Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Nov 17 2023 10:37, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
24
#361
Posted 10 March 2023 - 19:07
mannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:
Platesti treaba asta daca folosesti masina tot timpul in regim hibrid, inevitabil ceva benzina se va amesteca in ulei. In aceste conditii, schimba uleiul mai repede ori planifica odata pe saptamana un traseu in care cel putin 15 minute motorul sa stea pornit, in sarcina (120+) si nu vei avea probleme. |
#362
Posted 10 March 2023 - 19:39
Am avut diesel inainte, Ford, biturbo, 210 cp, si pana la 110k nu baga un gram de motorina in ulei, nici probleme cu FAP-ul nu avea, isi facea regenerearea folosind al 5-lea injector. Totul a fost foarte bine pana cand s-a rupt distributia din senin, apoi au murit pompa de inalte si injectoarele
|
#363
Posted 11 March 2023 - 05:12
mannick, on 10 martie 2023 - 17:46, said:
Cred ca cel mai mare avantaj al hibrizilor Toyota este transmisia foarte fiabila si eficienta, cu intretinere minima, pe care n-o mai gasesti pe alt gen de hibrizi. Si Kuga fhev are o transmisie power split, similara cu cea de la Toyota. |
#364
Posted 11 March 2023 - 08:13
Da, sistemele hibrid de pe Ford sunt imprumutate de la Toyota, dar bineinteles ca americanii au reusit s-o dea in bara, folosind materiale mai proaste, asa ca, oricat de ciudat ar parea, desi sunt absolut similare ca si constructie (si mecanic vorbind, relativ simple), e-cvt-urile lor au prostul obicei sa crape pe la ~150000 km. Din ce am inteles, un rulment ar fi de vina, o vreme inlocuiau toata cutia, daca era pe garantie, nu se gasea doar acel rulment ca piesa de schimb, asta oarecum justificat, pentru ca, dupa ce se manifesta defectul, tot fluidul din cutie era contaminat la greu cu aschii metalice. Iarasi, mai au o problema la angrenajul de la pompa de ulei a cutiei, si el are cateodata prostul obicei de a se uza inainte de vreme. Sotia mea a avut un Mondeo hibrid . Daca nu as fi avut experiente oribile cu Ford dpdv al fiabilitatii (pentru ca altfel au fost masini super confortabile, o placere sa le conduci), as fi luat un Mach-e cu ochii inchisi, mi-a placut masina aia de cand am vazut-o prima oara, iar cand am condus-o a fos wow, dar...
Oricum, o chestie care mi-a ramas in cap documentandu-ma despre cutiile folosite de Ford la hibrizi, pe care intentionez sa o aplic fara discutie la Toyota, este ca, oricat de "no maintenance" este transmisia, la 90000 km voi schimba fluidul. |
#366
Posted 28 March 2023 - 08:02
am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa.
|
#367
Posted 28 March 2023 - 08:17
vali, on 28 martie 2023 - 08:02, said:
am descoperit și sursa zgomotului mizerabil din spate: toată masca haionului e prinsă la mișto. nici nu știu de unde să o apuc să nu mai scârțâie așa. Diblu și holzsurub :-). La mine încă nu sunt greieri dar am auzit mai multa lume și am experimentat și eu la TD un zgomot produs de suportul de număr din spate care nu e prins cum trebuie. |
#370
Posted 28 October 2023 - 08:36
Cu siguranta motorul o sa mearga bine si dupa 20 ani.
|
|
#371
Posted 28 October 2023 - 17:49
#372
Posted 29 October 2023 - 09:00
Eu nu am vazut pana acum pe cineva in RO sa aiba probleme cu cablajale pentru motorul spate.
|
#373
Posted 30 October 2023 - 09:10
Vazusem pe FB pe cineva de la Buzau la care aratau execrabil la o verificare in service. Nu stiu daca s-au schimbat sau inca erau functionale.
Cred ca in RO sunt putini cu peste 250k km si avand in vedere iernile blande nu cred ca vor aparea probleme f rapid. In 6-8 ani de la lansare vedem daca avem probleme si pe aici. |
#375
Posted 09 November 2023 - 20:09
La mine a apărut un greier în dreapta față care se aude (sună ca două plastice care se lovesc usor intre ele) doar când merg pe un drum nasol. Nu îmi dau seama de unde este. Ori în bord ori în ușă.
|
|
#376
Posted 14 November 2023 - 13:03
DocMorelli, on 28 octombrie 2023 - 08:36, said:
Cu siguranta motorul o sa mearga bine si dupa 20 ani. vali, on 28 octombrie 2023 - 04:25, said:
3 ani și încă merge bine. Ai observat sa mai creasca consumu ? |
#377
Posted 14 November 2023 - 13:06
#378
Posted 14 November 2023 - 13:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users