Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 2015-2016: 1.2 TSI sau 1.6 TDI?
Last Updated: Feb 27 2024 19:40, Started by
green_tech
, Nov 21 2020 11:22
·
0
#19
Posted 21 November 2020 - 15:16
green_tech, on 21 noiembrie 2020 - 11:32, said:
Nu stiu ce sa zic de motorul de 1.0, cred ca este putin depasit de greutatea caroseriei si m-as astepta la un consum destul de mare... Legat de fiabilitate, am inteleg ca au rezolvat multe din problemele care apareau dupa 2010. Edited by utopium, 21 November 2020 - 15:28. |
#20
Posted 21 November 2020 - 15:22
Friskey, on 21 noiembrie 2020 - 14:12, said:
E musai Skoda? Pentru ca ai alte variante mult mai ok. De ex. https://www.autovit....earch[country]= Sau Reno, sau... As prefera Skoda. Cel putin in comparatie cu Opel, varii motive, printre care si faptul ca efectiv imi place mai mult cum arata Skoda. Cand intreb de cecle doua motorizari nu ma refer neaparat la consum ci la fiabilitate, in ultimul timp tot aud de anumite motorizari ca sunt super stricacioase si incerc sa evit asta. Nu stiu exact cum sta treaba la opel, nu am auzit deloc lucruri bune despre Insigna si stiu ca la un moment dat erau probleme si pe Astra H. Multumesc @utopium Am gasit si un 1.0 dar e cam cheala https://www.autovit....tml#xtor=SEC-81 |
#21
Posted 21 November 2020 - 15:30
Mda, e prea cheala, nu are nici macar clima sau cotiera fata (adica nici ventilatie in spate in spatele cotierei) ... e varianta aia basic care de noua era vreo 12-12.500 de euro cu Rabla.
In buget de 8.000 de euro cam greu sa gasesti un 1.0 TSI dotat si putin rulat ... eu n-as da-o pe a mea fara 11.000 in momentul asta de exemplu (dar fata de asta are doar 54.000 de km, clima pe doua zone, senzori parcare fata/spate, proiectoare, incalzire scaune, cotiera climatizata, volan piele/comenzi pe volan, media player cu comenzi vocale/bluetooth/smartlink, cotiera spate, stopuri led, tempomat, hold-hill, jante Al, metalizata, etc). Edited by utopium, 21 November 2020 - 15:38. |
#22
Posted 21 November 2020 - 15:33
Eram ferm convins ca Octavia 3 vine cu clima in echiparea standard. Eu cand am cumparat-o pe a mea cea mai de jos versiune era cu clima.
Se pare ca vestul europei poate comanda masini cu echipare fara limita inferioara. |
#23
Posted 21 November 2020 - 15:39
Masinile care se vand in est incep de mai jos cu dotarile (Active), in vest nu cred ca s-a vandut model asa chel ca si in linkul de mai sus.
|
#24
Posted 21 November 2020 - 15:55
Pot sa ma duc pana in 9000...
De fapt nu tin neaparat 1.0...merge si un 1.2, din ce am citit mai sus. Am mai gasit ceva la BradyTrade, 1.2 TSI dar e 10900 EUR. Partea buna e ca are doar 37 000 km. Si nici la km foarte putin nu sunt musai, desi e un plus. Daca are pana in 150 000 cred ca e ok. Edited by green_tech, 21 November 2020 - 16:00. |
#25
Posted 21 November 2020 - 16:07
green_tech, on 21 noiembrie 2020 - 15:22, said:
Cand intreb de cecle doua motorizari nu ma refer neaparat la consum ci la fiabilitate, in ultimul timp tot aud de anumite motorizari ca sunt super stricacioase si incerc sa evit asta. 1.5 dci de la Reno e legendar pentru fiabilitate, urmat de hdi. La fel tdci-urile de la Ford. 1.4 turbo de la Opel e motor ok, mult mai sigur ca tsi-urile. Si mai sunt si altele. Acum fiecare cu ale lui. |
#26
Posted 21 November 2020 - 21:51
#27
Posted 22 November 2020 - 10:49
Friskey, on 21 noiembrie 2020 - 16:07, said: Exact de asta si ziceam de altele. Vag-urile, mai ales Skoda, sunt supraevaluate si cam cu probleme. 1.5 dci de la Reno e legendar pentru fiabilitate, urmat de hdi. La fel tdci-urile de la Ford. 1.4 turbo de la Opel e motor ok, mult mai sigur ca tsi-urile. Si mai sunt si altele. Acum fiecare cu ale lui. Tot timpul a fost o gluma proasta de motor, de cand aparuse pe Logan prima varianta de 65cp. Nu recomand. Sa mai zic de injectia Delphi, egr-ul gandit cu fundul la acel motor? Tdci-urile de la Ford sunt indestructibile, ca si 2,0hdi de pe Citroen C5 1,0 ecoboost de la Ford iarasi ok 1,6tdi nu recomand din cauza injectoarelor Uite aici un clip destul de interesant https://m.youtube.co...c8XzdzWo&t=359s De ce e mai bun decat common rail https://m.youtube.co...h?v=bt4d9rFJm4I https://m.youtube.co...h?v=axmOuZ9IAzQ |
#28
Posted 22 November 2020 - 17:41
Daca te uiti la ce recomanda lumea pe net, nu mai iei nici trotineta.
Edited by Friskey, 22 November 2020 - 17:41. |
|
#29
Posted 22 November 2020 - 20:14
#30
Posted 22 November 2020 - 22:33
Am avut vreo 11 ani Megane 2 cu 1.5 dci, ala euro 3 cu 100 cp si injectie Delphi. Nu am avut nicio problema, pana in anul 8 cand aleatoriu nu mai pornea... doar la spray si apoi mergea perfect. Manifestarea aparea ca de 2-3 ori pe an, in conditiile in care mergeam zilnic cu masina. Ajungeam la service, dupa ce o porneam cu spray, totul ok, injectoarele super ok, pompa de injectie facea presiune in limitele normale. Primele dati mai faceam cate o spalare la pompa, desi stiam ca era mai ok sa o schimb... Dupa vreun an si ceva am schimbat totusi pompa si apoi nu am mai avut nicio problema. Injectoarele erau in continuare ok, inclusiv la testul cu borcane.
Apoi am vandut masina si inca merge ok, nicio problema pe partea de injectie. Plus, nu am completat niciodata cu ulei intre schimburi, nici cand le faceam la cca 20k/1 an - dupa ce am iesit din garantie. Conform insa si eu ca 1.6 dci de la Reno e misto ca motor. De ferit insa de 1.2-ul de la Reno pe benzina, stiu ca au avut probleme cu el. |
#31
Posted 27 February 2024 - 17:24
#32
Posted 27 February 2024 - 17:52
abac, on 21 noiembrie 2020 - 12:52, said:
1.6 Tdi cere cam jumatate de litru de ulei la 15k km. Mie mi se pare decent consumul de ulei. Am mers odata intre doua achimburi (30k km) fara sa ma uit la joja si masina nu mi-a dat mesaj ca ar vrea ulei. Dar si eu zic ca epoca dieselului a apus. Adica am mers cu motorizare 1.4 tsi care e superior cam din orice punct de vedere lui 1.6 tdi. Cumsumul la benzinar 1 litru peste diesel. |
#33
Posted 27 February 2024 - 18:11
PiticVerde, on 21 noiembrie 2020 - 13:19, said:
Confirm problemele la 1.6 TDi.Octavia cu o vechime actuala de 3 ani.Acum 1 an motorul s-a oprit brusc si nu a mai putut fi pornit.Masina a fost ridicata pe platforma, dusa la service autorizat Octavia de unde a fost cumparata,masina fiind in garantie ,s-a descoperit pilitura de fier prezenta peste tot un motor.Costuri de reparatii uriase care s-au incercat sa-i fie imputate posesorului pe motive ridicule.Pana la urma dealerul a recunoscut problemele de la motoarele 1.6 tdi (una din ele fiind pilitura de fier prezenta in motor) cand a intervenit si un avocat in apararea posesorului de Octavia.Cine spune ca problemele la dieselul 1.6 au fost remediate dupa 2012 ,nu este adevarat. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users