Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Interactive Brokers

- - - - -
  • Please log in to reply
1190 replies to this topic

#1135
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,309
  • Înscris: 24.06.2006
asta este acuma, am comis-o, sunt incepator! m-am lacomit cand am vazut c-a scazut pretul

#1136
C0Bu

C0Bu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 371
  • Înscris: 25.01.2006
Cred ca poti selecta din lista si mid-price. Eu asa pun ordinele si obtin de cele mai multe ori un pret mai bun decat market.
Ca idee, daca mergi pe limit price, cate-odata s-ar putea sa ratezi execuția ordinului dar de cele mai multe ori pretul revine la acel nivel in decursul zilei deci va executa un ordin de buy. Nu cred ca are rost sa alergi vre-un ordin in sus dupa ce l-ai plasat, avand in vedere ca deasta ai pus limit order si nu market sa executi la pretul OK pt tine.

#1137
silviu99

silviu99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 13.07.2021

View Postdan210, on 27 ianuarie 2024 - 23:49, said:

asta este acuma, am comis-o, sunt incepator! m-am lacomit cand am vazut c-a scazut pretul

Cu ce te-ai lacomit ? Cu o acțiune TESLA ? :)) uite ca e 169 euro acum, mai poti lua sa scazi pretul mediu :))

Edited by silviu99, 28 January 2024 - 07:20.


#1138
bsam

bsam

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 15.07.2007