Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Executare clienti pentru datorii

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#37
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
@Augustus, tata, ori ce firma de comerț online are probleme cu neprimirea coletelor, face parte din business.
Pentru un business mic, nu prea ai ce face sau poți propune clienților o comanda minima cum fac majoritatea sau să plătească ceva in avans (ex transportul). Nu sunt mulți care accepta.

Edited by Kres, 16 January 2020 - 10:47.


#38
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004

View PostAugustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:31, said:

Clientii se supun Termenilor si Conditiilor sit-uli. Orice sit respectabil are asa ceva. De ce nu le citesc? Datele lor nu reprezinta o tranzactie, ele intra sub incidenta unui contract electronic. Cum ar fi ca o banca sa nu poata executa un client sub motivul ca a transferat informatii personale la recuperatori.

... si termenii si conditiile se supun legilor in vigoare. ce vrei tu sa faci este impotriva legii - este dreptul clientului de a refuza un produs comandat online.

cat despre transferul datelor catre un site 3rd party (mai ales catre un spammer mizerabil), exista niste reglementari foarte clare in principiul asta. eu unul n-am refuzat niciodata un colet, ca ma gandesc inainte sa comand ceva, cel mult am returnat produse din varii motive. dar daca incearca vreun comerciant mizerii de-astea, ii ingrop cosmelia in reclamatii.

apropo, legal esti obligat sa ai pe cineva in firma care fie responsabil de partea de gdpr. persoana aia ce parere are despre faptul ca tu dai datele clientilor unui alt site fara nicio legatura cu al tau?

View PostAugustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:41, said:

Gogu SRL are ZERO datorii (mare lucru printre firmele de azi) si profit (nu cifra de afaceri) de 25000 lunar, in crestere de la luna la luna.
si la cifrele astea tu te plangi de rata de neridicare de 1%? las-o naibii de taxa de livrare, ca dai peste un client mai al dracu care iti face reclama negativa cu impact de 10 ori mai mare.

Edited by born2lose, 16 January 2020 - 10:50.


#39
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
E vorba de FeteRL.ro, este?

#40
`Giovanni

`Giovanni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 22.12.2006

View Postborn2lose, on 16 ianuarie 2020 - 10:47, said:

apropo, legal esti obligat sa ai pe cineva in firma care fie responsabil de partea de gdpr. persoana aia ce parere are despre faptul ca tu dai datele clientilor unui alt site fara nicio legatura cu al tau?

Nu stie el d-astea. Nu va obositi, omul e troll.Are lacume mari, da el are profit de 25k. Abereaza la greu.

#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Oare nu cumva, dacă mutai magazinul din mediul online în cel fizic, nu mai aveai acele pierderi şi cu acei bani - pe care oricum nu-i mai vezi - puteai să-ţi menţii afacerea în plan fizic?

#42
sergr

sergr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 975
  • Înscris: 16.09.2019

View Postceanu1980, on 16 ianuarie 2020 - 10:44, said:

spune despre ce magazin este vorba, chiar sunt curios acum
hai te tine?
E confidentiala firma, secret clasificat... in schimb datele personale ale clientilor considera ca trebuie sa fie date publice si le publica pe siteuri obscure si ilegale.
Inca mai exista comercianti de genul asta nu numai cu magazine fizice dar si cu magazine online, in care nu apare nicaieri scris numele firmei. De obicei astea sunt firmele tepare si evazioniste, deaceea isi ascund numele firmei.

#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Augustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:41, said:

Gogu SRL are ZERO datorii (mare lucru printre firmele de azi) si profit (nu cifra de afaceri) de 25000 lunar, in crestere de la luna la luna.
La profitul ăla nu te mai chinui să reclami pe cineva din Predeal că nu a ridicat coletul.

Sunt curios ce rulaj de marfă ai de obții profitul ăla?!

Edited by althea, 22 February 2020 - 11:13.


#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Contează foarte mult nu atât ce vinzi, cât cum vinzi. Exemplul meu: evit să cumpăr de la un magazin online atât timp cât nu oferă o adresă fizică, la care, la o adică, să pot vedea produsele sau, dacă nu, să pot vorbi cu cineva, nu cu un robot în urma unui şir de apăsări/atingeri de taste ale telefonului.
Anvelopele de iarnă pentru maşină le-am cumpărat de la un magazin din Sibiu, online. Însă, dacă voiam, puteam să merg la Sibiu ca să le văd. Ulterior am văzut că au fost aduse de la un depozit din Baia Mare, însă nu m-a deranjat asta, deoarece s-au încadrat în timpul de livrare specificat.
Nu noi, clienţii, suntem căcănari (cu excepţiile de rigoare), ci calitatea serviciilor magazinelor online este la acel nivel (cu excepţiile de rigoare).

#45
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

View PostPSC, on 16 ianuarie 2020 - 10:58, said:

Contează foarte mult nu atât ce vinzi, cât cum vinzi. Exemplul meu: evit să cumpăr de la un magazin online atât timp cât nu oferă o adresă fizică, la care, la o adică, să pot vedea produsele sau, dacă nu, să pot vorbi cu cineva, nu cu un robot în urma unui şir de apăsări/atingeri de taste ale telefonului.
Anvelopele de iarnă pentru maşină le-am cumpărat de la un magazin din Sibiu, online. Însă, dacă voiam, puteam să merg la Sibiu ca să le văd. Ulterior am văzut că au fost aduse de la un depozit din Baia Mare, însă nu m-a deranjat asta, deoarece s-au încadrat în timpul de livrare specificat.
Nu noi, clienţii, suntem căcănari (cu excepţiile de rigoare), ci calitatea serviciilor magazinelor online este la acel nivel (cu excepţiile de rigoare).
Discutabil. Atunci cand comanzi ceva online (si o faci cu buna stiinta) insa refuzi coletul cand ajunge (in timp util) atunci nu magazinul este asa ci chiar clientul. Din pacate, sunt foarte multi romani asa (sunt pe niste grupuri de antreprenoriat si comert electronic si refuzul pachetelor chiar daca au fost livrate in timp util este destul de ridicat ceea ce inseamna o problema a clientului nu a seriozitatii magazinului).

#46
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008

View PostAugustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:41, said:

Gogu SRL are ZERO datorii (mare lucru printre firmele de azi) si profit (nu cifra de afaceri) de 25000 lunar, in crestere de la luna la luna. Da Gogu SRL nu e Amazon, dar cred ca sta mai bine decat multi datornici.
In cazul asta cacanarul e altcineva, nicidecum clientul.

#47
sergr

sergr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 975
  • Înscris: 16.09.2019

View Postceanu1980, on 16 ianuarie 2020 - 11:31, said:

pai atunci hai sa vb altfel
bai cacat de firma, ce vinzi de vrei transport 20-25 de la client
eu stiu ca sunt si contracte cu firmele de curierat, unde se presteaza alte taxe
pe langa ca aveti adaos la transport nmai faceti si figuri?
Intrebarea mai buna e ce vinde de obtine 25.000 profit pe luna dar cei 10-15 lei transport ocazional reprezinta o mare pierdere, o pierdere de nesuportat?

Ceva nu suna real in poveste.

#48
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,159
  • Înscris: 15.05.2008
poate ciferele lui nu sunt reale,eu care trimit f rar colet la curier platesc in jur de 25, dar el ditamai magazinu are alte preturi, dar nah, vrea si acolo adaos

#49
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019

View Postsergr, on 16 ianuarie 2020 - 11:36, said:

Intrebarea mai buna e ce vinde de obtine 25.000 profit pe luna dar cei 10-15 lei transport ocazional reprezinta o mare pierdere, o pierdere de nesuportat?

Ceva nu suna real in poveste.
Este enervant. II faci factura, impachetezi cu grija te asiguri sa ajunga la timp si el refuza sa il primeasca. ATENTIE - nu e vorba de retur. Nu are decenta de a ridica ce a comandat. De fapt nici nu trebuie sa ridice ca aduce curierul acasa. Si da stiu ca este Cost of doing business. Dar numi place sa ii vad ca scapa. Nu au decat sa ridice si apoi sa returneze.

Edited by Augustus1978, 16 January 2020 - 11:49.


#50
sergr

sergr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 975
  • Înscris: 16.09.2019
Tu vrei sa faci si vanzare fortata?
Vezi ca e ilegal.

#51
ascee_ro

ascee_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 395
  • Înscris: 15.02.2005
Eu voiam niste vin, am gasit pe un site, facut comanda de cateva sticle, si primesc dupa-amiaza mesaj 'nu avem in stoc, primim in februarie'.  Daca plateam cu cardul, ce faceam? Ma rugam de ei sa-mi dea banii inapoi?

Anyway, OP, mai usor cu stresul, ca o sa faci vreun AVC si nu o sa ai timp sa te bucuri te tot profitul de acum.

#52
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,159
  • Înscris: 15.05.2008
tot nu zici ce magazin e?

#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postjm2010, on 16 ianuarie 2020 - 11:00, said:

Discutabil. Atunci cand comanzi ceva online (si o faci cu buna stiinta) insa refuzi coletul cand ajunge (in timp util) atunci nu magazinul este asa ci chiar clientul. Din pacate, sunt foarte multi romani asa (sunt pe niste grupuri de antreprenoriat si comert electronic si refuzul pachetelor chiar daca au fost livrate in timp util este destul de ridicat ceea ce inseamna o problema a clientului nu a seriozitatii magazinului).
Exact aşa am zis şi eu: cu excepţiile de rigoare. Sunt şi clienţi jalnici, dar şi servicii jalnice.
Nu-mi explic, însă, de unde refuzul ăsta al coletelor. De ce mai comanzi? Înţeleg situaţiile speciale, când ţi se fură banii şi nu mai ai cu ce plăti ramburs, sau, Doamne-fereşte, decesul cuiva apropiat, dar astea sunt cazuri extrem de rare.
Iar dacă tu, ca antreprenor al unui magazin, nu-ţi asumi acest risc şi nu-ţi iei măsuri de protecţie...
Cred că, având magazin online, automat devii operator de date cu caracter personal şi ar trebui să poţi să îţi faci publică o listă neagră cu clienţi neserioşi. E de ajuns nume, prenume şi localitatea, nu e nevoie de CNP sau de numărul de la pantofi.

#54
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostAugustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 09:49, said:

Conduc un magazin online si uneori se mai intampla ca unii "cacanari" sa refuze sa primeasca comanda (coletul este in stare perfecta - avem standarde de impachetare de la excelent in sus). Este vorba de persoane care fie au ramas fara bani sau zic ca nu au pus nici o comanda. Atentie: nu e vorba despre cei ce returneaza - ci de catre cei ce nu receptioneaza coletul desi a ajuns la timp, impecabil.
Acest fapt cauzeaza pagube de 25-50 lei taxe transport tur-retur.
Ce masuri legale pot sa iau contra lor? In mod automat sunt inscrisi pe clientineseriosi.ro dar acesta nu reprezinta mare lucru (din 11 inscrisi - doar unul s-a mobilizat si a ridicat coletul, dar restul nu au facut nimic)
Pot sa taxez dobanda si care este cuantumul legal?
Exista societati de recuperare pentru datorii mici?
Rog ajutorul celor care sunt in situatii similare.

Daca clientul ar ridica pachetul si l-ar returna, paguba ta nu ar fi aceeasi ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate