Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri Hyundai I30 2020
Ultima postare: ian 09 2021 11:24, Inițiat de
rareshelu
, aug 18 2020 09:30
·
0
#1
Publicat: 18 august 2020 - 09:30
Salutare,
Am in vedere achizitionarea acestei masini dar din pacate sunt foarte putine informatii in momentul de fata despre motorizarile acestora. Ele vin cu tehnologii noi, motoare noi, etc. Vorbesc despre cele 2 motorizari pe benzina: - 1.5, 110 CP, DPi (cuplu 144, 0-100 12.3 sec) - 1.5, 160 CP, T-GDi, M-Hybrid (cuplu 253, 0-100 8.4) Din pacate nu au masini de test drive la showroom pentru a imi face o parere, de aceea vin cu intrebarea, exista vreun posesor al acestora? Este prima varianta o motorizare puturoasa? |
#6
Publicat: 18 august 2020 - 11:17
FREESH, on 18 august 2020 - 09:53, said: Unde sunt poze editate cu N-Line, echipare ce nu este disponibila in Romania. In Romania este Highway disponibila ca echipare, care nu aduce nimic nou din ce prezinta ei chiar pe Hyundai.ro. Highway cred ca este a doua echipare dupa cea de baza. Strict intre motorizari care sunt noi(deci nu stim fiabilitate sau cum se conduc): E clar ca cea de 160 de cai este mai rapida. Dar conteaza ce vrei sa faci cu ea si care e stilul tau de condus. Poti sa iti faci treaba si cu aspiratul. La cel de 160 de cai ai filtru de particule, Turbina si sistem hibrid. La aspirat nu stiu daca ai filtru de particule. Venind de pe diesel posibil ca un aspirat sa ti se para lesinat oricum, fiindca nu te baga in scaun, daca il conduci ca un diesel. Stiu pe cineva ce are 1.9 tdi pe Skoda Octavia ala de 90 de cai. ala ce face suta in 13.3 si i s-a parut lent un Mazda 3 cu 120 de cai 2.0 benzina(ce face suta in 9 secunde). Fiindca nu era senzatia pe care o astepta si pentru ca o conducea ca un diesel. Altcineva ce conducea Golf 5 1.6 MPI (suta mai rapid ca 1.9 tdi) i s-a parut ok Mazda 3 cu 2.0 benzina. Ce incerc sa zic e ca e relitatea sau modul cum se percepe ea e diferita de la om la om si bate calculele hartiei. Deci nu doar 0-100 e de luat in seama. Editat de qew, 18 august 2020 - 11:17. |
#9
Publicat: 18 august 2020 - 13:18
Iceman73, on 18 august 2020 - 12:12, said:
Toate motorizarile noi au filtru de particule. Benzina are GPF, diesel are DPF. Regenerarea GPF este mult mai "blanda", nu creaza atata disconfort si posibile probleme ca la diesel plus ca intra mult mai rar. Da la benzina creste emisia de CO2 cu 2g/km si consumul cu un detz de benzina la 100km. |
#10
Publicat: 19 august 2020 - 19:06
Unu: cuplul ala de la Hybrid e dat cu tot cu micul motor electric, deci nu vei beneficia de el decat rar. Adica e mincinos. Totusi, este un motor turbo, deci vei avea ceva cuplu, chiar si pe un benzinar.
Doi: Eu am venit dupa un TDI Opel de 101 CP si cand m-am suit intr-un MPI Hyundai de 132 CP nu stiam cum sa ma dau jos mai repede. Asa ca am ales un CRDI Hyundai de 136 CP - alta treaba, desi a fost mult mai scump. Trei: In general, Hyundai face masini corecte. Personal, cele facute in EU mi se par inferioare celor facute in Korea. Eu am ales un model facut in Korea. Patru: Hyundai are probleme tehnice pe care, in ruptul capului, nu vrea sa le elimine: cele mai des intalnite sunt la ambreiaj si directie, in diversi ani si pe diverse modele. Reprezentantele din RO prefera sa schimbe piesele in garantie, decat sa ceara un recall, desi problemele sunt evidente. Cinci: Hyundai schimba cam tot pe garantie, fara sa caraie. Deci, 5 ani esti asigurat. Sase: Mai asteapta si ia facelift-ul. Stiu eu ce zic. Numai bine! |
|
#11
Publicat: 19 august 2020 - 20:03
officer_nats, on 19 august 2020 - 19:06, said:
Unu: cuplul ala de la Hybrid e dat cu tot cu micul motor electric, deci nu vei beneficia de el decat rar. Adica e mincinos. Totusi, este un motor turbo, deci vei avea ceva cuplu, chiar si pe un benzinar. Sase: Mai asteapta si ia facelift-ul. Stiu eu ce zic. 1.4 (1353 cc) tgdi (non-mild hybrid) de pe anteriorul i30 si prezentul ceed are 242 de Nm, 1.5 ul actual (1482 cc) are 253 Nm deci cuplul asta nu e imaginar sau mincinos este cuplul motorului termic, e mult mai rapid ca 1.6 crdi 136 pe toate reprizele Asta este facelift-ul cu noul motor de 1.5, abia a aparut |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi