Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

ING BANK - Hotie la drumul mare

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#37
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
Prosti ... prosti ... dar greseala este in interesul lor ... iar de aici nu vad care ar fi difernta de a fi considerati hoti.

#38
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
Si daca greseala era in interesul clientului crezi ca el s-ar fi dus sa reclame si sa dea inapoi diferenta de bani? Hai sa nu fim ipocriti.
Punem pariu ca in cazul acesta, daca isi dadea seama banca si ii cerea diferenta de bani, tot el facea un scandal monstru si zicea ca nu va da nimic inapoi, ca asta e, e greseala, sa si-o asume, cum sa ii mai cerea banii dupa atata timp?

Edited by AlexEn, 21 August 2020 - 10:22.


#39
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,737
  • Înscris: 24.10.2019
Eu nu cred nimic.


Nu ca nu se poate intampla, dar nu explicam nimic CLAR, si aruncam cu print-screen-uri.

Pai, dovezi d-astea am si eu.

Attached Files



#40
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017

View Postmyshyk, on 05 august 2020 - 13:18, said:

Daca n-ai belit bine ochii atunci cand ai semnat, acuma poti fi sigur ca banca are dreptate. Indiferent de cat de suparat esti ca ai luat teapa legal. Iar daca-ti inchipui ca esti singurul in aceasta situatie, poti fi sigur ca esti doar unul din cele mii/zeci de mii/sute de mii/milioane de clienti ai bancilor care s-au trezit ca s-au inselat crezand ca i-a inselat banca.
"Esti sigur ca intelegi ceea ce scrie in contract?"
Stii cata dreptate are acest user?


View Postpaul_i, on 21 august 2020 - 09:50, said:

Nu inteleg de ce mai este acest topic in picioare .Am cerut sa fie sters .

Mie felul in care unii postaci (ca mine) (ca mine) (ca mine) isi exprima parerile imi da de gandit daca au ceva mai bun de facut. @JM2010 poti sa fi avut tu dumnzeul creditelor si care persoana fizica cat si juridica dar faptul ca nu stii sa citesti nu te scuza de nimic. Faptul ca citesti si pui intrebari inainte sunt sigur ca te si uiti luna de luna daca nu cumva e aceeasi dobanda .(nu are legatura cu faptul ca nu stii sa citesti).

Raspunsul bancii :

'Ne cerem scuze pentru timpul de raspuns si daca acesta depaseste asteptarile dumneavoastra. Incercam sa raspundem in timp la toate solicitarile primite.
Va confirmam ca in urma sesizarii am investigat si am descoperit o eroare din cauza carei sistemul nu a recunoscut CUI-ul angajatorului si dobanda nu a fost modificata la cea personalizata. Am recalculat creditul pe perioada 04.06.2019 – 20.06.2020 la dobanda de 9.75% si la data prezentei am creditat contul dumneavoastra curent cu suma de 850.68 lei, reprezentand diferenta de dobanda pentru creditulXXXXXXXX'

Va rog stergeti acest topic de pe forum.

Nu intotdeauna userii au dreptate! Si nici banca nu are mereu dreptate! Eu am mai remarcat ceva pe forumul asta. Foarte multi useri o tin una si buna pe a lor, combatandu-l pe cel care a deschis topicul, desi acesta aduce si dovezi cum ca are dreptate in ceea ce sustine sau clarificari, detalii, informatii extra, etc. Oare de ce?? ne dorim atat de mult sa moara si capra vecinului incat incercam sa punem si umarul la asta?

View PostAlexEn, on 21 august 2020 - 10:20, said:

Si daca greseala era in interesul clientului crezi ca el s-ar fi dus sa reclame si sa dea inapoi diferenta de bani? Hai sa nu fim ipocriti.
Punem pariu ca in cazul acesta, daca isi dadea seama banca si ii cerea diferenta de bani, tot el facea un scandal monstru si zicea ca nu va da nimic inapoi, ca asta e, e greseala, sa si-o asume, cum sa ii mai cerea banii dupa atata timp?

Dar tie ti s-ar parea normal sa platesti o suma in plus bancii, pe nedrept, pentru ca asa vrea banca, pentru ca asa stie banca??

Edited by bbseptik2017, 09 January 2022 - 21:56.


#41
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
Evident ca nu e ok dar trebuie sa faci reclamatie la banca daca nu e ok si sa ma tin de capul lor sa raspunda.
Cum colegul care a deschis topicul nu a mai intrat pe forum din 24 aug 2020, nu o sa aflam deznodamantul.

#42
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,615
  • Înscris: 13.03.2005
Pai deznodamantul e ca si-a primit banii inapoi, diferenta incasata gresit.
Citeste ultimul mesaj al initiatorului.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate