Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nova Power and Gas - fun club - păreri, opinii, experiența de client.
Last Updated: Mar 26 2024 12:58, Started by
blackskorpion
, Jan 08 2021 23:18
·
77
#73
Posted 10 January 2021 - 21:08
#74
Posted 10 January 2021 - 21:55
Pai da,că unii au castiguri mari,se mai s lauda,și alții constant 0.Eu zic sa posteze toți clienții Nova mulțumiți un cod fiecare că viitorii clienți să.si aleagă de la oricine,sau sa nu mai posteze nimeni,că doar se considera reclama,nu
|
#75
Posted 11 January 2021 - 09:07
lucreaza la foc continuu astia de la Nova. Ieri pe 10.01 (aplicat tot pe 05.01) am primit si eu contractul tot cu data de 02.02.2021.
In email se mentioneaza ca trebuie sa vina un reprezentant al firmei de distributie sa faca citirea. Cu totii sunt aglomerati in perioada asta si cred ca e normal sa primim astfel de termene. |
#76
Posted 11 January 2021 - 09:22
Ce termene ca s-au descurcat mai mult decat impecabil, au respectat ce au scris.
Mai devreme de 21 zile nici nu au cum sa faca trecerea. |
#77
Posted 11 January 2021 - 11:45
slai, on 10 ianuarie 2021 - 11:38, said:
La consumul asta ești excepție. Ori stai la casa, ori ai un laminor în balcon. Cine are gaz doar la aragaz, probabil nu consuma 100mc pe an, îl cocoseaza abonamentul. Câștigi 0.06 la MC, pierzi 0.4 la abonament, tre sa ai un consum de peste 6mc zilnic, tot anul, sa ieși mai profitabil. La casa (centrala termica) cam asa e consumul. Intre noiembrie si aprilie, eu am intre 6 si 11 mc pe zi (depinde de cat de frig este). E drept, la mine e casa veche si inalta (3.05 m inaltime a camerei) si mai e si neizolata pe deasupra (neanvelopata pe exterior). Un vecin consuma 16-20 mc pe zi - e drept, are o singura centrala care deserveste 2 etaje (un etaj + o mansarda). La un dus (spalare) normal, consumul e cam de 0,15-0,2 mc Edited by cattavencu, 11 January 2021 - 11:49. |
#78
Posted 11 January 2021 - 12:00
predgab, on 10 ianuarie 2021 - 20:35, said:
Deja unii colegi au fost blocați de admin că ar fi dat coduri Nova pe forum.... Dl.admin sa ne explice totuși regulile,că sa nu se considere că facem reclama ! utilizarea codurilor de referral intra la categoria de spam. scopul forumului este de a discuta, informa, lamuri, nu pt a agata clienti. blackskorpion, on 10 ianuarie 2021 - 20:40, said:
Atunci sa fim mai discreti, si sa nu facem din asta o publicitate, ci informare. Una e sa faci reclama la propriu, si altceva e sa oferi asistenta oamenilor, sa le raspunzi la intrebari, sa le explici, sa le faci calcule, iar la final daca ii vezi interesati sa le spui si de cod. Dar când trimitem in mod agresiv lumea spre link cu cod, sau fara sa aiba legatura cu ce se discuta anterior postarii noastre, doar lasam codul, am inteles ca nu e ok. din fericire, ai inteles despre ce este vorba si exact asta se urmareste dupa cum am scris mai sus. rolul topicului este de a informa, nu de a scrie 3 cuvinte si apoi direct un rand lung cu codul, link-uri si alte chestii spre "informarea" ca trebuie folosit acel cod. in unele postari s-a scris chiar si cu rosu boldat, sa se vada si din avion. destul de multe postari fiind doar in acest scop. unele si la cateva ore distanta pt a promova acest referral. ioonell, on 10 ianuarie 2021 - 21:00, said:
Ciudat e că îi avertizează doar pe unii și pe alții îi lasă,de parca le luăm păinea de la gură.Aceste coduri sunt avantajoase ptr. ambele părți. colegu, in locul tau nu as face asemenea acuzatii. dumneata ai fost atentionat inca de la inceputul lunii decembrie vizavi de spam. spam intins pe saptamani intregi, cu peste 25-30 de postari de genul. ce ai facut ulterior? ai inceput sa spamezi din nou. culmea, desi chiar ieri ti-ai luat o sanctiune pt spam, mai la noapte ai mai bagat alte postari de spam. pt a fi clar pt toti colegii, nu se accepta coduri de referral, promotionale sau oricum le doriti numi. |
#79
Posted 11 January 2021 - 12:45
A venit și la noi
Contul de client îl creează ei, înțeleg, automat. ,,Platformă ", bănuiesc că se referă la site-ul lor, acolo unde am văzut oferta pe care am ales-o. Attached Files |
#80
Posted 11 January 2021 - 12:48
crisstonne, on 11 ianuarie 2021 - 12:45, said:
A venit și la noi Contul de client îl creează ei, înțeleg, automat. ,,Platformă ", bănuiesc că se referă la site-ul lor, acolo unde am văzut oferta pe care am ales-o. Dupa prima logare in platforma de client, poti descarca si aplicatia mobila. |
#81
Posted 11 January 2021 - 12:50
site sau aplicatia mobila. datele de logare le primesti dupa ziua in care intra contractul in vigoare.
au un bug, inca nu l-au rezolvat. primesti doar userul, parola o pui la prima logare. atat ca tu pui parola si da eroare. tre' sa dai recuperare parola, apoi poti sa intri. |
#82
Posted 11 January 2021 - 12:51
Am si eu o intrebare pt. cei care au incheiat contract online: am parcurs si eu etapele de incheiere online a contractului de furnizare energie electrica cu Nova si am ajuns la etapa 4 de semnare a contractului. Aici m-am "balbait" putin, semnarea cu mouse-ul nu-mi prea iesea, am incercat sa atasez semnatura dintr-un fiser imagine prin "drag&drop" dar nu a mers (aici consider ca au o mare lipsa, sa nu te lase sa atasezi semnatura din fisier), am dat "Inapoi", am revenit, in fine, pana la urma am facut o semnatura cu mouse-ul si am apasat pe un buton intitulat parca "Confirmare semnatura".
Problema mea este ca dupa confirmarea semnaturii nu am trecut pe un ecran final si deci nu stiu daca mi s-a transmis contractul. La dvs. cum a fost, a mai existat o etapa 5 de confirmare a transmiterii contractului? |
|
#83
Posted 11 January 2021 - 12:53
slai, on 11 ianuarie 2021 - 12:50, said:
site sau aplicatia mobila. datele de logare le primesti dupa ziua in care intra contractul in vigoare. au un bug, inca nu l-au rezolvat. primesti doar userul, parola o pui la prima logare. atat ca tu pui parola si da eroare. tre' sa dai recuperare parola, apoi poti sa intri. De ex Restart Energy folosesc exact aceeasi platforma, acelasi model mai corect spus, si am vazut o brosura a lor in care recomanda din start la prima autentificare sa alegi optiunea recuperare parola, in vederea stabilirii unei parole pe cont. clivius33, on 11 ianuarie 2021 - 12:51, said:
Am si eu o intrebare pt. cei care au incheiat contract online: am parcurs si eu etapele de incheiere online a contractului de furnizare energie electrica cu Nova si am ajuns la etapa 4 de semnare a contractului. Aici m-am "balbait" putin, semnarea cu mouse-ul nu-mi prea iesea, am incercat sa atasez semnatura dintr-un fiser imagine prin "drag&drop" dar nu a mers (aici consider ca au o mare lipsa, sa nu te lase sa atasezi semnatura din fisier), am dat "Inapoi", am revenit, in fine, pana la urma am facut o semnatura cu mouse-ul si am apasat pe un buton intitulat parca "Confirmare semnatura". Problema mea este ca dupa confirmarea semnaturii nu am trecut pe un ecran final si deci nu stiu daca mi s-a transmis contractul. La dvs. cum a fost, a mai existat o etapa 5 de confirmare a transmiterii contractului? |
#84
Posted 11 January 2021 - 12:57
la nova ati facut mai multe contracte, persoane diferite, dar sa foolositi acelasi mail?
|
#85
Posted 11 January 2021 - 12:59
slai, on 11 ianuarie 2021 - 12:57, said:
la nova ati facut mai multe contracte, persoane diferite, dar sa foolositi acelasi mail? |
#86
Posted 11 January 2021 - 13:05
clivius33, on 11 ianuarie 2021 - 12:51, said:
Am si eu o intrebare pt. cei care au incheiat contract online: am parcurs si eu etapele de incheiere online a contractului de furnizare energie electrica cu Nova si am ajuns la etapa 4 de semnare a contractului. Aici m-am "balbait" putin, semnarea cu mouse-ul nu-mi prea iesea, am incercat sa atasez semnatura dintr-un fiser imagine prin "drag&drop" dar nu a mers (aici consider ca au o mare lipsa, sa nu te lase sa atasezi semnatura din fisier), am dat "Inapoi", am revenit, in fine, pana la urma am facut o semnatura cu mouse-ul si am apasat pe un buton intitulat parca "Confirmare semnatura". Problema mea este ca dupa confirmarea semnaturii nu am trecut pe un ecran final si deci nu stiu daca mi s-a transmis contractul. La dvs. cum a fost, a mai existat o etapa 5 de confirmare a transmiterii contractului? Trebuie sa primesti un email de confirmare a primirii aplicatiei tale. Vor analiza aplicatia si documentele trimise si iti vor trimite inapoi pe email contractul semnat de ei. Dureaza cateva zile. |
#87
Posted 11 January 2021 - 13:10
|
#88
Posted 11 January 2021 - 13:35
blackskorpion, on 11 ianuarie 2021 - 12:53, said:
Daca ai primit pe mail ulterior confirmarea aplicarii este in regula. Dupa semnare nu mai este alt pas. Important e sa fi venit mailul de confirmare a aplicarii tale online. @blackskorpion multumesc pt. raspuns, s-a intamplat ceva cu site-ul lor si nu mai era vizibil butonul de finalizare. Am trimis din nou si a mers, am primit imediat mail-ul de confirmare. Sa stii ca am folosit codul parintilor tai! @graa, multumesc! |
#89
Posted 11 January 2021 - 13:39
#90
Posted 11 January 2021 - 13:41
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users