Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ANPC si obraznicia si tupeul magazinelor/unitatilor service
#19
Posted 14 September 2019 - 12:15
Sa ii spui mu*stului sa citeasca ma-sa de pe internet, tu ai intrat in magazin fizic unde nu ti-au fost spuse Termeni si Conditiile. La fel si cu muma comisar. Pana se schimba legea ea lucreaza pentru client / contribuabil.
Edited by MarianG, 14 September 2019 - 12:18. |
#20
Posted 14 September 2019 - 12:19
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 12:11, said:
Poate ca sunt slab da comod nu,am facut 12 drumuri la magazin ,vreo 3 la ANPC .Ce ai fii facut tu in locul meu? 2. Daca ai acceptat trimisul la garantie, cand s-a intors nu plecai cu tableta acasa ii faceai proba acolo in magazin pe loc, iar din acel moment nu mai intra in discutie alta garantie, scandal, circ, insistenta, nu mai paraseai magazinul, daca asta era singura solutie. Edited by notrust, 14 September 2019 - 12:20. |
#21
Posted 14 September 2019 - 12:26
Achiziția a fost fãcutã în magazin, nu online. Legea prevede dreptul de retur fãrã a invoca motive, timp de maxim 14 zile de la data cumpãrãrii online.
Tu ai cumpãrat din magazin. În plus, dacã regulamentul Altex prevede posibilitatea returnãrii produsului cumpãrat din magazin, aceasta se face fãrã a invoca eventuale defecte ale produsului. |
#23
Posted 14 September 2019 - 12:32
Cumparati online oameni buni si aveti dreptul sa returnati produsele in 14 zile (conform legii) sau 30 de zile (la anumite magazine, cititi termenii si conditiile). Eu ma duc in magazine doar sa vad produsul si il comand online dupa.
O pateam cu vreo 3 produse daca le cumparam din magazin, mi-au ajuns cu diferite defecte dar le-am returnat fara probleme. Si pentru ANPC se pot face si reclamatii online, s-ar putea sa fie rezolvate mai repede asa. Edited by Florin__Adrian, 14 September 2019 - 12:33. |
#24
Posted 14 September 2019 - 12:37
Îmi amintești de un magazin Altex unde cineva cumpărase un aparat de aer condiționat, a fost instalat de o firmă agreată de Altex și s-a stricat pentru că nu a fost instalat corespunzător. Știți voi continuarea...
Altex și Media Galaxy mi se par cele mai mari țepe. Prefer să cumpăr un ceva după ce citesc pe internet despre el. Ce iau din Altex sunt numai becurile cu LED. |
#25
Posted 14 September 2019 - 12:49
Eu nu am avut experiente neplacute cu ALTEX, am gasit in unele magazine angajati obtuzi sau fara chef de munca.
Edited by notrust, 14 September 2019 - 12:52. |
#26
Posted 14 September 2019 - 12:51
Acolo la ANPC e buba, eu intotdeauna am primit raspuns in termenul legal.
Tu pari sa fi facut multe, dar faptul ca te jenezi chiar si acum sa dai numele comisarului imi arata ca le-ai facut prea politicos si din cauza asta nu s-a stresat nimeni de tine. As mai incerca sa trimit hartiile pe http://reclamatii.anpc.ro/ si cu putin noroc ajung la alt comisar mai competent. Ma gandesc ca nu ai primit raspuns in termen pentru ca aia au aruncat dosarul intr-un sertar si au uitat de el, ca doar nu ti-au dat vreo dovada cu data si semnatura la depunere. |
#27
Posted 14 September 2019 - 12:57
Am cumparat anul trecut din MediaG.. o pereche de boxe, ultimele si fara ambalaj (m-a ajutat un angajat cu niste cartoane ca sa nu ajunga franjuri acasa). I-am intrebat si au spus de atunci ca, si asa cumparate, pot fi aduse in 30 de zile inapoi. Am insistat ca pe garantie sa-mi treaca si ca n-au avut ambalaj. Dupa ceva zile de testat am ajuns la concluzia ca-s mai naspa decat ma asteptam (nu le-am testat in magazin pentru ca nu aveau statia care ma interesa). Ee.. ambalate (aproape) la fel de bine, m-am prezentat in magazin si, fara scandal sau alte povesti, le-au primit inapoi. Stiu ca nu e laptop sau tableta (d'oh! ) dar ideea e ca se poate fara emotii si fara a fi fost cumparate la distanta.
|
#28
Posted 14 September 2019 - 12:58
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Vhs8-0f3EIk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#29
Posted 14 September 2019 - 13:18
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 11:18, said:
.Dupa cateva ore am revenit la magazin am reusit sa stau de vorba cu un angajat .Deasupra lui era un Baner de vreo 3 metrii pe care scria cu litere mari "" Aici aveti posibilitatea de retur al produsului cumparat in 30 zile"".Plin de speranta i-am precizat faptul ca doresc sa fac retur al tabletei cumparate cu cateva ore in urma si sa iau un alt model.El mi-a precizat ca nu se poate face acest lucru,eu mirat i-am arata baner-ul aflat chiar deasupra lui iar el mi-a spus sa citesc regulamentul intern al MediaGalaxy aflat pe internet unde se specifica ,ca nu se poate face retur la tablete,telefoane,laptopuri si ca il va trimite in service. Returul este reglemantat prin OU si nu prin ce viseaza angajatii/politici interne ale magazinelor. Am stat si eu la un moment dat de vorba cu un angajat care refuza returul. Mai facea si misto. Drept urmare am facut reclamatie scrisa la adresa lui. Dupa 2-3 zile s-a aprobat instat returul, angajatul a fost dat afara. La ANCP am apelat o singura data. Adica ANCP versus Porshe Bucuresti. Este inutil ! Chiar daca ANCP mi-a dat dreptate.....!!!!! |
#31
Posted 14 September 2019 - 13:23
Mizu, on 14 septembrie 2019 - 12:51, said:
Acolo la ANPC e buba, eu intotdeauna am primit raspuns in termenul legal. Tu pari sa fi facut multe, dar faptul ca te jenezi chiar si acum sa dai numele comisarului imi arata ca le-ai facut prea politicos si din cauza asta nu s-a stresat nimeni de tine. As mai incerca sa trimit hartiile pe http://reclamatii.anpc.ro/ si cu putin noroc ajung la alt comisar mai competent. Ma gandesc ca nu ai primit raspuns in termen pentru ca aia au aruncat dosarul intr-un sertar si au uitat de el, ca doar nu ti-au dat vreo dovada cu data si semnatura la depunere. Edited by PiticVerde, 14 September 2019 - 13:24. |
#32
Posted 14 September 2019 - 13:38
YOUR_GOD, on 14 septembrie 2019 - 13:19, said:
Eu am doua retururi la Altex, totul OK si la timp. Deci am plecat din magazin cu un produs mai bun si cu 300 de lei in plus in buzunar. Edited by notrust, 14 September 2019 - 13:39. |
#33
Posted 14 September 2019 - 13:40
notrust, on 14 septembrie 2019 - 13:38, said:
Eu am facut si afacere, am luat un monitor LG de 27 la 1000 lei, dupa 8 luni s-au ars 4 pixeli, am primit banii inapoi, 1000 lei, si am cumprat tot de la ei un DELL mai bun aflat in promotie la pret de 700 lei. Deci am plecat din magazin cu un produs mai bun si cu 300 de lei in plus in buzunar. |
|
#34
Posted 14 September 2019 - 14:06
#35
Posted 14 September 2019 - 14:36
KyKyKyKy, on 14 septembrie 2019 - 12:37, said:
Îmi amintești de un magazin Altex unde cineva cumpărase un aparat de aer condiționat, a fost instalat de o firmă agreată de Altex și s-a stricat pentru că nu a fost instalat corespunzător. Știți voi continuarea... Altex și Media Galaxy mi se par cele mai mari țepe. Prefer să cumpăr un ceva după ce citesc pe internet despre el. Ce iau din Altex sunt numai becurile cu LED. Nu m-as grabi sa spun ca "Altex și Media Galaxy mi se par cele mai mari țepe" doar pentru ca am avut ghinionul sa iau ceva defect. In decurs de 20 de ani am cumparat de zeci de ori si o singura data a trebuit sa apelez la garantie, insa dupa primirea negatiei ca se poate repara, Altex mi-a dat banii inapoi dupa ce mi-a spus ca pot alege intre alt exemplar de acelasi fel sau contravaloare. Era vorba tot de o tableta. Am mai avut un ghinion cu un Blu-ray player LG care era defect de nou, mergea bine un timp pana se incalzea dupa care se bloca, dar mi l-au schimbat imediat ce s-au convins ca asa este. Pe asta l-am dus imediat in magazinul de unde il luasem, in cele 24 de ore in care aveam dreptul la returnare in caz de defect fara obligatia de a apela la garantie. Voi cumpara in continuare de la ei datorita faptului ca au preturi in general foarte bune, deseori au reduceri si mai bune si sunt seriosi. Acum o saptamana i-am luat si fetei un scaun de gaming ieftinit de la 1000 la 800 lei si nu am avut probleme nici cu asta. KyKyKyKy, on 14 septembrie 2019 - 12:58, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Vhs8-0f3EIk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#36
Posted 14 September 2019 - 15:32
PiticVerde, on 14 septembrie 2019 - 13:40, said:
Perfect de acord cu cineva ce a spus un lucru mai sus,depinde si de seful de magazin,daca e baiat fain sau e un neam de traista. eu si un coleg de munca am fost in interes de serviciu in india , amandoi avand abonamente orange bineinteles ca roamingul te rupe acolo , asa ca ori de cate ori primeam apeluri dadeam refuz si apelam prin watsapp sau digioriunde (voip) dupa o sa patam dam la costcontrol si vedem ca avem cost suplimentar , ajunsi in tara face recalamatie online cu desfasurator etc. el primeste stronare eu nu sun la ei le explic cazul si mi se zice ca asa ceva este imposibil , ca poate am dat eu accept la apel si nu refuz etc.le zic ca un coleg a patit la fel si lui i s a dat dreptate mi s a zis ca desi nu crede o sa verifice. bineinteles ca nu a mai revnit nimeni cu vre un telefon , asa ca m-am portat cu prima ocazie cu care am considerat ca ceilalti imi ofera mult mai multe la bani mai putini concluzie e ca trebuie sa iti sustii cauza daca stii ca ai dreptate Cousteau, on 14 septembrie 2019 - 14:36, said: Nu cred ca ai ales exemplul cel mai bun cu acest video. Am vazut la comentarii raspunsul magazinului Altex ca au motiv intemeiat sa-l refuze pe bucharestBIKEtraffic. Inclin sa ii cred, ca e de notorietate cum merge baiatul asta cu trotinetele si bicicletele lui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users