Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Land Rover Defender
Last Updated: Sep 10 2019 19:22, Started by
Kappa17
, Sep 10 2019 11:56
·
0
#1
Posted 10 September 2019 - 11:56
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2xI5FoWjcl4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aHH5wnM8cvw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://www.autocar....r-defender-2019 Pretul porneste de la 40.000 de lire sterline. |
#2
Posted 10 September 2019 - 12:02
Designul este o glumă proastă! E banal, e un SUV oarecare cu designul asta.
|
#3
Posted 10 September 2019 - 12:03
Din ce in ce mai urate
Se vede treaba ca si-au bagat indienii coada adanc de tot Au reusit sa o strice si pe asta Edited by Naijax, 10 September 2019 - 12:06. |
#4
Posted 10 September 2019 - 12:06
Vechiul defender: o masina rugged, butucanoasa, pe care o bagai oriude, confort spre zero
Noul defender: confort, piele, nebunii, Android Auto, fandoseli... Edited by MembruAnonim, 10 September 2019 - 12:06. |
#5
Posted 10 September 2019 - 12:07
Au luat un design ultra clasic de pe Defender si l-au modernizat intr-un SUV dala de rahat pentru oras.
Mie imi seamana foarte mult cu un semi-suv dasta electric sau hybrid habar nu am, dar nu imi vine in cap ce model, parca ceva asiatic. |
#6
Posted 10 September 2019 - 12:18
vad ca pe teren accidentat nu are probleme ....chiar si pe pietrele alea de rau de la munte...sau pe nisip ....
|
#7
Posted 10 September 2019 - 12:20
Designul îi arată scopul.
Este o reinterpretare, după un model vechi. Nu este pentru cei care vor să se afișeze cu mașini cu mult crom de plastic, există destule modele pentru cei care doresc așa ceva. Mie îmi pare ok. |
#8
Posted 10 September 2019 - 12:25
#9
Posted 10 September 2019 - 12:53
crisstonne, on 10 septembrie 2019 - 12:20, said:
Designul Ă®i arată scopul. Este o reinterpretare, după un model vechi. Nu este pentru cei care vor să se afișeze cu mașini cu mult crom de plastic, există destule modele pentru cei care doresc așa ceva. Mie Ă®mi pare ok. Da si mie, pare si luxox nu doar un utilitar. |
#10
Posted 10 September 2019 - 13:01
QAZ, on 10 septembrie 2019 - 12:25, said:
da sa vezi cat te ajuta tractiunea electronica (parca asa ii zice nu? nu ma pricep la masini) cand esti offroad ...ca trebuie masina sa distribuie puterea exact acolo unde trebuie ca sa treci peste coclauri.... sau sa vezi cand iesi de pe coclauri si treci pe sosea si inapoi pe coclauri cu altfel de teren.... Edited by karax, 10 September 2019 - 13:00. |
|
#11
Posted 10 September 2019 - 13:13
Macar are reductor si diferentiale blocabile fata + spate ?
Oricum suv-uri ca vechiul G, Patrol, Land Cruiser si Defender nu o sa mai existe pentru offroad, toti producatorii deja baga tehnologie la greu. Le era mare greu sa faca un suv vechi cu un motor modern... Noroc, ca astea vechi sunt reconditionate de pasionati si nu o sa dispara in urmatorii 20-30 ani mai mult ca sigur. |
#12
Posted 10 September 2019 - 13:25
TruculMagic, on 10 septembrie 2019 - 13:13, said:
Macar are reductor si diferentiale blocabile fata + spate ? Oricum suv-uri ca vechiul G, Patrol, Land Cruiser si Defender nu o sa mai existe pentru offroad, toti producatorii deja baga tehnologie la greu. Le era mare greu sa faca un suv vechi cu un motor modern... Noroc, ca astea vechi sunt reconditionate de pasionati si nu o sa dispara in urmatorii 20-30 ani mai mult ca sigur. Edited by QAZ, 10 September 2019 - 13:26. |
#13
Posted 10 September 2019 - 14:08
Fuserisk, on 10 septembrie 2019 - 12:02, said:
Designul este o glumă proastă! E banal, e un SUV oarecare cu designul asta. In mod sigur confunzi modelele. Sunt 5 linii diferite de vehicule, si ele cu variante. 1. Defender a fost mereu un cazan urat din aluminiu, urat, confort zero, spartana, volan inghesuit groaznic si stupid in portiera de nu ai loc si te simti - foarte naspa!. Altfel foarte fiabila si rezistenta, desigur nu la gloante... E folosit in mult Africa. E folosita si de armata dar si Land Rover e folosita. 2. Land Rover normal, o masina 4x4 decenta daca are anvelope corespunzatoare. Consumul si fiabilitatea modelelor vechi poate fi o problema. 3. Range Rover, masina de lux cu performante off road bune daca are anvelope corespunzatoare. 4. Discovery, o varianta diferita de design pt Land Rover, mai inalta, mai spatioasa, cu geamuri suplimentare laterale caracteristice, mult plastic, NU e lux ca Range Rover. 5. Freelander, varianta SUV mai compacta produs pana in 2014. Noul Defender, fara sa fie o capodopera, arata mai bine decat cele vechi, care nu atrageau nici macar printr-un aspect brut deosebit. Legat insa de confort, inca nu ma pronunt, parca volanul tot inghesuit e in portiera, trebuie testat. Ca si masina de teren, Toyota LandCruiser din ani '70 si '80 e tata lor, mai ales accesorizate si preparate pt. asa ceva. Edited by loock, 10 September 2019 - 14:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users