![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Mar 28 2023 08:48, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
23

#325
Posted 04 January 2023 - 12:00

#326
Posted 20 January 2023 - 19:08

...cu niste muzica rock se anuleaza orice improvizatie. e ca si cum ai asculta muzica la acelasi nivel de zgomot. Pentru ce? Te enerveaza masina si din rock nu intelegi nimic. G E N I A L ! @vali...incearca o insonorizare. Merita. Incepe cu podeaua, urca pe peretele antifoc (necesar a se da bordul jos) cu ocazia asta poti pune absorbant si pe fata interioara a bordului (daca o permite), oalele rotilor fata, insonorizeaza usile (tabla si fetele de usi din interior), plafonul (neaparat cu absorbant nu e nevoie de material greu daca zgomotul ploii nu te deranjeaza), nu uita montantii A, B, C (umpluti cu material fonoabsorbant), portbagajul (podeaua si zona oalelor rotilor) Daca o faci cum trebuie rezultatele sunt sesizabile. Probabil ca te va costa ~500-800Eu (doar materialele) si 2 saptamani de munca (daca o faci singur). Masina dezechipata complet. Atentie la clipsuri, cabluri, senzori, mufe. Obligatoriu poze la fiecare pas. Edited by agelu, 20 January 2023 - 19:09. |
#328
Posted 21 January 2023 - 09:18

Da, pentru ca fix d'aia ți-ai luat mașină scumpă, ca s-o dezmembrezi în fața blocului ca pe supernova.
|
#329
Posted 21 January 2023 - 10:30

Mai e si riscul sa apara greieri, daca ceva nu e asezat bine la loc...
|
#330
Posted 21 January 2023 - 10:42

Antifonarea, sistemul audio si scaunele sunt principalele diferente importante intre o Toyota si un Lexus. Daca la un Camry ar merita bataia de cap cu dezechiparea si antifonarea, pentru a o aduce dpdv al zgomotului intern la un nivel similar/superior unui ES, data fiind diferenta mare de pret, la Rav4 exista alternativa Lexus NX. Diferenta intre Toyota Luxury si NX Business este de ~ 10000 euro (fara discounturi, si este posibil sa obtii un discount mai bun la Lexus), asa ca daca te roade foarte tare, faci efortul suplimentar, si nu mai rade NikoroB de tine ca ti-ai luat supernova
![]() |
#331
Posted 21 January 2023 - 15:32

Nu va ma agitati atat, omul are o noua masina:
https://zoso.ro/tesla-models-plaid/ Toyota probabil a maritat-o deja. |
#332
Posted 21 January 2023 - 15:59

@grabitul....dupa podea cel mai mult zgomot vine dinspre peretele antifoc. Sa dai bordul jos este obligatoriu pentru obtinerea unei fonoizolatii maxime.
@Nikoro....unii mai au si curte, prieteni, etc. Alternative la parcarea din fata blocului exista. In rest, ma voi abtine sa comentez mistocareala. @raven...tine totul de cat de minitehnicus te simti si cat timp ai la dispozitie. Daca totul e facut cu grija, dimpotriva, totul devine "strong and tight". @mannick stiu pe cineva care a avut 1 an de zile un Rav4 (de nou) dupa care a sarit la NX (nou) fix din acest motiv. Dar nu stiu cati dintre noi sunt in situatia de a'si permite astfel de "cascadorii financiare". Edited by agelu, 21 January 2023 - 16:02. |
#333
Posted 21 January 2023 - 20:30

Omule, daca stii ce vorbesti, banuiesti ca stii ca multe din piesele bordului sunt asamblate prin clipsuri, Si care mai au si bunul obicei de a se rupe. Sunt mufe , interventii la instalatia electrica , fanteziile lui dorel in a monta totul cum trebuie, si banuiesti ca la orice chestie care nu merge i se spune pa la garantie. Pai pentru asta dam 40000 E?
In rest, daca vrea fonoizolare, are unde se intinde, fara prea mari influente asupra garantiei: tavan, podea, portiere, portbagaj, haion, etc Dar bordul lasa l pentru cei care i au de la zero un proiect. Sa dai bordul jos la o masina noua e cel mai rau sfat pe care sa l dai |
#334
Posted 21 January 2023 - 22:00

Ce tine de garantie, am presupus ca oricine isi da seama ca un proiect de o asemenea anvergura presupune niste limitari. Din aceleasi considerente, abia dupa 5 ani de la achizitie am dat bordul jos.
Later edit...din nefericire pe asta dam 40.000Eu. Si eu asta nu pricep la Toyota. Edited by agelu, 21 January 2023 - 22:02. |
#335
Posted 22 January 2023 - 09:35

Acu' nu stiu cine si-ar lua suv hibrid ca sa goneasca cu peste 130km/h pe autostrada. In general, orice suv ai cumpara, nu va fi silentioasa la vitezele alea, pentru ca aerodinamica nu poate fi decat mediocra. Masina este foarte placuta si comoda in oras si pentru naveta, dar sa nu cerem de la ea lucruri pentru care nu a fost proiectata. Piata americana a fost standardul la proiectare, acolo viteza pe marea majoritate a autostrazilor este limitata la ~ 110 km/h.
|
|
#336
Posted 22 January 2023 - 10:41

@mannick
ai dreptate, Rav4 a fost facut pentru a se mula unor cerinte cerute in special de piata USA. Dar asta nu inseamna ca Toyotele sunt, in general, niste campioane la silentiozitate. Apoi zgomotul masiv vine de sub masina care se comporta ca o cutie de rezonanta. Asta inseamna, oficial, "optimizare de costuri". Pentru client dureri de cap, lipsa de confort, oboseala, copii care nu se pot odihni sau devin agitati. Lucru pe care l-am experimentat intr-un Prius. Cu toate astea concurenta a rezolvat multe dintre aspectele ce tin de confort, inclusiv la 140km/h ,ceea ce inseamna ca punctele slabe ale lui RAV4 nu pot fi justificate. |
#337
Posted 22 January 2023 - 11:02

Nu stiu cum se comporta concurenta in gama asta de pret, dar nu cred ca sunt mult peste dpdv al zgomotului. Intr-adevar, Toyota face eforturi minime in a-si antifona masinile, bazandu-se pe silentiozitatea sistemului hibrid la viteze de croaziera. Altii investesc ceva mai mult, dar acolo motorul incepe sa intre peste tine la 140+. Sigur, toti am fi dorit sa primim Lexus la pret de Toyota, dar...
|
#338
Posted 22 January 2023 - 13:24

Ca fost posesor de Rav4 si sofer ocazional de Mazda CX5 2019, e diferenta uriasa de insonorizare intre cele 2, dar si intre altele ( Hyundai ix35, Tiguan, toate sunt mai bine insonorizate) . Toyota e ca un utilaj. Se plang si cei din state pe forumurile de acolo de zgomotul puternic.
In goana dupa greutati reduse, toti producătorii folosesc tabla foarte subtire, bascule de suspensie facute din metal ambutisat, gol pe dinauntru etc si toate astea rezonează daca nu compensezi cu material fonoabsorbant. Oricum, n-as mai lua niciodata Toyota, pentru mine contează mult confortul (inclusiv acustic) la drum. E păcat de toate eforturile lor pe procesul de fabricatie si fiabilitate si trasabilitate daca uiti de sofer si pasageri. Si imi pare chiar rau, customer service-ul din reprezentantele Toyota cu care am interactionat a fost impecabil. Edited by Mihai_mb, 22 January 2023 - 13:25. |
#339
Posted 22 January 2023 - 18:13

Ca fost posesor de Rav4 si sofer ocazional de Mazda CX5 2019, e diferenta uriasa de insonorizare intre cele 2, dar si intre altele ( Hyundai ix35, Tiguan, toate sunt mai bine insonorizate) . Toyota e ca un utilaj. Se plang si cei din state pe forumurile de acolo de zgomotul puternic. In goana dupa greutati reduse, toti producătorii folosesc tabla foarte subtire, bascule de suspensie facute din metal ambutisat, gol pe dinauntru etc si toate astea rezonează daca nu compensezi cu material fonoabsorbant. Oricum, n-as mai lua niciodata Toyota, pentru mine contează mult confortul (inclusiv acustic) la drum. E păcat de toate eforturile lor pe procesul de fabricatie si fiabilitate si trasabilitate daca uiti de sofer si pasageri. Si imi pare chiar rau, customer service-ul din reprezentantele Toyota cu care am interactionat a fost impecabil. Edited by m6d, 22 January 2023 - 18:14. |
#340
Posted 27 January 2023 - 20:00

Tocmai ce am ajuns acasa dupa ce am luat RAV-ul MY2023. A fost un trafic infernal pe Maniu, 2-3 accidente pe tot bulevardul. Am mers 20 min. si pe autostrada si am scapat de prima grija: masina este antifonata in regula, eu vin dupa 20 ani de condus masini VAG.
In alta ordine de idei, Toyota are probleme majore pe lantul de aprovizionare, am primit masina cu o singura telecomanda, a doua vine .... cand vrea Toyota. Aaa.. si tapiteria nu mai are insertii albastre ca in brosura. |
#341
Posted 27 January 2023 - 20:15

|
#342
Posted 27 January 2023 - 20:16

Sa o porti cu placere! Cat despre afirmatie, mi se pare un pic devreme, da-i macar cateva saptamani si sute de km ca sa te pronunti sigur.
Edited by Mihai_mb, 27 January 2023 - 20:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users