Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

VW Passat 2.0 tdi B6 140cp vs. RENAULT Megane III 1.5 tdi 110cp

- - - - -
  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
De ma iau dupa geniile de aici, cazanul meu mai vechi diesel , e mare mancator de bani, imi cere de cativa ani numai motorina, ulei si filtre Posted Image

Ia Megane 3, e o masina reusita. La Passat e prima generatie de CR, face pompa de inalte span si iti iei adio de la injectoare care sunt cam scumpe.
Pentru oras n-as lua diesel, mai ales daca parcurgi distante scurte.

Edited by TruculMagic, 31 October 2020 - 23:21.


#20
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

 raducut123, on 31 octombrie 2020 - 23:18, said:

Vai de capul tau ce prostii spui...pana la urma spui cum esti, nu?

Stai să ghicesc, posesor de cazan tedei? Are un prieten un Passat B6 luat de nou din România, în 110.000 de km a schimbat pompa de motorină, amortizoare + arcuri (un arc s-a rupt), plafonul i-a căzut în cap, un geam electric pe spate nu mai merge deși nu a fost folosit mai deloc, multe pete de rugină care au umflat vopseaua, mai ales pe lângă bandourile argintii, o ușă a ruginit iar după ce a fost vopsită acum 2 ani, motorul troncăne și smucește ca dracu', probleme cu turbina, scutul e tot timpul plin cu ulei, frâna de mână electrică se blochează, farurile trebuie să le schimbe (lupe "arse"), discuri frână originale ovalizate, probleme cu încuietoarea + arcuri la portbagaj și altele care nu mai mi le amintesc acum, în curând urmează să iasă biela prin blocul motor (celebrul motor BXE). Si el, ca mulți alți iubitori de cazane nemțești, crede că are cea mai tare mașină din univers. Posted Image

#21
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2020
daca vrei neaparat si mai poti plusa bugetul cu 500 - 1000 euro, uita-te la  laguna 3, iei din 2010-2011 cu motor 2,0 dci si mult mai multe dotari decat un Passat b6 la pretul ala, iar motoru ala e tanc

#22
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 _R_A_D_U, on 31 octombrie 2020 - 22:12, said:

Râzi tu, râzi, însă nu-i râsul tău! Și da, asa e, s-o lăsam cum e acum...
Las-o asa cum a ramas...n-are sens sa poluam un topic.
Am inteles, esti mai destept...

#23
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Annoying, on 01 noiembrie 2020 - 01:02, said:

Stai să ghicesc, posesor de cazan tedei? Are un prieten un Passat B6 luat de nou din România, în 110.000 de km a schimbat pompa de motorină, amortizoare + arcuri (un arc s-a rupt), plafonul i-a căzut în cap, un geam electric pe spate nu mai merge deși nu a fost folosit mai deloc, multe pete de rugină care au umflat vopseaua, mai ales pe lângă bandourile argintii, o ușă a ruginit iar după ce a fost vopsită acum 2 ani, motorul troncăne și smucește ca dracu', probleme cu turbina, scutul e tot timpul plin cu ulei, frâna de mână electrică se blochează, farurile trebuie să le schimbe (lupe "arse"), discuri frână originale ovalizate, probleme cu încuietoarea + arcuri la portbagaj și altele care nu mai mi le amintesc acum, în curând urmează să iasă biela prin blocul motor (celebrul motor BXE). Si el, ca mulți alți iubitori de cazane nemțești, crede că are cea mai tare mașină din univers. Posted Image

B6-le a fost din epoca de glorie a VW, la fel si golful 5... 2 mizerii ce arata bine si atat.
Hai ca unele nu's probleme mari, insa ma deranjeaza problema cu rugina. Din cate am observat, rugina mai multa aveau cele noi luate din tara...

Edited by TruculMagic, 01 November 2020 - 09:55.


#24
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,944
  • Înscris: 17.01.2012

 Annoying, on 01 noiembrie 2020 - 01:02, said:

Stai să ghicesc, posesor de cazan tedei? Are un prieten un Passat B6 luat de nou din România, în 110.000 de km a schimbat ...

sincer? una din două: ori este un ghinionist perfect, ori un șofer prost! :(

 TruculMagic, on 01 noiembrie 2020 - 09:54, said:

...Din cate am observat, rugina mai multa aveau cele noi luate din tara...

aceasta e cauza pt care, atunci când am luat o mașină nouă, am făcut mofturi la tot ce mi se oferea din reprezentanțele din țară, și chiar dacă am lungit așteptarea cu o lună - mi-a fost adusă de la fabrică

de paranoic ce sunt, sunt convins că TOATE fabricile fac loturi cu dedicație: europa est/ europa vest/ america n/s / africa / asia!!!

#25
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ce inseamna ghinionist?
Ca daca ia un ghinionist o masina, masina se va strica iar daca ia un norocos aceeasi masina, masina nu se va strica?
Masina neavand nicio vina saraca, bineinteles.
E stupid, bineinteles. Din prea multe puncte de vedere.

Iar daca esti norocos, mai conteaza ce masina iei? Daca e fiabila sau nu?

La partea cealalta, da, este foarte adevar ca masinile destinate pietelor diferite au specificatii diferite dar si masinile destinate aceleiasi piete au specificatii diferite, nu doar cele destinate pietelor diferite.
Nu sunt facute pe loturi ci la gramada pt ca nu se poate lucra cu stocuri asa mari.

Fabricile destinate exclusiv unei piete pot implementa ce sugerezi tu si de multe ori fac asta.

Edited by underb, 02 November 2020 - 10:36.


#26
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
megane3 cu 4500 gasesti 2012,2013.. evident cu 200,250.000km dar astia sunt banii daca faci putini km pe an nu este stres

eu as lua clar megane3 care este o masina mai simpla decat b6 unde mai pui ca o iei si cu 2 3 ani mai noua

vezi poate iti e de ajuns si spatiul dintr un Clio break, pe asta il iei 2015,2016 cu banii tai

Edited by bossake, 02 November 2020 - 12:07.


#27
flavius89cj

flavius89cj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.01.2018
Megane. Si spun asta ca posesor de VW Golf.

Unul dintre prietenii mei cei mai buni are un Megane II din 2007, 1.5 dci. Efectiv își bate joc de masina aia. A cumparat-o in 2012 de la samsar, avea în bord 140.000 km dar omul a recunoscut ca i-a dat înapoi "multi km". Si avea doar o cheie.

Între timp are în bord 260k km, schimba uleiul cand își amintește (de multe ori la 20.000 km majoritatea prin oras), o tureaza la rece, usa nu mai are opritor se deschide ca usa latrinei, interiorul arata oribil, dar cu toate astea masina aia nu a avut NICI O PROBLEMA. Niciodată nu l-a lăsat în drum, niciodată nu l-a lăsat turbo, egr, injectoare, absolut nimic. Dpf cred ca nu are.

Efectiv doar ulei, placute si cauciucuri schimbate cand se vedea deja sârma.

Trebuie sa recunosc, eu dacă m-as purta asa cu Golful meu il dădeam la casat in 2 ani.

#28
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Votez passatul, nu poti compara passatul cu meganunul orice s-ar scri pe aici. Cine a mers si cu una si cu alta intelege ce spun.
As lua meganul doar cu conditia ca ar fi mult mai nou.

#29
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Passat. Nu poți compara 2.0tdi 140cp motor PD cu gluma aia de motor 1,5dci 86cp de pe Megane 2.in plus cutia de viteze era scurta rau, era destul de turat motorul la 100km/h.

#30
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Asa-s cutiile la frantuzoaice, au rapoartele scurte. Nu-s gandite sa mergi cu viteza foarte mare, de fapt e si foarte strict cu viteza in Franta. In schimb pleaca binisor de pe loc.

#31
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008

 vinciun, on 23 noiembrie 2020 - 23:08, said:

Asa-s cutiile la frantuzoaice, au rapoartele scurte. Nu-s gandite sa mergi cu viteza foarte mare, de fapt e si foarte strict cu viteza in Franta. In schimb pleaca binisor de pe loc.
Asa e, la Citroen gsa era cutia scurta 5 tr
Am mai văzut la Renault Clio 1,5dci, parca symbol 2006. Era mai scurta ca la megane2 cutia.

#32
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
"Diesel-urile de la Renault sunt legendare. Legendara este si pilitura de la anumite pompe Delphi"
Ăsta a fost până în 2009,când s-a renunțat la Delphi si s-a mers pe Bosch sau Siemens si bine au facut.

Edited by albucatalin, 27 November 2020 - 20:38.


#33
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008

 mannick, on 31 octombrie 2020 - 20:48, said:

Diesel-urile de la Renault sunt legendare. Legendara este si pilitura de la anumite pompe Delphi, asa ca totusi trebuie sa fii putin atent, dar pe motoarele de 110 totul se rezolvase deja. As cauta insa un 1.9 dci de la Renault, unul dintre cele mai fiabile motoare diesel produse vreodata.
+1
As mai zice de benzina f4r 2,0 16v ori aspirat, ori cel cu turbo benzina de pe laguna sau Megane :) Merita achizitionat :)

Edited by curentalternativ, 27 November 2020 - 21:30.


#34
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Dar 1.6 dci 90 de cai de pa Trafic?

#35
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
La Megane 3 pur si simplu nu există motor prost, din păcate acest lucru nu e valabil pentru Passat B6...

#36
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Megan 3 e din carton toata masina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate