Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Passat 2.0 tdi B6 140cp vs. RENAULT Megane III 1.5 tdi 110cp
#55
Posted 28 December 2020 - 17:46
E vorba de încălzirea motorului cu antigelul cald, mai repede
E vorba de incălzirea motorului cu antigelul cald, mai repede Nu stiu de ce la 1,5dci nu a mai pastrat termoplonjoarele de antigel de la 1.9 Porneau alea de la comanda de la ECU când e frig afara |
#56
Posted 28 December 2020 - 18:34
De-aia zici ca le-au pus pe turul caloriferului? Motorul e suficient de cald in cateva zeci de secunde ca sa mearga ok, nu sufera de frig.
Pe langa asta, 1l de motorina pe care il consuma la ralanti pe ora inseamna cam 10-11kw energie. Din astia minim 50% se emana sub forma de caldura iar de restul face lucru util. Ce poti aduce tu cu rezistentele alea e nesemnificativ. Daca vrei mai multa caldura, cel mai eficient mod de a o obtine e sa pui motorul in sarcina. |
#57
Posted 28 December 2020 - 18:45
Incalzeste si antigelul de la motor, nu doar ce intra in caloriferul de căldură
Apropo, personal eu la benzinar mi-am pus ambele sisteme A trebuit sa upgradez alternatorul si sa pun o baterie de capacitate mai mare. Ajuta mult dacă faci drumuri scurte,iarna, testat de mine La caloriferul electric de 1,5dci pus în aeroterma, a fost modificat cablajul original, sa ii dau comanda pe fiecare treapta cu cate 1 buton de pornit oprit pus in bord |
#58
Posted 28 December 2020 - 19:35
Care vrea incalzirea uleiului iarna, e unul pe olx care vinde ceva care se lipește pe fundul baii de ulei diverse dimensiuni , cu releu si buton pornit oprit in bord
https://m.olx.ro/ofe...cm-ID9Drul.html Poza Attached FilesEdited by 220v, 28 December 2020 - 19:31. |
#59
Posted 28 December 2020 - 19:56
richi_e, on 31 octombrie 2020 - 21:10, said:
care-i asta, ca m-ai facut curios _R_A_D_U, on 31 octombrie 2020 - 21:12, said: Si inca ceva: TEST DE COMPRESIE!!! Dar daca nu verifici, ai cam pus-o... si testul de vopsea ... _R_A_D_U, on 31 octombrie 2020 - 22:12, said: Apropo, log in mers stii ce e? Annoying, on 01 noiembrie 2020 - 01:02, said:
discuri frână originale ovalizate eu le-as trimite la garantie la Wolfsburg |
#60
Posted 28 December 2020 - 20:06
dan210, on 28 decembrie 2020 - 19:56, said:
... asa se vand la Romania masinile second hand? si testul de vopsea ... noroc cu tine, am mai aflat ceva nou 2. Da, si ala sa fii sigur cat chit ai pe tinichea. 3. Sa zici bodaprostea! |
#61
Posted 28 December 2020 - 20:17
_R_A_D_U, on 28 decembrie 2020 - 20:06, said:
1. Eu prefer masinile noi insa mai am prieteni care fac testul ala de compresie. 2. Da, si ala sa fii sigur cat chit ai pe tinichea. |
#62
Posted 28 December 2020 - 20:21
dan210, on 28 decembrie 2020 - 20:17, said:
habar nu am cum este in Romania dar ma gandesc ca-i stresant cand vrei sa vinzi masina, teste peste teste, umblatura, programari, zile pierdute, tre sa dai si garantie? |
#63
Posted 29 December 2020 - 09:07
Eu unul nu as pierde vremea cu un astfel de cetatean. Nu ca ar putea gasi ceva in neregula la masinile mele, dar pur si simplu nu doresc sa am treaba cu astfel de anchetatori. Poate se va gasi cineva sa ii suporte, poate nu. Problema lor.
220v, on 28 decembrie 2020 - 19:35, said:
Care vrea incalzirea uleiului iarna, e unul pe olx care vinde ceva care se lipește pe fundul baii de ulei diverse dimensiuni , cu releu si buton pornit oprit in bord https://m.olx.ro/ofe...cm-ID9Drul.html Poza Hai ca astea si fierbatoarele alea de bloc motor sunt de cand lumea, dar prin parti unde e nevoie de ele. Treaba e sa ai acces la priza de 220v unde parchezi masina. |
#64
Posted 29 December 2020 - 10:56
220v, on 28 decembrie 2020 - 20:21, said:
Tare sunt interesat sa vad care proprietar il lasa pe Radu sa faca test de compresie, leak down test, sa desfaca capacul de chiulasa sa se uite la axa cu came si tacheti , sa ii pună testerul pe mașina sa vada de erori, înainte sa cumpere masina. Cine a zis sa desfaca capacul la chiulasa? Va rog, nu incepeti sa aberati... insa ce mare lucru este sa facem un test de compresie + tester? Asta daca nu ai nimic de ascuns... Si normal, asta se refera la masini sh mai scumpe, nu la coji de 2k. dan210, on 28 decembrie 2020 - 20:17, said:
habar nu am cum este in Romania dar ma gandesc ca-i stresant cand vrei sa vinzi masina, teste peste teste, umblatura, programari, zile pierdute, tre sa dai si garantie? sebulbus, on 29 decembrie 2020 - 09:07, said:
Eu unul nu as pierde vremea cu un astfel de cetatean. Nu ca ar putea gasi ceva in neregula la masinile mele, dar pur si simplu nu doresc sa am treaba cu astfel de anchetatori. Poate se va gasi cineva sa ii suporte, poate nu. Problema lor. ... Edited by _R_A_D_U, 29 December 2020 - 10:59. |
|
#65
Posted 29 December 2020 - 11:39
Nu, nici pe departe, dar in primul rand, la ce am eu ca sa ajungi la bujii ai o groaza de plastice in drum pe care n-o sa las un Dorel cu care ai venit tu la intalnire sa le demonteze si sa sper ca totul e bine. Apoi, genul asta de cumparatori oricum au pretentii nerealiste si incearca sa faca un capat de tara din orice nimic, asa ca si daca trecem cu brio de etapa asta sigur vor urma alte frictiuni de care ma pot lipsi, si nu in ultimul rand, eu nu am probleme sa gasesc un cumparator pentru ceea ce vand, asa ca imi permit cu drag luxul de a ma scuti de interactiunea cu tine.
Pur si simplu nu ai leverage in tranzactia asta, te trimit la plimbare si imi si face placere sa o fac. Banii vor veni oricum, aceiasi, dar de la o persoana cu care imi va face placere sa interactionez. |
#66
Posted 29 December 2020 - 17:30
sebulbus, on 28 decembrie 2020 - 18:34, said:
De-aia zici ca le-au pus pe turul caloriferului? Motorul e suficient de cald in cateva zeci de secunde ca sa mearga ok, nu sufera de frig. Pe langa asta, 1l de motorina pe care il consuma la ralanti pe ora inseamna cam 10-11kw energie. Din astia minim 50% se emana sub forma de caldura iar de restul face lucru util. Ce poti aduce tu cu rezistentele alea e nesemnificativ. Daca vrei mai multa caldura, cel mai eficient mod de a o obtine e sa pui motorul in sarcina. Nu exagerezi si tu puțin ? Nu mare parte din căldură o suflă motorul pe eșapament ? In condițiile astea 1000 de wați pot reprezenta cam 30 % aport la incalzire si ajunge motorul mult mai repede la temperatura de regim ? Implicit că dă căldură in habitaclu mai repede ? |
#67
Posted 30 December 2020 - 00:02
Am dat in 2005 600ron pe un carburator dublucorp de Ford sincron.
Si vine un basinos cu gasca vreo 4 după el, intarziase vreo ora dimineața, cică sa imi desfaca cu surubelnita carburatorul, sa se uite ei inautru la fiecare jigler in parte. Nervos fiind ca am așteptat nesimtitul degeaba o ora si nu mai venea(am întârziat la serviciu unde aveam programul fix de incepere) , pe 3 deja i-am luat la bătaie in vazul lumii, erau jmecherasi de bloc, venisera la spart seminte. Credeau ca merge cu intimidare mulți contra unul sa ia cu japca la bani de nimic carburator bun Venise cu o ruginatura ford capri 2,3 v6 de cadea tablele dupa aia, fara itp valabil,... |
#68
Posted 30 December 2020 - 08:23
CovertTwo, on 29 decembrie 2020 - 17:30, said: Nu exagerezi si tu puțin ? Nu mare parte din căldură o suflă motorul pe eșapament ? In condițiile astea 1000 de wați pot reprezenta cam 30 % aport la incalzire si ajunge motorul mult mai repede la temperatura de regim ? Implicit că dă căldură in habitaclu mai repede ? Acum si daca-i asa si nu, tu nu poti adauga electric mai mult de 1kw pe cand de la motor obtii mai mult doar crescand usor turatia de idle, exact cum face singur ca sa incalzeasca catalizatorul. Daca vrei si mai mult, o pui in sarcina sau o misti cativa metri inainte-inapoi. |
#69
Posted 30 December 2020 - 08:44
Vorbim de încălzire pe 12 v de la baterie. Ce alimentare de la priza cu curent minti aiurea in post?
sebulbus, on 29 decembrie 2020 - 09:07, said:
Hai ca astea si fierbatoarele alea de bloc motor sunt de cand lumea, dar prin parti unde e nevoie de ele. Treaba e sa ai acces la priza de 220v unde parchezi masina. |
|
#70
Posted 30 December 2020 - 09:28
In toata Canada si nordul SUA sau al Europei incalzitoarele alea siliconice se alimenteaza la priza rezidentiala si merg ore in sir ca sa ai ulei dimineata la o temperatura la care sa poti porni motorul fara sa il distrugi. Daca tu si cu unul de pe OLX stiti mai bine, anuntati-i si pe ei sa nu se mai chinuie.
Intre timp, o parcare iarna pe la ei arata cam asa: [ https://www.ctvnews.ca/polopoly_fs/1.116602.1337370895!/httpImage/image._gen/derivatives/landscape_620/image. - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Inclusiv clipul pe care l-ai prins in screenshot e despre instalarea unui incalzitor alimentat de la retea. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IzXAZ_XpULE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#71
Posted 31 December 2020 - 23:34
Mai ai si Enginge Block Heater la unele motoare, ca am doi nebuni care si-au montat pe Prius asa ceva, in anii 2010, ca sa mareasca eficienta masinii si sa nu ruleze mult motorul pentru a-l incalzi.
Revenind la topic, de ce nu se uita la Laguna 3 cu motorul M9R? Este un motor adecvat masinii si durabil, mult mai indicat decat 1.5 dCi. Avem in familie un Qashqai cu acest motor si peste 200K si in afara de consumabile nu a cerut, sta mai prost la bucsaraie, dar motorul a fost unul foarte bun. |
#72
Posted 31 December 2020 - 23:53
sebulbus, on 30 decembrie 2020 - 08:23, said: Am fost generos cu randamentul ala de 50%, ca in F1. Google zice ca-i mai mult 35% la regim de functionare si restul se duce in parti egale pe racire si esapament. Acum si daca-i asa si nu, tu nu poti adauga electric mai mult de 1kw pe cand de la motor obtii mai mult doar crescand usor turatia de idle, exact cum face singur ca sa incalzeasca catalizatorul. Daca vrei si mai mult, o pui in sarcina sau o misti cativa metri inainte-inapoi. Da, dar acum ai alternator de 140 Ah la niste motoare relativ anemice, eu de ex, la 1.6 tdi. 1 kW e ok pt mine, oricum il foloseste masina la radiatorul electric care încălzește doar aerul care se duce la parbriz. Eu aș prefera să încălzească circuitul mic de apă însă nu am găsit decât soluții artizanale, evident, care nu au treabă cu ECU |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users