Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Eroare "billing in app" fara sa fi incercat sa platesc ceva
Last Updated: Nov 19 2019 10:29, Started by
dimripper
, Nov 10 2019 21:18
·
0
#1
Posted 10 November 2019 - 21:18
Buna seara!
Detin un Huawei P20 Lite, de aproximativ un an, cu ultima versiune de soft (Pie) si ultimul update de securitate oferit de producator. In seara aceasta, scroll.uind plictisit prin Google News, observ in josul ecranului o eroare/notificare/informare de aceea semitransparenta, care a disparut destul de repede. Scria ceva gen "billing in app error [...]" si parca niste bucati de cod/link, dar n.am apucat sa citesc restul inainte sa dispara. Avand in vedere ca am 3 conturi bancare in care ma autentific fara amprenta, m.am cam speriat, stiind ca nu am incercat sa platesc nimic cu telefonul recent. La o scurta cautare eroarea are legatura cu Google Play Store, dar asta nu ma linisteste deloc, pentru ca niciodata nu am platit pentru vreo aplicatie din Play Store. Ca sa fie totul clar: - nu instalez decat aplicatii cunoscute, exclusiv din Play Store. - singurul browser pe care il folosesc e Chrome, fara site.uri dubioase - singurul app din care am platit vreodata cu cardul direct din telefon este AliExpress. Niciodata nu am pastrat cardul in app (eu, nu stiu si de chinezi...) Are cineva vreo idee cine ar fi putut sa faca acea incercare de billing sau e doar o eroare a Androidului? Am doua sim.uri in el (Vodafone DE si Medion/Aldi Talk), iar unul dintre conturi este Sparkasse, din care astept chiar zilele astea sa se retraga un impozit pe masina (dar nu tocmai duminica seara), si nu vad ce legatura ar putea avea cu aplicatia din telefonul meu... Multumesc anticipat! Edited by dimripper, 10 November 2019 - 21:21. |
#2
Posted 11 November 2019 - 11:14
Cel mai sigur: schimbi telefonl
Cel mai sigur locul 2: hard reset Cel mai sigur locul 3: play store > my apps > play protect (e chiar pe prima pagina, de obicei prima optiune....) Cel mai sigur locul 3, la egalitate:instalezi 2-3-5-10 antivirusi si scanezi Pina atunci, poti sa verifici ce aplicatii ai instalate (poate cele mai recente) si vezi care din ele are in app purchases Din pacate, nu prea exista metoda sa vezi mesajele vechi.... |
#3
Posted 13 November 2019 - 11:20
Nu știu cât de recomandat e să plătești cu cardul pe site-uri chinezești precum AliExpress, Alibaba, Gearbest, Banggood etc. La o adică, sunt multi care evită să plătească cu cardul și pe site-uri românești consacrate, precum eMag sau Altex, d-apai de pe alt continent .
Edited by Vlad_22, 13 November 2019 - 11:24. |
#4
Posted 14 November 2019 - 10:28
Eu platesc cu paypal / card de cel putin 15 ani, pe toate site-urile enumerate de tine, chiar si citeva in plus.
Pe calculator, aproape niciodata de pe telefon - din motive de comoditate, nu din motive de securitate. Nu am avut niciodata probleme. |
#5
Posted 17 November 2019 - 07:51
Vlad_22, on 13 noiembrie 2019 - 11:20, said:
Nu știu cât de recomandat e să plătești cu cardul pe site-uri chinezești precum AliExpress, Alibaba, Gearbest, Banggood etc. La o adică, sunt multi care evită să plătească cu cardul și pe site-uri românești consacrate, precum eMag sau Altex, d-apai de pe alt continent . Unde-i baiul sa faci ce ai enumerat mai sus? Poti plati cu cardul pe siteurile enumerate fara sa stai cu morcovul. Platesti cu un card pe are nu ai economiile "de o viata". Gen un card virtual de la revolut. Sau chiar cardul fizic. Cardul il ingheti/blochezi foarte usor. Cand ai de facut o plata il deblochezi. |
#6
Posted 17 November 2019 - 10:54
Poate cineva sa raspunda un pic la subiect?...
Ce legatura are plata pe care am facut.o eu legit cu incercarea de billing facuta de o aplicatie sau daca notificarea a avut sau nu legatura cu realitatea? Desigur ca platesc doar cu in card secundar, pe care il alimentrz periodic, ca doar de.aia am 3 conturi, dar asta nu are legatura cu topicul. |
#7
Posted 17 November 2019 - 16:34
Avand in vedere ca informatia legata de eroarea vazut este incompleta, nu avem de unde sti ce aplicatie ti-a afisat respectiva eroare si de la ce tranzactie ti se trage, daca e una legitima sau nu.
Cate aplicatii ai instalate pe telefon prin care faci achizitii? Asa, ca o parere, "billing in app" e fie o plata recurenta (subscriptie/abonament), fie e o plata sa zicem intr-un joc prin care poti obtine niste puncte (deblocare nivele, cumparare timp sau solutii) sau mai stiu eu ce. Pentru a vedea in Google Play ce plati ti s-au facut, verifica in Google Play, Accounts, Purchase history. Edited by Ciubex, 17 November 2019 - 16:36. |
#8
Posted 18 November 2019 - 06:45
Pai nu e nimic acolo, referitor la ultima ta sugestie, ca nu e setat niciun cont, nicio plata de facut, nu a fost cazul vreodata, nici nu am jocuri instalate.
In afara de Aliexpress, singurul site extern unde am mai folosit cardul a fost LinkedIn, un am ``cumparat`` perioada de proba de o luna a contului premium cu 0 euro, dezactivandu.l inainte sa expire si sa inceapa sa ma taxeze. Si nici nu m.au mai deranjat de atunci. In fine, o sa.i dau un factory reset si asta e. |
#9
Posted 18 November 2019 - 22:11
Sfatul meu ar fi sa ii rescrii firmware-ul.
Prin factory reset nu vei indeparta eventualele aplicatii instalate in sistemul de operare. |
#10
Posted 19 November 2019 - 10:29
Doar daca gaseste un firmware curat, ca daca e tot unul din ala "oficial", cu probleme..... tot acolo ajunge.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users