiri  ca are  doar  65  cp.Daca esti  sofer  faci  depasiri   si cu  50 cp.Dar  v-ati  obisnuit  ca  sa nu mai  mestecati  in  mamaliga sa   stati cu ele  in  a 5-a (cs  mergegi  la consum)  si sa  ziceti n-are  putere  domne.Un  vecin are  motorul  de  73  cp de 1.2  si  ,la fel  mi-a zis  ii  este  suficient.Pt  cei  care  isi  cumpara logan  sau  sandero  si se asteapta sa aiba performante de BMW, bineinteles  ca  n-are  putere.Daca astia de  la Dacia au pastrat motorul asta  in oferta  inseamna   ca  au  facut sondaje,printre  oamenii  carora  le este  adresata.Motorul  asta  nu  este  destinat racerilor  de pe sosele  patriei.
Compari mere cu pere.

Dieselul acela are cuplu 160Nm la @2000 rpm
In timp ce SCe are 95 Nm @ 3600 rpm.

E aproape dublu cuplul si aproape dublu la turatii. Nu se compara Niciodata.
Trebuie sa il turezi ap. dublu, ca sa scoata jumate.

Motorul respectiv e un pas inapoi, la o masina mai mare. Fara optiunea unui alt aspirat mai mare. Asta e baiu'.

Edited by bvygKLM, 30 April 2021 - 12:38.


#62
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Postro_explorer, on 30 aprilie 2021 - 12:31, said:

Eu chiar ma uit la un Sandero de 65 CP pentru fi'miu. Acuma trebuie sa vrea si el ....


Chiar nu vreau "sa intru murdar pe pantofi si neinvitat in casa Dvs" dar in cazul fiului meu a fost: "my way or the highway", astfel incat aproape 3 ani de zile a condus Logan.

#63
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,722
  • Înscris: 06.04.2007

View Postericmario, on 30 aprilie 2021 - 11:36, said:

Tu ai cumpăra așa ceva?
Nu e evident ca nu?
Am si spus anterior ca nu as lua nici batut motorizarea asta pe Logan

View Postursamajor, on 30 aprilie 2021 - 11:41, said:


Pt ca nu merita cumparata. Tocmai asta-i , ca si eu astept de la oamenii cu ceva experienta sa admita ca e slaba motorizarea,mai slaba ca fostul 1.4 mpi, asta ar trebui sa spuna multe pt oamenii  cu scaun la cap, mai ales pt cei care au avut 1.4mpi

Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:06.


#64
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,722
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcotizo_dacul, on 30 aprilie 2021 - 12:32, said:


Frate  ,hai sa iti  zic ceva.Vara-miu are  logan  2008  1.5 dci  65  cp.si  a  facut  depasiri  si  in scurt si  in lung.A  fost  la mare,la  munte  cu  masina  incarcata  si  nu  s-a plans  ca  vezi  domne m-am  putut sa  fac  depasiri  ca are  doar  65  cp.Daca esti  sofer  faci  depasiri   si cu  50 cp.Dar  v-ati  obisnuit  ca  sa nu mai  mestecati  in  mamaliga sa   stati cu ele  in  a 5-a (cs  mergegi  la consum)  si sa  ziceti n-are  putere  domne.Un  vecin are  motorul  de  73  cp    de 1.2  si  ,la fel  mi-a zis  ii  este  suficient.Pt  cei  care  isi  cumpara logan  sau  sandero  si se asteapta sa aiba performante de BMW, bineinteles  ca  n-are  putere.Daca astia de  la Dacia au pastrat motorul asta  in oferta  inseamna   ca  au  facut sondaje,printre  oamenii  carora  le este  adresata.Motorul  asta  nu  este  destinat racerilor  de pe sosele  patriei.
Poti sa fii Hamilton , ca tot o laie faci in depasire cu o motorizare slaba raportat la masina, asta cu "daca esti sofer, piesa dintre volan si scaun" sunt copilareli, vorbim de trafic stradal, nu de circuit.


View Postro_explorer, on 30 aprilie 2021 - 12:31, said:

Eu chiar ma uit la un Sandero de 65 CP pentru fi'miu. Acuma trebuie sa vrea si el .... dar eu una din asta i-as lua.
Si daca el n-o vrea, merita efortul asa nici macar sa se bucure de utilaj?

Daca ne gandim la siguranta copiilor nostri, unde 65 cp nu ucid, nici 90 n-o fac.

Decat sa-i iau ceva ce nu vrea si sa ii dau probabil si frustrari gratuite, mai bine pas.

Copii si copii, parinti si parinti
La nepotu-meu (campion national in frk, deci cu pilotaju in sange) spuse tac-su "hai tata prima masina sa ne orientam la un Golf, Focus, ceva 1.6 ... "  si nepotu spuse niet, nu este buget. Ce a avut el strans si ce i-a mai dat tac-su vreo 300 Euro si-a luat un Fiat Punto1.2 80cp


#65
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 09.01.2009

View PostbvygKLM, on 30 aprilie 2021 - 12:37, said:

Compari mere cu pere.

Dieselul acela are cuplu 160Nm la @2000 rpm
In timp ce SCe are 95 Nm @ 3600 rpm.

E aproape dublu cuplul si aproape dublu la turatii. Nu se compara Niciodata.
Trebuie sa il turezi ap. dublu, ca sa scoata jumate.

Motorul respectiv e un pas inapoi, la o masina mai mare. Fara optiunea unui alt aspirat mai mare. Asta e baiu'.
Nu   compar  nimic.Incerc sa  va  explic,ca se poate  trai  ff bine  si cu un motor cu o putere  mai mica.Ca nu or  fi  fost prosti inginerii aia de la  Dacia-Renault.Poate  au  facut  o cutie  cu rapoarte scurte.Nu se stie.Ati  condus  masina,de va dati cu parerea!?Intai sa  vedem  daca  o sa se  vanda,ca  daca  nu  o sa se vanda or sa il  scoata  din  oferta.Cui  nu-i  convine este  liber  sa aleaga  alta  motorizare,sau alta marca.

#66
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,722
  • Înscris: 06.04.2007
Are rapoarte (foarte) scurte si destul de ok etajate, e ok pt oras dar cam atat.
Vara mi se pare normal sa folosesti ac-ul , sa vezi cat de tare influenteaza consumul,  actioneaza aproape ca o frana de motor.
Daca mai ai si pe colega de camera in dreapta si o geanta de cosmetice, simti si mai tare cum trage sa moara.

La 1.4 mpi se simtea si cand aveam rezervoru plin vs gol...

Masina are totusi 1100 kg , daca era macar pe la 900 kg ar fi fost mai ok

Edited by Octavian___, 30 April 2021 - 13:31.


#67
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,722
  • Înscris: 06.04.2007

View PostbvygKLM, on 30 aprilie 2021 - 12:30, said:



Te descalifici ca interlocutor cu concluzii d-astea.

Alti producatori pun 1.0 - 68cp pe clasa A: Aygo/ i10.
Cu masinile astea nu prea mergi extraurban si mergi maxim 4 insi. Portbagaj zero.

Cand o sa pui, 5 insi si bagaje in Logan, s-a terminat smecheria. O sa scoti untul din motor, si o sa te tina putin.

Si astfel esti obligat sa te duci catre turbo. Ceea ce o sa mai taie din renumele fiabilitatii Loganului.
Combinat cu pretul mai mare, e posibil sa scada si la popularitate. Deci mai scade si avantajul pietei sh.


Intr-adevar a intrat in categoria masinilor decente ca aspect interior-exterior, dar cu ce pret.
0.9 tce s-a dovedit a fi un motor fiabil, nu vad de ce 1.0 tce ar taia din popularitatea marcii din cauza fiabilitatii.
Echipeaza cu succes si Capturul nou, care cred ca e o idee mai mare si mai greu Loganu

Timpul va dovedi, pt mine fiabilitatea la 1.0 tce e cel mai mic stres.
1.0 tce nu e 1.0 sce cu turbina

#68
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

View Postcotizo_dacul, on 30 aprilie 2021 - 13:21, said:

Nu   compar  nimic.Incerc sa  va  explic,ca se poate  trai  ff bine  si cu un motor cu o putere  mai mica.Ca nu or  fi  fost prosti inginerii aia de la  Dacia-Renault.Poate  au  facut  o cutie  cu rapoarte scurte.Nu se stie.Ati  condus  masina,de va dati cu parerea!?Intai sa  vedem  daca  o sa se  vanda,ca  daca  nu  o sa se vanda or sa il  scoata  din  oferta.Cui  nu-i  convine este  liber  sa aleaga  alta  motorizare,sau alta marca.

Serios?!

Adica eu intreb daca a mers careva. Tu insisti ca e foarte bine.
Oamenii iti spun pe hartie nu da bine.

Si ajungi sa ma iei TU la rost, desi esti in totala necunostinta de cauza.
Insisti pe baza de nimic. Nici date Nici experienta.

Dacia in trecut a facut economie la al doilea parasolar si turometru. Asa ca lasa-ma cu inginerii marketingul lor.


View PostbvygKLM, on 29 aprilie 2021 - 14:54, said:

A mers cineva cu sce 65?
Poate face o comparatie cu 1.4mpi sau 1.2, pe care foarte multi le stiu.


#69
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2021 - 13:38, said:

0.9 tce s-a dovedit a fi un motor fiabil, nu vad de ce 1.0 tce ar taia din popularitatea marcii din cauza fiabilitatii.
Cu intretinerea corecta, da.

Eu ma refeream la termen lung. Momentul in care il vei lua sh.
Multe flote il prefera si din cauza valorii de revanzare mari a Loganului.

#70
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,722
  • Înscris: 06.04.2007
Pai intretinere corecta nornal...
SH primul lucru recomandat daca nu stii sigur istoricu e sa-i schimbi distributia.
Vad putin risc la 0.9 tce, incomparabil mai safe la sh decat tsi...

Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:07.


#71
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,081
  • Înscris: 15.12.2009

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2021 - 13:13, said:

Si daca el n-o vrea, merita efortul asa nici macar sa se bucure de utilaj?
Dacă nu vrea îl invit sa își cumpere ce vrea el, din banii lui.

#72
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 09.01.2009

View PostbvygKLM, on 30 aprilie 2021 - 13:40, said:

Serios?!

Adica eu intreb daca a mers careva. Tu insisti ca e foarte bine.
Oamenii iti spun pe hartie nu da bine.

Si ajungi sa ma iei TU la rost, desi esti in totala necunostinta de cauza.
Insisti pe baza de nimic. Nici date Nici experienta.

Dacia in trecut a facut economie la al doilea parasolar si turometru. Asa ca lasa-ma cu inginerii marketingul lor.
Cred  ca   confunzi. Si  Eu  te- am  intrebat  daca  ai mers  cu ea,ca la fel    faci  niste  supozitii  in  totala necunostiinta de  cauza.Inca  odata  iti  zic,din moment  ce   au  pus  motorul  asta,probabil  ca s-au  bazat  pe  ceva.Si  nu  obliga  Dacia  pe  nimeni  sa  cumpere motorul asta.Au  si alte  motoare  in  oferta.Eu  iti  zic doar  ca  unii  se  multumesc   cu  motorul asta,pt  ca  nu  au  veleitati de  piloti de  curse,pt ca  ex sunt  pensionari,nu au nevoie  de  motoare  puternice,vor o masina  noua  ,fiabila,cu  un oarecare  confort.Nu au  nevoie sa   faca  raliu  pe sosea,sa  faca  depasiri   riscante.poate  viteza maxima  pe  care  o  sa  o vada  masina aia  o sa fie   de 100 km/h.Inca  odata  o spun cui nu-i  convine ,poate  sa aleaga alt  motor,alta marca,alt  model.  Masina   asta  cu motorul  asta  nu  este  facuta   pt  grabitii,nervosii  soferi  romani.Este  facuta  sa  te duca  din  a  -in b.Cand   o sa vedeti ca  Dacia  anunta ca scoate  de  pe  piata  motorul  asta,atunci  o sa  ziceti da am  avut dreptate.Dar atata timp  cat  o sa se vanda  atunci  inseamna  ca  au luat decizia   corecta.

Edited by cotizo_dacul, 30 April 2021 - 15:33.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate