Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunet ambreiaj - Opel meriva z17dth

C-BooL - Magic Symphony ft. Giang...

Pret instalator

Fire lipite cu banda sub scaunul ...
 RCA mai ieftin online - unde?

Configurare PC AMD Ryzen 9 7950x3d

Sony Oled

[python] dependențe clase
 Curatare piese de calcar

Mediabox Vodafone TV fara cablu c...

Intrebari laptop Panasonic (Secon...

Tractor Case 4210 fum in radiator
 Recomandare ciclocomputer cu GPS

Pensiune linistita la 2-2.5h de B...

recomandare acumulator auto >...

RCCB +RCBO
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#325
katze

katze

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.01.2007

 vali, on 31 decembrie 2020 - 09:49, said:

nu cred că prinde 200, e limitată la 180, probabil pentru a proteja cutia.

dar da, la CVT-uri, după ce mergi un pic cu viteza aia, turația începe să scadă.
Am atins 190 km/h în modul sport cu RAV-ul meu indentic cu al tău şi încă se mai ducea ...

#326
agelu

agelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 29.11.2007

 raven75, on 03 noiembrie 2022 - 08:48, said:

...cu niste muzica rock se anuleaza  orice improvizatie.

e ca si cum ai asculta muzica la acelasi nivel de zgomot. Pentru ce? Te enerveaza masina si din rock nu intelegi nimic. G E N I A L !

@vali...incearca o insonorizare. Merita. Incepe cu podeaua, urca pe peretele antifoc (necesar a se da bordul jos) cu ocazia asta poti pune absorbant si pe fata interioara a bordului (daca o permite), oalele rotilor fata, insonorizeaza usile (tabla si fetele de usi din interior), plafonul (neaparat cu absorbant nu e nevoie de material greu daca zgomotul ploii nu te deranjeaza), nu uita montantii A, B, C (umpluti cu material fonoabsorbant), portbagajul (podeaua si zona oalelor rotilor) Daca o faci cum trebuie rezultatele sunt sesizabile. Probabil ca te va costa ~500-800Eu (doar materialele) si 2 saptamani de munca (daca o faci singur). Masina dezechipata complet. Atentie la clipsuri, cabluri, senzori, mufe. Obligatoriu poze la fiecare pas.

Edited by agelu, 20 January 2023 - 19:09.


#327
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.05.2020
bun sfat, asta cu dat bordul jos
Mai sunteti?

#328
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 26.05.2022
Da, pentru ca fix d'aia ți-ai luat mașină scumpă, ca s-o dezmembrezi în fața blocului ca pe supernova.

#329
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
Mai e si riscul sa apara greieri, daca ceva nu e asezat bine la loc...

#330
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,037
  • Înscris: 08.08.2018
Antifonarea, sistemul audio si scaunele sunt principalele diferente importante intre o Toyota si un Lexus. Daca la un Camry ar merita bataia de cap cu dezechiparea si antifonarea, pentru a o aduce dpdv al zgomotului intern la un nivel similar/superior unui ES, data fiind diferenta mare de pret, la Rav4 exista alternativa Lexus NX. Diferenta intre Toyota Luxury  si NX Business este de ~ 10000 euro (fara discounturi, si este posibil sa obtii un discount mai bun la Lexus), asa ca daca te roade foarte tare, faci efortul suplimentar, si nu mai rade NikoroB de tine ca ti-ai luat supernova Posted Image

#331
Ordener

Ordener

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 22.11.2007
Nu va ma agitati atat, omul are o noua masina:

https://zoso.ro/tesla-models-plaid/

Toyota probabil a maritat-o deja.

#332
agelu

agelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 29.11.2007
@grabitul....dupa podea cel mai mult zgomot vine dinspre peretele antifoc. Sa dai bordul jos este obligatoriu pentru obtinerea unei fonoizolatii maxime.
@Nikoro....unii mai au si curte, prieteni, etc. Alternative la parcarea din fata blocului exista.

In rest,  ma voi abtine sa comentez mistocareala.

@raven...tine totul de cat de minitehnicus te simti si cat timp ai la dispozitie. Daca totul e facut cu grija, dimpotriva, totul devine "strong and tight".
@mannick  stiu pe cineva care a avut 1 an de zile un Rav4 (de nou) dupa care a sarit la NX (nou) fix din acest motiv. Dar nu stiu cati dintre noi sunt in situatia de a'si permite astfel de "cascadorii financiare".

Edited by agelu, 21 January 2023 - 16:02.


#333
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.05.2020
Omule, daca stii ce vorbesti, banuiesti ca stii ca multe din piesele bordului sunt asamblate prin clipsuri, Si care mai au si bunul obicei de a se rupe. Sunt mufe , interventii la instalatia electrica , fanteziile lui dorel in a monta totul cum trebuie, si banuiesti ca la orice chestie care nu merge i se spune pa la garantie. Pai pentru asta dam 40000 E?

In rest, daca vrea fonoizolare, are unde se intinde, fara prea mari influente asupra garantiei: tavan, podea, portiere, portbagaj, haion, etc

Dar bordul lasa l pentru cei care i au de la zero un proiect.
Sa dai bordul jos la o masina noua e cel mai rau sfat pe care sa l dai

#334
agelu

agelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 29.11.2007
Ce tine de garantie, am presupus ca oricine isi da seama ca un proiect de o asemenea anvergura presupune niste limitari. Din aceleasi considerente, abia dupa 5 ani de la achizitie am dat bordul jos.

Later edit...din nefericire pe asta dam 40.000Eu. Si eu asta nu pricep la Toyota.

Edited by agelu, 21 January 2023 - 22:02.


#335
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,037
  • Înscris: 08.08.2018
Acu' nu stiu cine si-ar lua suv hibrid ca sa goneasca cu peste 130km/h pe autostrada. In general, orice suv ai cumpara, nu va fi silentioasa la vitezele alea, pentru ca aerodinamica nu poate fi decat mediocra. Masina este foarte placuta si comoda in oras si pentru naveta, dar sa nu cerem de la ea lucruri pentru care nu a fost proiectata. Piata americana a fost standardul la proiectare, acolo viteza pe marea majoritate a autostrazilor este limitata la ~ 110 km/h.

#336
agelu

agelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 29.11.2007
@mannick

ai dreptate, Rav4 a fost facut pentru a se mula unor cerinte cerute in special de piata USA. Dar asta nu inseamna ca Toyotele sunt, in general, niste campioane la silentiozitate. Apoi zgomotul masiv vine de sub masina care se comporta ca o cutie de rezonanta. Asta inseamna, oficial, "optimizare de costuri". Pentru client dureri de cap, lipsa de confort, oboseala, copii care nu se pot odihni sau devin agitati. Lucru pe care l-am experimentat intr-un Prius. Cu toate astea concurenta a rezolvat multe dintre aspectele ce tin de confort, inclusiv la 140km/h ,ceea ce inseamna ca punctele slabe ale lui RAV4 nu pot fi justificate.

#337
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,037
  • Înscris: 08.08.2018
Nu stiu cum se comporta concurenta in gama asta de pret, dar nu cred ca sunt mult peste dpdv al zgomotului. Intr-adevar, Toyota face eforturi minime in a-si antifona masinile, bazandu-se pe silentiozitatea sistemului hibrid la viteze de croaziera. Altii investesc ceva mai mult, dar acolo motorul incepe sa intre peste tine la 140+. Sigur, toti am fi dorit sa primim Lexus la pret de Toyota, dar...

#338
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Ca fost posesor de Rav4 si sofer ocazional de Mazda CX5 2019, e diferenta uriasa de insonorizare intre cele 2, dar si intre altele ( Hyundai ix35, Tiguan, toate sunt mai bine insonorizate) . Toyota e ca un utilaj. Se plang si cei din state pe forumurile de acolo de zgomotul puternic.

In goana dupa greutati reduse, toti producătorii folosesc tabla foarte subtire, bascule de suspensie facute din metal ambutisat, gol pe dinauntru etc si toate astea rezonează daca nu compensezi cu material fonoabsorbant.

Oricum, n-as mai lua niciodata Toyota, pentru mine contează mult confortul (inclusiv acustic) la drum. E păcat de toate eforturile lor pe procesul de fabricatie si fiabilitate si trasabilitate daca uiti de sofer si pasageri. Si imi pare chiar rau, customer service-ul din reprezentantele Toyota cu care am interactionat a fost impecabil.

Edited by Mihai_mb, 22 January 2023 - 13:25.


#339
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 Mihai_mb, on 22 ianuarie 2023 - 13:24, said:

Ca fost posesor de Rav4 si sofer ocazional de Mazda CX5 2019, e diferenta uriasa de insonorizare intre cele 2, dar si intre altele ( Hyundai ix35, Tiguan, toate sunt mai bine insonorizate) . Toyota e ca un utilaj. Se plang si cei din state pe forumurile de acolo de zgomotul puternic.

In goana dupa greutati reduse, toti producătorii folosesc tabla foarte subtire, bascule de suspensie facute din metal ambutisat, gol pe dinauntru etc si toate astea rezonează daca nu compensezi cu material fonoabsorbant.

Oricum, n-as mai lua niciodata Toyota, pentru mine contează mult confortul (inclusiv acustic) la drum. E păcat de toate eforturile lor pe procesul de fabricatie si fiabilitate si trasabilitate daca uiti de sofer si pasageri. Si imi pare chiar rau, customer service-ul din reprezentantele Toyota cu care am interactionat a fost impecabil.
Din păcate subscriu punctului tău de vedere. Si ,din păcate, ceea ce a produs acest nou trend pe piața este creșterea nerușinată de prețuri fără o investiție corespunzătoare în calitatea finisajelor și a experienței pasagerilor. Aș spune ca e un pic de aroganta din partea Nr 1 mondial.....aroganta demonstrata și apoi plătită și de teutoni.

Edited by m6d, 22 January 2023 - 18:14.


#340
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Tocmai ce am ajuns acasa dupa ce am luat RAV-ul MY2023. A fost un trafic infernal pe Maniu, 2-3 accidente pe tot bulevardul. Am mers 20 min. si pe autostrada si am scapat de prima grija: masina este antifonata in regula, eu vin dupa 20 ani de condus masini VAG.

In alta ordine de idei, Toyota are probleme majore pe lantul de aprovizionare, am primit masina cu o singura telecomanda, a doua vine .... cand vrea Toyota. Aaa.. si tapiteria nu mai are insertii albastre ca in brosura.

#341
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015

 DocMorelli, on 27 ianuarie 2023 - 20:00, said:

Tocmai ce am ajuns acasa dupa ce am luat RAV-ul MY2023.

Plugin sau hybrid? Sistemul audio e JBL cu 9 boxe? Cum e?

#342
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Sa o porti cu placere! Cat despre afirmatie, mi se pare un pic devreme, da-i macar cateva saptamani si sute de km ca sa te pronunti sigur.

Edited by Mihai_mb, 27 January 2023 - 20:17.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate