Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Cost suplimentar numere scurte

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#37
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

View PostMizu, on 20 decembrie 2020 - 22:14, said:

(...) au conditii care trebuie respectate si care te obliga la activitati legale, nici vorba de ce fac astia. Se semneaza un contract. (...)
Tu chiar nu vrei să înțelegi că operatorul nu are atribuții în stabilirea (i)legalității unor acțiuni? Da, la început ei verifică să fie îndeplinite condițiile interne de încheiere a unui contract, mai departe e problema organelor abilitate! Operatorul nu e polițist și nici procuror!

#38
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View PostKyKyKyKy, on 21 decembrie 2020 - 03:44, said:

Ce bine că Digi nu permite SMS-uri la numere de-astea.

Soluție: treceți pe PrePaid și vă luați direct opțiunea sau... Digi.

Si cu ce ajuta ca nu are? Poate vrei sa donezi (sa sustii o campanie) si nu poti pentru ca Digi nu vrea.

OnTopic: daca furnizorul nu poate fi contactat, poate se poate bloca din sistemul Telekom (prin cerere) costurile suplimentare. De vorbit.

Daca data platilor este aceeasi in fiecare luna, se inchide telefonul in ziua respectiva sau se blocheaza sms-urile (de verificat daca telefonul permite blocarea sms-urilor din meniu).

#39
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001

View PostPololica, on 21 decembrie 2020 - 10:44, said:


Daca data platilor este aceeasi in fiecare luna, se inchide telefonul in ziua respectiva sau se blocheaza sms-urile (de verificat daca telefonul permite blocarea sms-urilor din meniu).
Poți să arunci și cartela, tot aia e.
Plata repetitivă e deja activata pe cont.
Nu se trimite niciun SMS de acum. Nu mai trebuie confirmare.
Doar la inițiere s-a făcut așa.
De acum plata repetitivă e activată și doar prin dezactivarea ei se poate scăpa.
Sau prin închiderea abonamentului.


#40
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,957
  • Înscris: 24.04.2013
Nu vad cu ce ajuta inchiderea telefonului. Atata timp cat ei vorbesc de un ‘abonament’ (la ce-o fi acolo, jocuri, horoscop, cine stie ce altceva) nu cred ca livrarea efectiva a SMS-ului e o conditie pentru taxare. Plus ca ar trebui tinut telefonul inchis mai multa vreme pentru ca SMS-urile pot sta in asteptare destul de mult, interval care e si la alegerea expeditorului. La un telefon de-al meu vad ca pot alege intre o ora si o saptamana plus ‘Durata maxima’.

#41
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006

View Postcrislacor, on 21 decembrie 2020 - 07:36, said:

Tu chiar nu vrei să înțelegi că operatorul nu are atribuții în stabilirea (i)legalității unor acțiuni? Da, la început ei verifică să fie îndeplinite condițiile interne de încheiere a unui contract, mai departe e problema organelor abilitate! Operatorul nu e polițist și nici procuror!
Hai sa reformulez.

Doi comercianti au un contract de furnizari servicii, iar ala ce primeste incalca termenii. Ce zici tu ca ar face furnizorul?
a) ar face verificari, ar comunica cu celalalt si, daca problema exista ar incheia contractul, poate chiar cu contactarea autoritatilor daca considera ca intra in sfera infractionala, sau
b) ar continua sa furnizeze servicii deoarece nu e treaba lui

Cum ziceam, numerele scurte se dau pe contract si nu se dau direct clientului final, el le primeste de la un procesator de plati. N-am idee cum arata un contract cu Operatorii, dar contractul dintre client si procesatorul de plati are clauze ca:
II.2.3 Sa nu incalce nici o lege sau niciun drept al unei Terte parti (n.r. Operatorii) prin comercializarea de Produse/Servicii utilizand Solutia SC PAGINI EUROPENE SRL;

Aia e din contractul meu. Ma indoiesc ca contractul pe care il au astia cu operatorii e mai subtire in vreun fel.

#42
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,994
  • Înscris: 18.12.2007
Doar ca nu stabileste operatorul daca ai incalcat legea sau vreun drept al tertei parti. In fata legii esti nevinovat pana la proba contrarie.

#43
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Daca una din parti suspecteaza ca se infaptuieste o infractiune cu serviciile pe care le ofera are responsabilitatea de a suspenda serviciul pana la clarificare. E in interesul lor sa o faca.
Atata ca in cazul de fata vorbim de operatori de telefonie mobila, si pe astia-i doare-n penis de orice nu le aduce bani, prefera sa plateasca amenzile si nu recunosc ca au gresit decat cand nu mai au de ales.

#44
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

View PostMizu, on 21 decembrie 2020 - 11:41, said:

(...) iar ala ce primeste incalca termenii. (...)
Păi aici e buba, tu presupui că s-au încălcat termenii! Eu sînt aproape convins (aproape pentru că nu am citit contractul) că nu s-au încălcat acești termeni din contractul între comercianți! Ce se întîmplă cu utilizatorul final e altă mîncare de pește, dar cumva cred că cei care s-au gîndit la asemenea scheme de „înșelare” au avut în vedere și un contract acoperitor (față de intermediar, recte operatorul de telefonie mobilă).

#45
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Eu am trecut prin asta in calitate de client, mi-a fost blocat contul unde incasam, pe motiv de verificari frauda.
Baietii astia mi-au tinut banii 6 luni motivand ca-s presati de operatori ca sa fie siguri ca sunt valide tranzactiile. Eu n-am facut nicio frauda, doar s-a sesizat sistemul automat pentru un pattern mai ciudat, pe cand astia cu costul suplimentar fura pe fata, lumea merge si la politie, si operatorul tot nu poate face nimic?
Acum intelegeti de ce sunt mai aprins pe tema asta. Stiu ca se pot lua masuri, dar nu se iau, ca suntem in Romanica.

Edited by Mizu, 21 December 2020 - 12:54.


#46
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
In trecut erau numerele cu 898989...
Câți bani au plătit părinții unor copchii prosti...
Pe atunci doar telefonia fixă de la Romtelecom era.

#47
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,994
  • Înscris: 18.12.2007

View PostMizu, on 21 decembrie 2020 - 12:53, said:

Eu am trecut prin asta in calitate de client, mi-a fost blocat contul unde incasam, pe motiv de verificari frauda.
Baietii astia mi-au tinut banii 6 luni motivand ca-s presati de operatori ca sa fie siguri ca sunt valide tranzactiile. Eu n-am facut nicio frauda, doar s-a sesizat sistemul automat pentru un pattern mai ciudat, pe cand astia cu costul suplimentar fura pe fata, lumea merge si la politie, si operatorul tot nu poate face nimic?
Acum intelegeti de ce sunt mai aprins pe tema asta. Stiu ca se pot lua masuri, dar nu se iau, ca suntem in Romanica.

Una este verificare de frauda alta este frauda constatata de catre politie sau alte institutii abilitate.
Vezi acolo ce T&C ai semnat si la ce se refera mai exact frauda.

Masuri nu se iau fiindca nu se fac plangeri, toata lumea asteapta sa vina de la divinitate salvarea.

#48
ekoly

ekoly

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,857
  • Înscris: 28.10.2010
Am citit tot topicul si vad ca am aceeasi poveste, dar de data asta cu numarul 1442.
https://forum.softpe.../#entry27416555

#49
ekoly

ekoly

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,857
  • Înscris: 28.10.2010
Am rezolvat.

#50
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009

View PostKyKyKyKy, on 21 decembrie 2020 - 03:44, said:

Ce bine că Digi nu permite SMS-uri la numere de-astea.

Soluție: treceți pe PrePaid și vă luați direct opțiunea sau... Digi.
Ce SMS am primit eu azi de la nr scurt 1762:
Verificare # telefon Google aHifZ1h6 Mai multe https://goo.gl/LHCS9W
In urma cu 2 saptamani acelasi numar, 1762 a fost folosit pentu a-mi trimite un cod de verificare pt ID-ul Apple.
Am abonament digimobil.
Daca nu era ora 5,16 dimineata, poate eram tentat sa intru pe linkul respectiv. NU am facut-o cu telefonul/android.
Nu-mi bausem inca cafeaua, am intrat la idei.
Am intrat pe link din browserul chrome/windows10/laptop, ce apare:
Confirmați numărul telefonului Android
Când creați un Cont Google, puteți permite ca Google să afle numărul dvs. de telefon. Astfel, vom confirma că numărul este al dvs.
Pentru securitatea dvs., vom verifica periodic pentru a ne asigura că numărul telefonului este în continuare al dvs. Când verificăm, este posibil să primiți mesaje text de la Google sau să vedeți mesaje trimise către Google. Mesajul poate conține ceva de genul: „Google confirmă numărul de telefon al acestui dispozitiv."
Puteți alege dacă numărul telefonului este confirmat și în ce mod.
Schimbați modul în care numărul telefonului este confirmat
După ce ați permis ca Google să vă confirme numărul de telefon, puteți modifica modul în care este confirmat data viitoare:
deschideți Setările Google. În funcție de telefonul dvs.:
deschideți aplicația Setări a telefonului apoi Google;
deschideți o aplicație separată numită Setări Google.
atingeți Date și mesagerie apoi Numărul de telefon al dispozitivului;
alegeți dacă și cum să confirmați.
De ce se confirmă numărul telefonului
Dacă permiteți ca Google să afle numărul telefonului, îl puteți folosi:
să redobândiți accesul la cont, dacă întâmpinați probleme la conectare;
să vă protejați mai bine contul folosind Verificarea în doi pași;
să primiți apeluri video și mesaje de la persoanele care au numărul dvs. de telefon.
Aflați cum folosește Google numerele de telefon și cum puteți face modificări.
Dupa ce am citit pe aici, pare ceva dubios.

Edited by altuser09, 07 February 2021 - 05:54.


#51
FireDK

FireDK

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.01.2008

View Postgoesalajan, on 20 decembrie 2020 - 19:29, said:

Cum te dezabonezi de la teapa cu 1255?
Am sunat la nr +40318262751, unde exista un meniu IVR prin care se poate inregistra o cerere de renuntare la abonament prin mentionarea numarului de telefon.

A functionat dezabonarea prin acest numar? Din pacate incerc sa scap de aceeasi situatie si desi multa lume se plange de problema nu spune nimeni daca/cum au rezolvat.

#52
sebip_sebip

sebip_sebip

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 09.03.2011

View Postekoly, on 20 ianuarie 2021 - 12:13, said:

Am rezolvat.
Dar unul nu ar zice cum.... :))))

#53
orthodox

orthodox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 14.06.2007

View Postgoesalajan, on 20 decembrie 2020 - 12:26, said:

Inca este de actualitate. Mama a intrat in capcana astora. Cu o reclama fake/SCAM pe Facebook in numele Profi (cum se poate vedea in pozele atatase primite de la mama) pentru a castiga un voucher de 750 lei a fost indemnata sa raspunda cu "DA BINE" la numarul asta 1255. Au inceput sa ii ia cate 3 EUR pe saptamana. Acum incerc sa vad cum o pot dezabona de la prostia asta. Intre timp a primit un SMS de la ei ca poate accesa continutul la care "s-a abonat" daca intra pe funtoonez.com.

Salut. Exact problema asta o are si mama. Dar nu stiu daca e acelasi numar, dar tot ii ia 3 EUR in fiecare miercuri din cate am inteles. A sunat la Vodafone sa intrebe si i-a explicat ca s-a abonat la nu stiu ce porcarie si i-a dat de acolo un numar de telefon la care sa sune maine intre orele 9-18 si sa se dezaboneze. Oare merge asa?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate