Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Islanda declara ca toate religiile sunt tulburari mentale

* * * * - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
265 replies to this topic

#217
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,091
  • Înscris: 25.06.2007

 JJackFLASH, on 08 februarie 2020 - 23:09, said:

Eu nu mă cred profesor.
Eu sunt profesor.

Cum dracu' ai ajuns tu profesor? :lol:
Tocmai ti-am demonstrat ieri ca esti analfabet functional.
E grav daca analfabetii functional ajung profesori, nici nu vreau sa ma gandesc in ce hal ajung sarmanii elevi...

#218
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,136
  • Înscris: 23.09.2005

 epetroiu, on 08 februarie 2020 - 22:15, said:

Si tie ti se pare ca sunt multi oameni care ies din tiparul asta?
Hai sa fim seriosi... in afara de faptul ca nu traim in vizuine, ne spalam, ne aranjam etc, o mare parte a populatiei fix ce enumeri tu aici face: mancare, imperechere, dormit.
De ochii lumii asa pretind ca ar fi evoluati si civilizati, dar ei sunt mai animale decat animalele reale.
Animalele sunt rele/salbatice/violente din instinct. Oamenii insa sunt cu buna stiinta uneori. Deci sunt mai rai decat animalele.
Ce civilizatie vezi tu, in mare parte a lumii ? e o jungla, o salbaticie.

Corect, dar asta nu inseamna ca nu sunt capabili.

Asta e diferenta majora fata de animale, omul daca vrea, poate.

De asta am si spus "bruma de civilizatie". Inca nu prea e o civilizatie.