Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office
 Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...
 Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto
 Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...
 

Pareri Hyundai I30 2020

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
12 răspunsuri în acest subiect

#1
rareshelu

rareshelu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 16
  • Înscris: 26.10.2013
Salutare,

Am in vedere achizitionarea acestei masini dar din pacate sunt foarte putine informatii in momentul de fata despre motorizarile acestora. Ele vin cu tehnologii noi, motoare noi, etc.
Vorbesc despre cele 2 motorizari pe benzina:
                 - 1.5, 110 CP, DPi (cuplu 144, 0-100 12.3 sec)
                 - 1.5, 160 CP, T-GDi, M-Hybrid (cuplu 253, 0-100 8.4)

Din pacate nu au masini de test drive la showroom pentru a imi face o parere, de aceea vin cu intrebarea, exista vreun posesor al acestora? Este prima varianta o motorizare puturoasa?

#2
FREESH

FREESH

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.913
  • Înscris: 23.02.2007
e mai puturoasa ca Megane 2 prima varianta.. deci un big NO pentru prima

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.707
  • Înscris: 24.11.2015
La 12.3s asta spune foarte multe despre modul in care se va comporta. Cealalta versiune e muuuult mai puternica, e diferenta mare.

#4
FREESH

FREESH

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.913
  • Înscris: 23.02.2007
https://autoblog.md/...wagon-facelift/

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.360
  • Înscris: 13.03.2017
Pai e un model nou deci, nu cred ca vei gasi un raspuns exact.
Cei care au achizitionat acest model (nu stiu cat de multi sunt) nu cred ca vor spune ca masina e nashpa.
Dimpotriva - o vor ridica in slavi

#6
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.752
  • Înscris: 05.11.2010

View PostFREESH, on 18 august 2020 - 09:53, said:


Unde sunt poze editate cu N-Line, echipare ce nu este disponibila in Romania.
In Romania este Highway disponibila ca echipare, care nu aduce nimic nou din ce prezinta ei chiar pe Hyundai.ro. Highway cred ca este a doua echipare dupa cea de baza.

Strict intre motorizari care sunt noi(deci nu stim fiabilitate sau cum se conduc):
E clar ca cea de 160 de cai este mai rapida. Dar conteaza ce vrei sa faci cu ea si care e stilul tau de condus. Poti sa iti faci treaba si cu aspiratul. La cel de 160 de cai ai filtru de particule, Turbina si sistem hibrid. La aspirat nu stiu daca ai filtru de particule.

Venind de pe diesel posibil ca un aspirat sa ti se para lesinat oricum, fiindca nu te baga in scaun, daca il conduci ca un diesel.

Stiu pe cineva ce are 1.9 tdi pe Skoda Octavia ala de 90 de cai. ala ce face suta in 13.3 si i s-a parut lent un Mazda 3 cu 120 de cai 2.0 benzina(ce face suta in 9 secunde).  Fiindca nu era senzatia pe care o astepta si pentru ca o conducea ca un diesel. Altcineva ce conducea Golf 5 1.6 MPI (suta mai rapid ca 1.9 tdi) i s-a parut ok Mazda 3 cu 2.0 benzina. Ce incerc sa zic e ca e relitatea sau modul cum se percepe ea e diferita de la om la om si bate calculele hartiei. Deci nu doar 0-100 e de luat in seama.

Editat de qew, 18 august 2020 - 11:17.


#7
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.820
  • Înscris: 29.10.2017
1.5 aspiratul asta pare o continuare a vechiului 1.4 care de-a lungul vremii a fost in mai multe variante de la 90 la 109 cai cu 137 Nm pe ceed si i30, nu are cum sa fie prea diferit chiar si cu 100 cc si 7 Nm in plus

#8
Iceman73

Iceman73

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 350
  • Înscris: 04.05.2006
Toate motorizarile noi au filtru de particule. Benzina are GPF, diesel are DPF.
Regenerarea GPF este mult mai "blanda", nu creaza atata disconfort si posibile probleme ca la diesel plus ca intra mult mai rar.

#9
Kean

Kean

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.883
  • Înscris: 14.09.2016

View PostIceman73, on 18 august 2020 - 12:12, said:

Toate motorizarile noi au filtru de particule. Benzina are GPF, diesel are DPF.
Regenerarea GPF este mult mai "blanda", nu creaza atata disconfort si posibile probleme ca la diesel plus ca intra mult mai rar.

Da la benzina creste emisia de CO2 cu 2g/km si consumul cu un detz de benzina la 100km.

#10
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 791
  • Înscris: 14.10.2018
Unu: cuplul ala de la Hybrid e dat cu tot cu micul motor electric, deci nu vei beneficia de el decat rar. Adica e mincinos. Totusi, este un motor turbo, deci vei avea ceva cuplu, chiar si pe un benzinar.
Doi: Eu am venit dupa un TDI Opel de 101 CP si cand m-am suit intr-un MPI Hyundai de 132 CP nu stiam cum sa ma dau jos mai repede. Asa ca am ales un CRDI Hyundai de 136 CP - alta treaba, desi a fost mult mai scump.
Trei: In general, Hyundai face masini corecte. Personal, cele facute in EU mi se par inferioare celor facute in Korea. Eu am ales un model facut in Korea.
Patru: Hyundai are probleme tehnice pe care, in ruptul capului, nu vrea sa le elimine: cele mai des intalnite sunt la ambreiaj si directie, in diversi ani si pe diverse modele. Reprezentantele din RO prefera sa schimbe piesele in garantie, decat sa ceara un recall, desi problemele sunt evidente.
Cinci: Hyundai schimba cam tot pe garantie, fara sa caraie. Deci, 5 ani esti asigurat.
Sase: Mai asteapta si ia facelift-ul. Stiu eu ce zic.
Numai bine!

#11
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.820
  • Înscris: 29.10.2017

 officer_nats, on 19 august 2020 - 19:06, said:

Unu: cuplul ala de la Hybrid e dat cu tot cu micul motor electric, deci nu vei beneficia de el decat rar. Adica e mincinos. Totusi, este un motor turbo, deci vei avea ceva cuplu, chiar si pe un benzinar.
Sase: Mai asteapta si ia facelift-ul. Stiu eu ce zic.

1.4 (1353 cc) tgdi (non-mild hybrid) de pe anteriorul i30 si prezentul ceed are 242 de Nm, 1.5 ul actual (1482 cc) are 253 Nm deci cuplul asta nu e imaginar sau mincinos
este cuplul motorului termic, e mult mai rapid ca 1.6 crdi 136 pe toate reprizele
Asta este facelift-ul cu noul motor de 1.5, abia a aparut

#12
n1g3l

n1g3l

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 37
  • Înscris: 26.08.2010
Modelul 1.5 160cp l-am luat eu, insa trebuie sa vina saptamana aceasta, cealalta o s-o si ridic. O sa fac un jurnal de bord si poti urmari acolo pro-uri si contra. O sa incerc sa fiu cat de obiectiv voi putea, insa vin de pe un Renault Clio 1.4 98cp.

#13
flc

flc

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 847
  • Înscris: 18.03.2008
Cred ca a aparut i30 N-line in Romania, stie cineva ceva de el? Preturile nu sunt deloc mari

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate