Taxa Oxigen - Bucuresti
#73
Posted 19 October 2019 - 17:00
Și nu numai... Ca e clar specificata e pt toată lunea. Stai în centru și ai dacie model 1990? Dai 1900 lei sa mai stai dar nu o mai poți tine în fata blocului. E ok... Ies cazanele din centru... E chiar ok
Edited by MembruAnonim, 19 October 2019 - 17:01. |
#74
Posted 19 October 2019 - 17:01
#75
Posted 19 October 2019 - 17:02
https://www3.pmb.ro/...a/proiecte/1429
De aici puteți descarca proiectul. Rog un moderator sa îl pună pe prima pagina ca oamenii sa citească direct despre ce e vorba. |
#76
Posted 19 October 2019 - 17:03
loock, am zis deja care e problema - se incurajeaza achizitia de dieseluri afectate de scandal. Sa vezi lumea cum renunta la benzinarele Euro 4, si baga diselache cu DPF anulat, d-ala cu codoi mic si condus duminica de o batranica...
Si nu-mi vorbi tu despre obiectivitate. |
#77
Posted 19 October 2019 - 17:03
#79
Posted 19 October 2019 - 17:06
RealThing, on 19 octombrie 2019 - 17:01, said: 2001 (la benzinare), la diesel nitel mai departat, ceva gen 2005 daca nu ma insel. Voiam sa zic când a fost scos din fabricație. Ca eu aveam un a4 b7 din 2007 care era euro 4. Deci cam din 2008 nu s-au mai făcut euro 4... Ci euro 5. Deci e ok, mașina mai noua de 10 ani... E ok |
#80
Posted 19 October 2019 - 17:08
N-am date dar cred ca cca 80% din masinile care circula prin Bucuresti sunt sub euro5. Nu neaparat harburi dar foarte multe euro4...adica masina de cel putin 7 ani, cu uzura.
|
#81
Posted 19 October 2019 - 17:11
Exact. Nu ai date. Și te supăra asta?
Pe mine chiar ma bucura zaca aia... Aia va scoate gloabele din centru. Era nevoie de legislația asta. |
#82
Posted 19 October 2019 - 17:16
Uneori ca sa traversezi cu masina un singur pasaj acoperit, de ex. cel de la Lujerul, dureaza +/- 45 de minute, in care stai bara la bara in aer superpoluat, te ustura ochii si te ineci si sufoci, ai nevoie de filtre biohazard, si poate ai mai facut 30 km pana la pasaj si mai ai inca 30 km de mers dupa pasaj, apoi trebuie sa parchezi si nu gasesti unde, si la final trebuie sa repeti ciclul si la intoarcere, si se intampla sa pierzi cate 40 minute sau o ora si pe 100-200 m de strada descoperita in multe locuri din Bucuresti, se intampla aproape zilnic indiferent de cat de bun e soferul, si e din ce in ce mai rau de la an la an pt ca sunt din ce in ce mai multe masini.
Acum 2 ani se facea deja la ora 13-15, deci nu la ora de varf, 2 ore de la Lujeul la Apusului in Militari, drum care era de cateva minute, si unii oameni erau in autobuze de inca alte ore venind din centru sau mai departe... Acum la orice ora sunt pline strazile, si la ora 7, 8, 9,10, 11, 12, 13 si la 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20. Si la ora 22 uneori e plin de masini. Si dimeneata la 6 jumate merg toate inebunite si pe starzi si pe alei si nu sti pe unde sa mai mergi ca trotuarele sunt ocupate cu alte masini, si pe alei si stradute vin una dupa alta cu viteza si disperare mare. Edited by loock, 19 October 2019 - 17:21. |
|
#83
Posted 19 October 2019 - 17:20
MicroEdge, on 19 octombrie 2019 - 17:02, said:
https://www3.pmb.ro/...a/proiecte/1429 De aici puteți descarca proiectul. Rog un moderator sa îl pună pe prima pagina ca oamenii sa citească direct despre ce e vorba. E varianta veche |
#84
Posted 19 October 2019 - 17:34
Ati inceput s-o pupati pe Firea in fund unii dintre voi, din pacate. Nu din motive de poluare ci de sluj.
Maine cand va deveni sefa PSD va va fi ca o mama iubitoare. Ce nu face romanu pentru un blid de mancare. |
#85
Posted 19 October 2019 - 17:35
TS030, on 19 octombrie 2019 - 17:03, said:
loock, am zis deja care e problema - se incurajeaza achizitia de dieseluri afectate de scandal. Sa vezi lumea cum renunta la benzinarele Euro 4, si baga diselache cu DPF anulat, d-ala cu codoi mic si condus duminica de o batranica... Si nu-mi vorbi tu despre obiectivitate. Aici la prima parte e posibil sa ai dreptate, chit ca e o filozofie prapastioasa de la categoria teoria conspiratiei. Insa romanii faceau asta si fara conspiratii, mi-e greu sa cred ca nu ai observat ca romanii isi iau la greu si din Germani, Italia si alte tari, SH-uri diesel de zeci de ani. De asta si afirm ca masurile sunt ineficiente, si pot duce si cu gandul la teorii de genul asta. Cat despre obiectivitate, pot sa fiu extrem de obiectiv, si sunt extrem de obiectiv prin natura meseriei. Nu-mi impun gusturile personale, cel mult le mentionez. O alta problema a Bucurestiului consta in faptul ca e plin de blocuri de tip ghetou care in occident au fost fie dinamitate din anii '80, fie sunt locuinte sociale pt saraci si magrebieni, cu rare exceptii, de genul Irlanda despre care a cantat si Rihanna ca e un loc fara speranta... Aste merita toate rase, ca sa vezi ca sunt obiectiv, si inca la mine arata decent fata de altele... Edited by loock, 19 October 2019 - 17:36. |
#86
Posted 19 October 2019 - 17:38
Torquemada-666, on 19 octombrie 2019 - 17:04, said:
Bravo Firea. PSD tine la sanatatea oamenilor. Kres, on 19 octombrie 2019 - 17:08, said:
N-am date dar cred ca cca 80% din masinile care circula prin Bucuresti sunt sub euro5. Nu neaparat harburi dar foarte multe euro4...adica masina de cel putin 7 ani, cu uzura. loock, on 19 octombrie 2019 - 17:16, said:
Uneori ca sa traversezi cu masina un singur pasaj acoperit, de ex. cel de la Lujerul, dureaza +/- 45 de minute, in care stai bara la bara in aer superpoluat, Edited by andreic, 19 October 2019 - 17:37. |
#87
Posted 19 October 2019 - 17:39
|
#88
Posted 19 October 2019 - 17:40
O propunere pentru boii ăștia, unde se poate posta?
Să o vadă primăreasa lu" pește. Are cineva link? |
#89
Posted 19 October 2019 - 17:42
andreic, on 19 octombrie 2019 - 17:38, said:
La fel va fi si dupa. Pai asta zic si eu, ca e prea putin 500 lei pe an pt euro 4. Ar fi aproape la fel si cu 20 X 500 lei. De la 50X ar fi vizibil altceva, si la 200 X ar fi ce trebuie. Plus taxe de parcare de 150 lei pe ora in centru si 50 lei pe ora oriunde altundeva decat in parcarea pesonala inchisa in curte sau casa. Insa cine are de transportat marfa pe bune, la magazine, clienti, etc., sa fie ori scutit sau sa existe un abonament redus, dar sa justifice cu aviz de insotire marfa cu data zilei respective si adresa de livrare exacta si verificabila, sa nu lase masina aiurea parcata fara rost pt ca atunci trebuie si masina casata si soferului luat carnetul. Edited by loock, 19 October 2019 - 17:47. |
#90
Posted 19 October 2019 - 17:43
MembruAnonim, on 19 octombrie 2019 - 17:39, said:
Ce nu îți convine la propunerea madame? Este practic varianta mai moderna de Buvigneta sau cel putin asa o vad cei din afara loock, on 19 octombrie 2019 - 17:42, said:
Pai asta zic si eu, ca e prea putin 500 lei pe an pt euro 4. Eu am spus ca va fi la fel pentru ca lumea nu o sa-si permita altfel si o sa plateasca insa nu se va schimba nimic. E o iluzie pentru naivi ca de descongestioneaza hi hi hi... Iar aglomeratia din Lujerului din subteran vezi ca e tot ctitoria Firea... din cauza lucrarilor la pasajul care nu duce nicaieri (strapungerea a1 spus pompos) si care de mai bine de un an auzim ca e pe la 90% gata dar de fapt e 50-60% maxim asa la ochi. Edited by andreic, 19 October 2019 - 17:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users