Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Posibila taxa auto din 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
226 replies to this topic

#199
ano12

ano12

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 16.12.2020
Am curierat destul pe bicicleta in anii de studentie. Cei 8000 de km ai tai intr-un an sunt o gluma la adresa mea. Imi place ca tu deja stii ca nu am fost la vot. Pentru globul tau de cristal sa stii ca am fost la vot, nu am ratat nici o votare de la 18 ani incoace. Eu mi-am facut treaba de cetatean, in 10 ani de zile am depus anual lista de semnaturi cu doritori pentru mijloc de transport in comun dar degeaba, tot ce am facut a avut doar rol consultativ nu si obligatoriu asa ca ghici ce? Tot nu s-a implementat mijloc de transport in comun, bine, intr-un final s-a implementat dar cu o cursa pe ora(dar cu multe ore lipsa in timpul zilei iar dupa ora 6 nu mai sunt curse) cu statie in centrul orasului si desigur nesincronizat cu alt mijloc de transport in comun. Eu am pierdut aceasta lupta. Momentan astept sa vina taxa sa trec masina pe bulgaria sau la moldoveni, ucrainieni, unguri si alte natii.

#200
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Iti doresc succes.

#201
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 HEX2FUN, on 27 iulie 2021 - 20:07, said:


Nu contează definiția, contează ideea: nu ai bani, nu ai mașina, nu este ceva unic in istorie și nici in prezent. O mașina este scumpa, mai ales prin prisma costurilor adiacente.

Statul și societatea nu au nicio obligativitate fata de cetățeni sa aiba acces la mașini ieftine, sărăcia materială nu reprezintă un fundament pentru acces la mașini ieftine.

România are o problema generalizată in tot ce tine de infrastructura rutier, parc auto, Abilitățile si inclusiv gradul de civilizatie al șoferilor.

Orice măsura care poate reduce poluarea, accesul mașinilor necorespunzătoare tehnic si a participanților inapți sa respecte regulile este bine venită. Inclusiv taxele, trebuie folosite ca măsura descurajatoare.

Absolut de acord cu faptul ca mai importanta este ideea.
De acord si cu faptul ca daca nu ai bani nu iei masina.

La fel si cu faptul ca societatea sau statul nu au nicio obligatie sa iti asigure accesul la masini ieftine.

Problema vine dupa aia. Cand statul si societatea nu au obligatia sa iti asigure accesul la masini ieftine, de unde pretentia de a-ti ingreuna accesul sau detinerea unei astfel de masini?
Ca nu a cerut nimeni sa i se dea o masina ieftina.

Masurile care vizeaza poluarea, starea tehnica si ce mai ziceai tu, sa vizeze lucrurile alea. Nicio problema cu asta chiar dimpotriva. Asta ar trebui sa fie tinta reala.
Sa fie scoase din trafic masinile neconforme, sa fie controlate mai strict statiile ITP...
Dar nu vad in ce fel poate exista o vina colectiva pentru niste situatii particulare. Mai ales cand acele situatii particulare sunt reglementate cat se poate de clar.
Nu ai cum sa justifici (nu tu) taxarea in masa pentru faptul ca X sau Y sunt lasati sa mearga cu o epava neconforma cand de fapt ar trebui sa ii opresti, altfel decat ca vrei de fapt banii nu rezolvarea problemelor.
Legat de tine - sunt sigur ca tinta ta nu sunt masinile conforme ci alea neconforme si nu inteleg de ce ai sustine o masura care loveste si in cine trebuie si in cine nu trebuie.

Problemele vor ramane daca nu le ataci direct. ITPul la misto va ramane, poluarea va ramane, aglomeratia va ramane. Singura diferenta e ca mai ies niste bani din nimic...

Si inca un lucru. Aia care nu opresc acum rablele in trafic pe care vrea lumea sa ii "cautioneze" sustinand o taxa vor fi aceeasi care nu le vor opri nici dupa ce s-ar baga taxa. Vezi evolutia numarului  masinilor inmatriculate in BG in relatie cu existenta sau lipsa taxelor. Iar alea, sa ma scuzi, dar erau in alta dimensiune a notiunii de rabla. Iar daca le vor opri dupa o eventuala taxa, de ce n-ar face-o de pe acum?


Dupa cum am scris, daca vrem sa rezolvam ceva trebuie lucrat acolo unde e greu, la miezul problemei. Altfel, entropia va duce lucrurile in aceeasi directie ca si pana acum.

E usor sa crezi ca bagand o constrangere vei lucra cu aceleasu premize pe care le aveai inainte sa aplici acea constrangere. Nu e niciodata asa.
Cu cat actionezi mai departe de sursa problemei, cu atat e mai greu sa stapanesti problema.

Edited by underb, 28 July 2021 - 05:52.


#202
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 ro_explorer, on 27 iulie 2021 - 23:29, said:

Cand vor veni taxele le vei plati, ca orice bun contribuabil .. sau vei...

Din fericire lucrurile nu stau chiar asa :)

Nimeni nu isi bate capul si nu isi raceste gura sa convinga pe cineva de o chestie inevitabila. Lucrurile inevitabile nu au nevoie de convingerea cuiva, de reducerea la o stare inerta, de erodarea vointei, de apelul la fatalitate, de descurajarea opozitiei in fata acelor lucruri prezentate ca fiind inevitabile.
E doar o simpla manipulare. La fel ca si ai cu "degeaba votezi ca tot cine trebuie iese" si tot asa...

Romanii au o vorba.
"sa vezi ce bataie iei daca NU lasi batul din mana". Iar singurul raspuns corect e "vin-o sa-l iei". Altfel iti pui singur pielea pe bat.

Deci, NU.
Taxa nu e nici inevitabila si nici nu rezolva problemele generate de coruptie, delasare si prostie.

Taxa doar aduce niste bani la buget si nimic mai mult.
Asta in sine nu e neaparat o problema.
Problema reala e ca asa zisul scop al taxei ar concura cu ceea ce va deveni taxa adica o sursa de bani pt buget si va pierde.

Incasarea banilor va deveni mai importanta decat atingerea scopului si va impiedica atingerea acelui scop.

Cine cere taxa incurajaza fix coruptia, delasarea si prostia din aparatul administrativ si doreste sa le valideze.
Altfel astea ar fi tinta daca chiar doreste sa se schimbe ceva pt ca astea sunt cauza problemelor.

Edited by underb, 28 July 2021 - 07:46.


#203
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007

 underb, on 28 iulie 2021 - 05:46, said:

........................
De acord cu tine ca pretul pe care il plateste cineva pe o masina nu este treaba mea si nici a statului. Insa este treaba mea si, mai ales, a statului sa protejeze cetatenii de poluare si de efectele sale. Iar taxele crescute platite pentru masini cu grad de poluare ridicat fix acest rol il au: sa descurajeze oamenii sa cumpere astfel de masini. Am prezentat mai sus un scenariu de impozitare a autoturismelor, care sa tina seama de principalii factori poluanti: vechimea masinii, capacitatea cilindrica, norma de poluare. Zilele trecute am ajutat pe cineva sa scoata un certificat fiscal necesar la rabla. Impozitul anul la un Matiz euro 3, de aproape 20 de ani vechime, de pe care curg tablele si scoate un fum de zici ca semnalizeaza indienii ca a izbucnit razboiul este de 35 de lei. Repet 35 de lei anual. In scenariul meu de mai sus, faptul ca masina este euro 3 vine cu un coeficient de multiplicare de 4, iar faptul ca este mai veche de 15 ani cine cu un coeficient de 7, care ambele se aplica la coeficientul initia;. Asta ar insemna ca impozitul anul ar fi de 980 de lei, ceea ce l-ar face pe proprietar sa se gandeasca bine daca mai pastreaza ori nu masina. Rolul acestor coeficienti este ca dupa 10-12 ani vechime sa determine proprietarii sa se gandeasca la una noua ori la folosirea transportului in comun.

Vad ca toata lumea aduce in discutie trecerea ITP cu incalcarea normelor. Afirmatia este falsa. O masina euro 3 ori euro 4 impecabila polueaza mult, mult mai mult decat o masina euro cinci intretinuta decent. Iar una euro 4 cu motor diesel si fara filtru de particule a poluat in prima mie de km de cateva zeci de ori mai mult decat una diesel euro 6.

In ce priveste povestea cu fenta cetateanului nemultumit, care isi inmatriculeaza masinile ieftine si poluante in BG, in RM ori in alta parte, si smecheria asta are antidot. Este suficient sa se preia cu copy-paste legislatia italiana in domeniu, care a curatat tara in mai putin de un an de puzderia de masini inmatriculate in tarile estice.

#204
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
"este treaba mea si, mai ales, a statului sa protejeze cetatenii de poluare si de efectele sale."
Pai aia ziceam si eu. Nedumerirea mea e de ce nu ceri asta si ceri o taxa care nu va rezolva nimic?
E plin de rable vai de mama lor care in mod real nu au dreptul sa circule in momentul asta.
Astea trebuie scoase. Din pacate pare ca nu deranajaza pe nimeni faptul ca RAR nu isi face treaba. Iar lor aparent le convine sa incaseze niste taxe pentru asta. Cui nu i-ar conveni?

Proprietarul Matizului ala nu trebuie sa plateasca 1000 de lei ca sa poata sa circule cu el. Trebuie sa nu i se dea ITPul pt ca nu il poate lua in starea aia.

Legat de situatia din Italia, nu e valabila doar acolo.
In multe tari rezidentii sunt obligati sa isi inscrie masinile in tara respectiva.
Doar rezidentii. Nu eu, nu tu daca nu suntem rezidenti acolo.

Ce nu poate face nimeni este sa oblige proprietarul unei masini care nu e rezident in acea tara sa o inscrie acolo.
De chestia asta s-au lovit ai nostri cand au vrut sa starpeasca rablele de Bulgaria.

Eu, statul roman nu pot nici obliga un bulgar care e proprietarul unei masini cu nr de Bg sa o inscrie in Romania daca nu locuieste in Ro si nu pot nici interzice circulatia acelei masini in Romania.

Altfel, pe langa scoaterea masinilor neconforme de pe strada, se pot aplica fara probleme masuri de restrictie a circulatiei la nivel local acolo si cand  sunt necesare.

Edited by underb, 28 July 2021 - 08:44.


#205
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
o taxa de 980 lei pe an (impozit) nu rezolva mai nimic.
acei 980 lei inseamna aproximativ 200 euro, adica 2000 euro in zece ani.

cine isi cumpara masina euro 4-5 la care ipotetic o sa trebuiasca sa plateasca impozit 980 lei? cel care nu are mai mult de 6000 euro pentru o masina. Uite asa cumpara o masina de genul celei data exemplu de tine cu 2500  euro si plateste impozit timp de inca zece ani 2000 euro.
pentru euro 6 cel putin si ani vechime mai mici de 5-6 trebuie sa scoata din buzunar 10-15-20 mii euro. Nu sunt acesti bani, deci poluam in continuare iar tembelul care propune taxe e mandru ca a facut si el ceva. Cel mai bine era sa nu isi omoare si singurul neuron pe care l-a avut gandindu-se la o asemenea schema de reducere a poluarii.

care e concluzia? saracul o sa cumpere si in continuare masini, dar mai ieftine si mai vechi decat acum ca sa poata sa plateasca si impozitul respectiv.

#206
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu e vb de asta.
E vb de faptul ca o masina neconforma (pt ca e asa din spusele colegului) poate circula desi n-ar trebui sa poata in momentul asta.

#207
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Impozitul porneste de la 980 de lei pe an. Pentru cele mai poluante va fi si mai mare..
Cel mai bine va fi insa sa asteptam sa apara legea si sa nu ne inflamam de pe acum.
Oricum asa cum am mai spus eu sunt impotriva taxelor, cel putin a astora asa modice care e clar ca nu-si vor indeplini scopul de reducere a poluarii ci doar scopul de a aduce mai multi bani la buget.
Sunt insa pentru restrictii de circulatie pentru masinile poluante in orase sau daca tot vor sa bage taxe macar sa bage unele asa de mari ca prima ta grija cand iti vei cumpara masina va fi sa te uiti la norma sa de poluare si dupa aia la restul caracteristicilor.
Dar taxe foarte mari nu vor baga din doua motive
1) nu da bine la electorat
2) nu le mai platesc decat foarte putini si pe ei ii doare capul ca vom sta cu aer mai curat dar si cu bugetul mai gol. Asa cu o taxa mai mica, lumea mai injura dar o plateste si uita pana la alegeri.
Oricum e bine pus ministrul ala la mediu. Fiind de la UDMR poate sa puna orice taxa vrea ca electoratul lor oricum ii voteaza.

#208
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007

 underb, on 28 iulie 2021 - 08:30, said:

1. Nedumerirea mea e de ce nu ceri asta si ceri o taxa care nu va rezolva nimic?

2. Legat de situatia din Italia, nu e valabila doar acolo.
In multe tari rezidentii sunt obligati sa isi inscrie masinile in tara respectiva.
Doar rezidentii. Nu eu, nu tu daca nu suntem rezidenti acolo.

Ce nu poate face nimeni este sa oblige proprietarul unei masini care nu e rezident in acea tara sa o inscrie acolo.
De chestia asta s-au lovit ai nostri cand au vrut sa starpeasca rablele de Bulgaria.

Eu, statul roman nu pot nici obliga un bulgar care e proprietarul unei masini cu nr de Bg sa o inscrie in Romania daca nu locuieste in Ro si nu pot nici interzice circulatia acelei masini in Romania.
1. Cum am mai spus. nu exista problema simpla si necorelata cu alte probleme. Vorbim de un mix de probleme, care se "trateaza" cu un mix de solutii. Iar o taxa progresiva si proportionala cu 1.) capacitatea cilindrica; 2.) vechimea masinii si 3.) norma de poluare ar determina ca intr-un interval de 1-2-3 ani sa se caseze macar 50% din masinile mai vechi de 15 ani aflate in circulatie si in maxim doi ani ar determina scaderea cu minim 75-80% a numarului masinilor importate, mai vechi de 10 ani. Vorba cuiva: case closed
2. Legea italiana are o nuanta pe care vad ca ai scapat-o: nu se refera la masini, ci la soferi. Mai concret, un sofer rezident in Italia de cel putin 60 de zile nu are voie sa conduca o masina inmatriculata in strainatate. Altfel spus, tu, cetean ori rezident italian (de cel putin 60 de zile) nu ai ce cauta la volanul unei masini inmatriculate in alta tara.

 tatimeu, on 28 iulie 2021 - 08:41, said:

o taxa de 980 lei pe an (impozit) nu rezolva mai nimic.
acei 980 lei inseamna aproximativ 200 euro, adica 2000 euro in zece ani.
[...]
care e concluzia? saracul o sa cumpere si in continuare masini, dar mai ieftine si mai vechi decat acum ca sa poata sa plateasca si impozitul respectiv.
Scenariul este valabil la Matiz, care are capacitate cilindrica foarte mica. Sa luam in calcul regele soselelor, adica un Golf euro 4, din 2006-2007, cu celebrul motor 1,9 TDI. Azi proprietarul unei asemenea masini plateste un impozit de cam 200 de lei anual. Pe acea simulare impozitul anual este de 200 x 5 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 12-15 ani) x 2 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 4) = 2000 de lei anual.

Daca este vorba de un Golf euro 3 din 2002, cu acelasi motor 1,9 TDI atunci impozitul anual este de 200 x 7 (coeficientul de multiplicare aferent unei vechimi de 15-20 ani) x 4 (coeficientul de multiplicare aferent normei euro 3) = 5600 de lei anual

Eu zic ca un astfel de sistem de taxare uniform ar avea efectele prognozate si, zice lumea, si dorite.

 Ford4, on 28 iulie 2021 - 08:57, said:

Dar taxe foarte mari nu vor baga din doua motive
1) nu da bine la electorat.
1. Nu s-a nascut inca ministrul ori prim ministrul capabil sa adopte o astfel de masura. Fix din motivul enuntat de tine: la noi politcienii isi construiesc programele si iau deciziile gandindu-se mai intai la impactul si efectul lor electoral. Restul, pe urma. Cum ziceam: been there, done that!

#209
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
"mezzo in comodato" iti spune ceva?

Fix asa erau f multe masini de BG care circulau la noi. Erau pe firma si se facea procura.

Pe firma si in leasing (desi aata nu se incadreaza in ideea topicului:) ) nu au ce sa le faca nici in It.

Legat de scaderea importului de masini vechi, va scadea ca si numar de masini inmatriculate iar cererea va fi alimentata din nou de bulgari.
Iar la cele deja inmatriculate si care mai au viata in ele, rezolvarea va fi din nou Bg.

Daca nu s-ar fi intamplat asta acum nu foarte mult timp ar fi fost doar o presupunere.

Si ce o sa fie? Vestul salbatic din nou, acelasi trafic doar ca ceva mai rau, aceeasi poluare si niste bani luati pe degeaba si fara niciun rost de la aia care au sa ii dea.

ITPul va fi luat tot pe spaga, RARul va inchide ochii pt ca spaga va urca pana sus si tot asa...

Sa puna restrictii de circulatie unde este nevoie. Altfel nu se va misca nimic.

Si, bineinteles sa faca ceva cu ITPul si cu masinile care se vad de la o posta ca sunt terminate. Trebuie implicare reala nu doar o iscalitura cu pix pe hartie si dupa aia sa stai picior peste picior sa vezi cum iti vin banii si se "rezolva" problemele singure.

Edited by underb, 28 July 2021 - 12:55.


#210
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007

 underb, on 28 iulie 2021 - 12:45, said:

"mezzo in comodato" iti spune ceva?
Nu cred ca trebuie sa cautam acea solutie minune care rezolva toate problemele. Cum ziceam, nu avem de rezolvat O problema, ci un mix de probleme. De asta si solutia nu este UNA minune, ci un mix de solutii. Importante este ca dupa aplicarea mixului de solutii, problemele sa se diminueze intr-un numar semnificativ. Cum ziceam, daca o solutie are ca efect ca intr-un interval de 1-2-3 ani sa se caseze macar 50% din masinile mai vechi de 15 ani aflate in circulatie si scaderea in maxim doi ani cu minim 75-80% a numarului masinilor mai vechi de 10 ani, importate, atunci solutia este foarte buna.

#211
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Ideea este ca din banii de taxa sa subvenționeze mașinile electrice și puncte de încărcare, nu sa dea pensii speciale pentru aia care ies la 42 de ani.

#212
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

 tatimeu, on 28 iulie 2021 - 08:41, said:

o taxa de 980 lei pe an (impozit) nu rezolva mai nimic.
acei 980 lei inseamna aproximativ 200 euro, adica 2000 euro in zece ani.

cine isi cumpara masina euro 4-5 la care ipotetic o sa trebuiasca sa plateasca impozit 980 lei? cel care nu are mai mult de 6000 euro pentru o masina. Uite asa cumpara o masina de genul celei data exemplu de tine cu 2500  euro si plateste impozit timp de inca zece ani 2000 euro.
pentru euro 6 cel putin si ani vechime mai mici de 5-6 trebuie sa scoata din buzunar 10-15-20 mii euro. Nu sunt acesti bani, deci poluam in continuare iar tembelul care propune taxe e mandru ca a facut si el ceva. Cel mai bine era sa nu isi omoare si singurul neuron pe care l-a avut gandindu-se la o asemenea schema de reducere a poluarii.


10 mii de euro sunt bani de masina noua din clasa mica.
Din mesajul tău se înțelege ca sunt oameni săraci dar cu pretenții mari. În 15 mii euro găsești compacte noi. La 20 mii 3uro ai o gama variata de mașini.
Dar romanul vrea sa cumpere ce nu își permite și după se plânge de impozite...

#213
ano12

ano12

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 16.12.2020
Lasati, cumparam euro 6 diesel sa nu platim taxa. Cand se impute treaba scoatem filtrul dpf, AdBlue, catalizator si cotizam anual 100 de lei la itp. Sau trecem pe bulgaria.

#214
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 HEX2FUN, on 28 iulie 2021 - 15:49, said:

Ideea este ca din banii de taxa sa subvenționeze mașinile electrice și puncte de încărcare, nu sa dea pensii speciale pentru aia care ies la 42 de ani.

Ce frumos! Ce haiducie! Luam de la săraci și dam la bogați!

Iei de la aia care se chinuie cu mașini de 2000 de euro și dai celor mai potenți financiar sa își ia mașini electrice de +20-30 k euro.

Curat capitalism!

Ce are replantarea parcurilor tăiate ca sa facă loc blocurilor? A perdelelor forestiere de lângă orașe? Creare de zone pietonale sau de piste de biciclete? Investiții în modernizarea masiva a transportului in comun etc.

Cum multi se bășică pe aici că mașina nu e o necesitate, nu e nevoie de subvenționarea mașinilor electrice. Daca nu își permit o mașină electrică din banii lor, de ce sa vina statul să le dea bani sa își ia mașina electrică?

Adică e nevoie de lucruri care folosesc inclusiv celor de la care iei banii aia cu taxa de poluare.

Edited by Quoriah, 29 July 2021 - 01:25.


#215
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
E normal ca samsarii sa inceapa sa se zvarcoleasca cand se anunta la orizont ca nu o sa le mai cumpere nimeni harburile cu km dati inapoi. Cred ca o mare bucata din populatia adulta a romaniei traieste din masini aduse pe platforma de afara.

#216
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Pentru replantat și înverzit trebuie mărite și introduse alte taxe, de exemplu cele pe proprietate, care sunt acum simbolice. Multe din lucrurile pe care le menționezi pot fi făcute cu fonduri UE, dar e nevoie de munca, de competentă.

Taxa auto trebuie introdusă sub forma de Bonus-malus, astfel nu impozitezi un domeniu pentru altul.

Este nevoie si de o reducere a parcului auto, nu numai electrificarea.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate