Depanare alternator Logan 1,6Mpi
Last Updated: Dec 29 2020 16:03, Started by
Ion_Bumbu
, Dec 28 2020 14:14
·
0
#1
Posted 28 December 2020 - 14:14
Deoarece poate`i intereseaza pe mai multi colegi am deschis un topic aici.
Inceputul lucrarii: https://forum.softpe...0#entry27305913 Momentan am pus rulmentul fata si deoarece a intrat cu mina am fost nevoit sa folosesc adeziv, in fapt ma asteptam la asta tinind cont de dimensiunile arborelui. Ar si trebuit Loctite 641 insa deoarece nu l`am avut am folosit Loctite 243. Este pus la intarit pentru minim 24h, dupa aceea urmeaza schimbarea colectorului. [attachment=2474265:IMG_0249.JPG] Edited by Ion_Bumbu, 28 December 2020 - 14:24. |
#2
Posted 28 December 2020 - 14:26
#3
Posted 28 December 2020 - 14:30
Io stiam ca operatia in cauza este CHERNERUIT.
Chinuit, merge si CHIRNERIT |
#4
Posted 28 December 2020 - 14:38
sarumana dom profesor, multumesc pentru corectare, din pacate n-am buchisit din cartea matale
|
#5
Posted 28 December 2020 - 14:42
Presele alea 2 de rulmenti, as dori sa le cumpar eu. Ți-am trimis PM.
|
#6
Posted 28 December 2020 - 14:50
La presa aia trebuie presa hidraulica, nu trebuie in fapt, am avut eu ghinion sa prind un astfel de alternator, normal sint prin presare.
dan210, on 28 decembrie 2020 - 14:26, said:
de ce nu l-ai chirnerit un pic? Pai a fost pus cu adeziv si am preferat sa`l fac si eu tot asa, in plus fata de asta cu adezivul ala tine mai bine chiar daca`l randalinam pe strung. Asta este metoda moderna de asigurare. La toate cu care am avut de lucru au iesit fara presa, fara chin mare, asta abia a iesit cu presa jur de 3,5Tf. Daca era pus normal iesea fara mare problema, ca cel de pe fusul spate. Edited by Ion_Bumbu, 28 December 2020 - 14:52. |
#7
Posted 29 December 2020 - 13:43
Azi a ajuns la rind colectorul, dat jos cel vechi:
[attachment=2474710:IMG_0251.JPG] Se face foarte usor, trebuie ceva de taiat inelele si apoi o daltita mica pentru a sparge inelul de plastic de la baza. Inainte de asta se desfac firele lipite/sudate pe cele 2 urechi. Lucrarea este si mai usoara daca aveti o freza de mina, gen Dremel. Trebuie si un pistol de 100W sau ciocan de lipit mai marisor, 60W ciocanul este suficient. Lipirea la baza inelului se face cu un bicomponent epoxi gen UHU PLUS 300. Colectorul nou fixat, lipit urmeaza rulmentul si miine verificarea mecanica a lui. [attachment=2474712:IMG_0252.JPG] Edited by Ion_Bumbu, 29 December 2020 - 13:57. |
#8
Posted 29 December 2020 - 16:03
Am incalzit pe la 70C rotorul si asa s`a intarit adezivul incit am procedat la verificarea si ajustarea colectorului.
La asta ce l`am avut eu era neaparat necesara ajustarea lui, ma rog, in caz de forta majora probabil ca ar merge si asa insa nu`i recomandat. Continuarea lucrarii am pus`o aici: https://forum.softpe...0#entry27329729 Din acest moment se poate considera ca este finalizat, miine doar remontare cu lipire a rulmentului in scutul fata si blocare filet la pulie cu Loctite 243. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users