Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volga Veche
Last Updated: Sep 30 2018 20:50, Started by
olteanul
, Mar 26 2006 22:35
·
0
#1
Posted 26 March 2006 - 22:35
Am realizat recent că mașina pe care o vedeam de ani de zile în curtea vecinului de la țară este de fapt o Volga de peste 40 de ani.
Nu l-am întrebat încă despre ea, dar studiind-o mai atent am observat că ar mai avea ceva din piese. Cel mai interesant e că are o mulțime de ornamente de inox care strălucesc în soare- Ce știți despre mașinile astea? Am înțeles că ar avea motor diesel. Nu m-am uitat mai atent la ea, dar aș vrea să știu mai multe despre genul ăsta de mașină. |
#2
Posted 27 March 2006 - 10:14
hee, vad ca sunt tot mai multi pe care ii cuprinde febra masinilor de gen Volga. incearca sa ii faci o poza ca sa ne daam seama exact despre ce model e vorba. dar daca zici ca are aprox 40 de ani, inseamna ca e vorba despre o Volga M21. acum cativa ani am vrut si eu sa imi cumpar una. chiar gasisem un exemplar in stare destul de buna, si absolut complet, cu toate piesele originale. avea motorul original pe ea, care culmea, ca a si pornit la a doua cheie, cu toate ca mosul ala nu mai pornise masina de trei ani. pana la urma m-am lasat de idee , ca nu aveam unde sa tin masina, avand curtea desul de mica, si garajul ocupat in permanenta. si acum imi pare rau ca nu am luat-o. toate vogile aveau motoare pe benzina care consumau enorm de mult, iar la noi, lumea le-a inlocuit cu motoare diesel de aro
AICI gasesti mai multe date despre Volga/Gaz M21 Attached FilesEdited by god_father, 27 March 2006 - 10:15. |
#3
Posted 27 March 2006 - 12:31
Intre timp am mai cautat si eu pe net si am vazut ca e tipul trei.
Nu am vorbit pana acum cu proprietarul - si de fapt nici nu as mai avea vreo sansa, pentru ca l-au ingropat duminica - dar sper sa pot vorbi cu urmasii. Ce m-a surprins e ca partile cromate stralucesc si acum in soare. Are destul de multe probleme la caroserie, dar sunt sigur ca totul se va rezolva cu un tinichigiu si un vopsitor bun. Daca ma voi hotari sa o iau vopsitul va fi cea mai mare investitie pentru ca vreau sa arate extrem de bine. Din ce am auzit, masina aia a fost diesel. Pe mine nu m-ar interesa sa p reconstitui integral, cat mai mult as vrea sa-i pastrez aspectul exterior, sa-i modernizez (elegant) interiorul - as imbraca-o in piele - si i-as schimba motorul, cutia, sistemul de franare. Am citit ca motoarele nu au fost chiar grozave si apoi as gasi un motor bun de la dezmembrari pe care sa-l pot pune. Si asta pentru ca nu stiu cat din piesele ei originale au mai ramas pe ea. |
#5
Posted 27 March 2006 - 13:58
#6
Posted 27 March 2006 - 14:35
Cam asa arata in stare de functionare.
paderin_21yc.jpg 15.61K
798 downloads
poza e luata de pe net, masina acum e mult mai trista |
#8
Posted 27 March 2006 - 15:25
In Romania parca cei de la Securitate au avut asemenea masini..
GAZ_M2119691m.jpg 27.07K
529 downloads
O alta poza cu genul asta de masina |
#9
Posted 27 March 2006 - 15:28
avea un consatean acu vre-o 9 ani o chestie din asta , neagra , impunatoare. El era sofer de autobuz deci cred ca diferenta intre cele 2 nu prea existau
|
#10
Posted 27 March 2006 - 16:05
romaximusro, on Mar 27 2006, 16:28, said: avea un consatean acu vre-o 9 ani o chestie din asta , neagra , impunatoare. El era sofer de autobuz deci cred ca diferenta intre cele 2 nu prea existau Si ce spunea despre masina? Ca am citit diverse opinii dar as fi curios ce zice un roman despre cum s-a comportat masina asta? |
|
#11
Posted 27 March 2006 - 16:10
habar nu am ca nu il cunosteam prea bine. Nici nu stiu ce s-a intamplat cu masina. Oricum o vedeam rar pe strada, caci nu o prea scotea.
|
#13
Posted 27 March 2006 - 16:48
oltene, fara suparare ca iti zic, poate bunica-miu (daca mai traia) ti-ar putea da detalii despre masina si despre felul cum se comporta, ca avea la serviciu Volga si IMS cu care ma plimba si pe mine cand ream micut . e cam veche masina ca sa iti putem da detalii. eu daca ar fi sa gasesc una cu toate piesele originale, asa as pastra-o, sa o am ca masina clasica, dar acuma, mai greus a gasesti asa ceva. nu pot decat sa iti urez mult succes in cazul in care te hotarasti sa go for it, si foarte multa rabdare, ca o sa ai mare nevoie, is incearca sa nu o modifici prea mult, ca e pacat
Edited by god_father, 27 March 2006 - 17:00. |
#14
Posted 27 March 2006 - 16:59
#15
Posted 27 March 2006 - 19:10
god_father, on Mar 27 2006, 16:59, said: poate a avut asa ceva ca dric din cate stiam eu sadoveanu a murit in 1961, si modelul M21 a aparut prin anii 60 AICI Edited by bolo, 27 March 2006 - 19:17. |
|
#16
Posted 28 March 2006 - 08:07
olteanul, on Mar 26 2006, 22:35, said: Am realizat recent că mașina pe care o vedeam de ani de zile în curtea vecinului de la țară este de fapt o Volga de peste 40 de ani. Nu l-am întrebat încă despre ea, dar studiind-o mai atent am observat că ar mai avea ceva din piese. Cel mai interesant e că are o mulțime de ornamente de inox care strălucesc în soare- Ce știți despre mașinile astea? Am înțeles că ar avea motor diesel. Nu m-am uitat mai atent la ea, dar aș vrea să știu mai multe despre genul ăsta de mașină. cele cu motor diesel(ma refer la cele originale montate de fabrica) au fost facute sub licenta in belgia cu motor de 2,25 de landrover si se numeau scania-volga |
#17
Posted 28 March 2006 - 08:18
cele rusesti pe benzina:
greutate 1460 vit.max 135 consum 12,5% motor: 4 cil. 2445cmc,70cp la 3800rpm cutie viteza cu 3 trepte, schimbator la volan tractiune spate frina cu tamburi pe toate rotile am scanat fisa tehnica dar nu am reusit sa le postez. mai incerc |
#18
Posted 28 March 2006 - 19:26
gusteru, on Mar 28 2006, 09:07, said: detalii tehnice volga cele cu motor diesel(ma refer la cele originale montate de fabrica) au fost facute sub licenta in belgia cu motor de 2,25 de landrover si se numeau scania-volga stiu ca cele diesel au fost produse in numar fosrte mic. dar romanul cum e inventiv, a rezolvat problema foarte simplu prin montarea unui motor de aro diesel in locul celui pe benzia. la vremea aia erau niste masini foarte reusite, in ciuda faptului ca erau copiat dupa alte modele americane. Edited by god_father, 28 March 2006 - 19:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users