Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
3356 replies to this topic

#37
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017

 ericmario, on 29 aprilie 2021 - 18:48, said:

@Stalker
Dacă nu configurezi mașina cum zici tu, nu poți să fii mulțumit de ea?

Nu poti, pentru ca daca iei 1.0 aspirat essential te intorci pe vremea lui Dacia 1410 , cielo, supernova ...stergi oglinzile cu carpa, scaunele, volanul nu se regleaza etc

 ursamajor, on 29 aprilie 2021 - 18:49, said:

Astea deja sunt din zona cocalareasca... Le umplu frigiderele cu carne alora cu folii, de nu poti vedea nimic in fata lor.

Aia care au deja or sa fie aceiasi in trafic, deci nu o sa conteze. Ideea e ca diferenta dintre geamurile chioare cu care vine masina din fabrica vs foliile de care ziceam e de la cer la pamant la confort in interiorul masinii, soare care te bronzeaza din lateral, vara la 35-40 de grade, noaptea cand in spate ai o pereche de xenoane sau faruri dereglate, plus cum arata masina

#38
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 19:20, said:


Se adapteaza.Nu mai  face  depasiri  in scurt, calculeaza  atent.Lasa  ca    s-au  condus atatia ani dacii  1300, oltcituri,trabanturi ,skode si    s-au  facut depasiri  ,si  in scurt si  in lung.Mai  tii minte?Se  incarcau  cu porcii  in portbagaj,sacii  de cartofi  sus, tot  familionul  in  masina,si  te  deplasai.Si oricum  unor soferi  nu  le trebuie nici  macar  o trotineta, nu mai vorbim  de masini  cu sute  de cai putere.
Lumea se misca mai incet pe sosele la vremea aia, a trecut demult.
Depasiri din scurt nu faci nici cu 100 cp , ce sa mai faci cu motorizarea asta care nici 70 cp nu mai are, e si asa gatuita de norme.
Normal ca faci depasiri, ia mai o caruta, ia mai un tir asa cu aventura de ce depasire grozava ai facut...
1.4 mpi era slab, asta e f slab

#39
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Cred ca cei care cumpara versiunea aia cu 65 CP se gandesc numai la depasiri. Mai gandim si noi sau vorbim sa n-adormim?

Intelegem si noi odata ca oamenii au nevoi diferite? Nu toti sunt vitezomani, nu toti traiesc la limita... cu nervii intinsi in permanenta. nu e ABSOLUT nicio virtute in asta. Unii chiar se destind cand conduc.

Edited by ursamajor, 29 April 2021 - 19:35.


#40
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Chiar asa, mai gandim si noi un pic?
Cine se crede vitezist si face depasiri/basini din scurt cu 90-100 cp ??

Care cumpara versiunea de 65 cp sunt firmele de livrari de pizza si d-astea.
Pers fizice multi habar n-au ce cumpara, sau cred ca se vor descurca ok si asa cu martoagele astea, apoi nu stiu cum sa se scape de masina dupa 2-3ani.

#41
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Eu unul chiar sunt curios cum credeți voi ca se aleg dotările și motorizările unei mașini.

Nu (mai) lucrez pentru grupul Renault, dar in general este o diferența foarte mare între cum cred clienții ca o mașina este aleasa pentru dezvoltare si catode complex este procesul in realitate.


#42
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,553
  • Înscris: 12.10.2005

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 19:20, said:

Lasa  ca s-au  condus atatia ani dacii  1300, oltcituri,trabanturi ,skode si s-au  facut depasiri  ,si  in scurt si  in lung.Mai  tii minte?Se  incarcau  cu porcii  in portbagaj,sacii  de cartofi  sus, tot  familionul  in  masina,si  te  deplasai.Si oricum  unor soferi  nu  le trebuie nici  macar  o trotineta, nu mai vorbim  de masini  cu sute  de cai putere.

Pe vremea aia depaseai tot dacii 1300, Trabanturi si Skode, exista un echilibru. Daca majoritatea masinilor din trafic inca ar avea tot (+/-) 65CP ar fi in regula dar nu e cazul. In plus se exagereaza, nu stai in trafic bara la bara tot timpul si in niciun caz in afara orasului, cu anumite exceptii desigur.

Legat de necesitatea de CP mai multi discutia e mai ampla. Este ok si o masina de 65CP pentru o gramada de scenarii dar unii de pe aici incearca sa demonstreze cum ca de fapt nu ai nevoie de mai mult, ceea ce e gresit. Realitatea e ca oamenii depind de buget. Nu e nicio problema daca nu iti permiti o masina de 200CP dar nu incerca sa ma convingi ca daca banii nu ar fi un impediment, ai alege fix cea mai slaba motorizare posibila doar fiindca asa vrei (nu zic de tine ci in general). Pe rationamentul asta n-am folosi 90% din chestiile pe care le folosim, pe motiv ca tot ce e peste minimul absolut e exagerat si inutil.

#43
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
ca un adevarat fir rosu care strabate mentalul colectiv romanesc: masina se cumpara, in principal, pentru a-i depasi pe ceilalti participanti la trafic. daca se intampla ca masina sa aiba si alte chestii in plus, eg portbagaj, bancheta spate, cu atat mai bine.

#44
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 09.01.2009

 AWE, on 29 aprilie 2021 - 20:06, said:

Pe vremea aia depaseai tot dacii 1300, Trabanturi si Skode, exista un echilibru. Daca majoritatea masinilor din trafic inca ar avea tot (+/-) 65CP ar fi in regula dar nu e cazul. In plus se exagereaza, nu stai in trafic bara la bara tot timpul si in niciun caz in afara orasului, cu anumite exceptii desigur.

Legat de necesitatea de CP mai multi discutia e mai ampla. Este ok si o masina de 65CP pentru o gramada de scenarii dar unii de pe aici incearca sa demonstreze cum ca de fapt nu ai nevoie de mai mult, ceea ce e gresit. Realitatea e ca oamenii depind de buget. Nu e nicio problema daca nu iti permiti o masina de 200CP dar nu incerca sa ma convingi ca daca banii nu ar fi un impediment, ai alege fix cea mai slaba motorizare posibila doar fiindca asa vrei (nu zic de tine ci in general). Pe rationamentul asta n-am folosi 90% din chestiile pe care le folosim, pe motiv ca tot ce e peste minimul absolut e exagerat si inutil.


Bineinteles  ca   daca  dispui de  mai  multi bani  iti  iei o motorizare  mai puternica  sau  o alta marca.Dar  vorbim  de  oamneni pt  care  asta  este  maximul  pe  care si-l  permit.Si  poate  oamenii  vor o masina  noua.Si  mai  este  o chestie , cand  ai  o masina  puternica  stii  ca  te poti  baza  pe ea si  te bagi  in depasiri  in scurt.Dar  cand  stii  ca  motorasul  nu te  ajuta,stai  linistit  si  depasesti  cand se poate.Ca nu  este moarte   de om  daca  stai  un km   in spatele  unei masini  sau al unui  tir.

#45
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 ursamajor, on 29 aprilie 2021 - 19:33, said:

Cred ca cei care cumpara versiunea aia cu 65 CP se gandesc numai la depasiri. Mai gandim si noi sau vorbim sa n-adormim?

Intelegem si noi odata ca oamenii au nevoi diferite? Nu toti sunt vitezomani, nu toti traiesc la limita... cu nervii intinsi in permanenta. nu e ABSOLUT nicio virtute in asta. Unii chiar se destind cand conduc.
La un moment dat, forțat de împrejurări, am cumpărat un Opel Corsa B, 1.4 60 cp. Cu acoperiș textil retractabil, adică semi-cabrio!
Am înțeles de la bun început că nu e rachetă mașinuța, dar avea TUF valabil 2 ani și asta era cel mai important.
Mi-am făcut treaba cu ea liniștit și cu toate că era fabricată în 98, avea închidere centralizată, geamuri și oglinzi electrice.
Singura problemă a fost cu aerul condiționat, adică nu avea. Sau era condiționat de starea vremii.
Mai mult de 130-140 km/h nu am putut să merg cu ea, pentru că urla motorul ca nebunul, dar mult mai grav acoperișul ăla textil făcea ca toți dracii.

Ce vreau să spun e că fiecare știe ce nevoi are, și nu trebuie să-și justifice alegerea făcută în fața nimănui.

#46
Piscopescu

Piscopescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,507
  • Înscris: 24.03.2018
Practic..., ce inseamna acea definitie/categorie "Stepway" la Sandero?

Edited by Piscopescu, 29 April 2021 - 20:55.


#47
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 20:20, said:

Dar  vorbim  de  oamneni pt  care  asta  este  maximul  pe  care si-l  permit.

Unii nu si-l permit nici pe-asta (adica o Dacie noua). Isi ia un SH apoi intra pe topicul cu Dacii sa-si dea cu parerea si, evident, sa-si laude tinicheaua.
Nu prea-mi sta in caracter sa fac declaratii ca asta, dar cand vad cum pe altii ii phoote grija cocalareste de bugetul altora, m-am simtit dator s-o spun.

#48
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 spooky51, on 29 aprilie 2021 - 19:18, said:

Vezi ca oglinda retrovizoare are o pozitie pentru noapte Posted Image

Da, si cand iti da in ceafa cu farurile si e plina masina de lumina cum e ? Ca prinzi multi dorei cu leduri si proiectoare de ceata aprinse Posted Image

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 20:20, said:



Bineinteles  ca   daca  dispui de  mai  multi bani  iti  iei o motorizare  mai puternica  sau  o alta marca.Dar  vorbim  de  oamneni pt  care  asta  este  maximul  pe  care si-l  permit.Si  poate  oamenii  vor o masina  noua.Si  mai  este  o chestie , cand  ai  o masina  puternica  stii  ca  te poti  baza  pe ea si  te bagi  in depasiri  in scurt.Dar  cand  stii  ca  motorasul  nu te  ajuta,stai  linistit  si  depasesti  cand se poate.Ca nu  este moarte   de om  daca  stai  un km   in spatele  unei masini  sau al unui  tir.

Deja discutam de minim 8900e, pe cand tragi linie treci de 9000euro. Pentru 65cp in 2021 ? Serios ? Posted Image  Intelegeam cand era 6400 1.2-ul de 75cp , macar se misca o idee mai ok si era mult mai ieftin.

#49
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
1.2 16v parfum pe langa 1.0 sce.
1.0 nu e numai cea mai slaba, dar si cea mai proasta motorizare, lucru dovedit din pacate de problemele relatate de posesori

#50
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008

 cuculea, on 29 aprilie 2021 - 15:29, said:

nu e o involutie

Dacia 1310 scotea 65 de cai din 1310 , acum se scoate putearea asta din nici 1000 , cu un consum mult mai mic si o caroserie mult mai grea. de unde si pana unde o involutie in asta?



Nu comparativ cu Dacia 1310 ci cu modelele anterioare de Logan.
Daca scoate 65CP din 1.000, atunci de ce nu pune motor de 1.400 si putere cu 40% mai mare? La acelasi pret. Daca ar face asa nu ar mai cumpara nimeni 0.9tce.

#51
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

 TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 21:05, said:

Deja discutam de minim 8900e, pe cand tragi linie treci de 9000euro. Pentru 65cp in 2021 ? Serios ?

Pretul este aproape corect, macar prin prisma faptului ca vorbim de subsidiara unui producator european de masini, in linie cu concurenta si cu caracteristicile pietei europene de profil and beyond. Ce vreu sa subliniez: plm, sper sa nu gresesc, dar aici nu vorbim de Suzuki Maruti, nu?

#52
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 19:20, said:

Se adapteaza.Nu mai  face  depasiri  in scurt, calculeaza  atent.Lasa  ca s-au  condus atatia ani dacii  1300, oltcituri,trabanturi ,skode si s-au  facut depasiri  ,si  in scurt si  in lung.

Oltcitul era din alta galaxie la acea vreme atat ca performante cat si ca inovatie. Oltcitul de 1.3 TRS scotea suta in 13s. Am fost odata intr-un oltcit de 1200, 5 oameni, la 90km/h a depasit omu un Opel, asa mai  din scurt de am ramas impresionat ce bine se misca masina, practic cam ca un Logan de 1.4. Urca bine de tot in ture.

#53
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016

 Piscopescu, on 29 aprilie 2021 - 20:54, said:

Practic..., ce inseamna acea definitie/categorie "Stepway" la Sandero?
Stepway = varianta de la Dacia pentru un crossover urban la care se pot aduga iesiri in natura pe drumuri ceva mai dificile. Sau cum spune Dacia, poti aborda cu usurinta diferite tipuri de drumuri.
In realitate este un Sandero cu garda la sol mai mare, cauciucuri mai mari, arcuri si amortizoare un pic diferite, alta capota la motor si aspectul acela de mini SUV (plastice exterioare, bare longitudinale). Tot stilistic, la interior are scaune si volan inscriptionate Stepway
Lipseste motorizarea cu 65 de ponei, are doua variante de echipare plecand din start cu dotari ceva mai multe decat la un Sandero dar si la un pret sensibil mai mare.
Nu mai stiu cum este acum dar la varianta precedenta daca luai un Sandero obisnuit si adaugai tot ce exista standard pe un Stepway ieseai aproape la acelasi pret dar nu aveai garda, cauciucurile mai mari si aspectul de mini SUV (adica plasticaraia exterioara si barele longitudinale).
Cu alte cuvinte, aceeasi Marie dar cu alta palarie si imbracata ceva mai elegant.

Edited by gabrieln2016, 29 April 2021 - 21:49.


#54
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 09.01.2009

 sandu222, on 29 aprilie 2021 - 21:29, said:

Oltcitul era din alta galaxie la acea vreme atat ca performante cat si ca inovatie. Oltcitul de 1.3 TRS scotea suta in 13s. Am fost odata intr-un oltcit de 1200, 5 oameni, la 90km/h a depasit omu un Opel, asa mai  din scurt de am ramas impresionat ce bine se misca masina, practic cam ca un Logan de 1.4. Urca bine de tot in ture.
Stiu,am  avut  oltcit,dar  varianta  rt  cu motor  de 1100.Faina  masina,mergea  lejer  cu 120,plus  incarcata..Viteza maxima,150  pe  autostrada de la cernavoda.Daca  ar  fi  avut  si  a 5-a  se  mai  ducea  putin.Mi-a  parut  rau cand am  dat-o  la rabla,dar  incepusera  astia sa  dea  rasol cu piesele de schimb.Cumparam capete de bara si pivoti  noi de topoloveni  si erau mai proaste  decat  alea  pe care  le dadeam  jos de  pe masina.

 TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 21:05, said:

Deja discutam de minim 8900e, pe cand tragi linie treci de 9000euro. Pentru 65cp in 2021 ? Serios ? Posted Image  Intelegeam cand era 6400 1.2-ul de 75cp , macar se misca o idee mai ok si era mult mai ieftin.
Ai  un  fix   cu puterea motorului.Poate  au  pus  o cutie  mai  buna,care sa  compenseze  lipsa  puterii.Tu  crezi ca  toata  lumea isi  doreste masini  puternice,crezi ca  toate  lumea se grabeste.Sunt  unii  care  nu  au  nevoie  de  sute  de cai  sub  capota.Unii  au  nevoie de  un mijloc de  locomotie,nou, fiabil, si care  sa  ii duca  din punctul a in punctul b.Ca  ajung  cu o juma de ora mai  tarziu decat aia  cu sute  de  cai sub capota,putin le pasa.Sau  ca   nu pot sa faca  o depasire la mustata, sau ca nu pot sa mearga cu  170  pe autostrada. Tu crezi ca daca  nu aveau cumparatori  ,cei de la Dacia mai  puneau motorul asta?!

Edited by cotizo_dacul, 29 April 2021 - 23:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate