Televizor Philips 43PUS7303 + CAM din seria 5003
Last Updated: May 06 2020 20:56, Started by
Urmelinho
, Nov 05 2019 16:22
·
0

#19
Posted 02 December 2019 - 12:08

Aceeași problemă și pe un smart de la Horizon. În plus, daca incerci sa faci o sortare a canalelor ti-o ia razna TV-ul la următoarea pornire. Practic cred ca problema cu CI-urile de la Orange e cam pe toate televizoarele cu modul Vestel. Acelasi card, intr-un Samsung, merge perfect. Singura solutie pe care am avut-o a fost sa înlocuiesc CI-ul cu un receptor de la ei. Am pus receptorul prin HDMI, editat lista surselor din setările TV-ului sa contina doar HDMI 1, setat receptorul pe rezolutie 720p (se vede mult mai bine decat pe 1080i) si asta a fost. Imaginea de pe receptoarele alea e mult mai proasta decat cea pe care o obtii cu CI pus in televizor (opinie personala), dar macar asa rezolvi problema. Edited by DramuletZ, 02 December 2019 - 12:09. |
#20
Posted 17 December 2019 - 09:42

Update 10-12-2019:
I-am tot întrebat despre rezoluția pe care mi-o dau pentru problema mea pe cei de la Philips și tot spun că pun tichet la service și o să mă caute cineva de la service, dar nu m-au căutat nimeni. Update 17-12-2019: Văd că a venit un update. Nu apare nimic de probleme cu CAM CI+ fix, dar poate include și asta. Revin cu informații. |
#21
Posted 11 January 2020 - 11:12

Se pare că rezolvarea problemei din partea Philips nu e o prioritate. Tot răspund că pun ticket la service şi atât. Nimic în care să dea o rezoluţie negru pe alb.
|
#23
Posted 06 May 2020 - 20:56

Și eu am seria 7 de la Philips și card Ci+ pe Orange prin cablu și zboară efectiv , nici o problema, decodează tot , EPG etc
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users