Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nova Power and Gas - fun club - păreri, opinii, experiența de client.
Last Updated: Apr 25 2024 08:00, Started by
blackskorpion
, Jan 08 2021 23:18
·
78
#109
Posted 11 January 2021 - 15:56
Scrie mai sus.Atunci când intră în vigoare contractul.
|
#110
Posted 11 January 2021 - 15:59
DDooGG, on 11 ianuarie 2021 - 15:55, said:
Nu mai incerc nimic dracu sa-i pieptene de mincinosi . Caut alt furnizor care sa faca contracte pe 2 ani ( astia de la nova vad ca prefera sa se ocupe intai de cei pe 6 luni ) . Daca azi primesc cei ce au aplicat prin 31, 1, tu care ai aplicat in 4, sigur primesti saptamana asta. |
#111
Posted 11 January 2021 - 16:09
Mi se pare jenant ca unii care aplica mai tarziu sa primeasca mai repede . Am zis ca mai astept 3 zile . Oricum deja caut alti furnizori .
Scrie clar ca dureaza 7 zile sa verifice actele , la unii se pare ca dureaza 5 ... blackskorpion, on 11 ianuarie 2021 - 15:59, said:
. Si oricum abia peste 21 de zile devine schimbarea activa. |
#112
Posted 11 January 2021 - 16:10
Degeaba se arunca cu noroi in furnizori ca dureaza procesarea contractelor, cei care au gresit sunt cei de la ANRE, au anuntat mult prea tarziu si prin mijloace prea putin vizibile, daca nu te informai singur aveai sanse spre 0 sa stii cu ce se mananca liberalizarea asta.
E normal ca acum multa lume alearga sa schimbe contractele si pur si simplu nu sunt suficienti angajati pt a procesa un astfel de flux. Eu personal inteleg situatia si nu e ca si cum as avea alta alternativa, asa ca am rabdare. |
#113
Posted 11 January 2021 - 16:11
DDooGG, on 11 ianuarie 2021 - 16:09, said:
Mi se pare jenant ca unii care aplica mai tarziu sa primeasca mai repede . Am zis ca mai astept 3 zile . Oricum deja caut alti furnizori . Scrie clar ca dureaza 7 zile sa verifice actele , la unii se pare ca dureaza 5 ... Pe mine ma intereseaza sa primesc contractele nu cand devine activa schimbarea ( ca e clar ca nu are cum sa intervina schimbarea mai repede ) |
#114
Posted 11 January 2021 - 16:15
10-12 zile nu astept dupa ei . Mai sunt si alti furnizori pe lumea asta .
|
#115
Posted 11 January 2021 - 16:19
Nova ar putea sa-l angajeze pe @blackscorpion la relatii cu clientii si atunci totul ar merge mai repede :-)
|
#116
Posted 11 January 2021 - 16:22
Graa, on 11 ianuarie 2021 - 16:19, said:
Nova ar putea sa-l angajeze pe @blackscorpion la relatii cu clientii si atunci totul ar merge mai repede :-) DDooGG, on 11 ianuarie 2021 - 16:15, said:
10-12 zile nu astept dupa ei . Mai sunt si alti furnizori pe lumea asta . |
#117
Posted 11 January 2021 - 16:25
Graa, on 11 ianuarie 2021 - 16:19, said:
Nova ar putea sa-l angajeze pe @blackscorpion la relatii cu clientii si atunci totul ar merge mai repede :-) blackskorpion, on 11 ianuarie 2021 - 16:22, said: O sa vezi singur ca o sa treaca zilele si vei astepta ca nu vei avea de ales, sau vei ramane la actualul furnizor. |
#118
Posted 11 January 2021 - 16:25
|
#119
Posted 11 January 2021 - 16:26
DDooGG, on 11 ianuarie 2021 - 16:25, said:
Poate si lucreaza acolo , mai stii ? De ramas la actualii nu raman 100% . Eon gaz si electrica furnizare sunt niste gaozari dpmdv , nu mai vreau cu astia . Ma uitam la oferta gal berceni , pare a fi ok . Vedem daca pana joi nu primesc contractele , ma reorientez. |
#120
Posted 11 January 2021 - 16:28
Pai depune-ti dosaru de angajare ca sigur au nevoie de personal la cum merg treburile . Nu vezi ca sunt incapabili sa tina pasul ?
|
#121
Posted 11 January 2021 - 16:30
DDooGG, on 11 ianuarie 2021 - 16:25, said:
Poate si lucreaza acolo , mai stii ? De ramas la actualii nu raman 100% . Eon gaz si electrica furnizare sunt niste gaozari dpmdv , nu mai vreau cu astia . Ma uitam la oferta gal berceni , pare a fi ok . Vedem daca pana joi nu primesc contractele , ma reorientez. "Buna ziua, Avem cateva solicitari (aflate in asteptare de cateva zile), de unde primim atentionari din partea clientilor. Consumatorii reclama faptul ca nu li se transmit contractele de furnizare in timp scurt. Asa cum am precizat si la stabilirea ofertelor de furnizare, am rugamintea sa existe rabdare in vederea incheierii contractelor de furnizare deoarece solicitarile sunt la un nivel extrem de ridicat. Este de inteles ca fiecare isi doreste cu nerabdare sa finalizeze incheierea contractelor insa, din nefericire, termenele sunt ceva mai prelungite. Asa cum s-a publicat, termenul pentru incheierea contractelor de furnizare este 30.01.2021,, Edited by blackskorpion, 11 January 2021 - 16:32. |
#122
Posted 11 January 2021 - 16:30
#123
Posted 11 January 2021 - 16:36
Ok , ideea este sa fiu sigur ca am aplicat corect si sigur mi se fac contractele . Crede-ma ca nu e singura mea grija si de aceea ma enerveaza stiulu asta fuserist , puteau sa scrie un mail ca e ok si cand or binevoi sa trimita sa dea un interval pt ca , chestia cu 7 zile e praf in ochi , nu se respecta .
Oricum termenul pt liberalizare s-a prelungit asa ca nu e o problema de timp dar o grija in plus pt mine devine stres si nu-mi trebuie, am prea multe pe cap ( viata f activa ) , ca o sa uit daca nu perseverez cu asta |
|
#124
Posted 11 January 2021 - 16:37
Hai sa le zic și eu ceva de dulce, sa echilibram balanta
Aplicat pentru contract pe 6 luni pe 31 decembrie ora 2. Nu ma asteptam sa-mi proceseze cererea în ziua aia dar nici sa dureze atât de mult... Pana azi nu am primit contractul semnat de ei și după o discuție pe chat ei nici măcar n-au trimis cererea de reziliere către CEZ... Asta după ce am mai vorbit cu ei pe chat în urma cu câteva zile să-i întreb care este stadiu cererii mele și mi-au zis ca e totul în regula. Nu mi se pare normal ca cineva care a aplicat pe 5-6 ianuarie sau mai târziu sa primească contractul iar eu sa aștept în continuare procesarea documentelor. Înțeleg ca sunt suprasolicitati în perioada asta dar puteau sa ma anunțe prin mail ca o sa dureze mai mult de 7 zile procesarea documentelor și transmiterea cererii de reziliere către CEZ sau măcar atunci când le-am scris pe chat... În mod normal as fi cautat alt furnizor dar nu am unde. La CEZ nu mai rămân sub nicio forma, nu-i mai suport, nu i-am suportat niciodată. |
#125
Posted 11 January 2021 - 16:49
heinz, on 11 ianuarie 2021 - 16:37, said:
Hai sa le zic și eu ceva de dulce, sa echilibram balanta Aplicat pentru contract pe 6 luni pe 31 decembrie ora 2. Nu ma asteptam sa-mi proceseze cererea în ziua aia dar nici sa dureze atât de mult... Pana azi nu am primit contractul semnat de ei și după o discuție pe chat ei nici măcar n-au trimis cererea de reziliere către CEZ... Asta după ce am mai vorbit cu ei pe chat în urma cu câteva zile să-i întreb care este stadiu cererii mele și mi-au zis ca e totul în regula. Nu mi se pare normal ca cineva care a aplicat pe 5-6 ianuarie sau mai târziu sa primească contractul iar eu sa aștept în continuare procesarea documentelor. Înțeleg ca sunt suprasolicitati în perioada asta dar puteau sa ma anunțe prin mail ca o sa dureze mai mult de 7 zile procesarea documentelor și transmiterea cererii de reziliere către CEZ sau măcar atunci când le-am scris pe chat... În mod normal as fi cautat alt furnizor dar nu am unde. La CEZ nu mai rămân sub nicio forma, nu-i mai suport, nu i-am suportat niciodată. |
#126
Posted 11 January 2021 - 17:02
Pentru clientii NOVA. Am studiat putin contractul de furnizare a energiei electrice si am intalnit urmatoarea situatie:
La art. 2 : "În situaţia în care în termen de 30 zile înainte de data de expirare a Contractului nici una din părţi nu comunică în scris celeilalte părţi intenţia de a nu prelungi contractul, durata de valabilitate a acestuia se prelungeşte succesiv cu durata egală cu cea iniţială." Iar la art.3 :"(2) Ulterior expirării perioadei de garantare a prețului, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica Preţul energiei electrice active, pentru corelarea acestuia cu condiţiile de pe piaţă. În această situaţie, furnizorul va transmite clientului o notificare privind noile condiții de preț. Această notificare se va transmite clientului cu 30 (treizeci) de zile anterioare aplicării noului Preţ." Cum perioada de garantare a pretului coincide cu perioada contractuala, cum pot eu sa-mi exprim optiunea de a denunta sau nu contractul fara a avea la dispozitie un timp de studiere a noii oferte de pret? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users