Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#361
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,562
  • Înscris: 26.05.2022

View Postmannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:

Platesti treaba asta daca folosesti masina tot timpul in regim hibrid, inevitabil ceva benzina se va amesteca in ulei. In aceste conditii, schimba uleiul mai repede ori planifica odata pe saptamana un traseu in care cel putin 15 minute motorul sa stea pornit, in sarcina (120+) si nu vei avea probleme.
Deci la fel ca la diesel.

#362
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Am avut diesel inainte, Ford, biturbo, 210 cp, si pana la 110k nu baga un gram de motorina in ulei, nici probleme cu FAP-ul nu avea, isi facea regenerearea folosind al 5-lea injector. Totul a fost foarte bine pana cand s-a rupt distributia din senin, apoi au murit pompa de inalte si injectoarele Posted Image

#363
aspirina

aspirina

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 05.10.2005

View Postmannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:

Cred ca cel mai mare avantaj al hibrizilor Toyota este transmisia foarte fiabila si eficienta, cu intretinere minima, pe care n-o mai gasesti pe alt gen de hibrizi.

Si Kuga fhev are o transmisie power split, similara cu cea de la Toyota.

#364
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Da, sistemele hibrid de pe Ford sunt imprumutate de la Toyota, dar bineinteles ca americanii au reusit s-o dea in bara, folosind materiale mai proaste, asa ca, oricat de ciudat ar parea, desi sunt absolut similare ca si constructie (si mecanic vorbind, relativ simple), e-cvt-urile lor au prostul obicei sa crape pe la ~150000 km. Din ce am inteles, un rulment ar fi de vina, o vreme inlocuiau toata cutia, daca era pe garantie, nu se gasea doar acel rulment ca piesa de schimb, asta oarecum justificat, pentru ca, dupa ce se manifesta defectul, tot fluidul din cutie era contaminat la greu cu aschii metalice. Iarasi, mai au o problema la angrenajul de la pompa de ulei a cutiei, si el are cateodata prostul obicei de a se uza inainte de vreme. Sotia mea a avut un Mondeo hibrid :). Daca nu as fi avut experiente oribile cu Ford dpdv al fiabilitatii (pentru ca altfel au fost masini super confortabile, o placere sa le conduci), as fi luat un Mach-e cu ochii inchisi, mi-a placut masina aia de cand am vazut-o prima oara, iar cand am condus-o a fos wow, dar...
Oricum, o chestie care mi-a ramas in cap documentandu-ma despre cutiile folosite de Ford la hibrizi, pe care intentionez sa o aplic fara discutie la Toyota, este ca, oricat de "no maintenance" este transmisia, la 90000 km voi schimba fluidul.

#365
aspirina

aspirina

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 05.10.2005
Cred ca stiu si cei de la Ford ce poame produc, daca tot dau doar 2 ani de garantie.

#366
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa.

#367
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

View Postvali, on 28 martie 2023 - 08:02, said:

am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa.

Diblu și holzsurub :-). La mine încă nu sunt greieri dar am auzit mai multa lume și am experimentat și eu la TD un zgomot produs de suportul de număr din spate care nu e prins cum trebuie.

#368
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
yeap, aia s-a rezolvat cu autoforante.

#369
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
3 ani și încă merge bine.

#370
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Cu siguranta motorul o sa mearga bine si dupa 20 ani.

#371
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,562
  • Înscris: 26.05.2022

 vali, on 28 octombrie 2023 - 04:25, said:

3 ani și încă merge bine.
Vreo problema cu cablajele? Am mai citit pe la altii ca au avut ceva neplaceri.

#372
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Eu nu am vazut pana acum pe cineva in RO sa aiba probleme cu cablajale pentru motorul spate.

#373
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 05.05.2002
Vazusem pe FB pe cineva de la Buzau la care aratau execrabil la o verificare in service. Nu stiu daca s-au schimbat sau inca erau functionale.

Cred ca in RO sunt putini cu peste 250k km si avand in vedere iernile blande nu cred ca vor aparea probleme f rapid. In 6-8 ani de la lansare vedem daca avem probleme si pe aici.

#374
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
nu, nu am avut probleme cu cablajele.

#375
mschumy

mschumy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 08.03.2007
La mine a apărut un greier în dreapta față care se aude (sună ca două plastice care se lovesc usor intre ele) doar când merg pe un drum nasol. Nu îmi dau seama de unde este. Ori în bord ori în ușă.

#376
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,961
  • Înscris: 25.04.2016

View PostDocMorelli, on 28 octombrie 2023 - 08:36, said:

Cu siguranta motorul o sa mearga bine si dupa 20 ani.
Motoru termic da, dar bateria mare se va duce mult mai repede 5-10 ani.

View Postvali, on 28 octombrie 2023 - 04:25, said:

3 ani și încă merge bine.
Cati km ? In ce mod mergi in general ? Eco, Normal, Sport ?
Ai observat sa mai creasca consumu ?

#377
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 07.06.2023

View PostMMike, on 14 noiembrie 2023 - 13:03, said:

Motoru termic da, dar bateria mare se va duce mult mai repede 5-10 ani.
Unde se duce bateriaPosted Image ?

#378
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,961
  • Înscris: 25.04.2016

View Post2cata, on 14 noiembrie 2023 - 13:06, said:

Unde se duce bateriaPosted Image ?
In opinia ta va tine la nesfarsit ca in prima zi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate