Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Noul Land Rover Defender

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Kappa17

Kappa17

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 328
  • Înscris: 13.03.2017
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2xI5FoWjcl4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aHH5wnM8cvw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

https://www.autocar....r-defender-2019

Pretul porneste de la 40.000 de lire sterline.

#2
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.02.2018
Designul este o glumă proastă! E banal, e un SUV oarecare cu designul asta.

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Din ce in ce mai urate
Se vede treaba ca si-au bagat indienii coada adanc de tot
Au reusit sa o strice si pe asta Posted Image

Edited by Naijax, 10 September 2019 - 12:06.


#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Vechiul defender: o masina rugged, butucanoasa, pe care o bagai oriude, confort spre zero
Noul defender: confort, piele, nebunii, Android Auto, fandoseli...

Edited by MembruAnonim, 10 September 2019 - 12:06.


#5
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Au luat un design ultra clasic de pe Defender si l-au modernizat intr-un SUV dala de rahat pentru oras.

Mie imi seamana foarte mult cu un semi-suv dasta electric sau hybrid habar nu am, dar nu imi vine in cap ce model, parca ceva asiatic.

#6
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
vad ca pe teren accidentat nu are probleme ....chiar si pe pietrele alea de rau de la munte...sau pe nisip ....

#7
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Designul îi arată scopul.
Este o reinterpretare, după un model vechi.
Nu este pentru cei care vor să se afișeze cu mașini cu mult crom de plastic, există destule modele pentru cei care doresc așa ceva.
Mie îmi pare ok.

#8
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Vechea genereatie=masina de coclauri, simpla si cu sasiu de care trebe.
Noua generatie=SUV plin de electronica....mai bine un Duster, ala macr este ieftin si fiabil.
Trebuiau sa merga pe reteta Toyota 4Runner (versiunea US)

Edited by QAZ, 10 September 2019 - 12:27.


#9
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018

 crisstonne, on 10 septembrie 2019 - 12:20, said:

Designul Ă®i arată scopul.
Este o reinterpretare, după un model vechi.
Nu este pentru cei care vor să se afișeze cu mașini cu mult crom de plastic, există destule modele pentru cei care doresc așa ceva.
Mie îmi pare ok.

Da si mie, pare si luxox nu doar un utilitar.

#10
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

 QAZ, on 10 septembrie 2019 - 12:25, said:

Vechea genereatie=masina de coclauri, simpla si cu sasiu de care trebe.
Noua generatie=SUV plin de electronica....mai bine un Duster, ala macr este ieftin si fiabil.
Trebuiau sa merga pe reteta Toyota 4Runner (versiunea US)
da sa vezi cat te ajuta tractiunea electronica (parca asa ii zice nu? nu ma pricep la masini) cand esti offroad ...ca trebuie masina sa distribuie puterea exact acolo unde trebuie ca sa treci peste coclauri....

sau sa vezi cand iesi de pe coclauri si treci pe sosea si inapoi pe coclauri cu altfel de teren....

Edited by karax, 10 September 2019 - 13:00.


#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Macar are reductor si diferentiale blocabile fata + spate ? Posted Image
Oricum suv-uri ca vechiul G, Patrol, Land Cruiser si Defender nu o sa mai existe pentru offroad, toti producatorii deja baga tehnologie la greu. Le era mare greu sa faca un suv vechi cu un motor modern...
Noroc, ca astea vechi sunt reconditionate de pasionati si nu o sa dispara in urmatorii 20-30 ani mai mult ca sigur. Posted Image

#12
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003

 TruculMagic, on 10 septembrie 2019 - 13:13, said:

Macar are reductor si diferentiale blocabile fata + spate ? Posted Image
Oricum suv-uri ca vechiul G, Patrol, Land Cruiser si Defender nu o sa mai existe pentru offroad, toti producatorii deja baga tehnologie la greu. Le era mare greu sa faca un suv vechi cu un motor modern...
Noroc, ca astea vechi sunt reconditionate de pasionati si nu o sa dispara in urmatorii 20-30 ani mai mult ca sigur. Posted Image
Are reductor+blocant spate la unele versiuni. Unde este nevoie de utilaje adevarate gasesti si noi gen seria 70 de la Toyota (inca se fabrica pentru Australia, Africa)

Edited by QAZ, 10 September 2019 - 13:26.


#13
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

 Fuserisk, on 10 septembrie 2019 - 12:02, said:

Designul este o glumă proastă! E banal, e un SUV oarecare cu designul asta.

In mod sigur confunzi modelele.
Sunt 5 linii diferite de vehicule, si ele cu variante.
1. Defender a fost mereu un cazan urat din aluminiu, urat, confort zero, spartana, volan inghesuit groaznic si stupid  in portiera de nu ai loc si te simti - foarte naspa!. Altfel foarte fiabila si rezistenta, desigur nu la gloante...
E folosit in mult Africa. E folosita si de armata dar si Land Rover e folosita.
2. Land Rover normal, o masina 4x4 decenta daca are anvelope corespunzatoare. Consumul si fiabilitatea modelelor vechi poate fi o problema.
3. Range Rover, masina de lux cu performante off road bune daca are anvelope corespunzatoare.
4. Discovery, o varianta diferita de design pt Land Rover, mai inalta, mai spatioasa, cu geamuri  suplimentare laterale caracteristice, mult plastic, NU e lux ca Range Rover.
5. Freelander, varianta SUV mai compacta produs pana in 2014.

Noul Defender, fara sa fie o capodopera, arata mai bine decat cele vechi, care nu atrageau nici macar printr-un aspect brut deosebit.
Legat insa de confort, inca nu ma pronunt, parca volanul tot inghesuit e in portiera, trebuie testat.

Ca si masina de teren, Toyota LandCruiser din ani '70 si '80 e tata lor, mai ales accesorizate si preparate pt. asa ceva.

Edited by loock, 10 September 2019 - 14:14.


#14
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Designul imi aminteste de FJ Cruiser,G ramane singurul offroader dar si ala e folosit mai mult de fita prin oras...Prefer noul Jimny :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate