![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

#343
Posted 27 January 2023 - 21:24

#344
Posted 27 January 2023 - 22:25

@DocMorelli felicitari pt achizitie! Urmaresc si jurnalul tău pentru HRV si vreau sa te intreb daca poti face o comparatie intre motorul de la Honda si cel de la Toyota din perspectiva unuia care le detine pe ambele? Cum de ai ales Rav4 in detrimentul Crv-ului, mai ales ca pt Toyota ai avut ceva de asteptat?
|
#345
Posted 28 January 2023 - 13:51

confirm ce spune @Mihai_mb
trebuie sa treci prin toata paleta de viteze prin toate tipurile de asfalt sau de drum |
#348
Posted 02 February 2023 - 08:54

@DocMorelli felicitari pt achizitie! Urmaresc si jurnalul tău pentru HRV si vreau sa te intreb daca poti face o comparatie intre motorul de la Honda si cel de la Toyota din perspectiva unuia care le detine pe ambele? Cum de ai ales Rav4 in detrimentul Crv-ului, mai ales ca pt Toyota ai avut ceva de asteptat? Foarte pe scurt: 1. 2.5 fata de 2 L 2. eCVT real fata de eCVT software 3. AWD fara cardan |
#350
Posted 10 February 2023 - 09:13

#351
Posted 10 February 2023 - 09:27

MG1 + bateria de 2 KW fac minuni cateodata.
Iar daca ai active si serviciile MyT, pornesti masina inainte sa ajungi la ea. |
#352
Posted 09 March 2023 - 11:34

In 2021 am facut revizia la Toyota est.
Dupa vreo 4 -5 luni am constatat o crestere cu ~ 1cm a uleiului. Am reclamat acest lucru la toyota est care mi-au spus: Quote Este nevoie sa corectam nivelul de ulei si apoi sa facem o verificare dupa rulaj de aproximativ 1000km, avem o procedura de la producator in acest sens. Cresterea nivelului de ulei prin cumularea de condens al vaporilor de benzina este un fenomen inerent functionarii motoarelor in perioada de incalzire dupa pornirea la rece dar in general este insesizabil la verificarea pe joja. Fenomenul devine perceptibil daca masina ruleaza preponderent urban cu motor partial cald si turatii reduse, odata ce se ruleaza extraurban se evapora benzina condensata in ulei si fenomentul este cumva ciclic si "tehnologic". Nu excludem o eroare de nivel ulei la prima revizie. Am fost la ei mi-au adus uleiul la nivel(maxim) si dupa ~1000KM nivelul era tot acolo adica la nivelul de maxim. In 2022 am facut revizia la Toyota Nord.Dupa 3 luni cand am verificat uleiul: Aceiasi problema. Va atasez si raspunsul lor. ![]() Mentionez ca cei de la Toyota Nord au fost extrem de profesionisti.Cei de la Toyota Est mai putin. Din cate stiu si din cate am vorbit cu ingineri mecanici, subtierea uleiului prin infiltrarea de benzina in el, dauneaza proprietatilor de lubrifiere. Uleiul pentru hibride este , si asa, mai putin vascos ca la celelalte masini, datorita faptului ca la hibride se atinge mai greu temperatura optima de functionare. V-ati verificat uleiul? Ce parere aveti? Attached Files |
#353
Posted 09 March 2023 - 21:09

V-ati verificat uleiul? Ce parere aveti? E cat se poate de clar. Nu pleci cu masina sa faci doar 2 km cand motorul e rece. Dar asta e valabil la orice masina... La hibride e mai rau ca le ia mai mult timp sa se incalzeasca, deoarece ard mai putin, motorul termic fiind ajutat de cel electric. In manualul de Tucson Hybrid scrie clar: pleci la rece, atunci mergi minim 8km pana sa te opresti. Edited by AlexAnnecy, 09 March 2023 - 21:09. |
|
#355
Posted 10 March 2023 - 08:59

Am o masina aspirata veche si una turbo noua, care fac foarte des drumuri de 1km, inclusiv iarna. Nu exista alte probleme in afara consumului mare.
|
#356
Posted 10 March 2023 - 10:34

E cat se poate de clar. Nu pleci cu masina sa faci doar 2 km cand motorul e rece. Dar asta e valabil la orice masina... La hibride e mai rau ca le ia mai mult timp sa se incalzeasca, deoarece ard mai putin, motorul termic fiind ajutat de cel electric. In manualul de Tucson Hybrid scrie clar: pleci la rece, atunci mergi minim 8km pana sa te opresti. Edited by NikoroB, 10 March 2023 - 10:45. |
#357
Posted 10 March 2023 - 11:02

Hyundai hybrid probabil are motor turbo, de acolo anumite restrictii in utilizare, nu vrei sa ungi turbina aia cu un ulei contaminat. Aspiratele Toyota au o problema mult mai mica cu contaminarea uleiului, cu conditia ca, daca o folosesti in conditii nefavorabile - doar drumuri scurte in oras sau drumuri frecvente la viteze de peste 150 km/h peste 3 ore pe autostrada, sa schimbi uleiul la 7500 km. Scrie-n manual, stii exact ce cumperi. Un hybrid este departe de a fi ce trebuie la drumuri scurte si rare prin oras,la fiecare pornire motorul va functiona suplimentar pentru a ajunge la o anumita temperatura, pentru a conditiona bateria si, eventual, a incalzi habitaclul. Trebuie insa sa realizam ca, in acest regim, kilometrii parcursi anual vor fi mult sub limita de 7500 intr-un an, asa ca singurul impediment va fi consumul brut de benzinara in oras. Dar pentru genul asta de exploatare, o electrica este ideala.
Am o masina aspirata veche si una turbo noua, care fac foarte des drumuri de 1km, inclusiv iarna. Nu exista alte probleme in afara consumului mare. La hibridele Toyota (o fi si la altele, eu de-asta am in ograda) segmentii sunt proiectati pentru o frecare minima, in asa fel incat favorizeaza un consum mai mic, aparand in schimb o contaminare mai rapida cu benzina in conditiile in care motorul nu sta niciodata la temperatura de regim optim o perioada mai mare. O benzinara clasica are, de regula, alte probleme, desi sunt si aici cazuri (Honda) cand fenomenul ia amploare. |
#358
Posted 10 March 2023 - 17:02

E cat se poate de clar. Nu pleci cu masina sa faci doar 2 km cand motorul e rece. Dar asta e valabil la orice masina... La hibride e mai rau ca le ia mai mult timp sa se incalzeasca, deoarece ard mai putin, motorul termic fiind ajutat de cel electric. In manualul de Tucson Hybrid scrie clar: pleci la rece, atunci mergi minim 8km pana sa te opresti. Ce e ciudat este faptul ca celor de la Toyota li se pare normal ca sa functionezi cu ulei diluat cu benzina. O full hibrida face economie in special la mers prin oras, adica pentru majoritatea asta inseamna distante scurte <10KM . Din acest motiv iti iei full hibrida. Pentru asta au fost proiectate motoarele hibrid. La distante mari in afara orasului nu se mai cunoaste asa mult faptul ca ai hibrida |
#359
Posted 10 March 2023 - 17:46

Cred ca este o neintelegere aici. Motoarele hibride nu au fost proiectate in special pentru mers in oras. Motorul va fi super economic si va functiona in mod hibrid daca nu depasesti ~105 km/h. Chiar va fi mai economic afara, in aceste conditii, daca nu accelerezi violent. Se observa ca la orice acceleratie intervine motorul termic si la orice franare se regenereaza energie. Chiar si atunci cand functioneaza continuu, la viteze de autostrada (140+) motorul de la Toyota este mai eficient decat un diesel de aceeasi putere pe acelasi gen de caroserie, tocmai datorita solutiilor constructive folosite. Platesti treaba asta daca folosesti masina tot timpul in regim hibrid, inevitabil ceva benzina se va amesteca in ulei. In aceste conditii, schimba uleiul mai repede ori planifica odata pe saptamana un traseu in care cel putin 15 minute motorul sa stea pornit, in sarcina (120+) si nu vei avea probleme. Cred ca cel mai mare avantaj al hibrizilor Toyota este transmisia foarte fiabila si eficienta, cu intretinere minima, pe care n-o mai gasesti pe alt gen de hibrizi.
Edited by mannick, 10 March 2023 - 17:48. |
|
#360
Posted 10 March 2023 - 18:08

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users