Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

unde gasesc pe cineva sa accepte asa ceva

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
dumitrucelmare2000

dumitrucelmare2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 13.11.2011
Sunt inginer si lucrez in Romania. Ca la multi dintre noi situatia nu e atat de roz. As dori sa caut pe cineva care vrea sa infiinteze o afacere pentru oameni care vor sa lucreze in afara celor 8 ore de lucru. Este posibil in Romania sa infiinteze cineva o firma pentru cei care vor un al doliea job, care vor sa lucreze sambata si duminica sau seara? Credeti ca as putea gasi pe cineva sa vrea sa lucreze la distanta? Mentionez ca lucrez in domeniul textil. Unde as putea sa gasesc pe cineva care vrea sa lucreze in acest mod?

#2
mediasick

mediasick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,122
  • Înscris: 21.08.2017
nicaieri.
cand vii de la job nu mai ai chef de nimic

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Da, este posibil.
Dar si probabil.... nu stiu ce sa zic.

Cineva care are si un al doilea serviciu ?
Pai, cred ca sint ceva oameni care muncesc asa.
Poate nu chiar 8 ore + alte ore.... dar cu 2 servicii...

De ce nu infiintezi chiar tu o asemenea firma ?
Lucrezi tu dupa program si ajuti pe altii sa lucreze asa.