Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volga Veche
Last Updated: Sep 30 2018 20:50, Started by
olteanul
, Mar 26 2006 22:35
·
0
#19
Posted 28 March 2006 - 22:56
god_father, on Mar 28 2006, 19:26, said: stiu ca cele diesel au fost produse in numar fosrte mic. dar romanul cum e inventiv, a rezolvat problema foarte simplu prin montarea unui motor de aro diesel in locul celui pe benzia. la vremea aia erau niste masini foarte reusite, in ciuda faptului ca erau copiat dupa alte modele americane. In RO cam toti au pus motoare de aro de c-lung , cele de brasov fiind mult prea grelechiar si pentru aro. daca te intereseaza ceva specific, pot sa ma uit in cartea tehnica insa trebuie sa stiu ce model este, cele de baza fiind 21b, 21v,21i si 21e-k |
#20
Posted 21 April 2006 - 00:06
Nu era placut sa te trezesti cu o <<Volga>> neagra langa tine (vezi si reclama la ciocolata cu rom)
Aici mai e ceva cu <<Volga>> http://www.volga.nl http://www.autogalle...rg.ru/gaz21.htm Modelul M21 a aparut in 1956, si Mihail Sadoveanu a murit in 1961, deci la 5 dupa ce a aparut masina! Btw, "G.A.Z." 69 <<Jiugli>> a avut motor de M21/M22 (doar tot de "G.A.Z." era fabricat), iar dupa <<Jiugli>> s-a copiat si "ARO - I.M.S." asa ca s-ar putea sa ai noroc cu piesele Si vreau o M21 benzinara : schimbator la volan, garda de sol ridicata, tabla tare Edited by djl, 21 April 2006 - 00:07. |
#21
Posted 21 April 2006 - 19:35
Apropo de masini de epoca,preferata mea ramane Cadillac LaSalle 1959.
Am avut ocazia sa vad una de aproape si sa o studiez bine.Am ramas ....indragostit .In afara de exterior,care e de o frumusete rara,interiorul m-a impresionat .E imens.canapeua din spate parca e cea din sufrageria mea )Numai buna de dormit si de ...altceva cu gagica.Am stat si m-am invartit in jurul ei pana a venit propietarul.Dupa care a pornit motorul,ce zgomot,impresionant.Altceva,masina e foarte lunga,era varianta berlina,nu stiu ce lungime exact dar parca 6 m.Masina mea parcata langa parea un pui,parca imi venea sa o parchez in portbagajul Cadillac-ului si sa fug cu el :)Uf si aripile alea ce sexy.Am intrebat daca era de vazare,dar nu era,oricum pretul in jur la 50 mii euro.Merita toti banii. http://www.100megsfr...1950/cad59s.htm |
#23
Posted 21 April 2006 - 23:19
#24
Posted 21 April 2006 - 23:43
VOlga asta de care vorbesc nu mai are motor.
M-am uitat mai bine la ea și am văzut că are nevoie serioasă de recondiționare caroserie, are doar un geam de ușă spart. Interiorul este... dar trebuie recondiționat și regândit. Ce ziceți, să-i pun motor diesel de generație mai nouă? |
#25
Posted 21 April 2006 - 23:50
nu. o benzina de litraj mare sa aiba un marait de-ala rautacios. chiar, unde ai vazut-o?
|
#26
Posted 22 April 2006 - 15:05
Undeva la țară.
Eu mă gândisem să-i pun un motor diesel că ar consuma mai puțin, dar varianta cu benzina ar fi avantajpasă pentru că la dezmembrări motoarele sunt mai ieftine. |
#27
Posted 22 April 2006 - 17:51
Lasă-i motorul original; vezi ca dacă îi pui motor nou nu va MAI avea schimbător la volan.
|
#28
Posted 22 April 2006 - 17:55
daca ii lasa cutia de viteze va avea bine mersi. trebuie numai facuta o flansa corespunzatoare intre motor si cutia de viteze, eventual adaptat axul central.
|
|
#29
Posted 22 April 2006 - 18:51
nu mai are motorul!
Mașina stă pe tușă de vreo 20 de ani |
#31
Posted 23 April 2006 - 01:51
#32
Posted 23 April 2006 - 14:32
#33
Posted 23 April 2006 - 18:27
|
#34
Posted 24 April 2006 - 00:06
Au existat M21 care aveau cutie automata din nascare ; eu n-am vazut vreuna pana acum
|
#35
Posted 25 April 2006 - 21:01
"G.A.Z." 69 nu se MAI numea și Jiugli; Jiugli era un model Lada.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users