Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Depanare alternator Logan 1,6Mpi

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Deoarece poate`i intereseaza pe mai multi colegi am deschis un topic aici.
Inceputul lucrarii:
https://forum.softpe...0#entry27305913
Momentan am pus rulmentul fata si deoarece a intrat cu mina am fost nevoit sa folosesc adeziv, in fapt ma asteptam la asta tinind cont de dimensiunile arborelui.
Ar si trebuit Loctite 641 insa deoarece nu l`am avut am folosit Loctite 243.
Este pus la intarit pentru minim 24h, dupa aceea urmeaza schimbarea colectorului.
[attachment=2474265:IMG_0249.JPG]

Edited by Ion_Bumbu, 28 December 2020 - 14:24.


#2
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

View PostIon_Bumbu, on 28 decembrie 2020 - 14:14, said:

Momentan am pus rulmentul fata si deoarece a intrat cu mina am fost nevoit sa folosesc adeziv, in fapt ma asteptam la asta tinind cont de dimensiunile arborelui.
de ce nu l-ai chirnerit un pic?

#3
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Io stiam ca operatia in cauza este CHERNERUIT.
Chinuit, merge si CHIRNERITPosted Image

#4
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006
sarumana dom profesor, multumesc pentru corectare, din pacate n-am buchisit din cartea matale

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Presele alea 2 de rulmenti, as dori sa le cumpar eu. Ți-am trimis PM.

#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
La presa aia trebuie presa hidraulica, nu trebuie in fapt, am avut eu ghinion sa prind un astfel de alternator, normal sint prin presare.

View Postdan210, on 28 decembrie 2020 - 14:26, said:

de ce nu l-ai chirnerit un pic?

Pai a fost pus cu adeziv si am preferat sa`l fac si eu tot asa, in plus fata de asta cu adezivul ala tine mai bine chiar daca`l randalinam pe strung.
Asta este metoda moderna de asigurare.
La toate cu care am avut de lucru au iesit fara presa, fara chin mare, asta abia a iesit cu presa jur de 3,5Tf.
Daca era pus normal iesea fara mare problema, ca cel de pe fusul spate.

Edited by Ion_Bumbu, 28 December 2020 - 14:52.


#7
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Azi a ajuns la rind colectorul, dat jos cel vechi:
[attachment=2474710:IMG_0251.JPG]
Se face foarte usor, trebuie ceva de taiat inelele si apoi o daltita mica pentru a sparge inelul de plastic de la baza.
Inainte de asta se desfac firele lipite/sudate pe cele 2 urechi.
Lucrarea este si mai usoara daca aveti o freza de mina, gen Dremel.
Trebuie si un pistol de 100W sau ciocan de lipit mai marisor, 60W ciocanul este suficient.
Lipirea la baza inelului se face cu un bicomponent epoxi gen UHU PLUS 300.

Colectorul nou fixat, lipit urmeaza rulmentul si miine verificarea mecanica a lui.
[attachment=2474712:IMG_0252.JPG]

Edited by Ion_Bumbu, 29 December 2020 - 13:57.


#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Am incalzit pe la 70C rotorul si asa s`a intarit adezivul incit am procedat la verificarea si ajustarea colectorului.
La asta ce l`am avut eu era neaparat necesara ajustarea lui, ma rog, in caz de forta majora probabil ca ar merge si asa insa nu`i recomandat.
Continuarea lucrarii am pus`o aici:
https://forum.softpe...0#entry27329729
Din acest moment se poate considera ca este finalizat, miine doar remontare cu lipire a rulmentului in scutul fata si blocare filet la pulie cu Loctite 243.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate