Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

ANPC si obraznicia si tupeul magazinelor/unitatilor service

* * * * * 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
41 replies to this topic

#37
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,599
  • Înscris: 17.07.2014
tu crezi ca marile magazine. din profitul lor, nu au bani ca sa ofere acestor comisari cate o masa la un restaurant ca sa fie si ei mai indulgenti?
trebuiau sa-ti ofere banii inapoi dupa vreo 2 reparatii mai ales ca nu ai apucat deloc sa te bucuri de tableta aia. daca o forjai si tu vreun an de zile mai ziceam sa faca figuri
e anormal sa deschizi produsul dupa ce il platesti, am vazut la Altex.
e ca si cum, platesti telefonul, il deschizi pe loc in magazin si vezi ca nu porneste si apoi iti baga ei placa aia
"il trimitem in service" ...
"prietene, abia l-am cumparat. da-mi banii inapoi si rezolva-ti tu problema".
cred ca ajuta sa fii putin isteric la o ora de varf si sa bagi de alea
" am avut numai probleme cu produse defecte de la Altex".
reclama negativa pe loc ca sa te auda si alti clienti.
bine, romanul e naiv, te aude vreunul care e la coada ca ai probleme, nici ca ar renunta sa cumpere, el crezand ca lui nu i se poate intampla

#38
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Asus face si produse proaste; pe vremuri avea un renume bunicel dar in ultimii ani... Am avut ghinionul sa cumpar un astfel de produs. Un netbook model E200HA; m-a ispitit greutatea foarte mica, autonomia mare si pretul acceptabil (nah..). Probleme:
Placa de baza defecta: facea ecrane albastre de cateva ori pe zi. S-a inlocuit in garantie.
S-a stricat cablul de alimentare la punctul de iesire din mufa. Prima data dupa doua luni, a doua oara dupa inca sase (e extrem de prost, firele de cupru sunt groase si putine la numar in interior). A treia oara i-am reparat eu cablul si l-am acoperit in zona cu silicon (de-ala termic) ca sa nu se mai miste.
Ecranul are culori cam sterse. Ma rog... asta nu e chiar un defect, e doar slaba calitate.
eMMC de 32 GB; cam mic, dar ma descurc cu el asa.
De ceva timp a inceput sa "faca figuri" imaginea la miscarea displayului (urat). Posibil un conector de-ala "panglica" a inceput sa se rupa...
Are doi ani si jumatate. Chestia asta a inceput s-o faca putin dupa ce a iesit din garantie.

#39
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
@addysoftware crezi tu ca la samsung nu apar probleme de genul asta? hai sa fim seriosi , din multitudinea de produse imposibil sa nu apara produse cu defecte
subiectul topicului e altul

Edited by adicontakt, 14 September 2019 - 19:14.


#40
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013

View Postborhot, on 14 septembrie 2019 - 12:09, said:

Probabil ca in urma cu cativa ani aveau alta politica de returnare a produselor. Acum iti pot confirma ca odata cumparat un produs din categoria mai sus mentionata (laptop, tableta etc), atat Altex cat si Media Galaxy (firme patronate de acelasi individ) nu ofera posibilitatea de a face retur. Deci aveti grija cand cumparati din magazinele Altex&MG. Poate doar la cumparaturile din online sa functioneze faza cu returul, dunno.
Pai la online e legea cumparaturilor la distanta.
De pe siteul ANPC

Quote

Prin legislatie, dispuneti de 14 zile in care puteti sa va razganditi. Trebuie sa returnati produsele la adresa indicata de comerciant, achitand taxa de transport si fara sa motivati renuntarea la achizitie.

Tineti cont ca operatorul economic trebuie sa va puna la dispozitie – in format electronic – un formular de retragere sau sa va ofere posibilitatea de a completa orice alta declaratie prin care sa va exprimati decizia de retragere din contract.

Comerciantul nu a furnizat in mod clar informatii despre dreptul de retragere din contract? In acest caz, perioada in care puteti returna produsul se prelungeste la un an. Perioada de retragere se calculeaza din momentul in care consumatorul  primeste produsele.

View PostPiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 12:11, said:

Poate ca sunt slab da comod nu,am facut 12 drumuri la magazin ,vreo 3 la ANPC .Ce ai fii facut tu in locul-as meu?
M-as fi interesat f atent de modelul de tableta dorit (reviewuri online,ocazie cu care as fi aflat de problemele modelului).
Si as fi cumparat online ca sa am drept de retur macar 14 zile.

#41
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View Postaddysoftware, on 14 septembrie 2019 - 17:37, said:

Asus face si produse proaste; pe vremuri avea un renume bunicel dar in ultimii ani... Am avut ghinionul sa cumpar un astfel de produs.
Am vandut calculatoare si componente in trecut, si ASUS era producatorul problema, si le-am zis furnizorilor mei sa nu-mi mai trimita nimic de la ASUS.
Si cand am deschis acest subiect pe forumul asta mi-am luat injuraturi, ca ASUS sunt cei mai buni, desi la capitolul FIABILITATE erau cei de la ABIT si FOXCONN (aia de ansambleaza APPLE), acum sunt MSI si GIGABYTE, cred ca GIGABYTE in 2018 si pana in prezent a depasit MSI la capitolul fiabilitate, cel putin la placile de baza, posibil ca pe placile video MSI sa fie in continuare mai buni ca GIGABYTE.

#42
AztecWarrior

AztecWarrior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 17.02.2020
Iti dai seama ca nu te credem.
Cum zice rabinul cand doi se cearta - ai dreptate si tu ai dreptate.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate