Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Organizare transport maritim/ multimodal de marfa
Last Updated: Apr 24 2020 20:20, Started by
Fedainn
, Apr 23 2020 18:51
·
0
#1
Posted 23 April 2020 - 18:51
Salutare!
Are cineva experienta/ cunostinte in transportul maritim de marfa sau multimodal (feroviar/aerian)? Am lucrat in domeniul caselor de expeditii strict pe parte rutiera. M-ar interesa si celelalte, in special cel maritim. Stie cineva cum se procedeaza? Exista platforme dedicate pentru asta, la fel ca in transportul rutier? Orice informatie imi este de ajutor. |
#2
Posted 23 April 2020 - 20:19
Depinde ce anume te intereseaza.
Exista un proprietar al marfii. Exista cineva care isi doreste acea marfa. Exista un charterer care ia legatura cu brokerii celor 2. Asta angajeaza o nava sa miste acea marfa intre cei doi. Edited by viotl, 23 April 2020 - 20:22. |
#3
Posted 23 April 2020 - 20:32
viotl, on 23 aprilie 2020 - 20:19, said:
Depinde ce anume te intereseaza. Exista un proprietar al marfii. Exista cineva care isi doreste acea marfa. Exista un charterer care ia legatura cu brokerii celor 2. Asta angajeaza o nava sa miste acea marfa intre cei doi. Well, ma intereseaza procesul in sine. In primul rand, al cui este containerul? Cine il detine? Banuiesc ca exista un tarif standard per container/greutatea acestuia pe ruta Hong Kong - Constanta (de exemplu). Nu prea reusesc sa imi dau seama cum ajunge marfa in si din container. O firma din Arad de exemplu cumpara marfa din Asia. Marfa pleaca intr-un camion si la port se muta intr-un container si se repeta procedura in portul din Romania? |
#4
Posted 23 April 2020 - 21:54
Fedainn, on 23 aprilie 2020 - 20:32, said:
Marfa pleaca intr-un camion si la port se muta intr-un container si se repeta procedura in portul din Romania? Edited by dan210, 23 April 2020 - 21:56. |
#6
Posted 24 April 2020 - 03:55
Tu comanzi un produs in Hong Kong, furnizorul contacteaza un broker care-ti face niste calcule, fctie de greutate, volum ai FCL sau LCL, adica container full sau less, ruta optima daca containerul trebuie transbordat in alt port unde se grupeaza containere doar pt Constanta...... Ii spune furnizorului care-ti comunica tie costurile. Aia cu proprietarul containerului nu m-am gandit niciodata. Cred ca-s ale armatorului.
dan210, on 23 aprilie 2020 - 21:54, said:
furnizorul comanda containerul care vine pe camion si este incarcat la furnizorul marfii, nu pleaca marfa in camion, la destinatie, la fel, camionul duce containerul la cumparator sau, ma rog, la locatia de descarcare Sunt firme chiar si in Ct, care iau marfa din container, o paletizeaza, stocheaza in spatiile lor pt a o trimite la camion cu prelata, costuri mai mici, decat sa trimiti container tur-retur sa spunem la Satu-Mare. |
#7
Posted 24 April 2020 - 11:36
Sunt o gramada de case de expeditii. Se ocupa ele de tot. Vrei container de la Shenzhen la Dubrovnik si apoi in Romania. Nici o problema. Au terminale, agenti peste tot.
|
#8
Posted 24 April 2020 - 11:37
Pfai ...
Transportul multimodal inseamna transportarea unei marfi de la origine la destinatie utilizand mai multe moduri de transport iar fiecare mod de transport este in responsabilitatea unei entitati diferite, care actioneaza pe baza unor contracte diferite. Este un intreg proces in care sunt implicate mai multe firme care lucreaza impreuna Procesul in sine nu se poate explica in cateva randuri tocmai pentru ca este vorba de mai multe - sa zicem meserii - fiecare cu specificul sau |
#9
Posted 24 April 2020 - 20:20
ioana1973, on 24 aprilie 2020 - 03:55, said:
Tu comanzi un produs in Hong Kong, furnizorul contacteaza un broker care-ti face niste calcule, fctie de greutate, volum ai FCL sau LCL, adica container full sau less, ruta optima daca containerul trebuie transbordat in alt port unde se grupeaza containere doar pt Constanta...... Ii spune furnizorului care-ti comunica tie costurile. Aia cu proprietarul containerului nu m-am gandit niciodata. Cred ca-s ale armatorului. Sunt firme chiar si in Ct, care iau marfa din container, o paletizeaza, stocheaza in spatiile lor pt a o trimite la camion cu prelata, costuri mai mici, decat sa trimiti container tur-retur sa spunem la Satu-Mare. asta in cazul in care dintr-un container se distribuie la clienti mici, daca industria duduie, vorba unui vajnic conducator, containerul ala nu se-ntoarce gol, sunt oameni platiti special pentru asa ceva de asemenea, daca containerul merge la un client, care poate cumpara marfa in doua sau mai multe containere, operatia nu-si are rostul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users