Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Recomandare masina ras

Teorie Q

Setari Growatt 3000 TL-X
 Sarma pentru antena de ferita - r...

Ce se canta in melodie ?!

Camera de bord (Buget ~200-250 lei)

Bubuie economia uslamista: Uslamu...
 Compatibilitate router

Compatibilitate Switch - Telefon ...

Alimentatoarele originale au prot...

Windows 11 22H2 isi da reset sing...
 C.E.R.F. '96

Sfat convertire mini caseta camer...

Overwatch2

Anul asta vinerea neagra chiar va...
 

Noul Tucson 2021

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3236 replies to this topic

#91
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 26.01.2007

View PostPhonyx, on 27 decembrie 2020 - 22:39, said:

Am pus si eu aceasta intrebare pe yt la un agent care l-a prezentat,pe langa altii care intrebau de dct7 care e cu dublu ambreiaj daca e uscat,nu am primit inca raspuns,cel AT 6 nu stim ce fel este,dar ce mi se pare ciudat e ca imediat in 2021 sa ai un motor hibrid de 230cp si sa ai viteza maxima de 193km/h cam putin...sa nu zic de concurenta care cu mai putin depasesti lejer acea valoare.A nu se intelege gresit nu mergi cu acea viteza dar asa ca idee pare slab,ramane de vazut.

Motorul este termic 180 CP + electric 50 CP. Nu te astepta sa se combine puterea decat pe lungimi scurte. Masina va functiona mai tot timpul pe motorul de 180 CP, motorul electric fiind folosit cand mergi sub 50 km/h, in curbe pentru mentinerea stabilitatii si in depasiri ca sa iti dea un boost de viteaza ca sa depasesti fara emotii. Eu am comandat pe 4 nov. si eram gata sa comand varianta mild-hibrid, dar am luat decizia sa merg pe varianta hibrida deoarece:
- voi avea autonomia mai mare (cam 100km in plus la fiecare plin de rezevor)
- voi avea putere mai mare atunci cand am nevoie de ea (cand apas pedala)
- voi avea o masina care peste 5 sau 10 ani o voi putea vinde fara probleme, caci atunci va intra in vigoare euro 7 care va obliga toate masinile sa fie hibride/electrice

Hibridul nu se cumpara pentru a economisi bani. Sunt 3500 euro in plus, care se amortiezeaza dupa mai mult de 300 mii km. Se cumpara pentru putere, autonomie si pentru a detine o masina in norme de poluare peste ani si ani.

#92
hanem100k

hanem100k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 02.10.2020

View Postpixel3cs, on 28 decembrie 2020 - 19:15, said:

Hibridul nu se cumpara pentru a economisi bani. Sunt 3500 euro in plus, care se amortiezeaza dupa mai mult de 300 mii km. Se cumpara pentru putere, autonomie si pentru a detine o masina in norme de poluare peste ani si ani.

Eu miercuri ma duc la test drive la hyundal. Cel mai probabil o sa decid intre Rav4 hybrid (Toyota mi-a placut in general, in afara de CVT-ul si ca discountul e aproape inexistent la ei) si Tucson hybrid. Care a fost pretul pentru si ce nivel de echipare are tucsonul tau?

#93
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 26.01.2007

View Posthanem100k, on 28 decembrie 2020 - 21:43, said:



Eu miercuri ma duc la test drive la hyundal. Cel mai probabil o sa decid intre Rav4 hybrid (Toyota mi-a placut in general, in afara de CVT-ul si ca discountul e aproape inexistent la ei) si Tucson hybrid. Care a fost pretul pentru si ce nivel de echipare are tucsonul tau?

A mea este prima varianta de full hibrid. Style la 29000 cu rabla + 583 culoarea. As mai fi vrut sa pun pe ea unele dotari dar nu se poate. Trebuia sa cumpar variantele cu piele si trapa, si pielea nu imi place nici trapa. Imi lipsesc farurile led pe faza lunga (dar e ok, noaptea nu imi place sa conduc si voi conduce rar), jentile mai mari, ecranul de 10" si aer conditionat in spate. Ar fi mai multe dar asta e. Tapiteria e una banala la varianta style. Ma gandesc sa pun ceva mai profi peste ea.

Attached Files



#94
hanem100k

hanem100k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 02.10.2020

View Postpixel3cs, on 29 decembrie 2020 - 12:21, said:

A mea este prima varianta de full hibrid. Style la 29000 cu rabla + 583 culoarea. As mai fi vrut sa pun pe ea unele dotari dar nu se poate. Trebuia sa cumpar variantele cu piele si trapa, si pielea nu imi place nici trapa. Imi lipsesc farurile led pe faza lunga (dar e ok, noaptea nu imi place sa conduc si voi conduce rar), jentile mai mari, ecranul de 10" si aer conditionat in spate. Ar fi mai multe dar asta e. Tapiteria e una banala la varianta style. Ma gandesc sa pun ceva mai profi peste ea.

Exact asa m-am gandit si eu. O sa-i intreb maine, la pret de service cam cat ar costa sa-mi schimbe halogenu pe LED.
Referitor la pret, din cate vad pe site-ul lor, aia e pretul de lista (cu anumite promotii by default, cred ca astea sunt vrajeala in mare parte, adica prezent intotdeauna).
Ai platit cash sau cu credit? ai incercat sa negociezi?  Eu speram ca lasa vreo 10%

Mersi

#95
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 26.01.2007
Apropo de Rav4 vs Tucson 2021, Tucson e mult mai ieftina si ofera mult mai mult. Toyota a devenit scumpa datorita imaginii pe care si-au creat-o, la fel ca multe masini nemtesti. Cei care le-au testat pe ambele au pareri foarte bune despre Tucson.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/W4prqioR-RA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by pixel3cs, 29 December 2020 - 13:04.


#96
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,669
  • Înscris: 14.11.2004
O diferenta la pretul dintre cele doua o scoti si din locul de origine al masinii, toate Rav4 de la noi provin din Japonia ceea ce include taxe vamale si transport, pe cand Tucson este asamblat in Cehia si asta se vede in pretul final, plus politica de preturi Hyundai care submineaza multi producatori.

De asemenea RAV4 este scump din cauza sistemului hibrid produs in Japonia, fata de Corolla, care este produsa in intregime pe continentul nostru.

As vrea sa vad niste fise tehnice de la motoarele si cutiile de viteza de pe hibride.

#97
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 26.01.2007

View Posthanem100k, on 29 decembrie 2020 - 12:34, said:

Exact asa m-am gandit si eu. O sa-i intreb maine, la pret de service cam cat ar costa sa-mi schimbe halogenu pe LED.
Referitor la pret, din cate vad pe site-ul lor, aia e pretul de lista (cu anumite promotii by default, cred ca astea sunt vrajeala in mare parte, adica prezent intotdeauna).
Ai platit cash sau cu credit? ai incercat sa negociezi?  Eu speram ca lasa vreo 10%

Mersi

Nu cred ca mai lasa nimic. Astea sunt preturi de criza. Toate preturile sunt similare cu Tucson varianta veche, dar imbunatatirile la noua varianta sunt multe. Chiar nu stiu cum de au scos preturi asa mici. Din cauza asta nici nu m-am targuit cu ei, cat a fost atata am platit, momentan 2500 lei rezervarea, 1500 lei tichetul rabla si restul urmeaza cash la livrare. Sunt 2 luni de cand astept masina, pana acum nu s-a miscat nimic, adica nu a intrat in productie. Am vazut masini in trafic, si aici pe forum, chiar m-am intrebat cum de au ajuns asa repede. Dar probabil sunt luate de pe stoc din reprezentanta. Nu prea exista hibride pe stoc si am vazut doar culori rosu alb si gri inchis. Eu am comandat un gri deschis. E frustrant sa astepti.

Attached Files

  • Attached File  tcs1.jpg   203.65K   170 downloads
  • Attached File  tcs2.jpg   122.21K   110 downloads
  • Attached File  tcs3.jpg   181.4K   97 downloads
  • Attached File  tcs4.jpg   102.24K   90 downloads

Edited by pixel3cs, 29 December 2020 - 15:08.


#98
Phonyx

Phonyx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,065
  • Înscris: 11.07.2006
Deci am primit un raspuns de la reprezentanta in legatura cu cutiile de viteza,marog a recunoscut reprezentantul de vanzari ca nu prea se pricepe.Cel de 7DCT este productie proprie iar 6AT nu e cu convertizor mai mult nu stia.

#99
Phonyx

Phonyx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,065
  • Înscris: 11.07.2006

View Postpixel3cs, on 29 decembrie 2020 - 12:21, said:

A mea este prima varianta de full hibrid. Style la 29000 cu rabla + 583 culoarea. As mai fi vrut sa pun pe ea unele dotari dar nu se poate. Trebuia sa cumpar variantele cu piele si trapa, si pielea nu imi place nici trapa. Imi lipsesc farurile led pe faza lunga (dar e ok, noaptea nu imi place sa conduc si voi conduce rar), jentile mai mari, ecranul de 10" si aer conditionat in spate. Ar fi mai multe dar asta e. Tapiteria e una banala la varianta style. Ma gandesc sa pun ceva mai profi peste ea.
Sa fie intr-un ceas bun,sa ii faci un jurnal de bord,eu sincer as fi mers pe echiparea premium si mild hibrid diferenta de bani nu e chiar asa de mare.Prefer dotarile iar diferenta de putere nu ar fi fost deranjat,daca poti sa afli ce cutie este acel at6,ca vad la hibride doar din astea baga.O zi buna.

Edited by Phonyx, 29 December 2020 - 17:02.


#100
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 26.01.2007

View PostPhonyx, on 29 decembrie 2020 - 17:01, said:

Sa fie intr-un ceas bun,sa ii faci un jurnal de bord,eu sincer as fi mers pe echiparea premium si mild hibrid diferenta de bani nu e chiar asa de mare.Prefer dotarile iar diferenta de putere nu ar fi fost deranjat,daca poti sa afli ce cutie este acel at6,ca vad la hibride doar din astea baga.O zi buna.

O sa incep un jurnal cum primesc masina. Am mers pe un motor mai bun in schimbul dotarilor pentru ca pe masina anterioara (120 CP la 1.25 tone) cel mai multi nervi i-am avut din cauza depasirilor. Cand imi aduc aminte de acea masina, nu imi aduc aminte ce nasol era ca nu aveam nu stiu ce briz-brizuri, dar imi aduc aminte ce frustrant era sa faca altii caterina in trafic, fie accelerau cand erai in depasire, fie nu accelerau cand ar trebui dar iti cunoasteai motorul si nu aveai timp sa-i depasesti, ori vreun tir enervant in fata. Sunt suficienti 180 CP la 1.6-1.7 tone pentru Tucson, dar inca insuficienti pentru atatea situatii din traficul romanesc. Care la 30 mii km/an se simt din plin. Pe la 34 mii euro poti lua varianta premium full hibrid. Dar pentru ca merg majoritatea timpului singur, iar de multe ori banchetele din spate vor fi rabatate si carate cutii, am ajuns la concluzia ca nu e cazul sa merg pe varianta asta. Daca ar fi fost masina folosita exclusiv pentru placere atunci da, va recomand sa mergeti pe premium si luxury daca nu sunt limite de buget. Daca masina o folositi si pentru alte treburi casnice, e pacat de masina si parca nu se potriveste ca din premium sa descarci marfa sau materiale de constructii.

Edited by pixel3cs, 29 December 2020 - 18:26.


#101
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,941
  • Înscris: 12.06.2010
La ultimul drum din oras pana in Mamaia si inapoi, pt 26 km mi-a dat consum 6.2. Mers relativ lejer, aglomeratie si doua, trei sprinturi.
O poza cum se reflecta farurile, cum se vede spatele si un printscreen din aplicatie - Bluelink.

Attached Files



#102
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cum bre?
N-are ștergător pe lunetă?

#103
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,669
  • Înscris: 14.11.2004
Il are pitit langa a treia lampa stop, este foarte fain asa, ca nu sta in soare si nici nu pica frunze in stergator, la masini mult mai scumpe am vazut treaba asta.

Pai Toyota si Honda trebuie sa se puna cu burta pe oferte si echipari masini sa reziste in fata la "tigrul asiatic" Hyundai-Kia, acum sa speram ca in timp se vor ridica la calitatea niponilor, peste Honda (care sunt mai slabi pe hibride) si minim la nivelul Toyota, care de 23 de ani au tehnologia asta si nu au dat ghioarle.

#104
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 16.05.2012

View Postconnectorxp, on 29 decembrie 2020 - 19:25, said:

Il are pitit langa a treia lampa stop, este foarte fain asa, ca nu sta in soare si nici nu pica frunze in stergator, la masini mult mai scumpe am vazut treaba asta.

Pai Toyota si Honda trebuie sa se puna cu burta pe oferte si echipari masini sa reziste in fata la "tigrul asiatic" Hyundai-Kia, acum sa speram ca in timp se vor ridica la calitatea niponilor, peste Honda (care sunt mai slabi pe hibride) si minim la nivelul Toyota, care de 23 de ani au tehnologia asta si nu au dat ghioarle.

Ca fost fan/posesor de Honde, pe mine m-au pierdut japonezii iar acum ne ducem traiul cu 2 Hyundai in familie. Ce pot reprosa la japonezi este lipsa totala de interes la rezolutia din bord si infotaiment.
Au niste tablete de zici ca au fost cumparate la kil, total outdated. La Hyundai experienta se apropie de nemti...totul se misca si arata asa cum trebuie.
Imi aduc aminte de primul calculator cumparat prin 1995...un Intel Celeron 333Mghz, eram cu un IT-ist care ma sfatuia ce sa iau, nu aveam bani si incercam sa mai reduc din costuri. Il intreb daca in loc de monitorul ala scump (de 15") pe care mi-l recomandase sa iau unul ieftin...la care el ma opreste si im spune: "Nu!...toata experienta pe care o vei avea cu acest calculator va fi prin acel ecran...nu te zgarci la monitor..." Mai tarziu aveam sa ii dau dreptate.

LE acum am vazut comparatia postata de pixel3cs unde remarc aceleasi probleme la Toyota....o mare durere in cot cand vine vorba de ecrane...return to 2005 cu indulgenta...

Edited by raven75, 29 December 2020 - 20:08.


#105
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,669
  • Înscris: 14.11.2004
Da, Toyota sunt renumiti pentru sistemele multimedia infecte, inca si acum au ecrane de 8 inchi pe masini scumpe, pana si Dacia da asa ceva pe masini care costa cat un Aygo, au mai dres busuiocul cu Apple CarPlay si Android Auto si munca de UI a cazut in sarcina Apple si Google, dar in rest, same ol' technology, au acelasi meniu, aproape neschimbat, de la debutul primului Toyota Touch, ~2013. Lucru vazut de mine in Corolla MY2021. Lexus vad ca au inceput sa mai miste pe partea asta, dar prea putin. Asta se vede in pictograme, grafica si design-ul general, vechi, fara aspectul modern si simplu de la alte produse. Daca stau bine la ceva multimedia, sunt boxele JBL, dar si alea sunt greu de obtinut, fiind rezervate echiaprilor de top.

Sa treaca anul nou, ca vreau sa vad si eu in show-room noul Tucson.

LE: Se pare ca noul Highlander va aduce un suflu de nou la partea de multimedia, dar clasa si pretul o pun in aceeasi categorie cu Santa Fe HEV.

Attached File  Highlander.PNG   840.69K   151 downloads

Edited by connectorxp, 29 December 2020 - 21:47.


#106
danyd83

danyd83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 04.11.2013
La comparatia asta m-am oprit si eu, interiorul masinii si "feeling-ul". Urmeaza sa-mi achizitionez o masina (buget aprox 30.000) si am testat cateva. Intradevar japonezii au ramas mult in urma cand vine vorba de mutimedia si pot sa spun si la calitatea finisajelor vs Tucson. Comparabil in zona asta de pret e 3008 de la Peugeot dar din pacate pentru ei, sau pt mine, nu au motoare potente in zona asta de pret. Masina perfecta ar avea exteriorul de 3008 si interiorul de Tucson (strict parere personala). Astept DT cu Tucson, sper sa nu ma dezamageasca. Eu m-am oprit la varianta 180cai Premium 7DCT.

#107
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,119
  • Înscris: 09.09.2006

View Postpixel3cs, on 29 decembrie 2020 - 18:21, said:

O sa incep un jurnal cum primesc masina. [...]
Să fie într-un ceas bun și așteptăm cu interes. Și eu mă uit cu mare atenție înspre un Tucson (cel mai potent 4x4 pe benzină posibil) ca următoarea mașină de .ro

#108
hanem100k

hanem100k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 02.10.2020
Am fost astazi la test drive. Masina a fost un full hybrid luxury. Interiorul nu m-a impresionat, materialele in general sunt ok, in afara de consola din mijoc, care avea urme de amprente si zgarieturi mici (la o masina cu sub 10k de kilometrii nu e ok). Mi se pare ca la capitolul asta sunt peste Toyota, dar mult sub Mazda.

Totusi, ce a fost mai important pentru mine/familie a fost suspensia, transmisia, si feelingul in general pe drum/ in curbe. Aici chiar am ramas impresionat, se conduce ca si un sedan, schimbarea de viteza nu se simte aproape de loc, in curbe nu se simte nici un wobble, dupa ce am coborat din masina, am ramas cu zambetul de buze.

La calitate/pret a fost cel mai ok testat de pana acum. (toyota, mazda, Peugeot, ford) O sa depun comanda cand se porneste programul rabla pentru 2021. Chiar   nu stiti cand o sa dea drumu?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate