Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Passat 2.0 tdi B6 140cp vs. RENAULT Megane III 1.5 tdi 110cp
Last Updated: Jan 02 2021 09:42, Started by
Mihai-Darabana
, Oct 31 2020 20:12
·
0
#19
Posted 31 October 2020 - 23:20
De ma iau dupa geniile de aici, cazanul meu mai vechi diesel , e mare mancator de bani, imi cere de cativa ani numai motorina, ulei si filtre
Ia Megane 3, e o masina reusita. La Passat e prima generatie de CR, face pompa de inalte span si iti iei adio de la injectoare care sunt cam scumpe. Pentru oras n-as lua diesel, mai ales daca parcurgi distante scurte. Edited by TruculMagic, 31 October 2020 - 23:21. |
#20
Posted 01 November 2020 - 01:02
raducut123, on 31 octombrie 2020 - 23:18, said:
Vai de capul tau ce prostii spui...pana la urma spui cum esti, nu? Stai să ghicesc, posesor de cazan tedei? Are un prieten un Passat B6 luat de nou din România, în 110.000 de km a schimbat pompa de motorină, amortizoare + arcuri (un arc s-a rupt), plafonul i-a căzut în cap, un geam electric pe spate nu mai merge deși nu a fost folosit mai deloc, multe pete de rugină care au umflat vopseaua, mai ales pe lângă bandourile argintii, o ușă a ruginit iar după ce a fost vopsită acum 2 ani, motorul troncăne și smucește ca dracu', probleme cu turbina, scutul e tot timpul plin cu ulei, frâna de mână electrică se blochează, farurile trebuie să le schimbe (lupe "arse"), discuri frână originale ovalizate, probleme cu încuietoarea + arcuri la portbagaj și altele care nu mai mi le amintesc acum, în curând urmează să iasă biela prin blocul motor (celebrul motor BXE). Si el, ca mulți alți iubitori de cazane nemțești, crede că are cea mai tare mașină din univers. |
#22
Posted 01 November 2020 - 08:39
#23
Posted 01 November 2020 - 09:54
Annoying, on 01 noiembrie 2020 - 01:02, said:
Stai să ghicesc, posesor de cazan tedei? Are un prieten un Passat B6 luat de nou din România, în 110.000 de km a schimbat pompa de motorină, amortizoare + arcuri (un arc s-a rupt), plafonul i-a căzut în cap, un geam electric pe spate nu mai merge deși nu a fost folosit mai deloc, multe pete de rugină care au umflat vopseaua, mai ales pe lângă bandourile argintii, o ușă a ruginit iar după ce a fost vopsită acum 2 ani, motorul troncăne și smucește ca dracu', probleme cu turbina, scutul e tot timpul plin cu ulei, frâna de mână electrică se blochează, farurile trebuie să le schimbe (lupe "arse"), discuri frână originale ovalizate, probleme cu încuietoarea + arcuri la portbagaj și altele care nu mai mi le amintesc acum, în curând urmează să iasă biela prin blocul motor (celebrul motor BXE). Si el, ca mulți alți iubitori de cazane nemțești, crede că are cea mai tare mașină din univers. B6-le a fost din epoca de glorie a VW, la fel si golful 5... 2 mizerii ce arata bine si atat. Hai ca unele nu's probleme mari, insa ma deranjeaza problema cu rugina. Din cate am observat, rugina mai multa aveau cele noi luate din tara... Edited by TruculMagic, 01 November 2020 - 09:55. |
#24
Posted 02 November 2020 - 10:09
Annoying, on 01 noiembrie 2020 - 01:02, said:
Stai să ghicesc, posesor de cazan tedei? Are un prieten un Passat B6 luat de nou din România, în 110.000 de km a schimbat ... sincer? una din două: ori este un ghinionist perfect, ori un șofer prost! TruculMagic, on 01 noiembrie 2020 - 09:54, said:
...Din cate am observat, rugina mai multa aveau cele noi luate din tara... aceasta e cauza pt care, atunci când am luat o mașină nouă, am făcut mofturi la tot ce mi se oferea din reprezentanțele din țară, și chiar dacă am lungit așteptarea cu o lună - mi-a fost adusă de la fabrică de paranoic ce sunt, sunt convins că TOATE fabricile fac loturi cu dedicație: europa est/ europa vest/ america n/s / africa / asia!!! |
#25
Posted 02 November 2020 - 10:37
Ce inseamna ghinionist?
Ca daca ia un ghinionist o masina, masina se va strica iar daca ia un norocos aceeasi masina, masina nu se va strica? Masina neavand nicio vina saraca, bineinteles. E stupid, bineinteles. Din prea multe puncte de vedere. Iar daca esti norocos, mai conteaza ce masina iei? Daca e fiabila sau nu? La partea cealalta, da, este foarte adevar ca masinile destinate pietelor diferite au specificatii diferite dar si masinile destinate aceleiasi piete au specificatii diferite, nu doar cele destinate pietelor diferite. Nu sunt facute pe loturi ci la gramada pt ca nu se poate lucra cu stocuri asa mari. Fabricile destinate exclusiv unei piete pot implementa ce sugerezi tu si de multe ori fac asta. Edited by underb, 02 November 2020 - 10:36. |
#26
Posted 02 November 2020 - 12:05
megane3 cu 4500 gasesti 2012,2013.. evident cu 200,250.000km dar astia sunt banii daca faci putini km pe an nu este stres
eu as lua clar megane3 care este o masina mai simpla decat b6 unde mai pui ca o iei si cu 2 3 ani mai noua vezi poate iti e de ajuns si spatiul dintr un Clio break, pe asta il iei 2015,2016 cu banii tai Edited by bossake, 02 November 2020 - 12:07. |
#27
Posted 12 November 2020 - 22:06
Megane. Si spun asta ca posesor de VW Golf.
Unul dintre prietenii mei cei mai buni are un Megane II din 2007, 1.5 dci. Efectiv își bate joc de masina aia. A cumparat-o in 2012 de la samsar, avea în bord 140.000 km dar omul a recunoscut ca i-a dat înapoi "multi km". Si avea doar o cheie. Între timp are în bord 260k km, schimba uleiul cand își amintește (de multe ori la 20.000 km majoritatea prin oras), o tureaza la rece, usa nu mai are opritor se deschide ca usa latrinei, interiorul arata oribil, dar cu toate astea masina aia nu a avut NICI O PROBLEMA. Niciodată nu l-a lăsat în drum, niciodată nu l-a lăsat turbo, egr, injectoare, absolut nimic. Dpf cred ca nu are. Efectiv doar ulei, placute si cauciucuri schimbate cand se vedea deja sârma. Trebuie sa recunosc, eu dacă m-as purta asa cu Golful meu il dădeam la casat in 2 ani. |
#28
Posted 13 November 2020 - 21:04
Votez passatul, nu poti compara passatul cu meganunul orice s-ar scri pe aici. Cine a mers si cu una si cu alta intelege ce spun.
As lua meganul doar cu conditia ca ar fi mult mai nou. |
|
#30
Posted 23 November 2020 - 23:08
Asa-s cutiile la frantuzoaice, au rapoartele scurte. Nu-s gandite sa mergi cu viteza foarte mare, de fapt e si foarte strict cu viteza in Franta. In schimb pleaca binisor de pe loc.
|
#31
Posted 23 November 2020 - 23:51
vinciun, on 23 noiembrie 2020 - 23:08, said:
Asa-s cutiile la frantuzoaice, au rapoartele scurte. Nu-s gandite sa mergi cu viteza foarte mare, de fapt e si foarte strict cu viteza in Franta. In schimb pleaca binisor de pe loc. Am mai văzut la Renault Clio 1,5dci, parca symbol 2006. Era mai scurta ca la megane2 cutia. |
#33
Posted 27 November 2020 - 21:28
mannick, on 31 octombrie 2020 - 20:48, said:
Diesel-urile de la Renault sunt legendare. Legendara este si pilitura de la anumite pompe Delphi, asa ca totusi trebuie sa fii putin atent, dar pe motoarele de 110 totul se rezolvase deja. As cauta insa un 1.9 dci de la Renault, unul dintre cele mai fiabile motoare diesel produse vreodata. As mai zice de benzina f4r 2,0 16v ori aspirat, ori cel cu turbo benzina de pe laguna sau Megane Merita achizitionat Edited by curentalternativ, 27 November 2020 - 21:30. |
|
#35
Posted 29 November 2020 - 14:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users