Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ANPC si obraznicia si tupeul magazinelor/unitatilor service
#1
Posted 14 September 2019 - 11:18
O sa va povestesc o patanie reala de-a mea cu MediaGalaxy(Altex) Brasov si ANPC Brasov,concluziile le trageti singuri.
M-am hotarat sa cumpar o tableta,am intrat pe la diferite magazine online si am ales o un ASUS Memopad pentru autonomia mare din descriere.Am ajuns acasa cu ea ,am pornit-o am instalat cateva programe si stupoare ,dupa ce instalam programe se bloca si ramanea asa pana de descarca bateria,nu mai putea fii oprita sau restartata in nici un fel.Dupa cateva ore am revenit la magazin am reusit sa stau de vorba cu un angajat .Deasupra lui era un Baner de vreo 3 metrii pe care scria cu litere mari "" Aici aveti posibilitatea de retur al produsului cumparat in 30 zile"".Plin de speranta i-am precizat faptul ca doresc sa fac retur al tabletei cumparate cu cateva ore in urma si sa iau un alt model.El mi-a precizat ca nu se poate face acest lucru,eu mirat i-am arata baner-ul aflat chiar deasupra lui iar el mi-a spus sa citesc regulamentul intern al MediaGalaxy aflat pe internet unde se specifica ,ca nu se poate face retur la tablete,telefoane,laptopuri si ca il va trimite in service.Tipul asa vorbea cu mine incat ma gandeam daca este pe ciclu(era extrem de sictirit).I-am aratat problema ,a cosntatat-o si el si mi-a spus ca ma va contacta cand va sosii de la reparat.In exact 15 zile m-a sunat ca mi-a venit din service(asus au service-ul lor pe Romania),am ridicat tableta din magazin cu status placa baza schimbata.Am ajuns acasa am pornit-o ,am instalat player filme,etc si surpriza aceasi problema. Ca sa o scurtez am tinut-o in reparatii timp de 5 luni in care am avut-o in service de 6 ori in care a stat de fiecare data exact 15 zile cu 3 placi de baza schimbate,1 display schimbat.In posesia mea a stat destul de putin,mai mult prin service si magazin . Dupa 4 reparatii am studiat legea in care am descoperit ca daca defectul manifestat reapare dupa reparatii atunci unitatea de service este obligata sa dea negatie si clientul sa primeasca banii inapoi ,sau un alt produs nou sau un produs nou superior la calitate performanta fata de cel cumparat si asta la alegerea clientului.Am intrat pe site-ul ANPC Brasov si m-am documentat ce trebuie sa fac: am depus reclamatie la magazinul Media Galaxy Brasov care am cerut sa fie inregistrata+stampila (bineinteles ca atunci seful nu mai era de gasit),dupa cateva zile in care nu-l mai gaseam pe la magazin l-am prins si i-am zis ca nu mai plec de acolo pana nu-mi integistreaza reclamatia.El mi-a replicat ca va sta de vorba cu sefii lui de la Bucuresti sa se faca presiuni pe service,Vax Albina,praf in ochi,cand il chemam se vedea ca nu-i convenea sa stea de vorba cu mine timp in care se auzea pe telefonul lui cum primea notificari ca i se incarcau vietile la focul online ce-l juca. M-am prezentat la ANPC Brasov cu un dosar consistent cu copii dupa toate constatarile de la service ,reclamatii + original cum se cerea atunci.Am fost instintat ca ANPC se obliga ca in termen de max. 30 zile sa fiu contactat de rezolutia data de ei.In 30 zile nu m-a contactat nimeni ,am sunat eu dupa 32 zile ,am cerut sa stau de vorba cu Dna Comisar ,(nu o sa-i dau numele),in discutia pe care am purtat-o cu ea am constatat ca nu avea nici o idee despre continutul dosarului desii stia de el.Mi-a zis ca ma va contacta a doua zii,nici gand.Am sunat-o eu dupa 34 de zile si am rugat-o sa-mi explice ce decizie a luat(inca aveam o speranta).Ea mia zis pe un tot destul de agresiv ca placa de baza a fost schimbata de 2 ori asa ca se considera ca tableta a fost inlocuita de 2 ori si de mai vreau? .Eu i-am spus ca placa de baza a fost schimbata de 3 ori la fel si displayul(de care ea din nou habar nu avea) si de cand am cerut retur conform legii ,tableta cand ajungea la service era constata cu "defect nemanifestat .In acel moment i-am spus legea pe de rost si intrebarea ei a fost : "De unde stii dumneata legea? Dar oricum de cand un client contrazice un comisar OPC?" . Si cam asta a fost totul am primit oficial pe mail dupa alte 3 zile ca magazinul s-a comportat corect ,la fel si unitatea de service. Semnat Dna. Comisar ........ stampilat de comisar Sef..............(numele de familie al lui era ca al ei ). Pt. ce isi ia salarii acesti domni si doamne comisari ? Pentru ca merg prin farmacii mici si dau amenzi ca sampoanele nu au pret la gramaj? Din punctul meu de vedere acesti comisari OPC sunt la fel ca si acei agenti din politia locala ce dau amenzi la batranele ce-si vand mana de verdeturi pe la coltul strazii pentru ca au pensia de 50 lei si nu rezolva adevaratele probleme pentru care primesc salarii babane.In concluzie totul se rezolva la cadouri... . Unde esti tu Tepes Doamne?????????? |
#2
Posted 14 September 2019 - 11:27
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 11:18, said:
O sa va povestesc o patanie reala de-a mea cu MediaGalaxy(Altex) Brasov si ANPC Brasov,concluziile le trageti singuri. M-am hotarat sa cumpar o tableta,am intrat pe la diferite magazine online si am ales o un ASUS Memopad pentru autonomia mare din descriere.Am ajuns acasa cu ea ,am pornit-o am instalat cateva programe si stupoare ,dupa ce instalam programe se bloca si ramanea asa pana de descarca bateria,nu mai putea fii oprita sau restartata in nici un fel.Dupa cateva ore am revenit la magazin am reusit sa stau de vorba cu un angajat .Deasupra lui era un Baner de vreo 3 metrii pe care scria cu litere mari "" Aici aveti posibilitatea de retur al produsului cumparat in 30 zile"".Plin de speranta i-am precizat faptul ca doresc sa fac retur al tabletei cumparate cu cateva ore in urma si sa iau un alt model.El mi-a precizat ca nu se poate face acest lucru,eu mirat i-am arata baner-ul aflat chiar deasupra lui iar el mi-a spus sa citesc regulamentul intern al MediaGalaxy aflat pe internet unde se specifica ,ca nu se poate face retur la tablete,telefoane,laptopuri si ca il va trimite in service.Tipul asa vorbea cu mine incat ma gandeam daca este pe ciclu(era extrem de sictirit).I-am aratat problema ,a cosntatat-o si el si mi-a spus ca ma va contacta cand va sosii de la reparat.In exact 15 zile m-a sunat ca mi-a venit din service(asus au service-ul lor pe Romania),am ridicat tableta din magazin cu status placa baza schimbata.Am ajuns acasa am pornit-o ,am instalat player filme,etc si surpriza aceasi problema. De ce trebuia acasa si nu verificata pe loc in magazin ? |
#3
Posted 14 September 2019 - 11:31
De ce a trebuit sa ii spui de ,,problema" ? Trebuia sa o returnezi si gata..
|
#4
Posted 14 September 2019 - 11:38
Am facut test si in magazin s-a blocat si la ei ,au facut poze la defectiunea constatata ,au trimis-o la service,aceasi poveste....Faza tragico/comica a fost ca am primit un mail de Asus Romania in care se spunea ceva de genul : ''ca o dovada a calitatii produselor noastre care nu se strica ,daca veti avea o defectiune va rugam sa ne contactati si banii dumneavostra va vor fii returnati pe produs pe loc"".I-am contactat pe cei de la Asus Romania ,mi-au cerut factura si hartiile de la service ,raspunsul lor a fost: "" Acest produs nu a fost cumparat de la noi ci de la un dealer,banii nu vor fii returnati"".M-am interesat si intradevar in alte tari Asus au magazinele lor personale ,in Romania nici gand,deci.......
baribalu, on 14 septembrie 2019 - 11:31, said:
De ce a trebuit sa ii spui de ,,problema" ? Trebuia sa o returnezi si gata.. |
#5
Posted 14 September 2019 - 11:39
Concluzie la postul tau: Cumparati de la emag(nu marketplace) unde poti returna totul in 30 de zile. Acuma serios depinde de fiecare magazin si sef de magazin, eu am dat tot la altex/mediagalaxy cu ceva ani in urma o tableta inapoi pentru m-am razgandit si nu o mai voiam. Angajatul la intrebat pe seful de magazin daca poate sa o ia inapoi ala a zis da si asta a fost tot. Ce mi se pare tare e ga ai putut sa dai de comisarul opc care se ocupa de dosar.
|
#6
Posted 14 September 2019 - 11:42
Pentru ca cei de la magazin nu stau cu tine s aiti instalezi aplicatiile
In alta ordine de idei anpcul prin unele zone sunt mana in mana cu marii retaileri Incearca sa iei legatura cu anpc bucuresti si sa iti expui cazul. Era bine dacă aveai discuțiile inregistrate cu madam comisar. ii |
#7
Posted 14 September 2019 - 11:44
Ai gresit adresandu-te OPC Brasov...n-au nici o obligatie,in cel mai bun caz puteau sa fie amabili si sa-ti spuna ca reclamatia se trimite la OPC-ul unde are ALTEX sediul social. Adica e Piatra Neamt sau Bucuresti,nu mai stiu exact,vezi pe site-ul lor.Bafta
|
#8
Posted 14 September 2019 - 11:47
Anul asta am avut doua reclamatii , ambele rezolvate in favoarea mea. .i. emag daca tot am ocazia.
Ai pornit gresit oricum.Ai zis ca a fost de 6 ori cate 15 zile. http://www.anpc.gov....aNr9din2016.pdf (5) Produsele de folosință îndelungată defectate în termenul de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv. |
#9
Posted 14 September 2019 - 11:48
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 11:38, said:
Am facut test si in magazin s-a blocat si la ei ,au facut poze la defectiunea constatata ,au trimis-o la service,aceasi poveste.... Cred ca tine si de cum te impui. Am cumparat un monitor DELL de 27 INCH si am vrut sa-i fac test inainte de plata. Initial vanzatorul mi-a spus ca trebuie sa merg sa achit produsul si dupaia il testam, iar eu vehement am spus NU. Il testam daca merge il cumpar ca de aia am venit, a incercat sa ma ia cu regulamentul cu etc., i-am spus si daca nu merge cum fac sa primesc banii inapoi, a facut pauza..., si a zis, pana acum nu am gasit produs defect, si totusi m-a luat la raft a luat o cutie sigilata l-a desfacut si l-a testat inainte sa achit si surpriza, cand monitorul trecea pe culoarea albastru si negru, avea 3 pixeli blocati in culoarea galben, isi cheama seful de raion si ii arata problema, ala spune: "ii sigilezi si-l lasi la vanzare, la garantie se discuta de minim 5 pixeli defecti", a luat alt monitor l-a desigilat si asta a fost in regula, este si azi. Acum ma gandesc ce faceam daca achitam prima data ? Ramaneam cu un produs defect pe motiv ca nu are 5 pixeli cu probleme si asta nu intra in garantie. Te impui, daca nu sunt maleabili nu cumperi. Si inca o chestie daca pe aia de la OPC o cheama ca pe angajatul magazinului de ce nu sesizezi D.N.A.ul poate chiar nu este o coincidenta, si aia iese la pensie de la penitenciarul Codlea. Edited by notrust, 14 September 2019 - 11:49. |
#10
Posted 14 September 2019 - 11:50
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 11:18, said: [...] l-am prins [pe seful de la Media Galaxy] si i-am zis ca nu mai plec de acolo pana nu-mi integistreaza reclamatia. El mi-a replicat ca va sta de vorba cu sefii lui de la Bucuresti sa se faca presiuni pe service, [...] cand il chemam se vedea ca nu-i convenea sa stea de vorba cu mine timp in care se auzea pe telefonul lui cum primea notificari ca i se incarcau vietile la focul online ce-l juca. [...] am primit oficial pe mail dupa alte 3 zile ca magazinul s-a comportat corect ,la fel si unitatea de service. Semnat Dna. Comisar ........ stampilat de comisar Sef..............(numele de familie al lui era ca al ei). Imi cer scuze dar e amuzanta povestea. Daca ai bani si vrei sa mergi pana in panzele albe, angajeaza un avocat cu experienta si da in judecata magazinul, managerul magazinului, dna. comisar de la ANPC Brasov cat si ANPC-ul. Daca exista o farama de justitie in Romania ar trebui sa ai castig de cauza. |
|
#11
Posted 14 September 2019 - 11:51
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 11:18, said:
O sa va povestesc o patanie reala de-a mea cu MediaGalaxy(Altex) Brasov si ANPC Brasov,concluziile le trageti singuri. M-am hotarat sa cumpar o tableta,am intrat pe la diferite magazine online si am ales o un ASUS Memopad pentru autonomia mare din descriere.Am ajuns acasa cu ea ,am pornit-o am instalat cateva programe si stupoare ,dupa ce instalam programe se bloca si ramanea asa pana de descarca bateria,nu mai putea fii oprita sau restartata in nici un fel.Dupa cateva ore am revenit la magazin am reusit sa stau de vorba cu un angajat .Deasupra lui era un Baner de vreo 3 metrii pe care scria cu litere mari "" Aici aveti posibilitatea de retur al produsului cumparat in 30 zile"".Plin de speranta i-am precizat faptul ca doresc sa fac retur al tabletei cumparate cu cateva ore in urma si sa iau un alt model.El mi-a precizat ca nu se poate face acest lucru,eu mirat i-am arata baner-ul aflat chiar deasupra lui iar el mi-a spus sa citesc regulamentul intern al MediaGalaxy aflat pe internet unde se specifica ,ca nu se poate face retur la tablete,telefoane,laptopuri si ca il va trimite in service.Tipul asa vorbea cu mine incat ma gandeam daca este pe ciclu(era extrem de sictirit).I-am aratat problema ,a cosntatat-o si el si mi-a spus ca ma va contacta cand va sosii de la reparat.In exact 15 zile m-a sunat ca mi-a venit din service(asus au service-ul lor pe Romania),am ridicat tableta din magazin cu status placa baza schimbata.Am ajuns acasa am pornit-o ,am instalat player filme,etc si surpriza aceasi problema. Ca sa o scurtez am tinut-o in reparatii timp de 5 luni in care am avut-o in service de 6 ori in care a stat de fiecare data exact 15 zile cu 3 placi de baza schimbate,1 display schimbat.In posesia mea a stat destul de putin,mai mult prin service si magazin . Dupa 4 reparatii am studiat legea in care am descoperit ca daca defectul manifestat reapare dupa reparatii atunci unitatea de service este obligata sa dea negatie si clientul sa primeasca banii inapoi ,sau un alt produs nou sau un produs nou superior la calitate performanta fata de cel cumparat si asta la alegerea clientului.Am intrat pe site-ul ANPC Brasov si m-am documentat ce trebuie sa fac: am depus reclamatie la magazinul Media Galaxy Brasov care am cerut sa fie inregistrata+stampila (bineinteles ca atunci seful nu mai era de gasit),dupa cateva zile in care nu-l mai gaseam pe la magazin l-am prins si i-am zis ca nu mai plec de acolo pana nu-mi integistreaza reclamatia.El mi-a replicat ca va sta de vorba cu sefii lui de la Bucuresti sa se faca presiuni pe service,Vax Albina,praf in ochi,cand il chemam se vedea ca nu-i convenea sa stea de vorba cu mine timp in care se auzea pe telefonul lui cum primea notificari ca i se incarcau vietile la focul online ce-l juca. M-am prezentat la ANPC Brasov cu un dosar consistent cu copii dupa toate constatarile de la service ,reclamatii + original cum se cerea atunci.Am fost instintat ca ANPC se obliga ca in termen de max. 30 zile sa fiu contactat de rezolutia data de ei.In 30 zile nu m-a contactat nimeni ,am sunat eu dupa 32 zile ,am cerut sa stau de vorba cu Dna Comisar ,(nu o sa-i dau numele),in discutia pe care am purtat-o cu ea am constatat ca nu avea nici o idee despre continutul dosarului desii stia de el.Mi-a zis ca ma va contacta a doua zii,nici gand.Am sunat-o eu dupa 34 de zile si am rugat-o sa-mi explice ce decizie a luat(inca aveam o speranta).Ea mia zis pe un tot destul de agresiv ca placa de baza a fost schimbata de 2 ori asa ca se considera ca tableta a fost inlocuita de 2 ori si de mai vreau? .Eu i-am spus ca placa de baza a fost schimbata de 3 ori la fel si displayul(de care ea din nou habar nu avea) si de cand am cerut retur conform legii ,tableta cand ajungea la service era constata cu "defect nemanifestat .In acel moment i-am spus legea pe de rost si intrebarea ei a fost : "De unde stii dumneata legea? Dar oricum de cand un client contrazice un comisar OPC?" . Si cam asta a fost totul am primit oficial pe mail dupa alte 3 zile ca magazinul s-a comportat corect ,la fel si unitatea de service. Semnat Dna. Comisar ........ stampilat de comisar Sef..............(numele de familie al lui era ca al ei ). Pt. ce isi ia salarii acesti domni si doamne comisari ? Pentru ca merg prin farmacii mici si dau amenzi ca sampoanele nu au pret la gramaj? Din punctul meu de vedere acesti comisari OPC sunt la fel ca si acei agenti din politia locala ce dau amenzi la batranele ce-si vand mana de verdeturi pe la coltul strazii pentru ca au pensia de 50 lei si nu rezolva adevaratele probleme pentru care primesc salarii babane.In concluzie totul se rezolva la cadouri... . Unde esti tu Tepes Doamne?????????? Lasa ca ai noroc, nu mai ai nevoie de stampila. Apoi, dupa ce iti iei tableta din service mergi cu ea inapoi la magazin si de ce sa astepti mai mult de 30 de zile cu produsul schimbat si (re)reparat. plecai cu asta Sunt cetatean european si am drepturi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/R7Oe-dQD9rQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 14 September 2019 - 11:58
angelz, on 14 septembrie 2019 - 11:47, said:
Anul asta am avut doua reclamatii , ambele rezolvate in favoarea mea. .i. emag daca tot am ocazia. Ai pornit gresit oricum.Ai zis ca a fost de 6 ori cate 15 zile. http://www.anpc.gov....aNr9din2016.pdf (5) Produsele de folosință îndelungată defectate în termenul de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv. super8, on 14 septembrie 2019 - 11:50, said:
Deci seful / Managerul de la magazinul Media Galaxy Brasov este insurat cu dna. Comisar de la ANPC Brasov si ea clasat dosarul tau in favoarea lu' barbacsu' ? Imi cer scuze dar e amuzanta povestea. Daca ai bani si vrei sa mergi pana in panzele albe, angajeaza un avocat cu experienta si da in judecata magazinul, managerul magazinului, dna. comisar de la ANPC Brasov cat si ANPC-ul. Daca exista o farama de justitie in Romania ar trebui sa ai castig de cauza. MarianG, on 14 septembrie 2019 - 11:51, said:
https://forum.softpe...ariia-tampilei/ Lasa ca ai noroc, nu mai ai nevoie de stampila. Apoi, dupa ce iti iei tableta din service mergi cu ea inapoi la magazin si de ce sa astepti mai mult de 30 de zile cu produsul schimbat si (re)reparat. plecai cu asta Sunt cetatean european si am drepturi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/R7Oe-dQD9rQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 14 September 2019 - 12:00
La producatorul Asus, cel care a facut tableta, ai incercat sa-i expui problema? cum dracu sa schimbi 3 placi de baza si sa nu functioneze, este clar ca tableta aia are un defect major de fabricatie, sau aia au schimbat doar virtual placa de baza, alta explicatie nu am, sunt sigur ca unele service nu isi fac treaba cum scrie la carte, iar unele nu schimba chiar toate piesele,
Edited by Platon, 14 September 2019 - 12:02. |
#14
Posted 14 September 2019 - 12:00
@PiticVerde, ti-am zis !
Daca ai bani si vrei sa mergi pana in panzele albe, da-i in judecata pe toti. Altfel iti ramane sa te impaci cu paguba ori sa iti rezolvi problema in afara legii. Apleaza si la alte ANPC-uri ! poate ala din Bucuresti schimba decizia si obliga magazinul sa iti dea banii ori alt produs |
#15
Posted 14 September 2019 - 12:04
Platon, on 14 septembrie 2019 - 12:00, said:
La producatorul Asus, cel care a facut tableta, ai incercat sa-i expui problema? cum dracu sa schimbi 3 placi de baza si sa nu functioneze, este clar ca tableta aia are un defect major de fabricatie Edited by PiticVerde, 14 September 2019 - 12:06. |
|
#16
Posted 14 September 2019 - 12:09
Parerea mea e ca esti o persoana slaba, si comoda, altfel azi aveai o tableta noua sau banii in buzunar.
|
#17
Posted 14 September 2019 - 12:09
ZamrA, on 14 septembrie 2019 - 11:39, said:
Concluzie la postul tau: Cumparati de la emag(nu marketplace) unde poti returna totul in 30 de zile. Acuma serios depinde de fiecare magazin si sef de magazin, eu am dat tot la altex/mediagalaxy cu ceva ani in urma o tableta inapoi pentru m-am razgandit si nu o mai voiam. Angajatul la intrebat pe seful de magazin daca poate sa o ia inapoi ala a zis da si asta a fost tot. Ce mi se pare tare e ga ai putut sa dai de comisarul opc care se ocupa de dosar. Probabil ca in urma cu cativa ani aveau alta politica de returnare a produselor. Acum iti pot confirma ca odata cumparat un produs din categoria mai sus mentionata (laptop, tableta etc), atat Altex cat si Media Galaxy (firme patronate de acelasi individ) nu ofera posibilitatea de a face retur. Deci aveti grija cand cumparati din magazinele Altex&MG. Poate doar la cumparaturile din online sa functioneze faza cu returul, dunno. Edited by borhot, 14 September 2019 - 12:10. |
#18
Posted 14 September 2019 - 12:11
notrust, on 14 septembrie 2019 - 12:09, said:
Parerea mea e ca esti o persoana slaba, si comoda, altfel azi aveai o tableta noua sau banii in buzunar. Edited by PiticVerde, 14 September 2019 - 12:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users