Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Executare clienti pentru datorii
#37
Posted 16 January 2020 - 10:46
@Augustus, tata, ori ce firma de comerț online are probleme cu neprimirea coletelor, face parte din business.
Pentru un business mic, nu prea ai ce face sau poți propune clienților o comanda minima cum fac majoritatea sau să plătească ceva in avans (ex transportul). Nu sunt mulți care accepta. Edited by Kres, 16 January 2020 - 10:47. |
#38
Posted 16 January 2020 - 10:47
Augustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:31, said:
Clientii se supun Termenilor si Conditiilor sit-uli. Orice sit respectabil are asa ceva. De ce nu le citesc? Datele lor nu reprezinta o tranzactie, ele intra sub incidenta unui contract electronic. Cum ar fi ca o banca sa nu poata executa un client sub motivul ca a transferat informatii personale la recuperatori. ... si termenii si conditiile se supun legilor in vigoare. ce vrei tu sa faci este impotriva legii - este dreptul clientului de a refuza un produs comandat online. cat despre transferul datelor catre un site 3rd party (mai ales catre un spammer mizerabil), exista niste reglementari foarte clare in principiul asta. eu unul n-am refuzat niciodata un colet, ca ma gandesc inainte sa comand ceva, cel mult am returnat produse din varii motive. dar daca incearca vreun comerciant mizerii de-astea, ii ingrop cosmelia in reclamatii. apropo, legal esti obligat sa ai pe cineva in firma care fie responsabil de partea de gdpr. persoana aia ce parere are despre faptul ca tu dai datele clientilor unui alt site fara nicio legatura cu al tau? Augustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:41, said:
Gogu SRL are ZERO datorii (mare lucru printre firmele de azi) si profit (nu cifra de afaceri) de 25000 lunar, in crestere de la luna la luna. Edited by born2lose, 16 January 2020 - 10:50. |
#40
Posted 16 January 2020 - 10:49
born2lose, on 16 ianuarie 2020 - 10:47, said:
apropo, legal esti obligat sa ai pe cineva in firma care fie responsabil de partea de gdpr. persoana aia ce parere are despre faptul ca tu dai datele clientilor unui alt site fara nicio legatura cu al tau? Nu stie el d-astea. Nu va obositi, omul e troll.Are lacume mari, da el are profit de 25k. Abereaza la greu. |
#41
Posted 16 January 2020 - 10:53
Oare nu cumva, dacă mutai magazinul din mediul online în cel fizic, nu mai aveai acele pierderi şi cu acei bani - pe care oricum nu-i mai vezi - puteai să-ţi menţii afacerea în plan fizic?
|
#42
Posted 16 January 2020 - 10:55
ceanu1980, on 16 ianuarie 2020 - 10:44, said:
spune despre ce magazin este vorba, chiar sunt curios acum hai te tine? Inca mai exista comercianti de genul asta nu numai cu magazine fizice dar si cu magazine online, in care nu apare nicaieri scris numele firmei. De obicei astea sunt firmele tepare si evazioniste, deaceea isi ascund numele firmei. |
#43
Posted 16 January 2020 - 10:56
Augustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:41, said:
Gogu SRL are ZERO datorii (mare lucru printre firmele de azi) si profit (nu cifra de afaceri) de 25000 lunar, in crestere de la luna la luna. Sunt curios ce rulaj de marfă ai de obții profitul ăla?! Edited by althea, 22 February 2020 - 11:13. |
#44
Posted 16 January 2020 - 10:58
Contează foarte mult nu atât ce vinzi, cât cum vinzi. Exemplul meu: evit să cumpăr de la un magazin online atât timp cât nu oferă o adresă fizică, la care, la o adică, să pot vedea produsele sau, dacă nu, să pot vorbi cu cineva, nu cu un robot în urma unui şir de apăsări/atingeri de taste ale telefonului.
Anvelopele de iarnă pentru maşină le-am cumpărat de la un magazin din Sibiu, online. Însă, dacă voiam, puteam să merg la Sibiu ca să le văd. Ulterior am văzut că au fost aduse de la un depozit din Baia Mare, însă nu m-a deranjat asta, deoarece s-au încadrat în timpul de livrare specificat. Nu noi, clienţii, suntem căcănari (cu excepţiile de rigoare), ci calitatea serviciilor magazinelor online este la acel nivel (cu excepţiile de rigoare). |
#45
Posted 16 January 2020 - 11:00
PSC, on 16 ianuarie 2020 - 10:58, said:
Contează foarte mult nu atât ce vinzi, cât cum vinzi. Exemplul meu: evit să cumpăr de la un magazin online atât timp cât nu oferă o adresă fizică, la care, la o adică, să pot vedea produsele sau, dacă nu, să pot vorbi cu cineva, nu cu un robot în urma unui şir de apăsări/atingeri de taste ale telefonului. Anvelopele de iarnă pentru maşină le-am cumpărat de la un magazin din Sibiu, online. Însă, dacă voiam, puteam să merg la Sibiu ca să le văd. Ulterior am văzut că au fost aduse de la un depozit din Baia Mare, însă nu m-a deranjat asta, deoarece s-au încadrat în timpul de livrare specificat. Nu noi, clienţii, suntem căcănari (cu excepţiile de rigoare), ci calitatea serviciilor magazinelor online este la acel nivel (cu excepţiile de rigoare). |
#46
Posted 16 January 2020 - 11:31
Augustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 10:41, said:
Gogu SRL are ZERO datorii (mare lucru printre firmele de azi) si profit (nu cifra de afaceri) de 25000 lunar, in crestere de la luna la luna. Da Gogu SRL nu e Amazon, dar cred ca sta mai bine decat multi datornici. |
|
#47
Posted 16 January 2020 - 11:36
ceanu1980, on 16 ianuarie 2020 - 11:31, said:
pai atunci hai sa vb altfel bai cacat de firma, ce vinzi de vrei transport 20-25 de la client eu stiu ca sunt si contracte cu firmele de curierat, unde se presteaza alte taxe pe langa ca aveti adaos la transport nmai faceti si figuri? Ceva nu suna real in poveste. |
#48
Posted 16 January 2020 - 11:41
poate ciferele lui nu sunt reale,eu care trimit f rar colet la curier platesc in jur de 25, dar el ditamai magazinu are alte preturi, dar nah, vrea si acolo adaos
|
#49
Posted 16 January 2020 - 11:47
sergr, on 16 ianuarie 2020 - 11:36, said:
Intrebarea mai buna e ce vinde de obtine 25.000 profit pe luna dar cei 10-15 lei transport ocazional reprezinta o mare pierdere, o pierdere de nesuportat? Ceva nu suna real in poveste. Edited by Augustus1978, 16 January 2020 - 11:49. |
#50
Posted 16 January 2020 - 11:50
Tu vrei sa faci si vanzare fortata?
Vezi ca e ilegal. |
#51
Posted 16 January 2020 - 11:52
Eu voiam niste vin, am gasit pe un site, facut comanda de cateva sticle, si primesc dupa-amiaza mesaj 'nu avem in stoc, primim in februarie'. Daca plateam cu cardul, ce faceam? Ma rugam de ei sa-mi dea banii inapoi?
Anyway, OP, mai usor cu stresul, ca o sa faci vreun AVC si nu o sa ai timp sa te bucuri te tot profitul de acum. |
|
#53
Posted 16 January 2020 - 12:05
jm2010, on 16 ianuarie 2020 - 11:00, said: Discutabil. Atunci cand comanzi ceva online (si o faci cu buna stiinta) insa refuzi coletul cand ajunge (in timp util) atunci nu magazinul este asa ci chiar clientul. Din pacate, sunt foarte multi romani asa (sunt pe niste grupuri de antreprenoriat si comert electronic si refuzul pachetelor chiar daca au fost livrate in timp util este destul de ridicat ceea ce inseamna o problema a clientului nu a seriozitatii magazinului). Nu-mi explic, însă, de unde refuzul ăsta al coletelor. De ce mai comanzi? Înţeleg situaţiile speciale, când ţi se fură banii şi nu mai ai cu ce plăti ramburs, sau, Doamne-fereşte, decesul cuiva apropiat, dar astea sunt cazuri extrem de rare. Iar dacă tu, ca antreprenor al unui magazin, nu-ţi asumi acest risc şi nu-ţi iei măsuri de protecţie... Cred că, având magazin online, automat devii operator de date cu caracter personal şi ar trebui să poţi să îţi faci publică o listă neagră cu clienţi neserioşi. E de ajuns nume, prenume şi localitatea, nu e nevoie de CNP sau de numărul de la pantofi. |
#54
Posted 16 January 2020 - 12:07
Augustus1978, on 16 ianuarie 2020 - 09:49, said:
Conduc un magazin online si uneori se mai intampla ca unii "cacanari" sa refuze sa primeasca comanda (coletul este in stare perfecta - avem standarde de impachetare de la excelent in sus). Este vorba de persoane care fie au ramas fara bani sau zic ca nu au pus nici o comanda. Atentie: nu e vorba despre cei ce returneaza - ci de catre cei ce nu receptioneaza coletul desi a ajuns la timp, impecabil. Acest fapt cauzeaza pagube de 25-50 lei taxe transport tur-retur. Ce masuri legale pot sa iau contra lor? In mod automat sunt inscrisi pe clientineseriosi.ro dar acesta nu reprezinta mare lucru (din 11 inscrisi - doar unul s-a mobilizat si a ridicat coletul, dar restul nu au facut nimic) Pot sa taxez dobanda si care este cuantumul legal? Exista societati de recuperare pentru datorii mici? Rog ajutorul celor care sunt in situatii similare. Daca clientul ar ridica pachetul si l-ar returna, paguba ta nu ar fi aceeasi ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users