Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

As vrea sa fac un program si am nevoie de ceva sfaturi ...

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
16 răspunsuri în acest subiect

#1
mesteru

mesteru

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 256
  • Înscris: 13.01.2005
Salut ! Sunt al naibi de incepator habar n-am programare (poate asa spre mediu html, da nu ma ajuta)si am nevoie sa fac un program .
Mai exact detin legal planurile cadastarale ale Bucurestiului si vreau sa le prind intr-un program gen NetEdit  cu cautare pe nr de blocuri ex. str . Pantelimon nr. 7 bloc 3C (nu stiu daca exista este doar un exemplu) sa ma duca la plansa  xx careul yy care corespunde cu , criteriul cautarii .
Am nevoie de un sfat ce limbaj de prog sa ma apuc sa invat adica , care ar fi limbaju optim cu care se scrie un astfel de soft .
multumesc anticipat celor cu experienta si care vor sa ma ajute .
P.S 1 Vreau sa-l fac pt Windows ca e cel mai fol .
P.S 2 Apropos exista vreun soft gen web page maker( in care poti sa tirasti tot ce vrei (poze, linkuri ,scripturi , comenzi )si softul sa scrie codul in spate in functie de ce adaugi si unde adaugi )dar care sa sa faca softuri nu pagini web ?

Editat de mesteru, 18 martie 2006 - 14:46.


#2
hErr

hErr

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 738
  • Înscris: 16.12.2003