Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
#55
Posted 30 April 2021 - 09:16
Dar nu e vorba de sute de cp, e vorba de o limita a decentei ce inseamna deplasarea in ziua de azi, speta extraurban si cu performantele astuia de 65 esti subdecent. E singura motorizare pt care as aduce in discutie un sh
|
#56
Posted 30 April 2021 - 11:36
#57
Posted 30 April 2021 - 11:41
Octavian___, on 30 aprilie 2021 - 09:16, said:
cu performantele astuia de 65 esti subdecent. Eu m-am descurcat mai mult decat onorabil cu 75CP, si la mare si la munte, si urban si extraurban. [...] Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:05. |
#58
Posted 30 April 2021 - 12:30
Alti producatori pun 1.0 - 68cp pe clasa A: Aygo/ i10.
Cu masinile astea nu prea mergi extraurban si mergi maxim 4 insi. Portbagaj zero. Cand o sa pui, 5 insi si bagaje in Logan, s-a terminat smecheria. O sa scoti untul din motor, si o sa te tina putin. Si astfel esti obligat sa te duci catre turbo. Ceea ce o sa mai taie din renumele fiabilitatii Loganului. Combinat cu pretul mai mare, e posibil sa scada si la popularitate. Deci mai scade si avantajul pietei sh. Intr-adevar a intrat in categoria masinilor decente ca aspect interior-exterior, dar cu ce pret. Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:05. |
#60
Posted 30 April 2021 - 12:32
Octavian___, on 30 aprilie 2021 - 09:16, said:
Dar nu e vorba de sute de cp, e vorba de o limita a decentei ce inseamna deplasarea in ziua de azi, speta extraurban si cu performantele astuia de 65 esti subdecent. E singura motorizare pt care as aduce in discutie un sh |
#61
Posted 30 April 2021 - 12:37
cotizo_dacul, on 30 aprilie 2021 - 12:32, said:
Frate ,hai sa iti zic ceva.Vara-miu are logan 2008 1.5 dci 65 cp.si a facut depasiri si in scurt si in lung.A fost la mare,la munte cu masina incarcata si nu s-a plans ca vezi domne m-am putut sa fac depasiri ca are doar 65 cp.Daca esti sofer faci depasiri si cu 50 cp.Dar v-ati obisnuit ca sa nu mai mestecati in mamaliga sa stati cu ele in a 5-a (cs mergegi la consum) si sa ziceti n-are putere domne.Un vecin are motorul de 73 cp de 1.2 si ,la fel mi-a zis ii este suficient.Pt cei care isi cumpara logan sau sandero si se asteapta sa aiba performante de BMW, bineinteles ca n-are putere.Daca astia de la Dacia au pastrat motorul asta in oferta inseamna ca au facut sondaje,printre oamenii carora le este adresata.Motorul asta nu este destinat racerilor de pe sosele patriei. Dieselul acela are cuplu 160Nm la @2000 rpm In timp ce SCe are 95 Nm @ 3600 rpm. E aproape dublu cuplul si aproape dublu la turatii. Nu se compara Niciodata. Trebuie sa il turezi ap. dublu, ca sa scoata jumate. Motorul respectiv e un pas inapoi, la o masina mai mare. Fara optiunea unui alt aspirat mai mare. Asta e baiu'. Edited by bvygKLM, 30 April 2021 - 12:38. |
#62
Posted 30 April 2021 - 12:42
ro_explorer, on 30 aprilie 2021 - 12:31, said:
Eu chiar ma uit la un Sandero de 65 CP pentru fi'miu. Acuma trebuie sa vrea si el .... Chiar nu vreau "sa intru murdar pe pantofi si neinvitat in casa Dvs" dar in cazul fiului meu a fost: "my way or the highway", astfel incat aproape 3 ani de zile a condus Logan. |
#63
Posted 30 April 2021 - 12:56
ericmario, on 30 aprilie 2021 - 11:36, said:
Tu ai cumpăra așa ceva? Am si spus anterior ca nu as lua nici batut motorizarea asta pe Logan ursamajor, on 30 aprilie 2021 - 11:41, said: Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:06. |
#64
Posted 30 April 2021 - 13:13
cotizo_dacul, on 30 aprilie 2021 - 12:32, said: Frate ,hai sa iti zic ceva.Vara-miu are logan 2008 1.5 dci 65 cp.si a facut depasiri si in scurt si in lung.A fost la mare,la munte cu masina incarcata si nu s-a plans ca vezi domne m-am putut sa fac depasiri ca are doar 65 cp.Daca esti sofer faci depasiri si cu 50 cp.Dar v-ati obisnuit ca sa nu mai mestecati in mamaliga sa stati cu ele in a 5-a (cs mergegi la consum) si sa ziceti n-are putere domne.Un vecin are motorul de 73 cp de 1.2 si ,la fel mi-a zis ii este suficient.Pt cei care isi cumpara logan sau sandero si se asteapta sa aiba performante de BMW, bineinteles ca n-are putere.Daca astia de la Dacia au pastrat motorul asta in oferta inseamna ca au facut sondaje,printre oamenii carora le este adresata.Motorul asta nu este destinat racerilor de pe sosele patriei. ro_explorer, on 30 aprilie 2021 - 12:31, said:
Eu chiar ma uit la un Sandero de 65 CP pentru fi'miu. Acuma trebuie sa vrea si el .... dar eu una din asta i-as lua. Daca ne gandim la siguranta copiilor nostri, unde 65 cp nu ucid, nici 90 n-o fac. Decat sa-i iau ceva ce nu vrea si sa ii dau probabil si frustrari gratuite, mai bine pas. Copii si copii, parinti si parinti La nepotu-meu (campion national in frk, deci cu pilotaju in sange) spuse tac-su "hai tata prima masina sa ne orientam la un Golf, Focus, ceva 1.6 ... " si nepotu spuse niet, nu este buget. Ce a avut el strans si ce i-a mai dat tac-su vreo 300 Euro si-a luat un Fiat Punto1.2 80cp |
|
#65
Posted 30 April 2021 - 13:21
bvygKLM, on 30 aprilie 2021 - 12:37, said:
Compari mere cu pere. Dieselul acela are cuplu 160Nm la @2000 rpm In timp ce SCe are 95 Nm @ 3600 rpm. E aproape dublu cuplul si aproape dublu la turatii. Nu se compara Niciodata. Trebuie sa il turezi ap. dublu, ca sa scoata jumate. Motorul respectiv e un pas inapoi, la o masina mai mare. Fara optiunea unui alt aspirat mai mare. Asta e baiu'. |
#66
Posted 30 April 2021 - 13:31
Are rapoarte (foarte) scurte si destul de ok etajate, e ok pt oras dar cam atat.
Vara mi se pare normal sa folosesti ac-ul , sa vezi cat de tare influenteaza consumul, actioneaza aproape ca o frana de motor. Daca mai ai si pe colega de camera in dreapta si o geanta de cosmetice, simti si mai tare cum trage sa moara. La 1.4 mpi se simtea si cand aveam rezervoru plin vs gol... Masina are totusi 1100 kg , daca era macar pe la 900 kg ar fi fost mai ok Edited by Octavian___, 30 April 2021 - 13:31. |
#67
Posted 30 April 2021 - 13:38
bvygKLM, on 30 aprilie 2021 - 12:30, said: Te descalifici ca interlocutor cu concluzii d-astea. Alti producatori pun 1.0 - 68cp pe clasa A: Aygo/ i10. Cu masinile astea nu prea mergi extraurban si mergi maxim 4 insi. Portbagaj zero. Cand o sa pui, 5 insi si bagaje in Logan, s-a terminat smecheria. O sa scoti untul din motor, si o sa te tina putin. Si astfel esti obligat sa te duci catre turbo. Ceea ce o sa mai taie din renumele fiabilitatii Loganului. Combinat cu pretul mai mare, e posibil sa scada si la popularitate. Deci mai scade si avantajul pietei sh. Intr-adevar a intrat in categoria masinilor decente ca aspect interior-exterior, dar cu ce pret. Echipeaza cu succes si Capturul nou, care cred ca e o idee mai mare si mai greu Loganu Timpul va dovedi, pt mine fiabilitatea la 1.0 tce e cel mai mic stres. 1.0 tce nu e 1.0 sce cu turbina |
#68
Posted 30 April 2021 - 13:40
cotizo_dacul, on 30 aprilie 2021 - 13:21, said:
Nu compar nimic.Incerc sa va explic,ca se poate trai ff bine si cu un motor cu o putere mai mica.Ca nu or fi fost prosti inginerii aia de la Dacia-Renault.Poate au facut o cutie cu rapoarte scurte.Nu se stie.Ati condus masina,de va dati cu parerea!?Intai sa vedem daca o sa se vanda,ca daca nu o sa se vanda or sa il scoata din oferta.Cui nu-i convine este liber sa aleaga alta motorizare,sau alta marca. Serios?! Adica eu intreb daca a mers careva. Tu insisti ca e foarte bine. Oamenii iti spun pe hartie nu da bine. Si ajungi sa ma iei TU la rost, desi esti in totala necunostinta de cauza. Insisti pe baza de nimic. Nici date Nici experienta. Dacia in trecut a facut economie la al doilea parasolar si turometru. Asa ca lasa-ma cu bvygKLM, on 29 aprilie 2021 - 14:54, said:
A mers cineva cu sce 65? Poate face o comparatie cu 1.4mpi sau 1.2, pe care foarte multi le stiu. |
#69
Posted 30 April 2021 - 13:45
Octavian___, on 30 aprilie 2021 - 13:38, said:
0.9 tce s-a dovedit a fi un motor fiabil, nu vad de ce 1.0 tce ar taia din popularitatea marcii din cauza fiabilitatii. Eu ma refeream la termen lung. Momentul in care il vei lua sh. Multe flote il prefera si din cauza valorii de revanzare mari a Loganului. |
|
#70
Posted 30 April 2021 - 13:49
Pai intretinere corecta nornal...
SH primul lucru recomandat daca nu stii sigur istoricu e sa-i schimbi distributia. Vad putin risc la 0.9 tce, incomparabil mai safe la sh decat tsi... Edited by Dany_Darke, 30 April 2021 - 15:07. |
#71
Posted 30 April 2021 - 14:40
#72
Posted 30 April 2021 - 15:29
bvygKLM, on 30 aprilie 2021 - 13:40, said:
Serios?! Adica eu intreb daca a mers careva. Tu insisti ca e foarte bine. Oamenii iti spun pe hartie nu da bine. Si ajungi sa ma iei TU la rost, desi esti in totala necunostinta de cauza. Insisti pe baza de nimic. Nici date Nici experienta. Dacia in trecut a facut economie la al doilea parasolar si turometru. Asa ca lasa-ma cu Edited by cotizo_dacul, 30 April 2021 - 15:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users