Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Aisin AWTF-80 SC - fiabilitate
#19
Posted 28 July 2020 - 20:37
Am avut-o pe S-Cross 2018, benzinar 1.0, cea mai proasta combinatie, modul auto nu este optimizat, pe mod manual ai senzatia ca ai la comanda o dublu ambreiaj.
Cutia am condus-o si pe Opel Astra J 2.0 CDTI si este alta viata, acolo ai mult mai mult cuplu si se simte in elementul ei. Cutia are schimb de ulei la primii 75K si pe urma la fiecare 50K, asta dadea Suzuki pentru ea, cel putin asa am inteles de la dealer si din cartea de intretinere a masinii. La mine aveam probleme cu "agatat" la trecerea din tr1 in 2 si un gol de tractiune la retrogradare din 2 in 1, lucru testat pe un SX4 similar ca si uzura care schimba mult mai lin. Dar dupa nenumaratele probleme am facut-o pachet si am dat-o. |
#20
Posted 29 July 2020 - 08:03
Mai ai cartea de intretinere a masinii? probabil ca nu, daca ai dat-o. Poate in format electronic? ar fi interesant de vazut daca chiar este trecut acest schimb de ulei in carte....nu dupa ce spune dealerul, ca m-am lamurit de mult cat de competenti sunt majoritatea. La mine in cartea de service nu este trecut nici un schimb de ulei la cutie.
Pe de alta parte, in combinatie cu motorul de 1.4 si Allgrip, mi se pare ca merge perfect. Dar nu pot fi bagat in seama, fiind la prima experienta cu o cutie automata. Edited by blackiesasha, 29 July 2020 - 08:05. |
#21
Posted 29 July 2020 - 20:33
Pe 1.4 este mai bine implementata din cauza cuplului.
Nu mai am cartea, dar poti incerca la Suzuki Otopeni, de unde am luat-o pe a mea, ca nu se sfiesc sa iti arate cartea de la o masina ce o au pe acolo. Eu am avut-o in campania Suzuki 10 ani si am avut intretinere gratuita pe tot ce prevede planul de intretinere de rutina, inclusiv fluidul hidrauluic din transmisie. La costuri un Suzuki este aproape de o Toyota ceea ce nu este deloc putin, unii colegi de suferinta raportau preturi si mai mari. Ce am apreciat la masinuta a fost tinuta de drum (pentru un cross-over) care lua foarte bine virajele, directia precisa, oglinzile cu vizibilitate ampla, suprafata vitrata mare, sistemul multimedia SLDA si farurile LED. Poti intreba pe forumul lor sau pe pagina de facebook de la un posesor cu combinatia de motor si cutie dorita. Edited by connectorxp, 29 July 2020 - 20:36. |
#22
Posted 29 July 2020 - 21:37
cam toate cutiile de genul asta sunt fiabile, e tehnologie de aproape 100 de ani ce a ajuns la maturitate, asta nu inseamna ca nu au probleme specifice ce apar cand ai ghinion maxim.
la toate trebuie schimbat uleiul la anumit interval pt ca isi pierde din proprietati din cauza temperaturilor inalte la care poate ajunge, uleiul e folosit si pentru racire. manualul zice ca e lifetime pt ca durata de viata a unei masini e de cativa ani conform producatorilor, nu 20+ ani si 500k km. underb, on 21 iulie 2020 - 09:36, said: Conteaza mult tipul cutiei iar cele cu convertor (sau convertizor cum i se zice in ultimii ani) sunt fiabile la toti cei cativa producatori. Diferenta e in functionare, nu la fiabilitate. |
#23
Posted 29 July 2020 - 21:45
La Qashqai 1 2.0 dCi cu Jatco 6+1 cu ulei life time a inceput sa agate la 160K, dupa schimb de ulei la Badsi masina a functionat ca in prima zi. Asta cu uleiul care nu necesita schimb este o vrajeala de marketing menita sa atraga clienti. La Mercedes W205 ai plan detaliat care cere schimburi periodice la cutie. La Mitsubishi Pajero 3.2d AT la fel a prins fratele meu un schimb de ulei care la modelul acela s-a facut cu spalarea cutiei si punerea unui ulei nou, in total s-au folosit ~16L de ulei.
|
#24
Posted 11 April 2021 - 22:32
InTech, on 20 iulie 2020 - 15:11, said:
Poti deduce logic din start ca e fiabila din moment ce e aleasa de chiar si de BMW. Cred ca ai studiat lista de aici: https://en.wikipedia...wiki/AWTF-80_SC O cutie cu convertizor de cuplu e net fiabila si mai placuta decat una robotizata etc. Daca as fi in locul tau, si as avea de ales intre o manuala. una robotizata sau Aisin-ul asta, as alege clar Aisin-ul. Sa presupunem ca uleiul a foat schimbat, reviziile au fost făcute cu simt de răspundere, mașina a foat condusa corect. Cati km poate aduna modelul acesta de cutie? A ajuns cineva dintre noi la 400.000km? Întreb pentru ca sunt interesat și eu de o mașină cu acesta cutie, rulează frumos, dar are la bord 220 000. Ceva uzuri trebuie sa existe, la ce sa ma aștept? Edited by mitraco, 11 April 2021 - 22:35. |
#25
Posted 12 April 2021 - 06:39
Daca cumperi masina avand cutia fara NICI o buba,ai sansa,sa ii faci apoi interetinerea cum trebuie,si sa ai o cutie ok.Buba cea mai mare sunt mecanicii mioritici,ce au doua maini stangi dar se baga sa iti ia banii pentru lucruri ce nu stapinesc.Eu deocamdata am luat Volvo cu manuala,daca voi fi multmit de prestatii urmatoarea va fi aceeasi masina dar cu Aisin.
|
#26
Posted 12 April 2021 - 08:55
mitraco, on 11 aprilie 2021 - 22:32, said:
Sa presupunem ca uleiul a foat schimbat, reviziile au fost făcute cu simt de răspundere, mașina a foat condusa corect. Cati km poate aduna modelul acesta de cutie? A ajuns cineva dintre noi la 400.000km? Întreb pentru ca sunt interesat și eu de o mașină cu acesta cutie, rulează frumos, dar are la bord 220 000. Ceva uzuri trebuie sa existe, la ce sa ma aștept? Atingi fara prea mari probleme 400k. Am vazut o gramada de volvo-uri v70 cu km in jurul cifrei de 400k si erau foarte ok. Acum cutia asta s-a pus pe foarte multe masini si e posibil ca interiorul (si restul masinii) sa fie cam distruse la un rulaj de genul . |
#27
Posted 12 April 2021 - 20:20
mitraco, on 11 aprilie 2021 - 22:32, said:
Sa presupunem ca uleiul a foat schimbat, reviziile au fost făcute cu simt de răspundere, mașina a foat condusa corect. Cati km poate aduna modelul acesta de cutie? A ajuns cineva dintre noi la 400.000km? Tu vrei sa tii masina aia... cat? Daca faci un 20k pe an, pentru 200k ai nevoie de 10 ani, sa nu mai zic ca daca o iei la 220k deja are minim 5-6-7 ani sau mai mult, depinde de caz. Aia cu maintenance free e bullshit toata ziua, cutiile astea sunt printre altele niste ansambluri mecanice foarte complexe pe care un ulei care nu mai e in parametri le poate da peste cap, sa vezi cat costa doar sa repari o cutie automata, sa nu mai zic de inlocuit cu totul. Eu daca as cumpara o masina cu mai mult de 30-40k facuti, oricum as schimba toate fluidele, de la antigel si lichid de frana pana la ulei motor/cutie/diferentiale etc. |
#28
Posted 13 April 2021 - 08:04
Overkill. De ce nu schimbi si la masina ta asa? Raspunsul e: pentru ca nu e necesar la rulajul ala. Si atunci nu e necesar la nici o masina cu acel rulaj. Cheia e sa te asiguri ca nu ti se vand povesti pescaresti.
|
|
#29
Posted 13 April 2021 - 22:34
Renault ce cutii foloseste la Laguna , Espace in combinatie cu 2.0 dCi ?
|
#30
Posted 14 April 2021 - 06:14
addelin, on 12 aprilie 2021 - 08:55, said: Atingi fara prea mari probleme 400k. Am vazut o gramada de volvo-uri v70 cu km in jurul cifrei de 400k si erau foarte ok. Acum cutia asta s-a pus pe foarte multe masini si e posibil ca interiorul (si restul masinii) sa fie cam distruse la un rulaj de genul . AWE, on 12 aprilie 2021 - 20:20, said: Tu vrei sa tii masina aia... cat? Daca faci un 20k pe an, pentru 200k ai nevoie de 10 ani, sa nu mai zic ca daca o iei la 220k deja are minim 5-6-7 ani sau mai mult, depinde de caz. Aia cu maintenance free e bullshit toata ziua, cutiile astea sunt printre altele niste ansambluri mecanice foarte complexe pe care un ulei care nu mai e in parametri le poate da peste cap, sa vezi cat costa doar sa repari o cutie automata, sa nu mai zic de inlocuit cu totul. Eu daca as cumpara o masina cu mai mult de 30-40k facuti, oricum as schimba toate fluidele, de la antigel si lichid de frana pana la ulei motor/cutie/diferentiale etc. Sa pot parcurge 150k.Oricum voi intretine masina, intrebarea a fost pusa din punct de vedere al unui incepator la cutii automate. Ma gandeam ca acel life time de care se discuta sa nu fie undeva la 250k, luand in calcul ca totul a fost schimbat la timp sa apara situatii de genul, angrenajul x era pproiectat pt y mii km. Edited by mitraco, 14 April 2021 - 06:15. |
#31
Posted 14 April 2021 - 06:33
Pai toate subansamblele sunt pàoiectate pt un anumit numar de km sau de ore de functionare. Altfel o masina de 4 metri lungime ori ar avea 2 tone si ar costa 50k euro ca sa fie fiabila ori ar fi ca acum ca pret si greutate dar s-a putea strica orice in orice moment.
Edited by underb, 14 April 2021 - 06:36. |
#32
Posted 14 April 2021 - 06:36
#33
Posted 14 April 2021 - 06:41
Aia cu lifetime e poveste de cartier,totul sta in intretinere.
|
|
#34
Posted 14 April 2021 - 19:41
Eu am un Suzuki Scross de 1 an si 20k km cu o cutie de la Aisin. La fel, in cartea masinii scrie ca uleiul din cutie este Lifetime. In planul de revizii este mentionat doar verificare nivel ulei la 60k km sau 4 ani, fara inlocuire obligatorie. Cu toate astea sunt hotarat sa schimb uleiul la 60k km, pt linistea mea si fiindca imi place prea mult cum merge aceasta cutie Aisin ca sa risc ceva.
|
#35
Posted 14 April 2021 - 20:06
mitraco, on 11 aprilie 2021 - 22:32, said: Cati km poate aduna modelul acesta de cutie? A ajuns cineva dintre noi la 400.000km? cauza principala a defectiunilor la aceste cutii este ca nu se schimba uleiul la timp, pur si simplu nimeni nu ia in seama acest amanunt esential, nici garajele, chiar main dealer, nici proprietarii, toata lumea da atentie service-ului la motor, curea de distributie aia aia dar nimeni nu da atentie schimbului de ulei la cutie cel mai des intalnit defect la aceste cutii intlnit de mine este la distribuitor, valve body, care se schimba (nu se repara) relativ simplu, avand capac de acces, nu trebuie demontata cutia de pe masina mai rar se strica si convertizorul, care se repara, in cazul acestuia manopera-i mare, trebuind demontata cutia de pe masina |
#36
Posted 15 April 2021 - 07:24
blackiesasha, on 14 aprilie 2021 - 19:41, said:
Eu am un Suzuki Scross de 1 an si 20k km cu o cutie de la Aisin. La fel, in cartea masinii scrie ca uleiul din cutie este Lifetime. In planul de revizii este mentionat doar verificare nivel ulei la 60k km sau 4 ani, fara inlocuire obligatorie. Cu toate astea sunt hotarat sa schimb uleiul la 60k km, pt linistea mea si fiindca imi place prea mult cum merge aceasta cutie Aisin ca sa risc ceva. E mai ieftin, mai usor si pe undeva si mai safe asa decat un schimb complet. Edited by underb, 15 April 2021 - 07:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users