Televizor Philips 43PUS7303 + CAM din seria 5003
Last Updated: May 06 2020 20:56, Started by
Urmelinho
, Nov 05 2019 16:22
·
0

#1
Posted 05 November 2019 - 16:22

Salut!
Am tot căutat pe net în ultimile 4-5 zile, de ce Profilul Operatorului Orange, nu se instalează pe televizorul Philips 43PUS7303. Am chemat de la Orange, tehnicienii și ei mi-au spus sec: „Nu merge din cauza televizorului”. Din ce am înțeles, aceste carduri a căror serie începe cu 5003, au nevoie de Profilul Operatorului ca să îmi „țină minte” posturile, chiar dacă eu le salvez într-o listă de favorite (această listă dispare după ce opresc TV-ul, îl las 10 min și îl pornesc din nou). Are cineva idee dacă aș putea să-i fac ceva TV-ului ca sa îmi țină minte totuși canalele din lista de favorite? Merci anticipat! |
#3
Posted 05 November 2019 - 16:41

Naijax, on 05 noiembrie 2019 - 16:36, said:
Ce-i ala CAM ? Cat despre "profil Orange", acesta se refera la NIT, avand rolul de a ordona lista de canale dupa operator si de a o actualiza automat fara scanare. Nu prea are treaba cu memorarea canalelor NIT-ul sau "profilul Orange". Edited by zNick, 05 November 2019 - 16:43. |
#4
Posted 05 November 2019 - 16:46

Aaaa ... OK
Te referi la modulul CI+ si cardul TV aferent Pai nu merge ce vrei tu Abia dupa ce profilul operatorului a fost setat pe modulul CI+ si cardul TV, se poate comuta intre lista de canale ale televizorului si lista presetata a operatorurui. Doar sa folosesti televizorul fara modulul CI+ sau, pur si simplu sa schimbi televizorul Edited by Naijax, 05 November 2019 - 16:46. |
#5
Posted 05 November 2019 - 16:48

Nu ai nevoie neaparat de CAM CI+ pentru a ordona lista dupa operator, trebuie sa cunosti id-ul de retea sau sa ai un profil al operatorului la tv. Cam-ul are doar rol de a decoda posturile codate, nu are treaba cu lista de canale.
|
#6
Posted 05 November 2019 - 16:51

@Naijax
Discutam despre TV de la Orange. Adica SATELIT. initiatorul vrea sa folosesca tunerul S2 al TV-ului legat direct la LNB, cu decodarea facuta de card-ul de la Orange. Si aici are probleme, ca modelul nou de carduri nu "pupa" cu CI+ ul TV-ului in discutie. Deci pica folosirea fara cardul Orange. Ramane schimbatul TV-ului. Cel putin asa am inteles io. Edited by viceroy56, 05 November 2019 - 16:53. |
#7
Posted 05 November 2019 - 16:58

viceroy56, on 05 noiembrie 2019 - 16:51, said:
@Naijax Discutam despre TV de la Orange. Adica SATELIT. initiatorul vrea sa folosesca tunerul S2 al TV-ului legat direct la LNB, cu decodarea facuta de card-ul de la Orange. Si aici are probleme, ca modelul nou de carduri nu "pupa" cu CI+ ul TV-ului in discutie. Deci pica folosirea fara cardul Orange. Ramane schimbatul TV-ului. Cel putin asa am inteles io. |
#8
Posted 05 November 2019 - 18:37

OK, am spus ca asa cred io.
Dar daca au fost prezenti la client instalatorii de la Orange si nu au putut sa-l faca sa mearga, inseamna ca ceva e putred: ori cardul, ori televizorul. Adica nu este ORANGE LOVE intre cele doua! Eu unul as renunta pe loc la contract in situatia asta. Platesc sa primesc un serviciu complet. Daca nu e OK, reziliez instant. Edited by viceroy56, 05 November 2019 - 18:38. |
#9
Posted 05 November 2019 - 18:42

Măcar i-ai debifat din Setări funcția de Actualizare canale?
|
#10
Posted 05 November 2019 - 19:55

Este vorba de abonament prin fibră.
Problema este că televizorul nu reușește să instaleze profilul operatorului. Din acest motiv, la pornire el face căutarea canalelor. Cam de fiecare dată. Si practic îmi sterge si lista de canale favorite pe care o fac. Daca nu as inchide televizorul niciodată, nu aș mai avea probleme. Tehnicianul lor spune ca devină e softul Philips. Cei de la Philips spun că e problemă la firmware-ul CAM-ului. Practic ăștia dau vina unul pe altul si eu sunt obligat să învăț numerele de la canale la fiecare repornire a TV-ului. Apropos de ceea ce spunea colegul cu schimbarea TV-ului, nu prea stă în picioare. Cu cardul de la Telekom, seria 5001 totul a fost ok. Mă gândeam că e vreo setare, totuși de nu au știut nici cei de la Philips și nici cei de la Orange să o fac și din întâmplare o știe cineva de pe grup... |
|
#11
Posted 05 November 2019 - 21:42

Cum am spus: am cumparat un serviciu care nu functioneaza. Banii inapoi si ne vedem cand o sa fii in satre sa imi oferi ce doresc.
Ai alternative de provider? Ca daca nu ai, negociezi cu Orange la sange. Ori ai servicul cu discount, ori apelezi la concurenta, adica la SATELIT. Freesat de exemplu. |
#12
Posted 05 November 2019 - 22:27

Nu cred că ai înțeles. Practic serviciul funcționează. Doar că trebuie să ma obișnuiesc să aștept TV-ul să caute iar canalele pentru 2 minute cam la fiecare pornire a TV-ului...
|
#13
Posted 06 November 2019 - 09:46

Urmelinho, on 05 noiembrie 2019 - 22:27, said:
Nu cred că ai înţeles. Practic serviciul funcţionează. Doar că trebuie să ma obişnuiesc să aștept TV-ul să caute iar canalele pentru 2 minute cam la fiecare pornire a TV-ului... Dar, verifica ce clauze ai in contract, acolo ar trebui sa gasesti raspunsul (si calea de atac) in acest caz special. Poate exista vreun paragraf in care se specifica ceva de genul: nefunctionarea sistemului din cauze terte (echipamente incompatibile) nu se pot imputa furnizorului. Sper sa nu gresesc in ceea ce afirm, daca e o aberatie ceea ce am scris, rog sa ma corectati (dar nu dati cu parul). Edited by cris2d2, 06 November 2019 - 09:46. |
#14
Posted 06 November 2019 - 10:21

Pai hai sa detaliem un pic.
Spui ca nu functioneaza corect cu CARDUL NOU oferit de portocalii. Ai incercat cu un card model vechi/anterior? Ca daca cu unul model anterior functioneaza, sa-ti dea Orange un astfel de card si ai rezolvat problema. Daca nici cu alt model nu functioneaza, ai de ales/incercat: un alt TV identic pentru a verifica compatibilitatea sau a constata ca al tau e defect, SAU returnezi TV-ul(daca mai poti) sau il vinzi si iei altceva compatibil. |
#15
Posted 06 November 2019 - 13:02

viceroy56, on 06 noiembrie 2019 - 10:21, said:
Pai hai sa detaliem un pic. Spui ca nu functioneaza corect cu CARDUL NOU oferit de portocalii. Ai incercat cu un card model vechi/anterior? Ca daca cu unul model anterior functioneaza, sa-ti dea Orange un astfel de card si ai rezolvat problema. Daca nici cu alt model nu functioneaza, ai de ales/incercat: un alt TV identic pentru a verifica compatibilitatea sau a constata ca al tau e defect, SAU returnezi TV-ul(daca mai poti) sau il vinzi si iei altceva compatibil. Păi eu încă am cardul de la Telekom, seria care începe cu 5001 şi cu ăla totul merge ok, pentru că, din câte am înţeles eu, ăla nu cere profilul operatorului. Legat de cardul de la orange din seria 5003, eu mai am un TV, tot smart, tot de la Philips, doar că e mai mic (poate are şi alte lucruri diferite din punct de vedere hard/soft) şi pe ăla pare ok. Adică ăla nu moare dacă nu are profilul operatorului, ţine minte lista de favorite. Am spus tehnicianului că să îmi dea card din seria 5001, dar cică alea nu se mai dau de mai bine de jumătate de an. Singura variantă ar fi de la o desfiinţare sa pot obţine un astfel de card. Dar până să sun la Orange iar şi să cer cad din acea serie, voiam să aflu dacă şi alti oameni au avut sau încă au problema asta. Dacă au avut şi nu o mai au, cum au rezolvat. Dacă o au, înseamna că nu am decât să cer un 5001 sau să aştept un update soft de la Philips. |
|
#16
Posted 08 November 2019 - 10:19

Salutare , Din prostie am intrat aici si am observat ca ai aceasi problema pe care o am si eu numai ca diferenta dintre mine si tine e ca eu am DTH, tu ai Fibra de la Orange.
Am scris si in topicul din DTH Orange, nu are rost sa rescriu totul , Problema e de la Philips nu de la provider, si culmea e ca Philips imi si recunoaste ca au o problema cu CAM-urile Orange, si solutia e sa-mi schimb providerul https://forum.softpe.../#entry25477697 aici gasesti aceasi problema doar pe topicul de DTH . Parerea mea e sa faci sesizare la Philips Romania, cu cat suntem mai multi care ne plangem de problema asta, poate cu atat isi vor da interesul sa ne rezolve problema, sper ... |
#17
Posted 09 November 2019 - 10:48

DramuletZ, on 08 noiembrie 2019 - 10:19, said:
Salutare , Din prostie am intrat aici si am observat ca ai aceasi problema pe care o am si eu numai ca diferenta dintre mine si tine e ca eu am DTH, tu ai Fibra de la Orange. Am scris si in topicul din DTH Orange, nu are rost sa rescriu totul , Problema e de la Philips nu de la provider, si culmea e ca Philips imi si recunoaste ca au o problema cu CAM-urile Orange, si solutia e sa-mi schimb providerul https://forum.softpe.../#entry25477697 aici gasesti aceasi problema doar pe topicul de DTH . Parerea mea e sa faci sesizare la Philips Romania, cu cat suntem mai multi care ne plangem de problema asta, poate cu atat isi vor da interesul sa ne rezolve problema, sper ... Salut! Am făcut sesizare şi la ei (n.r. Philips). M-au pus să le trimit ceva date din meniul CSM şi au trimis problema mai departe. De asemenea le-am făcut poze CAM-urilor (Telekom şi Orange) şi am explicat ce mi-a explicat tehnicianul de la Orange. Acum aşteptăm să vedem. Oricum, din ce am înţeles de la tehnicianul de la Orange şi cu CAM-urile de la alţi operatori (totuşi cred că UPC şi Digi nu, pentru că ei au profilurile preinstalate pe Philips) aceleaşi probleme vor fi. Pentru că orice alt operator care ofera CAM-uri din seria 5003, va genera instalarea profilului operator. Nu avem decât să aşteptăm o perioadă așa şi dacă nu se rezolvă, eu unul voi face iar sesizare la Orange ca să îi forţez să îmi aducă un CAM din seria 5001. |
#18
Posted 26 November 2019 - 00:12

Aceeași problemă și pe un smart de la Horizon. În plus, daca incerci sa faci o sortare a canalelor ti-o ia razna TV-ul la următoarea pornire. Practic cred ca problema cu CI-urile de la Orange e cam pe toate televizoarele cu modul Vestel.
Acelasi card, intr-un Samsung, merge perfect. Singura solutie pe care am avut-o a fost sa înlocuiesc CI-ul cu un receptor de la ei. Am pus receptorul prin HDMI, editat lista surselor din setările TV-ului sa contina doar HDMI 1, setat receptorul pe rezolutie 720p (se vede mult mai bine decat pe 1080i) si asta a fost. Imaginea de pe receptoarele alea e mult mai proasta decat cea pe care o obtii cu CI pus in televizor (opinie personala), dar macar asa rezolvi problema. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users