Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
#37
Posted 29 April 2021 - 19:30
ericmario, on 29 aprilie 2021 - 18:48, said:
@Stalker Dacă nu configurezi mașina cum zici tu, nu poți să fii mulțumit de ea? Nu poti, pentru ca daca iei 1.0 aspirat essential te intorci pe vremea lui Dacia 1410 , cielo, supernova ...stergi oglinzile cu carpa, scaunele, volanul nu se regleaza etc ursamajor, on 29 aprilie 2021 - 18:49, said:
Astea deja sunt din zona cocalareasca... Le umplu frigiderele cu carne alora cu folii, de nu poti vedea nimic in fata lor. Aia care au deja or sa fie aceiasi in trafic, deci nu o sa conteze. Ideea e ca diferenta dintre geamurile chioare cu care vine masina din fabrica vs foliile de care ziceam e de la cer la pamant la confort in interiorul masinii, soare care te bronzeaza din lateral, vara la 35-40 de grade, noaptea cand in spate ai o pereche de xenoane sau faruri dereglate, plus cum arata masina |
#38
Posted 29 April 2021 - 19:31
cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 19:20, said: Se adapteaza.Nu mai face depasiri in scurt, calculeaza atent.Lasa ca s-au condus atatia ani dacii 1300, oltcituri,trabanturi ,skode si s-au facut depasiri ,si in scurt si in lung.Mai tii minte?Se incarcau cu porcii in portbagaj,sacii de cartofi sus, tot familionul in masina,si te deplasai.Si oricum unor soferi nu le trebuie nici macar o trotineta, nu mai vorbim de masini cu sute de cai putere. Depasiri din scurt nu faci nici cu 100 cp , ce sa mai faci cu motorizarea asta care nici 70 cp nu mai are, e si asa gatuita de norme. Normal ca faci depasiri, ia mai o caruta, ia mai un tir asa cu aventura de ce depasire grozava ai facut... 1.4 mpi era slab, asta e f slab |
#39
Posted 29 April 2021 - 19:33
Cred ca cei care cumpara versiunea aia cu 65 CP se gandesc numai la depasiri. Mai gandim si noi sau vorbim sa n-adormim?
Intelegem si noi odata ca oamenii au nevoi diferite? Nu toti sunt vitezomani, nu toti traiesc la limita... cu nervii intinsi in permanenta. nu e ABSOLUT nicio virtute in asta. Unii chiar se destind cand conduc. Edited by ursamajor, 29 April 2021 - 19:35. |
#40
Posted 29 April 2021 - 19:40
Chiar asa, mai gandim si noi un pic?
Cine se crede vitezist si face depasiri/basini din scurt cu 90-100 cp ?? Care cumpara versiunea de 65 cp sunt firmele de livrari de pizza si d-astea. Pers fizice multi habar n-au ce cumpara, sau cred ca se vor descurca ok si asa cu martoagele astea, apoi nu stiu cum sa se scape de masina dupa 2-3ani. |
#41
Posted 29 April 2021 - 19:48
Eu unul chiar sunt curios cum credeți voi ca se aleg dotările și motorizările unei mașini.
Nu (mai) lucrez pentru grupul Renault, dar in general este o diferența foarte mare între cum cred clienții ca o mașina este aleasa pentru dezvoltare si catode complex este procesul in realitate. |
#42
Posted 29 April 2021 - 20:06
cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 19:20, said:
Lasa ca s-au condus atatia ani dacii 1300, oltcituri,trabanturi ,skode si s-au facut depasiri ,si in scurt si in lung.Mai tii minte?Se incarcau cu porcii in portbagaj,sacii de cartofi sus, tot familionul in masina,si te deplasai.Si oricum unor soferi nu le trebuie nici macar o trotineta, nu mai vorbim de masini cu sute de cai putere. Pe vremea aia depaseai tot dacii 1300, Trabanturi si Skode, exista un echilibru. Daca majoritatea masinilor din trafic inca ar avea tot (+/-) 65CP ar fi in regula dar nu e cazul. In plus se exagereaza, nu stai in trafic bara la bara tot timpul si in niciun caz in afara orasului, cu anumite exceptii desigur. Legat de necesitatea de CP mai multi discutia e mai ampla. Este ok si o masina de 65CP pentru o gramada de scenarii dar unii de pe aici incearca sa demonstreze cum ca de fapt nu ai nevoie de mai mult, ceea ce e gresit. Realitatea e ca oamenii depind de buget. Nu e nicio problema daca nu iti permiti o masina de 200CP dar nu incerca sa ma convingi ca daca banii nu ar fi un impediment, ai alege fix cea mai slaba motorizare posibila doar fiindca asa vrei (nu zic de tine ci in general). Pe rationamentul asta n-am folosi 90% din chestiile pe care le folosim, pe motiv ca tot ce e peste minimul absolut e exagerat si inutil. |
#43
Posted 29 April 2021 - 20:16
ca un adevarat fir rosu care strabate mentalul colectiv romanesc: masina se cumpara, in principal, pentru a-i depasi pe ceilalti participanti la trafic. daca se intampla ca masina sa aiba si alte chestii in plus, eg portbagaj, bancheta spate, cu atat mai bine.
|
#44
Posted 29 April 2021 - 20:20
AWE, on 29 aprilie 2021 - 20:06, said:
Pe vremea aia depaseai tot dacii 1300, Trabanturi si Skode, exista un echilibru. Daca majoritatea masinilor din trafic inca ar avea tot (+/-) 65CP ar fi in regula dar nu e cazul. In plus se exagereaza, nu stai in trafic bara la bara tot timpul si in niciun caz in afara orasului, cu anumite exceptii desigur. Legat de necesitatea de CP mai multi discutia e mai ampla. Este ok si o masina de 65CP pentru o gramada de scenarii dar unii de pe aici incearca sa demonstreze cum ca de fapt nu ai nevoie de mai mult, ceea ce e gresit. Realitatea e ca oamenii depind de buget. Nu e nicio problema daca nu iti permiti o masina de 200CP dar nu incerca sa ma convingi ca daca banii nu ar fi un impediment, ai alege fix cea mai slaba motorizare posibila doar fiindca asa vrei (nu zic de tine ci in general). Pe rationamentul asta n-am folosi 90% din chestiile pe care le folosim, pe motiv ca tot ce e peste minimul absolut e exagerat si inutil. Bineinteles ca daca dispui de mai multi bani iti iei o motorizare mai puternica sau o alta marca.Dar vorbim de oamneni pt care asta este maximul pe care si-l permit.Si poate oamenii vor o masina noua.Si mai este o chestie , cand ai o masina puternica stii ca te poti baza pe ea si te bagi in depasiri in scurt.Dar cand stii ca motorasul nu te ajuta,stai linistit si depasesti cand se poate.Ca nu este moarte de om daca stai un km in spatele unei masini sau al unui tir. |
#45
Posted 29 April 2021 - 20:23
ursamajor, on 29 aprilie 2021 - 19:33, said:
Cred ca cei care cumpara versiunea aia cu 65 CP se gandesc numai la depasiri. Mai gandim si noi sau vorbim sa n-adormim? Intelegem si noi odata ca oamenii au nevoi diferite? Nu toti sunt vitezomani, nu toti traiesc la limita... cu nervii intinsi in permanenta. nu e ABSOLUT nicio virtute in asta. Unii chiar se destind cand conduc. Am înțeles de la bun început că nu e rachetă mașinuța, dar avea TUF valabil 2 ani și asta era cel mai important. Mi-am făcut treaba cu ea liniștit și cu toate că era fabricată în 98, avea închidere centralizată, geamuri și oglinzi electrice. Singura problemă a fost cu aerul condiționat, adică nu avea. Sau era condiționat de starea vremii. Mai mult de 130-140 km/h nu am putut să merg cu ea, pentru că urla motorul ca nebunul, dar mult mai grav acoperișul ăla textil făcea ca toți dracii. Ce vreau să spun e că fiecare știe ce nevoi are, și nu trebuie să-și justifice alegerea făcută în fața nimănui. |
#46
Posted 29 April 2021 - 20:54
Practic..., ce inseamna acea definitie/categorie "Stepway" la Sandero?
Edited by Piscopescu, 29 April 2021 - 20:55. |
|
#47
Posted 29 April 2021 - 20:57
cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 20:20, said:
Dar vorbim de oamneni pt care asta este maximul pe care si-l permit. Unii nu si-l permit nici pe-asta (adica o Dacie noua). Isi ia un SH apoi intra pe topicul cu Dacii sa-si dea cu parerea si, evident, sa-si laude tinicheaua. Nu prea-mi sta in caracter sa fac declaratii ca asta, dar cand vad cum pe altii ii phoote grija cocalareste de bugetul altora, m-am simtit dator s-o spun. |
#48
Posted 29 April 2021 - 21:05
spooky51, on 29 aprilie 2021 - 19:18, said:
Vezi ca oglinda retrovizoare are o pozitie pentru noapte Da, si cand iti da in ceafa cu farurile si e plina masina de lumina cum e ? Ca prinzi multi dorei cu leduri si proiectoare de ceata aprinse cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 20:20, said: Bineinteles ca daca dispui de mai multi bani iti iei o motorizare mai puternica sau o alta marca.Dar vorbim de oamneni pt care asta este maximul pe care si-l permit.Si poate oamenii vor o masina noua.Si mai este o chestie , cand ai o masina puternica stii ca te poti baza pe ea si te bagi in depasiri in scurt.Dar cand stii ca motorasul nu te ajuta,stai linistit si depasesti cand se poate.Ca nu este moarte de om daca stai un km in spatele unei masini sau al unui tir. Deja discutam de minim 8900e, pe cand tragi linie treci de 9000euro. Pentru 65cp in 2021 ? Serios ? Intelegeam cand era 6400 1.2-ul de 75cp , macar se misca o idee mai ok si era mult mai ieftin. |
#49
Posted 29 April 2021 - 21:20
1.2 16v parfum pe langa 1.0 sce.
1.0 nu e numai cea mai slaba, dar si cea mai proasta motorizare, lucru dovedit din pacate de problemele relatate de posesori |
#50
Posted 29 April 2021 - 21:21
cuculea, on 29 aprilie 2021 - 15:29, said:
nu e o involutie Dacia 1310 scotea 65 de cai din 1310 , acum se scoate putearea asta din nici 1000 , cu un consum mult mai mic si o caroserie mult mai grea. de unde si pana unde o involutie in asta? Nu comparativ cu Dacia 1310 ci cu modelele anterioare de Logan. Daca scoate 65CP din 1.000, atunci de ce nu pune motor de 1.400 si putere cu 40% mai mare? La acelasi pret. Daca ar face asa nu ar mai cumpara nimeni 0.9tce. |
#51
Posted 29 April 2021 - 21:21
TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 21:05, said:
Deja discutam de minim 8900e, pe cand tragi linie treci de 9000euro. Pentru 65cp in 2021 ? Serios ? Pretul este aproape corect, macar prin prisma faptului ca vorbim de subsidiara unui producator european de masini, in linie cu concurenta si cu caracteristicile pietei europene de profil and beyond. Ce vreu sa subliniez: plm, sper sa nu gresesc, dar aici nu vorbim de Suzuki Maruti, nu? |
|
#52
Posted 29 April 2021 - 21:29
cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 19:20, said:
Se adapteaza.Nu mai face depasiri in scurt, calculeaza atent.Lasa ca s-au condus atatia ani dacii 1300, oltcituri,trabanturi ,skode si s-au facut depasiri ,si in scurt si in lung. Oltcitul era din alta galaxie la acea vreme atat ca performante cat si ca inovatie. Oltcitul de 1.3 TRS scotea suta in 13s. Am fost odata intr-un oltcit de 1200, 5 oameni, la 90km/h a depasit omu un Opel, asa mai din scurt de am ramas impresionat ce bine se misca masina, practic cam ca un Logan de 1.4. Urca bine de tot in ture. |
#53
Posted 29 April 2021 - 21:41
Piscopescu, on 29 aprilie 2021 - 20:54, said:
Practic..., ce inseamna acea definitie/categorie "Stepway" la Sandero? In realitate este un Sandero cu garda la sol mai mare, cauciucuri mai mari, arcuri si amortizoare un pic diferite, alta capota la motor si aspectul acela de mini SUV (plastice exterioare, bare longitudinale). Tot stilistic, la interior are scaune si volan inscriptionate Stepway Lipseste motorizarea cu 65 de ponei, are doua variante de echipare plecand din start cu dotari ceva mai multe decat la un Sandero dar si la un pret sensibil mai mare. Nu mai stiu cum este acum dar la varianta precedenta daca luai un Sandero obisnuit si adaugai tot ce exista standard pe un Stepway ieseai aproape la acelasi pret dar nu aveai garda, cauciucurile mai mari si aspectul de mini SUV (adica plasticaraia exterioara si barele longitudinale). Cu alte cuvinte, aceeasi Marie dar cu alta palarie si imbracata ceva mai elegant. Edited by gabrieln2016, 29 April 2021 - 21:49. |
#54
Posted 29 April 2021 - 23:21
sandu222, on 29 aprilie 2021 - 21:29, said:
Oltcitul era din alta galaxie la acea vreme atat ca performante cat si ca inovatie. Oltcitul de 1.3 TRS scotea suta in 13s. Am fost odata intr-un oltcit de 1200, 5 oameni, la 90km/h a depasit omu un Opel, asa mai din scurt de am ramas impresionat ce bine se misca masina, practic cam ca un Logan de 1.4. Urca bine de tot in ture. TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 21:05, said:
Deja discutam de minim 8900e, pe cand tragi linie treci de 9000euro. Pentru 65cp in 2021 ? Serios ? Intelegeam cand era 6400 1.2-ul de 75cp , macar se misca o idee mai ok si era mult mai ieftin. Edited by cotizo_dacul, 29 April 2021 - 23:23. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users