![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Last Updated: Mar 15 2023 10:44, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
83

#163
Posted 20 January 2021 - 16:22

E drept ca ce am citit era la varianta plug-in...ma interesa daca are pompa de caldura sa preincalzesti masina din telefon.
|
#164
Posted 20 January 2021 - 19:50

E drept ca ce am citit era la varianta plug-in...ma interesa daca are pompa de caldura sa preincalzesti masina din telefon. Tot referitor la plug-in. Oare are frane mai mari? E mai grea cu aproape 200 de kg fata de full hybrid. La pret pare sa fie un no brainer in Romania, cu banutii de la stat, sunt sub 1000 de euro diferenta intre full hybrid si plug-in. |
#165
Posted 20 January 2021 - 21:32

Se poate porni din telecomanda, inclusiv misca inainte/inapoi. O sa mai citesc nuvela aia plictisitoare fara dialoguri...
|
#166
Posted 20 January 2021 - 22:12

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4-FSb0-oSYg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Crdi 7 % pe autostrada viteza 130 km/h Edited by teodoreanu, 20 January 2021 - 22:13. |
#167
Posted 21 January 2021 - 06:29

Dați 40.000 euro pe mașină și vă uitați la consum, e de porc.
|
#168
Posted 21 January 2021 - 16:52

Sigur ca te uiti la consum si la costuri de intretinere indiferent cat dai pe masina . Daca ai un consum cu 3 litri mai mare la 100 de km pe o masina similara in 8 ani si 160000 de mii de km bagi 5000 de euro in plus numai pe combustibil . La intretinere la fel am avut Megane 2 cumparat de nou in 2006 1.5 dci si reviziile se faceau din 10 in 10 mii de km la 20 de mii filtru de motorina si la 60 de mii de km distributia . In 140 de mii cat am tinut masina am facut 14 revizii si 2 distributii . Acuma am Skoda Octavia 3 cumparata in 2014 motor 2.0 tdi si am 110 mii de km cu ea si am facut doar 3 revizii, distributia se schimba la 240 de mii de km deci nu o schimb eu ca nu tin masina atata . Daca nu esti snob , nabab, sau bugetar de lux te uti la consum si intretinere chiar daca dai 40-50 de mii pe o masina ca banii aia dati pe masina nu au fost facuti fiind risipitor .
Edited by teodoreanu, 21 January 2021 - 16:55. |
#169
Posted 21 January 2021 - 17:17

Nu poti sa vorbesti in locul celor care dau 40.000 euro pe masina, TU in schimb ai alta optica avand in vedere ca ai dat pe jumatate sau mai putin pe masina ta.
In alta ordine de idei, am zis ca e de porc cand te "....pe tine" pentru ca iti consuma masina mai mult decat scrie in carte, pai ce ai vrea de la un tractor de ~2T, sa consume cat o masina cu motor sub un litru si greutate de 1T ? |
#170
Posted 21 January 2021 - 17:36

Eu vorbesc in locul meu atunci cand cumpar o masina tin cont si de costuri . Acum vreau sa-mi cumpar un suv . Imi place masina asta as merge pe un full hybrid in varianta de echipare Premium dar mai analizez si alte variante . Sa sti ca cei care castiga banii prin munca se utia la mai multe aspecte indiferent cati bani au in buzunar . Daca iti vin moca atunci.....nu mai conteaza aspectele astea .
Edited by teodoreanu, 21 January 2021 - 17:37. |
#171
Posted 21 January 2021 - 17:39

Cât încă există opțiunea de a lua ori termic, ori hibrid, mi se pare cel mai important să te uiți la consum. Pentru că diferența de preț dintre ele nu e deloc neglijabilă. Și dacă la consum nu e nicio diferență, atunci la ce ai da banii ăia suplimentari? Că din impozit mai mic și eventual parcări gratuite ici-colo nu îți recuperezi investiția. Iar dacă consumul nu e mai mici, atunci nici poluarea nu e mai mică, deci nici ecologia nu e un motiv. Nici banii câștigați la loto nu i-aș arunca degeaba pe geam, fără niciun avantaj.
|
#172
Posted 21 January 2021 - 17:51

Masinile full hibrid nu-si merita banii PUNCT mai ales tractoare din astea de ~2T care nu sunt pentru oras sa zici ca iti scoti parleala.
Vrei sa faci economie, atunci iti iei plug in hibrid sau electrica. Edited by Sagacious, 21 January 2021 - 17:51. |
#173
Posted 21 January 2021 - 18:10

|
#174
Posted 22 January 2021 - 19:16

Salutare. M-ar intereseaza daca la o depasire 120-160km/h sa zicem daca ma pot baza pe cuplul extra al motorului electric (cei 350Nm in total - in regim de boost probabil) sau in 99% din cazuri greul il duce motorul termic 1.6T-GDI cu cei 265Nm max ai sai in plaja 1500-4500rpm? Poate sa zica cineva cum se comporta in cazul acesta
|
#175
Posted 22 January 2021 - 19:53

Eu nu am masina am facut doar drive test cu acest model . La viteza de 100 km/ h am pus acceeratia la podea moment in care masina a demarat instant . La accelerari bruste intra in functiune ambele motoare .
|
#176
Posted 22 January 2021 - 21:25

Eu unul mi am comandat masina si abia dupa aceea am reușit sa fac un test drive in Bucuresti . Sunt mulțumit de cum se comporta masina . Acum ramane sa astept si sa sper ca va ajunge cat mai repede deja sunt 6 săptămâni de cand astept
|
#177
Posted 23 January 2021 - 08:00

Eu nu am masina am facut doar drive test cu acest model . La viteza de 100 km/ h am pus acceeratia la podea moment in care masina a demarat instant . La accelerari bruste intra in functiune ambele motoare . Exact, asta e singurul motiv pentru care am cumparat full hibrid. Am fost constient ca: - masina e mai grea, deci posibil un consum mai mare deoarece sistemul full hibrid poate ca nu se autosustine daca mergi cu viteze mari - masina are un pret mai mare Dar am vrut ca cumpar PUTERE, pe care sa o folosesc atunci cand am nevoie. Da, ii dau voie masinii sa consume si sa coste mai mult, in schimb vreau putere. |
#178
Posted 23 January 2021 - 17:05

O problema din punctul meu de vedere este politica Hyundai Romania de a aduce doar anumite combinatii de tractiune motorizare in Romania . Vecinii unguri au de 2 ori mai multe variante de echipare , motorizari la preturi similare cu cele din Romania .
Prime 1.6 T-GDi hybrid 2WD 6AT 230 11 999 000 forinti adica 33600 de euro cu toate taxele asta este o varianta perfecta pentru mine nu doresc 4X4 si vreau fuul hybrid in Romania nu pot comanda asa ceva........ Pot opta pentru roti de 17 plus alte variante Life 1.6 T-GDi LP 2WD M/T 150 7 999 000 ( 22000 de euro ) 1.6 T-GDi LP 4WD M/T 150 8 649 000 1.6 CRDi LP 2WD M/T 115 8 999 000 ( 25000 de euro ) Comfort 1.6 T-GDi LP 2WD M/T 150 LE 9 099 000 300 000 8 799 000 1.6 T-GDi LP 4WD M/T 150 LE 9 749 000 300 000 9 449 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD iM/T 150 LE 9 599 000 300 000 9 299 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD 7DCT 150 LE 10 149 000 300 000 9 849 000 1.6 T-GDi HP MHEV 2WD iM/T 180 LE 9 799 000 300 000 9 499 000 1.6 T-GDi HP MHEV 4WD 7DCT 180 LE 10 999 000 300 000 10 699 000 1.6 CRDi LP 2WD M/T 115 LE 10 099 000 300 000 9 799 000 1.6 CRDi HP MHEV 2WD 7DCT 136 LE 11 099 000 300 000 10 799 000 1.6 CRDi HP MHEV 4WD 7DCT 136 LE 11 749 000 300 000 11 449 000 Travel 1.6 T-GDi LP 2WD M/T 150 LE 9 704 000 705 000 8 999 000 Premium 1.6 T-GDi LP 2WD M/T 150 LE 9 999 000 500 000 9 499 000 1.6 T-GDi LP 4WD M/T 150 LE 10 649 000 500 000 10 149 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD iM/T 150 LE 10 499 000 500 000 9 999 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD 7DCT 150 LE 11 049 000 500 000 10 549 000 1.6 T-GDi HP MHEV 2WD iM/T 180 LE 10 699 000 500 000 10 199 000 1.6 T-GDi HP MHEV 4WD 7DCT 180 LE 11 899 000 500 000 11 399 000 1.6 CRDi LP 2WD M/T 115 LE 10 999 000 500 000 10 499 000 1.6 CRDi HP MHEV 2WD 7DCT 136 LE 11 999 000 500 000 11 499 000 1.6 CRDi HP MHEV 4WD 7DCT 136 LE 12 649 000 500 000 12 149 000 Prime 1.6 T-GDi LP 2WD M/T 150 LE 10 349 000 850 000 9 499 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD 7DCT 150 LE 11 399 000 850 000 10 549 000 1.6 T-GDi HP MHEV + Shift by wire 4WD 7DCT 180 LE 12 169 000 850 000 11 319 000 Executive 1.6 T-GDi LP 2WD M/T 150 LE 10 699 000 500 000 10 199 000 1.6 T-GDi LP 4WD M/T 150 LE 11 349 000 500 000 10 849 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD iM/T 150 LE 11 199 000 500 000 10 699 000 1.6 T-GDi LP MHEV 2WD 7DCT 150 LE 11 749 000 500 000 11 249 000 1.6 T-GDi HP MHEV 2WD iM/T 180 LE 11 399 000 500 000 10 899 000 1.6 T-GDi HP MHEV 4WD 7DCT 180 LE 12 599 000 500 000 12 099 000 1.6 CRDi LP 2WD M/T 115 LE 11 199 000 1.6 CRDi HP MHEV 2WD 7DCT 136 12 199 000 1.6 CRDi HP MHEV 4WD 7DCT 136 12 849 000 Life 1.6 T-GDi hybrid 2WD 6AT 230 LE 10 799 000 300 000 10 499 000 1.6 T-GDi hybrid 4WD 6AT 230 LE 11 449 000 300 000 11 149 000 Comfort 1.6 T-GDi hybrid 2WD 6AT 230 LE 11 599 000 300 000 11 299 000 1.6 T-GDi hybrid 4WD 6AT 230 LE 12 249 000 300 000 11 949 000 Premium 1.6 T-GDi hybrid 2WD 6AT 230 LE 12 499 000 500 000 11 999 000 1.6 T-GDi hybrid 4WD 6AT 230 LE 13 149 000 500 000 12 649 000 1.6 T-GDi plug-in hybrid 4WD 6AT 265 LE 14 499 000 500 000 13 999 000 Prime 1.6 T-GDi hybrid 2WD 6AT 230 LE 12 849 000 850 000 11 999 000 1.6 T-GDi plug-in hybrid 4WD 6AT 265 LE 14 849 000 950 000 13 899 000 Executive 1.6 T-GDi hybrid 2WD 6AT 230 12 699 000 1.6 T-GDi hybrid 4WD 6AT 230 13 349 000 1.6 T-GDi plug-in hybrid 4WD 6AT 265 14 699 000 Edited by teodoreanu, 23 January 2021 - 17:13. |
#179
Posted 23 January 2021 - 17:43

teoretic cinfiguratiile fixe te ajuta pe liniile de manufacturare. Totusi sunt niste chestii foarte prost gandite de Hyundai Romania. Tucson e targetata catre familii cu copii, dar incepand cu echiparea premium, esti fortat sa sa ai scuna + bancheta din piele.. pentru targetul respectiv mi se pare absurd sa impui asta.
Eu astept sa apara Kia Sportage, sper ca o sa fie configurabile cu un pic mai mult sens. |
|
#180
Posted 24 January 2021 - 16:00

O problema din punctul meu de vedere este politica Hyundai Romania de a aduce doar anumite combinatii de tractiune motorizare in Romania . Vecinii unguri au de 2 ori mai multe variante de echipare , motorizari la preturi similare cu cele din Romania . Cine a mai lucrat prin corporatii poate sa confirme ca nu filiala tarii face politica in tara respectiva, ci directivele de la headquarter. Or stii ei ceva despre Romania si nu stim noi. Calcule gen cate bucati vand, profit din produse adiacente (service, piese), si atunci reiese cat de profitabil e sa arunci in piata respectiva X variante ca sa maximizezi profitul. La noi se pare ca nu a iesit calculul. PS: Ungaria nu-i departe. Garantia cred ca e transferabila, dar nu stiu daca se transfera si la variante care nu se vand la noi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users