Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aisin AWTF-80 SC - fiabilitate
Last Updated: Mar 29 2023 10:50, Started by
quantico2708
, Jul 20 2020 13:28
·
0
#1
Posted 20 July 2020 - 13:28
Ce parere aveti de AWTF-80 SC , cutie de viteze automata cu 6 trepte / convertor de cuplu ?
O folosesc o mulțime de modele din Europa: -Opel : astra / vectra / Zafira / meriva etc -PSA : C4/C5/308/407/508 etc -Volvo Practic pe piață nu exista multe modele de cutii de viteze care sa concureze pe un anumit segment : convertor de cuplu +6 trepte + motor transversal + cuplu relativ mare 450Nm. Care ar fi concurenții și cum se compara aceasta cutie cu ei dpdv al fiabilității ? https://en.wikipedia...wiki/AWTF-80_SC |
#3
Posted 20 July 2020 - 14:10
vreau (am în vedere/plan) sa îmi cumpăr o mașină cu cutie de viteze automata.
Vreau sa fie neapărat cu convertor de cuplu . ( nu vreau sa intru în polemica ....ca de ce nu manuala , ca de ce nu dublu ambreiaj ....sau cvt sau robotizata) Filtrând cu lucrurile de mai sus am ajuns la aceasta cutie care pare a fi cea mai folosita cutie pentru motoarele transversale.(dupa numarul de modele care o folosesc si numarul de masini vandute) (da , exclud din start Mercedes și BMW - din nou nu am chef de polemica inutila) Nu am vrut sa pun întrebarea pentru o mașina anume pentru a avea o baza mai mare de respondenți . |
#4
Posted 20 July 2020 - 15:11
Poti deduce logic din start ca e fiabila din moment ce e aleasa de chiar si de BMW. Cred ca ai studiat lista de aici: https://en.wikipedia...wiki/AWTF-80_SC
O cutie cu convertizor de cuplu e net fiabila si mai placuta decat una robotizata etc. Daca as fi in locul tau, si as avea de ales intre o manuala. una robotizata sau Aisin-ul asta, as alege clar Aisin-ul. |
#5
Posted 20 July 2020 - 15:17
quantico2708, on 20 iulie 2020 - 14:10, said:
vreau (am în vedere/plan) sa îmi cumpăr o mașină cu cutie de viteze automata. Vreau sa fie neapărat cu convertor de cuplu . ( nu vreau sa intru în polemica ....ca de ce nu manuala , ca de ce nu dublu ambreiaj ....sau cvt sau robotizata) Filtrând cu lucrurile de mai sus am ajuns la aceasta cutie care pare a fi cea mai folosita cutie pentru motoarele transversale.(dupa numarul de modele care o folosesc si numarul de masini vandute) (da , exclud din start Mercedes și BMW - din nou nu am chef de polemica inutila) Nu am vrut sa pun întrebarea pentru o mașina anume pentru a avea o baza mai mare de respondenți . Referitor la cutie: umbla vorba ca-i destul de buna, practic marea majoritate a masinilor au aceasta cutie cu convertizor (nu "converter"). Restul ar mai fi ZF sau Mercedes, dar daca le excluzi din start atunci nu mai ai alte variante in afara de GM (care-i tot un fel de clona de ZF pe versiunile europene). Edited by MembruAnonim, 20 July 2020 - 15:20. |
#6
Posted 20 July 2020 - 15:47
#7
Posted 20 July 2020 - 15:50
Omul vrea musai masina cu cutie automata, dar vrea sa faca lista scurta, sa vada din ce poate alege.
Am mers cu un tip cu 508 din 2016 sau 2018 cu 1.6 HDI imperecheat cu Aisin-ul in 6 trepte, si se lauda ca la masina lui nu se schimba uleiul la cutia de viteze; deci mare grija de la cine o cumperi. |
#8
Posted 20 July 2020 - 16:39
Cutiile de aisin sunt fiabile daca le schimbi uleiul, daca nu il schimbi pregatesti un CAR...
|
#9
Posted 20 July 2020 - 17:58
InTech, on 20 iulie 2020 - 15:50, said:
Omul vrea musai masina cu cutie automata, dar vrea sa faca lista scurta, sa vada din ce poate alege. Am mers cu un tip cu 508 din 2016 sau 2018 cu 1.6 HDI imperecheat cu Aisin-ul in 6 trepte, si se lauda ca la masina lui nu se schimba uleiul la cutia de viteze; deci mare grija de la cine o cumperi. |
#10
Posted 20 July 2020 - 19:26
La toate scrie asta in manual. Cand o iei de noua nu te interesează, dar dupa vreo 10ani si 200k km nu prea iti vine să riști...
|
|
#11
Posted 20 July 2020 - 20:40
Nu la toate, la multe marci scrie ca uleiul din cutie este pe viata! la Opel astra automata scrie ca uleiul este pe viata! in schimb in manualul de reparatii haynes zice sa il schimbi la 60 000km sau 4 ani... doar ca manualul haynes nu vine o data cu achizitia masinii...
|
#12
Posted 20 July 2020 - 21:45
Si la BMW si la multe alte marci, si pe wikiedia scrie asta: It is a sealed for life unit, using proprietary transmission fluid which is labelled as being maintenance free. However, for vehicles used primarily for towing, taxi or in mountainous environments transmission fluid change every 60,000 km is recommended.
Asa ca mie mi se pare important cum a fost intretinuta. Mai conteaza bineinteles si masina pe care e montata cutia pentru ca fiecare producator auto are propriul soft pentru cutia respectiva. Posibil la unii sa fie mai reusit, la altii mai putin. |
#13
Posted 20 July 2020 - 22:36
modelul urmator cu 8 trepte il am pe Insignia 2018 (https://en.wikipedia...F35#cite_note-1) si in manualul masinii si in prospectul Aisin scrie ca-i maintenance free.
|
#14
Posted 21 July 2020 - 07:00
Eu am un S-Cross awd cu aceasta cutie. Am ales aceasta varianta de masina cu cutie automata DOAR fiindca am gasit numai pareri bune despre cutiile Aisin. Nu stiu sa-ti spun despre competitie, despre fiabilitate in timp (asta voi vedea pe pielea mea) dar pot sa-ti spun ca m-am indragostit de ea. Schimba superb, fara ezitari, fara smucituri, cel putin la stilul meu de mers. Un mic minus ar fi lipsa franei de motor cu care eram obisnuit la vechea masina cu motor aspirat. Dar ne adaptam. Bafta in orice ai alege, numai sa aiba cutie Aisin.
|
#15
Posted 21 July 2020 - 09:36
blackiesasha, on 21 iulie 2020 - 07:00, said:
Eu am un S-Cross awd cu aceasta cutie. Am ales aceasta varianta de masina cu cutie automata DOAR fiindca am gasit numai pareri bune despre cutiile Aisin. Nu e dublu ambreiaj la Scross? Si DSGul e licenta BW dar... Conteaza mult tipul cutiei iar cele cu convertor (sau convertizor cum i se zice in ultimii ani) sunt fiabile la toti cei cativa producatori. Diferenta e in functionare, nu la fiabilitate. Edited by underb, 21 July 2020 - 09:36. |
|
#16
Posted 21 July 2020 - 09:58
nu e dublu ambreiaj.
Inainte de a cumpara masina am cerut dealerului mai multe informatii despre cutia automata si fiindca n-a stiut sa-mi spuna mai mult decat faptul ca are 6 viteze am cerut informatii la importator. Am primit raspunsul de mai jos: "Va multumim pentru interesul acordat marcii Suzuki. Referitor la solicitarea dumneavoastra, va precizam faptul ca transmisia automata ce echipeaza modelele Suzuki SX4 S-Cross 1.4L BoosterJet, benzina, este produsa in Japonia, fiind marca Aisin. Transmisia automata este de tip Torque Convertor. Mentenanta acesteia se face prin verificarea ei la intervale de 40000 km. Pentru mai multe detalii legate de acest subiect va rugam sa va adresati retelei de dealeri autorizati Suzuki, acestia fiind in masura pentru a va oferi suportul si consultanta necesara cu privire la detaliile legate de autoturismele Suzuki. Pe aceasta cale, va rugam sa selectati si sa contactati dealer-ul dorit prin accesarea paginii noastre web: https://www.suzuki.r...propiat-dealer/ Cu stima, Echipa SUZUKI MAGYAR SUZUKI ZRT ESZTERGOM SUCURSALA BUCURESTI Str. Nicolae Caramfil, Nr. 75, Bucuresti" am fost contactat si telefonic de cineva din partea importatorului care in mare mi-a spus ce scrie si mai sus, in plus, la insistentele mele legate de servisarea cutiei a precizat ca din 40k in 40k km se face o verificare vizuala a cutiei si daca nu se constata scurgeri de ulei, nu se schimba uleiul din cutie. Asta la o utilizare normala a masinii. Si nici in cartea service a masinii, acolo unde apar operatiile obligatorii la revizii, nu este mentionat schimbul de ulei in cutie la nici unul din intervale. Masina are 10 ani garantie motor+cutie. Teoretic. Edited by blackiesasha, 21 July 2020 - 10:11. |
#17
Posted 21 July 2020 - 11:30
rogedan, on 20 iulie 2020 - 17:58, said:
Avea dreptate !!! Citeste manualul de la Peugeot si ai sa vezi . Sunt atatea dezbateri de la ceea ce recomanda BMW pentru cutiile ZF, adica "lifetime", dar acel lifetime e INTERPRETABIL si rolul lui e sa te taxeze cu 10.000 Euro dupa ce se strica cutia. La dubele Ford diesel primu schimb de ulei e la 60.000 km, wtf !?!!??! Scopu e sa schimbi la ei motoru sau masina cu totu dupa 3-4 ani ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users