Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ANPC si obraznicia si tupeul magazinelor/unitatilor service
Last Updated: Jul 28 2022 17:41, Started by
PiticVerde
, Sep 14 2019 11:18
·
0
#37
Posted 14 September 2019 - 15:49
tu crezi ca marile magazine. din profitul lor, nu au bani ca sa ofere acestor comisari cate o masa la un restaurant ca sa fie si ei mai indulgenti?
trebuiau sa-ti ofere banii inapoi dupa vreo 2 reparatii mai ales ca nu ai apucat deloc sa te bucuri de tableta aia. daca o forjai si tu vreun an de zile mai ziceam sa faca figuri e anormal sa deschizi produsul dupa ce il platesti, am vazut la Altex. e ca si cum, platesti telefonul, il deschizi pe loc in magazin si vezi ca nu porneste si apoi iti baga ei placa aia "il trimitem in service" ... "prietene, abia l-am cumparat. da-mi banii inapoi si rezolva-ti tu problema". cred ca ajuta sa fii putin isteric la o ora de varf si sa bagi de alea " am avut numai probleme cu produse defecte de la Altex". reclama negativa pe loc ca sa te auda si alti clienti. bine, romanul e naiv, te aude vreunul care e la coada ca ai probleme, nici ca ar renunta sa cumpere, el crezand ca lui nu i se poate intampla |
#38
Posted 14 September 2019 - 17:37
Asus face si produse proaste; pe vremuri avea un renume bunicel dar in ultimii ani... Am avut ghinionul sa cumpar un astfel de produs. Un netbook model E200HA; m-a ispitit greutatea foarte mica, autonomia mare si pretul acceptabil (nah..). Probleme:
Placa de baza defecta: facea ecrane albastre de cateva ori pe zi. S-a inlocuit in garantie. S-a stricat cablul de alimentare la punctul de iesire din mufa. Prima data dupa doua luni, a doua oara dupa inca sase (e extrem de prost, firele de cupru sunt groase si putine la numar in interior). A treia oara i-am reparat eu cablul si l-am acoperit in zona cu silicon (de-ala termic) ca sa nu se mai miste. Ecranul are culori cam sterse. Ma rog... asta nu e chiar un defect, e doar slaba calitate. eMMC de 32 GB; cam mic, dar ma descurc cu el asa. De ceva timp a inceput sa "faca figuri" imaginea la miscarea displayului (urat). Posibil un conector de-ala "panglica" a inceput sa se rupa... Are doi ani si jumatate. Chestia asta a inceput s-o faca putin dupa ce a iesit din garantie. |
#39
Posted 14 September 2019 - 19:13
@addysoftware crezi tu ca la samsung nu apar probleme de genul asta? hai sa fim seriosi , din multitudinea de produse imposibil sa nu apara produse cu defecte
subiectul topicului e altul Edited by adicontakt, 14 September 2019 - 19:14. |
#40
Posted 14 September 2019 - 23:34
borhot, on 14 septembrie 2019 - 12:09, said:
Probabil ca in urma cu cativa ani aveau alta politica de returnare a produselor. Acum iti pot confirma ca odata cumparat un produs din categoria mai sus mentionata (laptop, tableta etc), atat Altex cat si Media Galaxy (firme patronate de acelasi individ) nu ofera posibilitatea de a face retur. Deci aveti grija cand cumparati din magazinele Altex&MG. Poate doar la cumparaturile din online sa functioneze faza cu returul, dunno. De pe siteul ANPC Quote Prin legislatie, dispuneti de 14 zile in care puteti sa va razganditi. Trebuie sa returnati produsele la adresa indicata de comerciant, achitand taxa de transport si fara sa motivati renuntarea la achizitie. Tineti cont ca operatorul economic trebuie sa va puna la dispozitie – in format electronic – un formular de retragere sau sa va ofere posibilitatea de a completa orice alta declaratie prin care sa va exprimati decizia de retragere din contract. Comerciantul nu a furnizat in mod clar informatii despre dreptul de retragere din contract? In acest caz, perioada in care puteti returna produsul se prelungeste la un an. Perioada de retragere se calculeaza din momentul in care consumatorul primeste produsele. PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 12:11, said:
Poate ca sunt slab da comod nu,am facut 12 drumuri la magazin ,vreo 3 la ANPC .Ce ai fii facut tu in locul-as meu? Si as fi cumparat online ca sa am drept de retur macar 14 zile. |
#41
Posted 14 September 2019 - 23:38
addysoftware, on 14 septembrie 2019 - 17:37, said:
Asus face si produse proaste; pe vremuri avea un renume bunicel dar in ultimii ani... Am avut ghinionul sa cumpar un astfel de produs. Si cand am deschis acest subiect pe forumul asta mi-am luat injuraturi, ca ASUS sunt cei mai buni, desi la capitolul FIABILITATE erau cei de la ABIT si FOXCONN (aia de ansambleaza APPLE), acum sunt MSI si GIGABYTE, cred ca GIGABYTE in 2018 si pana in prezent a depasit MSI la capitolul fiabilitate, cel putin la placile de baza, posibil ca pe placile video MSI sa fie in continuare mai buni ca GIGABYTE. |
#42
Posted 28 July 2022 - 17:41
Iti dai seama ca nu te credem.
Cum zice rabinul cand doi se cearta - ai dreptate si tu ai dreptate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users