![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Taxa Oxigen - Bucuresti
Last Updated: Aug 05 2022 09:09, Started by
Kres
, Oct 19 2019 14:17
·
3

#37
Posted 19 October 2019 - 15:34

Fată deșteaptă ![]() Noroc că am trecut la Euro 6d. Însă am și mașina Euro 4, încă activă. Și merge foarte bine, spre ciuda tovarășei primar general. Sunt curios cum se va ști dacă o anumită mașină este Euro 3 sau 4. Cumva, poliția rutieră primește sarcini noi? Sau cea locală? Sau cine naiba mă-sii? Așa ne trebuie tuturor celor care considerăm Bucureștiul singurul loc din România unde se poate trăi! Peste maxim 6 ani voi pleca din cloaca asta învârtindu-mă! Apropo, tovarășă primar general: ce faceți cu autobuzele Euro 3 și 4? Le înlocuiți cu Otokar? Teșekurler, în acest caz! ![]() Edited by PSC, 19 October 2019 - 15:35. |
#38
Posted 19 October 2019 - 15:34

Ar trebui să permită cu biletul ăla şi schimbarea vehiculelor şi traseelor care aparţin de STB.
E bun preţul, dar se putea şi mai bine dacă vor să scape de autoturisme.. Taxând aiurea maşinile nu va face decât să-şi piardă mandatul. Nu poţi obliga cetăţeanul să folosească transportul public doar arătând comparaţia pretului biletului cu alte oraşe, trebuie venit şi cu alte facilităţi. |
#40
Posted 19 October 2019 - 15:35

Pai in zilele alea pot lua mijloacele de transport in comun. Mama, ce s-au mai boierit unii ![]() Si, da, nu vad care e problema ca nu impart acelasi spatiu si acelasi aer/transpiratie cu altii. |
#41
Posted 19 October 2019 - 15:37

Ai nu zau? Si in intersectia Giurgiu-Luica cum e? (e doar un exemplu) La intersectia Giurgiului - Drumul Gazarului e la fel, nu? De fapt tot bulevardul semi-asfaltat cu toate capacele de canal iesite in afara. Trolling-ul si flame-ul e misto prin zona pe la tine. Am scris ca nu am mai fost pe soseaua giurgiului de 2 luni si nu stiu cum mai este Cel mai des merg in zona de nord tineretului pipera pe diferite trasee Pe unde merg eu nu am intalnit gropi Tineretului, unirii, calea victoriei, centru pipera Tineretului, izvor,berzei,victorei pipera Tineretului, mihai bravu,ghica pipera aici mai rar Spre mlitari ultima oara dupa cum imi aduc aminte era ok soseaua |
#42
Posted 19 October 2019 - 15:37

#43
Posted 19 October 2019 - 15:37

#44
Posted 19 October 2019 - 15:39

Priusul a aparut in 1997. E adevarat, priva versiune nu s-a vandut in eruopa insa fl-ul din 2000-2003 da. Versiunea a doua 2003-2009 nu cred ca era superior euro4.
Prima generatie de hibride Toyota Prius/Honda Civic sunt EURO 4. Multumesc de informatie. nu stiu cati se gandeau la hibride pe acea vreme dar atunci exceptia este binevenita. Dar electricele chiar nu exista cred nici EURO5 ![]() |
#45
Posted 19 October 2019 - 15:39

#46
Posted 19 October 2019 - 15:44

#47
Posted 19 October 2019 - 15:54

Si daca tii masina in parcare si o scoti o data pe luna, platesti doar ziua in care iesi cu masina sau si perioada in care sta parcata?
|
|
#48
Posted 19 October 2019 - 15:55

#49
Posted 19 October 2019 - 15:57

Nu e vorba numai de centrul Bucurestiului - unde era oarecum logic si de bun simt (mai au si alte capitale) e vorba de intreg municipiul Bucuresti. |
#50
Posted 19 October 2019 - 16:00

Deci.. conform noilor modificari la Legea Asigurarilor (ramase tot in stadiul de proiect, ca a cazut guvernul) orice masina inscrisa in circulatie va trebui sa aiba RCA chiar daca stationeaza, deci RCA-ul nu mai depinde de circulatia masinii pe drumurile publice. Ori.. sa spunem ca cineva nu vrea sa plateasca vinieta de Bucuresti din diverse motive (ca n-are bani, ca nu vrea sa fie luat de fraier, etc) acest cineva nu va mai putea circula prin Bucuresti dar va avea obligatia sa aiba RCA la masina..
Atata ticalosie...
Nu i-a "iesplicat" nimeni notiunea de "discriminare", ca toti romanii sunt egali, indiferent de euro de la masina si ca dreptul la libera circulatie, nu poate fi ingradit? Din cate am inteles mai sunt capitale europene unde se aplica pentru centrul orasului, ceea ce e cu totul altceva decat vrea sa faca fufa de Firea. In centrul orasului, sunt spatii pietonale, circula turisti, sunt cafenele pe trotuar, se plimba lumea cu bicicleta, cu trotineta, etc.. e altceva.. dar sa restrictionezi accesul in intreg municipiul punand o taxa, impiedici practic activitatea economica.. nu toata lumea circula de hobby cu masina.. sunt multi care efectiv muncesc si circula dintr-un loc in altul.. Apoi, conceptul e unul ticalos.. Adica taxa tine loc de filtru de particule sau ce ?? Sa spunem ca face toata lumea un efort si plateste.. cum se reduce poluarea in Bucuresti? |
#51
Posted 19 October 2019 - 16:05

Apoi, conceptul e unul ticalos.. Adica taxa tine loc de filtru de particule sau ce ?? Sa spunem ca face toata lumea un efort si plateste.. cum se reduce poluarea in Bucuresti? Poluarea e noul business al secolului 21. Prostii platesc, iar banii dispar. Faptul ca platesti nu ajuta la diminuarea poluarii, dar banii isi gasesc loc in buzunarele unor sus pusi. |
#52
Posted 19 October 2019 - 16:11

Dupa parerea mea, Bucurestiul ar putea reduce poluarea daca ar avea un tren de centura, cu care lumea sa poata inlocui masina. Taxarea e cel mai primitiv mod in care sa pacalesti lumea ca vrei sa rezolvi ceva.
|
|
#53
Posted 19 October 2019 - 16:12

Mda ... inca o taxa in plus. Merg la mare cu Loganul din 2007 (traseul trece prin Bucuresti) ... 5 lei la dus, 5 lei la intors. Frumos nu?
|
#54
Posted 19 October 2019 - 16:14

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users