Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Compatibilitate Switch - Telefon ...

Alimentatoarele originale au prot...

Windows 11 22H2 isi da reset sing...
 C.E.R.F. '96

Sfat convertire mini caseta camer...

Overwatch2

Anul asta vinerea neagra chiar va...
 Izolare balcon deasupra camerei

banda alergat acasa

Quartier Azuga - str. Azuga - zon...

Reprezentanța B.B.C. (Brown, Bove...
 Analizele Medicale, intre fericir...

Recomandare carcasa si sursa cu pwm

Cum s-ar putea face plafonarea pr...

Preparing automatic repair diagno...
 

Noul Tucson 2021

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3236 replies to this topic

#109
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 16.05.2012
Scuze de off-topic, oftica mea legata de japonezi este: daca nici ei n-au acces la tehnologie?! atunci cine? Sony, Panasonic, Toshiba etc
Cum arata Tokyo noaptea...

Attached Files


Edited by raven75, 30 December 2020 - 14:39.


#110
Adytza511

Adytza511

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.12.2020
Salut,

Am și eu întrebare. Cele doua ceasuri, se pot configura în mai mult de cele 3 moduri-eco, sport, confort? Am găsit un clip în care asa arata, dar e opțiunea asta și pe varianta style? Sau tb urcat nivel de echipare?

Merci.

#111
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,669
  • Înscris: 14.11.2004
Mai degraba sunt comozi, merg pe solutii testate si fiabile. Asa gasesc in aviatie, unde fac update la softul de navigatie la Airbus 320 folosind dischete si carduri Linear Flash, chestii de mult disparute din casele noastre.

Oricum sistem prost am avut pe Outlander PHEV 2014, dadea erori, se deconecta de la suportul USB, meniu greoi si cu viteza mica de reactie, mai rau ca o pocnitoare de 200 de lei de la chinezi si nici boxele Rockford Fosgate nu erau stralucite, doar bubuiau tare, dar nu aveau finetea detaliilor.

#112
Phonyx

Phonyx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 11.07.2006
Un mic test de consum de la mine din oras,as fi curios sa vad consumul pentru full hybrid de la Oradea pana la mare,un consum pe autostrada la viteze de 130-140km/h,localitati dn uri.Daca e mai avantajos hybridul sau un motor simplu de ex 3008 tot motor 1,6 180cp,lasand la o parte tractiunea de care eu unul nu as avea nevoie.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z-VQ5d-xsCY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Phonyx, 31 December 2020 - 10:26.


#113
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
La testul facut mai sus, adica rulaj numai in afara orasului, un hibrid consuma mai mult decat mild sau clasica din simplul motiv ca trebuie sa incarce si acumulatorul, in oras se schimba treaba ca se incarca regenerativ.
Iar testul asta nu cred ca are vreo relevanta atat timp cat s-a rulat constant cu ~ 90Km, la asa stil de condus orice masina scoate un consum foarte bun.

#114
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 26.01.2007

 Sagacious, on 31 decembrie 2020 - 10:37, said:

La testul facut mai sus, adica rulaj numai in afara orasului, un hibrid consuma mai mult decat mild sau clasica din simplul motiv ca trebuie sa incarce si acumulatorul, in oras se schimba treaba ca se incarca regenerativ.
Iar testul asta nu cred ca are vreo relevanta atat timp cat s-a rulat constant cu ~ 90Km, la asa stil de condus orice masina scoate un consum foarte bun.

Nu avem noi drumuri de mers cu viteza medie de peste 90 km/h. In realitate treci prin N sate, ambuteiaje, orase. Din cifrele WLTP tot full hibrid iese mai avantajos decat mild hibrid la viteze mari. Bateria nu se incarca prin consum de combustibil, ci din excesul de caldura al motorului care in mod normal s-ar pierde, caldura este convertita in electric si inmagazinata in baterie, mai ajuta si franele dar si rulatul la vale. E adevarat ca la viteze mari motorul electric nu va fi pus mult timp in functiune, iar masina va merge pe motorul termic nevoit sa traga dupa el tot sistemul electric ce are in jur de 100 kg (motorasul, bateriile), dar cu toate astea bateriile se incarca din mers si ajuta la rulare, iesind un consum cel putin la fel de bun ca la mild hibrid. Ramane de vazut un test real, dar teoretic asa sta treaba.

#115
codz

codz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 07.02.2006
Salut, ma tenteaza și pe mine un Premium cu DCT7, am văzut mașina in show-room arată foarte bine pe interior, in afara de ornamentul argintiu de pe volan, pe afara ma intereseaza mai puțin, este stil american, ma intereseaza de la posesorii de Tucson modelele anterioare, cum este sistemul 4x4, cum se conduce in oras, cum se conduce pe autostrada, lucruri care deranjeaza, care scârțâie, de stricat inteleg ca este fiabila și garantie 5 ani e ok. Am Golf7 benzina DSG acum ca sa știți cu ce compar, cu care sunt foarte mulțumit de 7 ani. Când apare o mașina la test drive sa scriem aici, ca un test drive ne-ar lămuri, deocamdata ma uit la toate clipurile de pe yourube, e foarte mare interes afara pentru ca se vinde mașina asta din Asia, Australia, UK și pana in America.

Edited by codz, 02 January 2021 - 10:18.


#116
Phonyx

Phonyx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 11.07.2006
Si pe mine ma intereseaza consumul,as merge pe hybrid varianta premium,sa vedem cum vor evolua preturile,ca parca 34k e cam multicel,sa vedem cand vine si Kia la care se poate configura dupa plac.

#117
hanem100k

hanem100k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 02.10.2020

 Phonyx, on 02 ianuarie 2021 - 14:22, said:

Si pe mine ma intereseaza consumul,as merge pe hybrid varianta premium,sa vedem cum vor evolua preturile,ca parca 34k e cam multicel,sa vedem cand vine si Kia la care se poate configura dupa plac.

Cand crezi ca o sa apara Sportage la noi? (google zice aprilie in europa). Oare sunt informatii cat de diferita o sa fie comparativ cu tucson? motorizare, suspensii etc etc

#118
Phonyx

Phonyx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 11.07.2006

 hanem100k, on 02 ianuarie 2021 - 19:26, said:


Cand crezi ca o sa apara Sportage la noi? (google zice aprilie in europa). Oare sunt informatii cat de diferita o sa fie comparativ cu tucson? motorizare, suspensii etc etc
Nu evorba de diferit e vorba de configuratie daca eu vreau plafon panoramit la Hyundai nu pot doar la ultima versiune,pe cand la Kia iti alegi tu ce vrei pe masina.Nu ma grabesc pana la finele anului am timp.

#119
marius21

marius21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,755
  • Înscris: 12.07.2008

 pixel3cs, on 31 decembrie 2020 - 12:05, said:



Bateria nu se incarca prin consum de combustibil, ci din excesul de caldura al motorului care in mod normal s-ar pierde, caldura este convertita in electric si inmagazinata in baterie......

Nu exista niciun sistem precum cel descris de tine. Caldura reziduala se pierde vara in totalitate sau partial pe timp de iarna ( o parte din caldura reziduala este utilizata pentru incalzirea habitaclului )


#120
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 16.05.2012

 marius21, on 02 ianuarie 2021 - 22:58, said:

Nu exista niciun sistem precum cel descris de tine. Caldura reziduala se pierde vara in totalitate sau partial pe timp de iarna ( o parte din caldura reziduala este utilizata pentru incalzirea habitaclului )
Corect, bateria se incarca prin consum de combustibil si frana regenerativa.

#121
Phonyx

Phonyx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 11.07.2006
Dupa niste cautari pe forumuri de Hyundai se pare ca cutia de viteze AT6 este cu convertizor de cuplu,cea ce mi se pare un lucru bun,la cele ful hybrid.Daca era si cu 8 rapoarte ca la psa era si mai bun.Asteptam parerile proprietarilor.

#122
pixel3cs

pixel3cs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 26.01.2007

 marius21, on 02 ianuarie 2021 - 22:58, said:

Nu exista niciun sistem precum cel descris de tine. Caldura reziduala se pierde vara in totalitate sau partial pe timp de iarna ( o parte din caldura reziduala este utilizata pentru incalzirea habitaclului )

Da, acum am vazut ca astfel de sisteme sunt inca in faza de cercetare si dezvoltare. Aveam informatia luata de pe alt forum. Incarcarea se face prin franare si cuplarea motorului electric la cel termic printr-un mecanism de rotatie. Cand baterie este prea descarcata, odata cu rotatia motorului termic se invarte si cel electric, generand curent pentru incarcarea bateriilor. Trebuie specificat ca in functie de turatia motorului termic, nu toata energia ajunge la roti, ci o parte din acea inertie e folosita sa incarce bateriile. Asadar nu trebuie neaparat consumat combustibil, ci in functie de cat se poate, este folosita puterea din turatii care oricum s-ar pierde.

#123
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Deci în concluzie un hibrid pur consuma mai mult carburant decât unul mild atunci când rulează extraurban.

#124
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 16.05.2012

 Sagacious, on 03 ianuarie 2021 - 18:55, said:

Deci în concluzie un hibrid pur consuma mai mult carburant decât unul mild atunci când rulează extraurban.
Teoretic putem să mergem mai departe si sa spunem ca o fosilă simpla consumă mai putin extraurban pentru ca hibridul "trebuie" sa incarce bateria.

In practică treaba stă taman invers. O sa vorbesc in cazul meu un Ioniq plug-in hibrid. Pe autostradă bateria va sta intre 10 si 15%. Motorul termic nu va fi "stresat" de sistemul hibrid pentru a incărca bateria. De aceea consumul nu creste aiurea la un hibrid pe autostrada.
Teoretic pe un drum perfect plan si la o viteza constanta o masina clasică ar trebui sa scoată un consum măcar la fel ca un mild sau hibrid.
Practica insă e alta...există diferente de nivel iar păstrarea unei viteze constante in Ro e destul de dificil de atins.
Bateria se va incărca cand exista o diferenta de nivel - la vale motorul termic simte ca nu mai e nevoie ca toată puterea sa o pună la roti iar o parte o transimte in baterie sau motorul se opreste de tot in vreme ce bateria se incarcă.
Drumul pe care am scos cel mai mic consum 2.9l/100km a fost Bv-Pitesti si retur datorită diferentelor mari de nivel.
BV-Buc-Bv 3.3l/100km si exemplele pot continua...consumuri greu de atins de orice fosila sau mild hibrid care e un hibrid cu baterie de ceas.

Edited by raven75, 03 January 2021 - 20:33.


#125
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Comparatia o facem cu acelasi tip de masina.
La drum lung un hibrid consuma mai mult nu neaparat ca incarca bateria, excludem treaba asta, ci pentru ca masina este mai grea cu cel putin 200 kg decat una clasica.

#126
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 16.05.2012

 Sagacious, on 03 ianuarie 2021 - 20:37, said:

Comparatia o facem cu acelasi tip de masina.
La drum lung un hibrid consuma mai mult nu neaparat ca incarca bateria, excludem treaba asta, ci pentru ca masina este mai grea cu cel putin 200 kg decat una clasica.
La un drum lung plat putin spre deloc va conta diferenta de greutate iar daca avem dealuri deja hibridul castiga - dupa urcare urmeaza coborarea unde recupereaza energie care se risipeste aiurea in caldura la o masina clasica.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate