![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Criza componente electronice
Last Updated: Sep 01 2021 19:38, Started by
ovidiu007
, Feb 06 2021 08:23
·
0

#19
Posted 06 February 2021 - 22:58

Poate asa invata si europenii sa nu mai depinda de chinezi pentru toate kkturile.
|
#20
Posted 06 February 2021 - 23:21

Se vor învăța abia când vor accepta sa lucreze în condițiile și pe salariile pe care lucrează chinezii. Aici e buba.
|
#21
Posted 07 February 2021 - 16:04

Sa lucram in conditiile si pe salariile celor din fabricile alea de se arunca angajatii de pe acoperis, si sa platim preturile europene.
Aha. Sigur. Fii tu primul. |
#23
Posted 07 February 2021 - 20:48

#24
Posted 07 February 2021 - 21:29

#26
Posted 08 February 2021 - 07:58

Soluție imediată nu există, decât aceea care se practică deja: întreruperea sau întârzierea producției. Probabil că in timp, pe măsură ce vânzările de produse electronice de uz casnic sau birotică se vor plafona, situația se va normaliza. Toată lumea are interesul să vândă.
Pe de altă parte, aceaste întreruperi, chiar bine organizate fiind, produc pierderi. Pierderi, care trebuie compensate cumva. Dacă în cauză sunt firme din Taiwan sau Coreea de Sud, nu-mi explic (re)locarea și concentrarea producătorilor exclusivi de astfel de componente cheie acolo. Poate greșesc, dar salariile nu cred că sunt foarte mici în Coreea de Sud. Dacă este vorba de componente electronice primare și nu de subansamble în care sunt încorporate acestea, nivelul salariilor lucrătorilor manuali nici nu prea are mare importanță. Cipurile se produc în fabrici complet automatizate și robotizate, nici nu se poate altfel. Costurile legate de forța de muncă nu cred că reprezintă o explicație. |
#27
Posted 08 February 2021 - 09:02

E vorba de materiile prime și de lanțul de producție.
|
#28
Posted 08 February 2021 - 09:26

Se vor învăța abia când vor accepta sa lucreze în condițiile și pe salariile pe care lucrează chinezii. Aici e buba. Există 3 posibilități: 1. Producția în Europa. Salarii mari în Europa. Obiecte scumpe în Europa. 2. Producția în Europa. Salarii mici în Europa. Obiecte ieftine în Europa. 3. Lumea să rămână așa cum e. Adică: Producția în Asia. Salarii mari în Europa. Obiecte ieftine în Europa. |
#29
Posted 08 February 2021 - 12:08

|
#30
Posted 08 February 2021 - 13:30

A mai fost o criza de genul asta in urma cutremurului si tsunami-ului din 2011 cand unele produse erau indisponibile. La Renault nu puteai avea anumite optiuni din lipsa componentelor. Se pare s-au tras ceva învățăminte din aceste crize. Pentru viitoarele automobile electrice, în Ungaria se va construi o mare fabrică de baterii electrice, investiție a unei companii sud-coreene. https://www.zf.ro/op...or-est-19908368 |
#31
Posted 08 February 2021 - 15:33

Ma cam apuca rasul la ce citesc aici - numai postari in necunostiinta de cauza - cipurile alea nu se fac in China.
Se fabrica in Coreea de Sud, Japonia si Taiwan. Dar am mai zis motivele - sunt probleme pe mai multe planuri: - crestere crescuta de cipuri ptr IT - laptopuri si echipamente de retelistica - scoala online. - Probleme de transport - atat in furnizare cat si in aprovizionare - probleme directe cauzate de Covid - inchideri temporare de fabrici sau sectii - sa- imbolnavit un muncitor si au oprit productia. - ultima belea de unde provine defapt ultima stire - o fabrica din Japonia a luat foc. |
#32
Posted 08 February 2021 - 17:47

Plus Giga Berlin a celor de la Tesla. Trebuie "domesticita" productia de componente critice pentru a pastra fluiditatea productiei. Am vazut de N ori palete si containere cu marfuri inscriptionate mare "express" sau "line stopping shipment" destinate Dacia si Ford si invers la export pentru diversi producatori, fiind marfuri cu prioritate mare, singurele mai prioritare fiind mostrele de tesut viu, organele si medicamentele. Pe o ploaie crunta incarcam tone de navigatii pentru o fabrica Nissan, facand calcule de incarcare si distributie a maselor. Revenind la criza, se pare ca anul asta cel putin 1 milion vor fi produse in minus fata de anul trecut, citeam intr-un articol de pe net. |
#33
Posted 08 February 2021 - 19:21

#34
Posted 08 February 2021 - 22:09

Da, operational, load control si load master, iar dupa finalizarea studiilor am trecut la tehnic, mententanta. Niste job-uri superbe dar puternic afectate acum.
Citeam pe un grup Dacia ca si Vineri se intra in somaj din lipsa de componente. Si pe urma ne intrebam unde ne sunt RTX3000-urile si PS5-urile... Edited by connectorxp, 08 February 2021 - 22:10. |
#35
Posted 09 February 2021 - 00:05

Da, operational, load control si load master fara nici cea mai mica urma de ironie, cei care fac asta ar trebui declarati eroi.
iar dupa finalizarea studiilor am trecut la tehnic, mententanta. Niste job-uri superbe +++10. ❤
Citeam pe un grup Dacia ca si Vineri se intra in somaj din lipsa de componente. Si pe urma ne intrebam unde ne sunt RTX3000-urile si PS5-urile... mda, comandat un boost controller in August 2020, ajuns acum 2 saptamani, boost controller facut de japonezieni (Greddy-Trust) in jurul unui microcontroller Dallas (Maxim), american. se duce dracului lumea asta... 😊 Edited by freaka-da-disk, 09 February 2021 - 00:14. |
|
#36
Posted 09 February 2021 - 18:46

Eroi nu, dar importanti da, ca fara cargo suntem mancati. Iar acum in era Covid a inceput o explozie a transporturilor aeriene de marfuri urgente sau cu valoare mare.
Ce proiect ai in desfasurare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users