![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Last Updated: Mar 15 2023 10:44, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
83

#127
Posted 04 January 2021 - 22:48

Nu am experienta cu Hyundai hibrid, dar la Toyota ai o plaja de viteza la care ai eficienta, in functie de model si generatia sistemului ea este intre 115 si 130 km/h pentru drum intins, mai ai o zona de eficienta pe la 65 si o alta la 90, cu incarcatura media.
Hyundai au avantajul transmisiei cu trepte distincte, fara CVT, si atunci pot avea eficienta mai buna pe o gama mai mare de viteze. Dar totusi consumul mare si diferenta de consum mai mica este data si de aerodinamica precara a unui SUV care la viteza mare dizloca un volum de aer considerabil mai mare decat la o berlina. Lucru testat si validat de catre mine cu IS300h si NX300h, ambele cu acelasi motor, unde diferenta de consum era intre 1.5-2% intre SUV si berlina. |
#128
Posted 05 January 2021 - 11:39

Salutare,
Am 1.6 l, 150 CP, 2 WD, 6 MT, benzina, Style din data de 8 dec 2020 si am facut pana acum 1300 Km. Cel mai mic consum a fost 5.5 L Oltenita - Bucuresti 60 Km Consumul mediu pentru cei 1300 Km este de 9.4 am mers aproximativ 800 -900Km in Oras. Toate bune, Costi |
#130
Posted 06 January 2021 - 08:42

O prezentare mai interesanta de sub masina.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9dMXD7pPg0w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#131
Posted 07 January 2021 - 11:35

Astazi am facut test drive cu acest nou model de Tucson . Varianta de motorizare a fost 1.6 T-gdi full hybrid 230 cp 350 Nm 4X4 cutie de viteza 6 automata echipare Luxury
Plusuri : - tinuta de drum a masini , confortul la rulare - foarte silentioasa bine isonorizata - frane foarte bune - trecerea de la modul hybrid la cel termic imperceptibil doar daca stai cu nasul in ceasurile de bord vezi lucrul asta - demaraj foarte bun mai ales in modul sport nu simti diferenta fata de un diesel pur si simplu te impinge in scaun - consumul il consider foarte bun 9,5 % in conditiile in care am facut testul extraurban cu cateva talpe in podea . Un diesel similar ca putere, cuplu pe o masina tot de 1,7 tone chinuit la fel nu cred ca scotea mai putin, poate o jumatate de litru un 9% . In oras sunt convins ca nu trece de 6-6,5 % si pe nationale daca mergi regulamentar tot consum de 6- 6,5 % poti scoate iar pe autostrada zic nu stiu la 130 km / h constant cred ca intre 8 si 9 % - pare o masina bine asamblata nu am sesizat zgomote la interior , rulare si nici de la vant pana la 130 km/h - este primul Hyundai in care urc si simt calitatea apropiata de masinile premium mai este de lucru dar sunt pe drumul cel bun - capacitatea portbagajului 611 l - sistemul hybrid - sistemul infotaiment la nivel de an 2021 - cotiera foarte buna si spatioasa Minusuri : am prins ziua ploioasa la test dar ma bucur asa am vazut cateva minusuri - Camera marsarier se murdareste imediat este prost plasata dupa un drum pe ploaie devine cam inutila nu vezi prin ea mare lucru - la fel si sitemul de oglinzi retrovizoare care se proiecteaza in plansa de bord - hayonul se deschide cam putin eu am 1.84 si dai cu capul in el daca nu te apleci - Unghiul la care se deschide hayonul nu este bun pur si simplu iti picura pe tine toti stropii plin de noroi de pe hayon atunci cand il deschizi si umbli in portbagaj - Hayonul la baza lui nu are nici o garnitura si plin de apa cu noroi plus in laterale la baza lui are doua gauri prin care clar intra apa in interiorul hayonului eu o vad ca o sursa de rugina in timp - la fel si fetele de usa nu acopera perfect partea interioara a caroseriei am gasit urme de noroi risc de a te murdari cand urci in masina - scaunul soferului dat la maxim in jos pentru mine este tot prea inalt - sistemul de iluminare ambientala este doar pe partea din fata panourile de usi din spate nu aceata iluminare ambientala Am sa mai astept sa vad daca aduc si alte variante de motorizari ,echipari . In alte tari exista la vanzare 1.6 T-gdi fuul hybrid cu tractiune doar fara, diesel 1.6 Crdi 136 cp cu mild hybrid si 7 DCT ramane de vazut . Ce am scris este doar parerea mea personala de nespecialist auto O zi buna va doresc ! Edited by teodoreanu, 07 January 2021 - 11:42. |
#132
Posted 07 January 2021 - 20:56

Un review realist, si din nefericire mai sunt si alte minusuri, cel mai mare este consumul destul de mare pentru variantele non si mild-hybrid. Nu toata lumea are bani de luxury, iar diferentele sunt destul de evidente intre versiuni.
Eu mai astept Kia Sportage, poate vine si Toyota Corolla cross,etc. Edited by Hilfiger, 07 January 2021 - 20:57. |
#134
Posted 17 January 2021 - 22:39

Si eu sunt curios de consum comparativ intre versiunea mild hybrid si full hybrid, as opta pt varianta premium, iar diferenta de 3500 de euro mi se pare destul de mare momentan.
Edited by danimischiu, 17 January 2021 - 22:50. |
#135
Posted 18 January 2021 - 09:59

Am văzut dihania live azi, arată mai puțin funky fața decât mă așteptam din poze.
|
#136
Posted 18 January 2021 - 15:03

pixel3cs a sosit masina ? Alti posesori noi ? Azi m-au sunat de la reprezentanta. Pe 20 ianuarie o descarca la Otopeni, saptamana viitoare ajunge in showroom. O sa dureze 2 saptamani la mine sa schimb euro in lei la cursul BNR cu smart hour Raiffeisen, dar vreau sa dau azi o fuga pana la ei sa vad daca imi ofera un curs bun la o suma mare. Acum trebuie sa imi iau si roti de iarna si sa vedem cum facem cu CASCO. |
#137
Posted 18 January 2021 - 17:49

Am o problema. Vreau anvelope de iarna de 215/65R17 dar nu stiu ce jante sa iau. Am vazut ca trebuie sa alegi
- Latime [7", 7.5", 8"], conteaza aceasta latime cand alegi anvelopa compatibila ? - PCD oare ce valoare - ET oare ce valoare - nr gauri prindere probabil 5 |
|
#138
Posted 18 January 2021 - 18:16

Nu știu câtă încredere inspiră site-ul, dar here you go: https://www.wheel-si...ai/tucson/2020/ Nu prea dau greș cu datele.
Lățimea o afli din seria de dotări de pe site, e 7J din fabrică. Există în online niște repere generale vizavi de lățimea jantei și a anvelopei. Da, contează orice parametru menționat de tine, cu mențiunea evidentă că PCD-ul și diametrul găurii centrale trebuie avute în vedere cu exact valorile mașinii. Nu dau zgârciții ăia de la reprezentanță o ofertă cu set complet? ![]() |
#139
Posted 18 January 2021 - 19:15

Nu știu câtă încredere inspiră site-ul, dar here you go: https://www.wheel-si...ai/tucson/2020/ Nu prea dau greș cu datele. Lățimea o afli din seria de dotări de pe site, e 7J din fabrică. Există în online niște repere generale vizavi de lățimea jantei și a anvelopei. Da, contează orice parametru menționat de tine, cu mențiunea evidentă că PCD-ul și diametrul găurii centrale trebuie avute în vedere cu exact valorile mașinii. Nu dau zgârciții ăia de la reprezentanță o ofertă cu set complet? ![]() I-am intrebat ce as putea sa mai cumpar pe langa masina. Nu optionale, ci efectiv chestii gen jante, covorase, etc, si mi-au zis ca ei nu vand nimic. Doar masini si revizii. Pe site-ul ala scrie "225/60R17 99H" iar pe Hyundai Romania "215/65 R17". Nici nu stii ce sa iei. Astept sa vina masina cu carte cu tot, si vad acolo. Edited by pixel3cs, 18 January 2021 - 19:18. |
#140
Posted 18 January 2021 - 19:48

Am vazut si eu in week-end una. Dpmdv design-ul este love it or hate it. Pt. mine este hate it. Am o cunostinta care a luat una, mi-a trimis cateva poze cu interiorul si este decent. Ce nu pot intelege eu este consumul de 9.5 pt hibrid, mi se pare foarte mare. Fara suparare pentru posesori, dar ala este consum de Lexus RX 450h. Si dihania are 313 CP si este 2 clase peste la dimensiuni. Am masina de serviciu Rx-ul si ala este consumul in ultimii 10k km, cu Bucuresti la greu si conditii de iarna.
Edited by edi10000, 18 January 2021 - 19:49. |
#141
Posted 18 January 2021 - 19:54

Am vazut si eu in week-end una. Dpmdv design-ul este love it or hate it. Pt. mine este hate it. Am o cunostinta care a luat una, mi-a trimis cateva poze cu interiorul si este decent. Ce nu pot intelege eu este consumul de 9.5 pt hibrid, mi se pare foarte mare. Fara suparare pentru posesori, dar ala este consum de Lexus RX 450h. Si dihania are 313 CP si este 2 clase peste la dimensiuni. Am masina de serviciu Rx-ul si ala este consumul in ultimii 10k km, cu Bucuresti la greu si conditii de iarna. Cine a zis de 9.5 pentru hibrid si in ce conditii de drum ? Probabil cineva care nu stie diferenta dintre mild si full hibrid si care a luat masina in test drive si a vazut 9.5 pe bord la o masina plimbata prin curtea dealer-ului. |
#142
Posted 18 January 2021 - 19:55

Pai scrie mai sus un coleg care are masina si a facut 900 km cu ea.
|
#143
Posted 18 January 2021 - 20:06

Si aici un POV cu varianta full hibrid, consum 10,2 litri.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fVSaeRxpRf0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#144
Posted 18 January 2021 - 20:27

Sa vezi consum la phev cand mergi in concediu si iesi din oras si va rula doar motorul termic...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users