Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Young timers - sfaturi, pareri, experiente.
Last Updated: Mar 30 2021 18:53, Started by
adid22
, Feb 04 2021 15:58
·
0
#1
Posted 04 February 2021 - 15:58
Mercedes, V8, 5 litri, benzina euro 3 si o gramada de electronica in faza incipienta. Softclose, tetiere care coboara la apasarea unui buton, interior cu lemn natur, automata.
Ghici ce e. E fix ceva care pentru mare parte a oamenilor rationali este un no-no. E un vis pentru altii care au vazut masina asta cand a aparut si i-a fascinat. Atunci era in zona de 100,000DM acum in zona de pret a unei compacte second-hand. Nu exista nici un motiv logic pentru asa ceva cand zilele motorului pe combustie sunt numarate. Si totusi- tentatia e mare. As vrea sa vorbim aici despre masinile care v-au marcat si daca ati fost vreodata tentati sa le aveti in viata reala. |
#2
Posted 04 February 2021 - 16:06
a fost odata ca niciodata... o masina pe care nu ti-o permiti, nu ti-o permiti si gata!
poa' sa ti-o tranteasca cineva in poarta gratis!... tot n-ai sa ti-o permiti! despre ce vorbim? despre vise? aaa... inca ceva... daca cumva visezi la o masina si doamne fereste ti-o iei, vei fi dezamagit! Edited by apocalipsul, 04 February 2021 - 16:07. |
#3
Posted 04 February 2021 - 16:18
#4
Posted 04 February 2021 - 16:24
stai sa vezi cand o sa trebuiasca sa platesti impozitul la motor de 5 litri. nu de alta, dar s-ar putea sa fie mai ieftin sa mergi in fiecare zi cu taxiul
ca sa nu mai spun ce distractie o sa ai cand o sa incerci sa o vinzi ca o sa fuga cumparatorii de tine din cauza motorului mare Edited by rex, 04 February 2021 - 16:25. |
#5
Posted 04 February 2021 - 16:26
#6
Posted 04 February 2021 - 16:32
Eu te inteleg perfect. E la fel cu nostalgia celor care cumpara jocuri de console de demult sau telefoane cu Snake, dar la alt buget.
Nu exista un motiv logic pentru asa ceva, e un moft. Daca nu tai bani de la alte necesitati esentiale si ti se pare acceptabil cate ore din viata muncite schimbi pe satisfactia data de obiectul asta, nu vad de ce nu. De fapt, am o intrebare: S500 sau coupe-ul? |
#7
Posted 04 February 2021 - 16:38
Jeep Grand Cherokee, il vazusem acum 15-20 de ani; dar are motor cu capacitatea inre 3 si 7 litri, impozitul anual e mare si nu mi-am facut nici firma de butelii in tot timpul asta....
|
#8
Posted 04 February 2021 - 17:02
sebulbus, on 04 februarie 2021 - 16:32, said:
De fapt, am o intrebare: S500 sau coupe-ul? S500 limuzina, am familie! apocalipsul, on 04 februarie 2021 - 16:06, said:
aaa... inca ceva... daca cumva visezi la o masina si doamne fereste ti-o iei, vei fi dezamagit! Interesant, am patit asta cu VW Phaeton, o masina extraordinara dar care m-a dezamagit pentru ca pur si simplu nu reusea sa aiba prezenta unei limuzine de prestigiu.. rex, on 04 februarie 2021 - 16:24, said:
stai sa vezi cand o sa trebuiasca sa platesti impozitul la motor de 5 litri. nu de alta, dar s-ar putea sa fie mai ieftin sa mergi in fiecare zi cu taxiul ca sa nu mai spun ce distractie o sa ai cand o sa incerci sa o vinzi ca o sa fuga cumparatorii de tine din cauza motorului mare Impozitul e o barbarie, talharie la drumul mare. Nu as plati asa ceva niciodata din principiu, din fericire masinile vechi si intretinute pot fi inmatriculate ca veteran - sau in alte tari, in extrema situatie.. Ideea e ca oricum o astfel de tampenie asumata nu se cumpara cu scop de revanzare. O tii pe viata. In alta ordine de idei, financiar poate fi chiar profitabila treaba - sa vedem ce pret avea un BMW 8 series in 2008 si ce pret are acum! |
#9
Posted 04 February 2021 - 17:03
S class are potential de masina de colectie, dar doar daca o mentii in stare buna. Altfel, trebuie sa o socotesti ca pe o cheltuiala si daca mai pastreaza ceva din valoare sa fie o surpriza placuta la final.
|
#10
Posted 04 February 2021 - 18:41
o masina de tiparit bani mi-a ramas in suflet!
...deh, poate vreoadata, cine stie! |
|
#11
Posted 04 February 2021 - 21:12
adid22, on 04 februarie 2021 - 15:58, said:
Mercedes, V8, 5 litri Ce compacta mai e si aia? Hai sa luam un 450SEL cu motor de 6.9L daca tot e. O masina pe care daca as fi milionar in euro tot m-as gandi de 2 ori pana sa o cumpar. Ca idee, am avut prin '90 un Merc Cobra, 300d din 1983-84 deci nu prea vechi la ora aia. Un adevarat tanc, efectiv indestructibil. Acum vreo 2 ani, am avut ocazia sa conduc unul aproape identic, al unui pasionat, omul a cheltuit o mica avere ca sa il aduca si sa il tina in stare de "ca nou". Mare dezamagire, e o barca extrem de lenta, grea si interiorul chiar arata ca si cum ar avea peste 30 de ani (design, nu stare fizica), chiar m-am gandit ca nostalgia ne face sa vedem lucrurile in minte, mai faine decat erau de fapt. Da, erau fiabile, tineau si peste 1 mil. km dar sincer nu ma mai vad tinand o masina toata viata. In niciun caz nu ma vad bagand averi in intretinerea unei chestii care sta mai mult in parcare, datorita utilitatii practice reduse. |
#12
Posted 04 February 2021 - 22:03
waterman, on 04 februarie 2021 - 16:18, said:
Deci mașini pe care nu ni le-am permis. Din punctul meu de vedere,eu le-am visat si dorit pe absolut toate care s-au inventat de la 1800 toamna incoace,dar nu mi-am permis sa cumpar decat una,aia pe care o am acum. adid22, on 04 februarie 2021 - 15:58, said:
Si totusi- tentatia e mare. As vrea sa vorbim aici despre masinile care v-au marcat si daca ati fost vreodata tentati sa le aveti in viata reala. Edited by adisz, 04 February 2021 - 22:04. |
#13
Posted 04 February 2021 - 23:12
Azi am văzut în trafic un "Mereced-Benz" a la W126.
Ştiu o stradă unde e un "Mercedes-Benz" 190E din 1993, un "Audi" GT din anii '80 şi 2 "Audi" rotunjite (niciodată nu-s toate pe stradă, se face o rocadă...). |
#14
Posted 04 February 2021 - 23:50
La mine in oras, un tip bogat, are vreo 2 restaurante si magazine, si se plimba cu un... Trabant (cred ca i-a pus motor de Golf, ca nu scoate aproape deloc fum).
|
#15
Posted 04 February 2021 - 23:58
Eu as fi curios dacă un trabant în care bagi un ulei 2t modern cu conținut redus de cenușă mai scoate la fel de mult fum.
Revenind la topic, și eu am cochetat cu ideea unui youngtimer însă am renunțat în lipsa unui al doilea garaj. Am fost la un pas sa iau o Xantia Activa in stare f bună, la preț de fier vechi. Acum deja preturile au luat-o în sus binișor și nu mai găsești decât cazane. Probabil pentru ca se apropie momentul în care devin collector (la mine de pot înscrie ca și collector când trec de 25 ani). |
|
#16
Posted 05 February 2021 - 12:14
#17
Posted 05 February 2021 - 20:41
pufonel, on 04 februarie 2021 - 23:50, said:
La mine in oras, un tip bogat, are vreo 2 restaurante si magazine, si se plimba cu un... Trabant (cred ca i-a pus motor de Golf, ca nu scoate aproape deloc fum). Au fost si din fabrica, Trabant 1.1, are alta masca, grila fiind mult spus, si schimbator la planseu. Am cochetat si eu cu ideea, fiind ieftin si cu motor civilizat, dar pana m-am mocait eu s-a dat. Desi au fost multe, la noi sunt scumpe, chiar prea scumpe pentru ce au fost si ce sunt. |
#18
Posted 07 February 2021 - 10:55
Mi s-a pus si pata acum cativa ani si am luat in w126 S500 din'88, din pacate nu prea am timp,acum nu mai porneste,astept sa se incalzeasca vremea sa verific alimentarea si aprinderea.
Mares problema e rugina,greu gasesti pe cineva sa faca treaba buna la costuri decente.E ok daca banii nu sunt o problema sau daca si cu cunostinte si mult timp liber. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users