Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom
 Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...
 La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 

Noul Hyundai Accent VS Chevrolet Aveo

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
121 replies to this topic

#37
dinoc

dinoc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 01.02.2006
S-au facut cateva confuzii aici, noul Aveo nu-i tot una cu vechiul Kalos (Aveo la americani).
Noul Aveo a fost testat la EuroNCAP si a primit acele stele putine ... vechiul Kalos a fost testat de americani si a obtinut 5 stele frontal ,  4 stele lateral  si 4 stele la Rollover  http://www.safercar..../Cars/3444.html .

Parerea mea vis a vis de noul Hyundai  Accent  este ca merita DOAR motorul pe motorina (110 cai si 236 NM ) si in varianta de echipare full-options (doar aici ai airbag-uri copertina)  - la celelalte variante de echipare (in raport cu pretul)  sta mult mai bine Kalos-ul ...
Ti-am vorbit de Kalos deoarece acesta a luat punctaj bun la testele de impact americane (asta daca te ingrijoreaza rezultatele noului Aveo).

Success oricum in ceea ce vrei sa alegi :)

Edited by dinoc, 03 April 2006 - 12:21.


#38
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006
Sa fim seriosi totusi!

Aveo isi vor lua doar cei care nu vor avea bani sa isi ia Accent.

Nu cred ca isi va lua cineva Aveo daca va avea 10-11000 euro cat e un Accent DDP.

Si ink ceva ca tot il laudau multi ca e frumos si nu stiu cum. Pozele sunt poze fratilor si eu l-am vazut in poze si mi-a placut dar ieri l-am vazut in realitate. In exterior it sucks big time parca e mai nasol decat Golanu (referitor l-a aspectul de cutie pe roticele comparand) plus ca se vede ca e Kalos tras de par tare de tot. Nu stiu exact cum e in interior insa dupa ce voi vedea va voi spune.

#39
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,986
  • Înscris: 03.12.2005
eu l-am vazut si imi place. mai grav, cineva dintre rudele mele isi va cumpara.

a aparut si a pus dosarul de la leasing pe masa si n-am ce-i mai face, macar am zis sa nu-i mai stric bucuria, macar pana ii vine masina. dar daca era sa ma anunte in prealabil sigur ii recomandam sa isi ia altceva.
in special ca si-a rezervat versiunea full options. (a zis ca il ajunge pe la 13k cu toate alea. wtf, nu erau mai ieftine astea?)

una peste alta ca exterior imi place aproape la fel de mult ca accent, interiorul mi se pare mai pe gustul meu la asta, dar steluta aia si inca un pic mi se pare de neacceptat la o masina noua in doi zero zero sase.

#40
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006
Era unul gri maximus pe Uzinei langa reprezentanta Distrigaz si cum acolo e o straduta cat sa incapa doar o masina m-am facut si eu baiat bun si i-am lasat pe cei din fata sa treaca si m-am uitat la masina. Dupa cum am zis in poza mi se parea mai frumoasa in realitate  :nonobad:

Sunt curios sa vad cum arata in interior insa nu stiu daca voi avea aceasta sansa prea curand pt ca nu am chef sa ma duc la reprezentanta ca o sa-mi axplice ala cat e de frumoas si de buna de o sa ma plictiseasca  :cursing:

#41
chevrolet

chevrolet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 24.04.2006

View PostImmortal, on Mar 16 2006, 05:24, said:

Nu pot sa-ti spun decat despre AVEO - Accentul n'am avut placerea sa'l admir asa de aproape.

1) Ori inchizi ochii la 'siguranta auto', ori mai astepti cca. 3-6luni pana iese versiunea cu "ranforsarile reparate". Eu NU as lua o astfel de masina.
2) E exact acelasi tren de rulare de la Kalos. Adicatelea, ceva mai detaliat: suspensie spate zgomotoasa, directie usor imprecisa. In ciuda unei suspensii ferme NU are tinuta de drum a unui Accent.

In rest, masina e o evolutie a Kalosului. Eu nu as fi luat decat versiunea de top (ABS'ul fiind oferit optional si pe la Elite2'ul de 8400Eu CIP :( ), cu AC automat (climatizare). Asamblarea este fara de cusur, poate doar materialele tradand target-ul pentru care a fost produs. Ergonomia excelenta, precum mai-vechiul deja Kalos.

In plus, vine cu o cotiera destul de solida, pe langa mp3player si alte mici evolutii. Ca un side-effect, lipsa unor jante de aliaj la pretul de 92XX Eu CIP...
Designul, chestie subiectiva, imi aduce un pic a Logan. La inceput am fost entuziasmat, mai apoi am remarcat "steroizi" cu care a fost hranit Klaosul pentru a ajunge un Aveo.
hyundai accent!!! arata bine si mie mi se pare o masina f misto!!!si aveo dar la siguranta lasa de dorit

#42
jonbeton

jonbeton

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.06.2006
Am AVEO. Are exact 200 de km in bord. Rosu aprins (culoarea care dupa parerea mea prinde cel mai bine acest model de masina), Platinum (full de full).
Initial imi doream mult Accentul 2006, insa sunt super multumit de noua masina. Trebuie sa recunosc ca mi-a depasit mult asteptarile. Nu am fost sigur ca decizia de a-mi lua Aveo e una 100% buna, insa nu regret si sunt sigur ca nu voi regreta. Bordul e bestial, full electric, 6 boxe, jante, cd/mp3-player-ul arata bine (ca putere nu rupe gura targului, insa e suficient), computer de bord,4 airbag-uri, cotiera (super utila la drum lung/in oras e horror) si fel de fel de briz-brizuri pe care nu stau sa le enumar in acest moment. Ce sa zic...ma simt foarte bine in noua mea masina si v-o recomand cu toata caldura. Si nu zic asta doar pentru ca mi-am luat eu Aveo si pentru ca consider ca e o masina care-si merita din plin banii.  
Despre performantele motorului nu va pot zice inca prea multe. Incerc sa-i fac pe cat posibil un mic rodaj deci inca nu-mi permit sa-l "solicit" foarte mult  :naughty:

Sa nu-mi ziceti de steaua jumate pe care a obtinut-o la testul euroncap pentru ca nu va voi raspunde. Nu vreau sa intru intr-o polemica pe acest subiect. Daca atat a obtinut asta este, nu-i iau apararea. Insa parerea mea si a mai multor cunoscuti ai mei e una indoielnica vizavi de corectitudinea efectuarii acestui test. Deci, cu alte cuvinte, tin mult la siguranta mea si a familiei mele, insa nu dau doi bani pe rezultatele testului euroncap. Subliniez...EURONCAP...

Asa ca fratilor...sunt indragostit de noua mea masina...imi place sa ies cu ea in oras, s-o mangai, s-o alint si sa-i fac toate poftele. Ce sa zic, e noua mea iubita  :coolspeak:  I love my Chevy  :inlove:  

O sa revin cu poze

#43
sabian

sabian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,649
  • Înscris: 06.07.2003

View PostSilv3st3r, on Mar 20 2006, 03:11, said:

nu am spus k ma bazez pe ea ca pe o masina cu 5 stele. dar am vrut sa spun k dc e sa mi se intample ceva pot sa am eu si tanc k tot o patesc.

Au fost destule accidente cu masini de 5 stele in care s-a murit bine, asa ca...
Testul EuroNcap nu se face la 150 pe ora.


View Postromaximusro, on Mar 23 2006, 12:32, said:

atata doar ca in romania rio-ul e extrem de scump.. ca sa nu zic ca are si taxele vamale de 30%
Chevroletul nu are ?

View PostSilv3st3r, on Mar 24 2006, 02:33, said:

M-am gandit si m-am razgandit de mai multe ori. Dupa mai multe drumuri pe la dealeri si alte reprezentante am ales : Chevrolet Aveo. Pretul la care ma duce este de 11.500 E fara casco. Varianta platinum cu motor 1.4 94cai. Am fost la dealer si i-am intrebat ce este cu acel test de 1.5 stele unde mi s-a raspuns k testul a fost facut incorect la o viteza necorespunzatoare( nu stiu dc e doar de fatada sau kiar s-a intamplat asa) mi-au mai spus k masina a fost testata si in america unde a obtinut 4 stele ( nici asta nu stiu dc este adevarat). Asta am crezut k e mai bine pt banii pe kre ii am pt gusturile pe care le am si pt dotarile pe care le are drept urmare azi am depus actele pt masina. Sper sa fi facut alegerea cea buna.
Cred ca e f simplu sa verifici testele alea pe site-ul oficial.
Oricum, masina arata excelent: http://www.channel4....olet-aveo-f.jpg
Ai vazut cum au minarit si nemtii Testul Elanului la Logan. :roflmaofast:
S-o stapinesti sanatos si... drive safe! ;)

Edited by sabian, 22 July 2006 - 21:08.


#44
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postsabian, on Jul 22 2006, 22:05, said:

1)Au fost destule accidente cu masini de 5 stele in care s-a murit bine, asa ca...
2)Testul EuroNcap nu se face la 150 pe ora.
Chevroletul nu are ?
3)Cred ca e f simplu sa verifici testele alea pe site-ul oficial
4)Oricum, masina arata excelent: http://www.channel4....olet-aveo-f.jpg
5)Ai vazut cum au minarit si nemtii Testul Elanului la Logan. :roflmaofast:
S-o stapinesti sanatos si... drive safe! ;)

1) da au fost . Insa o masina care se comporta foarte prost la 64 km pe ora iti dai seama cum se va comporta la o viteza mai mare in caz de impact. Ei bine, masina aia cu 5 stele iti va da sanse mai multe sa supravietuiesti decat spark.
2) Nu , nu se fac, insa asa cum sunt facute la 64 km/h tot reprezinta un benchmark foarte bun al securitatii pasive a masinii. Asta insa nu inseamna ca daca ai masina de 5 stele scapi din impact la 200 km/h..
3) www.euroncap.com, acolo poate vedea care e treaba
4) pai da arata.. insa ca e urata sau nu, tot la fel de nesigura ramane in caz de accident.
5) Da , dar acolo adac a retras ce a scris, conditiile au fost foarte cetoase (ca sa nu zic altceva) , pe cand testul euroncap nu a fost contestat de nimeni , nici macar de chevrolet. Iar rezultatele sunt tot acolo bine mersi..

#45
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Halooooo! Dragii mei colegi de forum! Ma innebuniti cu testele NCAP si cu golanul de 3 stele. Daca nu va suparati, masina in care a murit Laura Stoica nu avea 5 stele? Acum o saptamana a murit un prieten bun intr-un Ford Fusion bucsit de airbag-uri - nu avea centura pusa si cica nu se deschid pernele. Si aia e masina de muuuulte mii de euro. Daca iti e sa mori,  mori trecand pe langa bloc, mori electrocutat cand pui mana pe carcasa pc-ului (daca iti face figuri impamantarea), mori aplecandu-te pe pervaz etc. Nu iti trebuie o masina de 5 stele sa ramai in viat- doar ajutor de SUS si un pic de noroc. Spuneti ca Aveo suks? Are tat un full 4 usi si mi-as da cativa ani din viata sa fie al meu (dar aia mai de la sfarsit, sa nu chinui lumea ca strabunicamea de 95 de ani). Daca reusesc si vand Matizul, mie pe Aveo 5 usi mi s-a pus pata (sotia vrea cu 4, ca e elegant et, eu vreau sa mai pun ceva in portbagj, mai fac mobilier, ma ocup si cu calculatorele etc). Deci mi se pare ceva mai practic 5 usi, cu toate ca nu e la fel de frumos precum cel cu 4 (care e si mai lung). Din cauza banilor, voi alege varianta Elite (nu vreau sa mai pun nimic pe el, decat alarma cu ridicare geamuri la armare). De ce laudati atat golanu'- ca mie sincer imi e totuna fata de un trabant (de fapt as prefera trabant, ca nu trancane chiar TOT prin el). E zoioasa de la d'acia, prefer berlina, srn (am avut ambele) sau solenta, decat un golan in care ZDRANGANE TOT! Uitativa pe paginile daciaclub.ro - 57 de pagini cu zgomote si scartaieli!!! :worthy:  Spuneti ca e mai sigur Accent- o fi, da eu nu am de gand sa fac off-road cu aveo, sa intru-n tiruri, sa izbesc garduri  sau vaci (vaci am izbit cu berlina- da' numa' un pic  :coolspeak: ). Ca Accent nu are taxe- pai sa fabrica la TURCI ! Ca aveo nu are diesel - pai vreti sa zdrangane si prin el tot? Ce afacere mare fac daca iau diesel: platesc muuult in plus la masina, consumabile scumpe, service BETON- ca Hyundai rupe la service, zgomot (nu initial, sa treaca un timp), trepidatii, putoare de diesel in curte (urasc putoarea de diesel)- vai, am uitat, consuma putiiiin, ce afacere! Pai eu fac ~ 15k km pe an. Cand imi amortizez investitia? Inca ceva: cand calc pe coada o benzina- imi ramane gatu-n spate si capu-n tetiera. Matizul m-a lasat de cateva ori fara aer in piept (am facut liniuta de la semafor cu masina politiei, ca eram mort de foame si nici n-am vazut-o-n dreapta - 60/h in 10-15m) - cu matizul. Aveo stasi el bine la demaraj, dar abia are 5500 km si nu vreau sa-mi bat joc de ea, mai ales ca e a tatei. Nu dau matizul pe un Logan noi nici sa ma pici cu ceara. La banii pe care ii dai pe un Aveo te bucuri de 3 ani garantie oriunde in UE, tractare gratis in orice zona- prin contract. Unde mai pui ca merge finut, fara vibratii, e silentioasa, e rapida (daca o mai pisti o tara), are motor fiabil. Peste astea e increderea in galbejiti, care inca fac masini bune, pentru oameni care nu vor sa dea jde mii de euro pe Passat, ca e nemteasca, ca e fiabila (am vb cu cineva de la ARR si ce mi-a spus despre passat- mama; el are o leganta, motor de 2 litri- rupe, nu alta, iar zgomot cat un matiz afara, fata de diesel- care e econom foarte si silentios dupa vreun an-doi din paispe- abia il auzi. La benzina nu prea ai surprize, la diesel tre sa iei motorina top de 38k ca sa porneasca uneori iarna- si unde ajungi la consum?! Tot ca la benzina. Ca e fortat Aveo- ce vreti de la 1,4 cu 16v? sa aiba cuplu 240? Ce , 130 nu ajung? 94 cai- trebe mai mult ca sa faci liniute sau sa traga bine la deal? Masina de liniute nu e, nici sa faci chirii cu ea- e o masina care face o treaba excelenta (mai are si garda mare- deci avantaj Aveo iarna), consuma rezonabil pt. un motor supraalimentat DOHC, fiabilitate recunoscuta si preturi relativ mici de exploatare- 5,5 mil fata de 8,5 mil prima revizie la 15k km. Si e mai scump si mai aiurea doatat accent- no offence, Accent owners! Si noi a vrut Accent, dar a avut Aveo mai multe puncte fata de restul concurentei (logan era exclus din start). Deci, dupa ce dau Matizul, fuga la doamna de la Gesara piatra neamt sa-mi iau un Elite cu discount 800 eur (a doa masina in familie, deja client bun) si ce oferta oi mai prinde. Chevrolet face masini bune, aratoase, fiabile, puternice. Oricum- BENZINA PANA LA MOARTE ! si Aveo next car- restul nu ma intereseaza, nici stele, nici parerea altora (am Aveo in familie, l-a salvat pe tata intr-o curba de 90 grade la 120/h de a crezut ca moare (abia e zgariata pe dedesupt un pic, ca era si un sant pe langa E85), iar tata nu are permis decat din '77 si doar cateva sute de mii de km facuti (cam 600k, poate mai bine, ca Dacia veche facea mai bine de 30k km pe an, ca a batut toata tara cu ea). Deci daca el spune ca a fost neatent (ciudat, parca eu eram cel invinuit de obicei, el doar dadea sfaturi, dar mai imbatraneste omul) si la 120/h a vazut moartea cu ochii (de fapt era un tir de vreo 25 de metri) si masina l-a salvat, e inca un puct in plus sa-mi iau si eu Aveo! Deci, care cumperi, bei, un SE Power  :D  ? E postat la bursa- vreu sa-mi iau masina de 1,5 stele, dau una cu 3 stele ! Si uitai sa adaug, felicitari posesorilor de Kalos/Aveo-> multi km si sa va bucurati de masini, dar sa aveti grija de ele, ca de nu- va dau eu voua! @[smiley: Stop Magilla Filla: [F100/0/30]]

Edited by Lucian_M, 15 September 2006 - 22:10.


#46
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Masina in care a murit laura stoica nu avea 5 STELE  :D (poate 5 stele la fiabilitate  :roflmaofast: ) ci dk nu ma insel 3 dar nu mai conteaza. Eu am o Mazda 3 si nu conteaza cele 4 stele atat timp cat cand ma duc la bucuresti dupa marfa merg cu Dacia 1310. Steaua principala SUNT IO.
Kestia cu stele e o  strategie de marketing care dezvolta totodata si siguranta automobilelor.

Edited by cosmin_miu, 17 September 2006 - 02:22.


#47
Dromichete

Dromichete

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 13.04.2006

View Postromaximusro, on Sep 17 2006, 03:16, said:

aaa.. si intereseaza-te ce inseamna chevrolet in state, daca crezi ca ai cumparat o supermasina, superfiabila etc. Poate nu stii da in america chevrolet inseamna masini cu interior execrabil , cu o fiabilitate mai mult decat indoielnice, cu un design apatic (ca sa nu zic urat) etc. Insa e chevrolet dom'le :lol:
Daca nu ma insel intr-un mail anterior spuneai ca Loganul are design mai reusit ca un Kalos (cred ca Giugiaro si beat ar face ceva mai reusit ca Loganul, dar e chestie de gust pana la urma). E clar ca esti pornit tare rau pe Chevrolet. Nu stiu de unde ai informatiile despre Chevy (probabil de pe net), dar daca e asa cum zici tu ar fi disparut de mult, ca doar nu ar fi rezistat doar prin camionete (parca asa ziceai mai demult). Oricum vezi ca au mai aparut modele noi anul acesta (Captiva) care nu prea este asa apatic (oricum nu se compara cu noul facelift de la Logan sau cu superdesignul lui Logan Break).
Apropo de noul Accent, vezi ca si la el mai apar probleme de nou (e un caz chiar in Iasi relatat pe alt forum).

#48
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006

View PostDromichete, on Sep 17 2006, 20:41, said:

Daca nu ma insel intr-un mail anterior spuneai ca Loganul are design mai reusit ca un Kalos (cred ca Giugiaro si beat ar face ceva mai reusit ca Loganul, dar e chestie de gust pana la urma). E clar ca esti pornit tare rau pe Chevrolet. Nu stiu de unde ai informatiile despre Chevy (probabil de pe net), dar daca e asa cum zici tu ar fi disparut de mult, ca doar nu ar fi rezistat doar prin camionete (parca asa ziceai mai demult). Oricum vezi ca au mai aparut modele noi anul acesta (Captiva) care nu prea este asa apatic (oricum nu se compara cu noul facelift de la Logan sau cu superdesignul lui Logan Break).
Apropo de noul Accent, vezi ca si la el mai apar probleme de nou (e un caz chiar in Iasi relatat pe alt forum).

In sfarsit, imi tine cineva partea. Ms mult! Giugiaro poate in coma sa fi fost (D-zeu sa-l tina in viata) si ar fi facut golaNul sa arate a masina, nu dulap pe roti. Referitor la prietenul meu- poate pe tine te bufneste rasul, dar eu am plans la inmormantarea lui, asa ca lasa-l pe Vali sa se odihneasaca in pace, pacat de cei 22 de ani ai sai, conducea bine, dar a cam avut viteza iar centura nu a avut-o pusa. Politistii au spus ca daca o avea pusa- se deschideau airbag-urile si pe partea lui. Era un Fusion, daca era in golan- mureau toti 3. Ia baga matale romaximus un ochi la Epica si mai vorbim dupa aia, ca nu face el Chevrolet masini de cand ii fi avand matale permis. Eu imi iau Aveo sa fi luat si 0 stele. E o chestiune de atentie+prudenta+educatie+noroc la volan sa ajungeti -tu si masian- intregi acasa. Maximus, tu ce masina ai? Asta asa, pentru incultura mea generala, nu ca m-ar interesa f mult. Probabil ai vreul Maybach si noi, amarastenii, vreun jeg de Aveo. Sau ai un super-Accent cu 10 stele?! Toate sunt MASINI, toate ne pot ucide. sau ne pot salva viata, depinde STARUL de la volan.
Uitai sa precizez- poti intreba pe oricine- Hyundai in State e un fel de "masina saracului", cam cum e Dacia (no offence) pe la noi. Oricum, mai mult apreciez restul daciilor decat golanu'. Daca ai pe cineva peste ocean, intreaba de Hyundai si-o sa te lamureasca. Imi place Hyundai- cam toate modelele, nu am nimic cu ele- ba chiar l-am sfatuit pe tata sa ia un Accent 2006, dar e cam scump, chiar si fabricat in Turcia. Da-o naibii, galbejitii chiar fac masini bune- vezi Honda, Toyota, Nissan, Hyundai, Daewoo etc. Mai vorbim, dar in directa cunostinta de cauza (apropos, romaximus, ai condus Aveo de-l urasti atat?
Sa nu mai postez dupa tine- editez mesajul: dar Corvette cine mama foculu' il face? Da gipanele CMC de le vezi in filme la FBI-sti si CIA- isti cine le face? Chevrolet e chiar asa cum spui tu? Nu intreb, MA MIR!!! Marcile americane au un cuvant greu de spus in industria auto! S-o lasam moarta- ai pata pusa pe Chevrolet si basta! Eu am pata pusa pe golan! Nici mort nu mi-as dori unul. La 8200 eur cip cat dau pe un Aveo Elite 5dr pot lejer sa-mi iau un golan destul de accesorizat- doar imprumutand diferenta de la 5300 eur cat dau avansul pt leasing la Aveo. Pot, dar nu vreau. Prefer Aveo pt raportul FIABILITATE/CALITATE/pret (pretul e scris cu litera mica- putea fi ceva mai mic, dar deh- e facut la galbejiti- trebe sa aiba vama). Condu un Aveo mai tare si revino cu pareri- eu am condus si d-aia vorbesc. Tu?
Nu mi-o lua in nume da rau, dar prea esti suparat pe Chevy- si pe nedrept. Nu te supara pe mine, eu sunt fan Chevy- tot ce tine de aceasta marca!

Edited by Lucian_M, 17 September 2006 - 20:44.


#49
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai se vede ca kalosul a fost desenat la exterior de giugiaro, nu zic masina arata bine (mai ales cele cu farurile prezente acum pe kalos) insa interiorul arata la fel de prost la kalos (si la ala ma refeream dromichete).. Cat despre aveo , la exterior o masina mai facuta cu fundul nu am vazut.Masina nu are nici o armonie. Pot sa zic ca  noua fata gm dat nu imi place ..

Cat despre chevrolet asa-i treaba, asa e vazuta in state :) impresii luate de pe forumuri straine nu de la mine din burta  :lol:

#50
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
eu mi-s posesor de accent nou si nu pot sa spun de aveo ca e masina proasta. e chiar draguta, insa nu stiu cum merge ca nu am condus.
chestia cu stelele de euroncap e relativa. matizul cu 2 airbaguri are 3 stele cat loganul asa ca nu e mare chestie.
ps: noul accent nu a fost testat inca la euroncap.

#51
Dromichete

Dromichete

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 13.04.2006
[quote name='romaximusro' date='Sep 17 2006, 21:32' post='1897635']
pai se vede ca kalosul a fost desenat la exterior de giugiaro, nu zic masina arata bine (mai ales cele cu farurile prezente acum pe kalos) insa interiorul arata la fel de prost la kalos (si la ala ma refeream dromichete).. Cat despre aveo , la exterior o masina mai facuta cu fundul nu am vazut.Masina nu are nici o armonie. Pot sa zic ca  noua fata gm dat nu imi place ..

Arata la fel de prost ca la cine? La Aveo? Nu stiu cum este la Aveo, ca mie nu prea imi place ca design (eu am Kalos si imi place mai mult, Aveo parca e un Kalos marit dar disproportionat). La Kalos interiorul abunda in plastic, dar culorile mi se par OK. Am masina de doi ani si nu scartaie nimic. Oricum fata de Logan (cu care am mers si pe care l-am studiat) este de o calitate mai buna. Tu ai mers cu Kalosul? Sau te-ai uitat pe geam la un dealer?

#52
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
si au am accent nou..are 5 stele la toate testele si 4 la impact lateral spate
iar, ca ai adus vorba de euroncap, nici nu va fi testat prea curand...
toata vrajeala asta cu testele e facuta sa ajute vanzarile de masini europene...SUNT BANI MULTI LA MIJLOC...cum crezi ca ar iesi la euroncap o masina coreeana?
care mai si pericliteaza vanzarile de Citroen, Renault si VW...

#53
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005
Adevarul e ca te uiti pe site-ul euroncap si unele rezultate par mai mult decat dubioase. Sunt masini foarte bune (Honda, Toyota, etc.) care nu au scos 5 stele desi Peugeot 1007 are 5. Par putin suspecte rezultatele alea.

#54
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006

View Postromaximusro, on Sep 17 2006, 23:47, said:

dragu meu @Lucian_M ce vroiam eu sa iti spun si tu nu ai priceput e ca degeaba vorbesti de stele si te dai asa de lovit, atata timp cat prietenii aia ai tai nu purtau centura.Credeam ca e elementar sa iti dai seama ca inainte de orice sistem de siguranta de 5 stele sau 10 stele trebuie sa iti pui centura.

In primul rand se scrie "dragul" (ai uitat articolul), iar in al doilea rand nu-ti sunt deloc drag, pentru ca tu nu intelegi ceva: daca as fi fost cu ei in masina imi puneam centura chiar daca stateam in spate; daca as fi fost cu ei nu cred ca s-ar fi intamplat ce s-a intamplat, pt ca nu l-as fi lasat pe Vali sa conduca baut (eu beau f rar si f putin, fff rar cand stiu ca trebuie sa conduc). In al doilea rand tu esti cel care se da de ceasul mortii cu stelele NCAP. MDC - ai dreptate- cum sa ia kikineata aia 5 stele, man? :naughty:  Cum?! Pai abia Smartul for2 a luat 3 stele, ala e facut de Mert si are structura din otel. Aici e vb de o stratagema europeana: tu, ca patron de concern european, care vinzi masini la preturi "normale", nu ti-ar sta in coasta un galbejit care vine cu masini mai ieftine si poate mai bune ca ale tale? Mii mi-ar sta, ca nu mi-ar conveni. Atunci tu, european, dai fuga la NCAP si "basculezi" cativa euro si faci in asa fel incat masina galbejitului sa iasa cat mai nasol. De ce in SUA a obtinut cat a obtinut si aici e nasol? Gata cu stelele, nu alea ma fac pe mine sa-mi iau o masina (am avut 3 dacii si alea cam cate stele aveau?- aaaa, aveau stele- verzi :) ). Hai s-o lasam moarta cu stelele, nu mai pociti masinile dupa ce vedeti pe sticla, puneti mana de le conduceti si dupa aia scriem pe net impresii. UKO, bafta cu Accentul, misto masina, ma bucur pt tine si ca nu esti cu nasul pe sus ca "altii". Respect! Dromichete, ai Kalos in 4 usi, nu? Mie mi-a lasat o impresie buna masina (am fost la intalnirea membrilor www.daewooclub.ro de la Bicaz de anul trecut si pot spune ca masaina e OK- mie personal insa imi place mai mult varianta hatch- arata mai a sport (e si ceva mai usoara decat 4dr, deci ar trebui sa traga mai bine). Oricum, aveo 5dr e o copie a lui Kalos 5dr, asa ca iau masina de 4 stele oricum. Hai sa testam ceva, apoi sa vorbim, ca pe de rost- se invata poeziile. Ori mie nu prea imi plac versurile (decat cand compun injuraturi). S-o lasam asa: Aveo e butucanoasa, nasoala, aiurea facuta, naspa la botzeala, puturoasa etc. Eu o vreau asa cum e. Probleme? Asta imi permit- asta imi iau. Fiecare isi ia ce poate si ce vrea. Nu ma mai rupeti cu golanul ca ma ia cu draci. Iar faceliftul lu golan e de kko de nota 10. Dintre Aveo si Accent- aleg Aveo pentru fiabilitatea cunoscuta DAEWOO (am Matiz de 3,5 ani, deci stiu ce vb, iar altii schimba bateria la Cielo dupa 8-10 ani si piese- cand li se tuna ca vor). Si Accent e meserias ca are 5 ani garantie, dar stiu ca service-ul e cam scumpel (cam cu ~40% mai mult ca la Chevrolet). Drive-test placut tuturor!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate