Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Teapa marca EON
Last Updated: Oct 13 2022 22:00, Started by
enrique24
, Jan 13 2020 01:34
·
0
#19
Posted 14 January 2020 - 10:27
Kres, on 13 ianuarie 2020 - 10:21, said:
Oricum energia electrica se va liberaliza total din toamna deci corporatiile au liber la ce preturi vor sa puna si sigur vor lua pielea de pe popor. Brainie, on 13 ianuarie 2020 - 10:47, said:
Se poate renunța în 14 zile și dacă e încheiat la ușa ta, cu tot cu semnătură. Sau pe stradă. Oriunde unde nu e spațiu comercial. |
#20
Posted 15 January 2020 - 13:40
OU 34/2014, art. 2 pct. 8, 9 și art.9 al.1. Mulțumit ?
Plus o experiență aproape personală, cu reziliat („retras”), chiar dacă primise telefon gratis ca bonus, și-l desigilase. |
#22
Posted 20 January 2020 - 17:46
Si oare daca am iesit din acel 14 zile pot sa reziliez contractul? Mentionez ca au fost la noi si au facut ceva verificare rapida si superficiala. Era nevasta acasa cu copii, cea mica facea criza si nu prea a putut fi atenta si bineinteles au profitat de asta ...Ne-am dat seama cand a venit prima factura ... Multumesc!
|
#23
Posted 27 January 2020 - 12:46
Am reusit sa vad contractul de care vorbeam in prima postare.
EON da dovada de o nesimtire iesita din comun, pentru ca nici macar nu au folosit un contract standard de servicii, desi este denumit contract de furnizare, nu contine nici o informatie despre vreun produs sau serviciu EON, ci doar datele abonatului si o clauza prin care abonatul acorda un mandat irevocabil cu reprezentare pentru ca EON sa reprezinte clientul in procesul de schimbare a furnizorului de gaze si electricitate. Apoi sunt cateva pagini cu termeni generici, fara necesar de semnatura, apoi un tabel cu puncte de consum, si un formular GDPR. Deci te pacalesc sa semnezi cum ca le dai mana libera sa iti puna ce contracte vor ei legat de electricitate si gaze. Si binenteles ca au bagat cel mai scump contract al lor, DUO, plus un abonament de servicii. |
#24
Posted 27 January 2020 - 12:56
La mine a venit un agent EON (gaz) pentru contract, s-a prezentat, a zis ca-s inafara perioadei de contract, mi-a aratat ofertele noi,
dar la 30 secunde inainte sa semnez mi-a zis ceva de EON ENERGIE si ca tot ce semnez e legat de mutarea furnizor energie ENEL la EON. Am zis ca nu vreau si voi merge in sediu daca e cazul sa refac contractul.. Agentii de teren se baga la tine in casa fara sa stii ce vor defapt.. * Timisoara, bloc, 2019 Edited by solitaryman, 27 January 2020 - 13:02. |
#25
Posted 19 February 2020 - 17:11
Mie mi-au dat azi telefon sa imi bage pe gat factura unica si eon duo (au vrut si centrala dar am zis ca n-am de gand sa o schimb). Am zis sa-mi dea conditiile si mi-au dat un pdf cu preturile. Inca n-am apucat sa le compar cu cele vechi dar din ce se spune aici e teapa. A ramas sa-mi dea telefon saptamana viitoare. Deci actioneaza si telefonic nu numai pe teren.
|
#26
Posted 12 March 2020 - 18:30
Salut,ieri si azi am fost ”racolat” de o cucoana EON mures,care voia sa-mi ofere preturi mai mici la gaz si curent,abonamentul Duo,factura unica,si 13lei/luna abonament service...am lasat-o sa vb 20 minute pana la punctul in care mi-a trimis un formular prin sms cu vezi Dne ”noul contract”,intre timp am dat search pe google si a-ti aparut voi:))) bineinteles ca i-am inchis telefonu in nas,si i-am dat si block la numar:))) asa ca:
Multumesc!! |
#27
Posted 17 March 2020 - 14:34
Dar erau tarife mai mici. De ce nu ai acceptat? Banuiesc ca doreau sa te treaca la gaz de pe reglementat pe piata libera
|
#28
Posted 17 March 2020 - 21:33
La abonamentul Duo nu sunt preturi mai mici, sunt chiar mult mai mari decat pretul reglementat.
Plus ca iti baga si abonament zilnic. Refuzati orice oferte de la Eon pe piata libera, nu au preturi mai mici decat cel reglementat. |
|
#29
Posted 18 March 2020 - 06:35
Am inteles...este posibil ca acel abonament sa creaasca si in cele 12 luni?
|
#31
Posted 27 May 2020 - 22:47
orice contract se poate rezilia unilateral in plus datorita legilor europene pro concurenta se considera contract abuziv daca vor sa iti impute daune atata timp cat nu ai luat ceva produs gratis esti liber sa reziliezi cand vrei si sa iti alegi alte servicii...totdeauna la motiv vei pune nu sunt multumit de servicii asta inseamna automat ca invoci piata libera cererea si oferta invatati va drepturile nu e asa de greu astea cu clauzele abuzive dintr un contract sunt deja clasice ...reziliati imediat nimeni nu va poate pune la plata!
|
#34
Posted 23 June 2020 - 11:52
Ieri, după serviciu, când am ajuns acasă am găsit la scara blocului 2 fătuci care ziceau că sunt de la e-on și reactualizează contractele. Le-am întrebat ce se schimbă și au răspuns repede ”prețul, adică scade” și am întrebat în schimbul a ce? Răspunsul a fost evaziv, pentru că era despre legatul de glie pentru 2 ani. Am mai întrebat dacă au un draft de contract pe care să-l citești liniștit înainte de a semna și au zis că nu, pentru că nu are nimeni timp de prostii din astea. Semnezi sau nu.
În concluzie, care aveți bătrâni de care vă pasă, avertizați-i că nu e de glumit cu contractele și să nu semneze orice fițuică pe care le-o vâră cineva sub nas. |
#35
Posted 23 June 2020 - 16:53
#36
Posted 23 June 2020 - 21:18
Am aflat de ce se agitau fetele de la e-on: în câteva zile se va liberaliza complet piața energiei și nu vor mai exista restricțiile cu punctul de lucru așa că orice firmă poate furniza în orice localitate.
Nu e momentul semnării unui contract. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users