CHINA
#1819
Posted 09 January 2022 - 15:21
AMDG, on 09 ianuarie 2022 - 14:48, said: China e într-o situație mult mai proastă decât Japonia, iar liderii de acolo se tem in primul rand de propriul popor. "Japan recorded a Government Debt to GDP of 266.20 percent of the country's Gross Domestic Product in 2020." "China recorded a Government Debt to GDP of 66.80 percent of the country's Gross Domestic Product in 2020."(tradingeconomics) Iar majoritatea populatiei e multumita de ceea ce se intampla acolo, spre disperarea haterilor neinformati. "Un sondaj realizat de China Data Lab de la Universitatea din California a arătat că sprijinul pentru guvern în rândul publicului chinez a crescut, nivelul mediu de încredere în guvernul central crescând de la 8,23 în iunie 2019 la 8,87 în mai anul trecut, măsurat pe o scară de la 1 la 10." |
#1820
Posted 09 January 2022 - 16:01
Ramuran, on 09 ianuarie 2022 - 15:21, said:
"Un sondaj realizat de China Data Lab de la Universitatea din California a arătat că sprijinul pentru guvern în rândul publicului chinez a crescut, nivelul mediu de încredere în guvernul central crescând de la 8,23 în iunie 2019 la 8,87 în mai anul trecut, măsurat pe o scară de la 1 la 10." Cifrele sunt reale si autentice, si se simt la fata locului. Nu e vorba in niciun caz de presiune sau frica de a raspunde sincer la sondaje. Dar situatia e de fapt mult mai nuantata si complicata. Nu am suficient talent in a scrie si a ma exprima pt a putea explica ce percep eu si nici nu vreau sa fiu prost inteles. Exista canale pe Youtube (in engleza) ale unor persoane care inteleg bine China. Dar totul e datorita unui sistem complex bine pus la punct si are de-a face cu educatia, cultura si propaganda. Ideea e ca niciun alt sistem, din orice alta tara democratica (in sensul inteles de vest) nu poate ajunge la cifrele astea, oricat de buni, destepti si bine intentionati ar fi guvernantii lor. Edited by Piniuli, 09 January 2022 - 16:10. |
#1821
Posted 09 January 2022 - 17:11
cam la fel cum in exteriorul romaniei, ceausescu s-ar fi bucurat de increderea a 110% din romani, in 1989 )
|
#1822
Posted 09 January 2022 - 17:21
vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 17:11, said:
cam la fel cum in exteriorul romaniei, ceausescu s-ar fi bucurat de increderea a 110% din romani, in 1989 ) Exact, și China va ajunge ca și România cu 5% din produse peste nivelul mondial. După prăbușirea comunismului credeam că lumea s-a mai luminat la minte. Piniuli, on 09 ianuarie 2022 - 16:01, said: Cifrele sunt reale si autentice, si se simt la fata locului. Nu e vorba in niciun caz de presiune sau frica de a raspunde sincer la sondaje. Dar situatia e de fapt mult mai nuantata si complicata. Nu am suficient talent in a scrie si a ma exprima pt a putea explica ce percep eu si nici nu vreau sa fiu prost inteles. Exista canale pe Youtube (in engleza) ale unor persoane care inteleg bine China. Dar totul e datorita unui sistem complex bine pus la punct si are de-a face cu educatia, cultura si propaganda. Ideea e ca niciun alt sistem, din orice alta tara democratica (in sensul inteles de vest) nu poate ajunge la cifrele astea, oricat de buni, destepti si bine intentionati ar fi guvernantii lor. Sa fim serioși, chinezii cu bani vor să plece de acolo, nu invers. Tot ce face China e să ascundă mai bine mizeria sub preș decât Uniunea Sovietică. |
#1823
Posted 09 January 2022 - 19:55
#1824
Posted 09 January 2022 - 20:06
Cainii latra, ursul trece.
Intre timp RCEP a cam unit jumate de Asia, sau 80% dpdv relevanta. Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 20:08. |
#1825
Posted 09 January 2022 - 20:23
Rosebud09, on 09 ianuarie 2022 - 02:53, said:
Politica copilului unic nu mai exista de zeci de ani. SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 03:15, said:
Nu mai exista de multicel politica asta. Si two children policy a expirat.. 35 de ani. Quote
The one-child policy (Chinese: 一孩政策; pinyin: Yī Hái Zhèngcè) was a population planning initiative in China implemented between 1980 and 2015 to curb the country's growth by restricting many families to a single child. Practic, vorbim de 35 de ani in care rata de inlocuire a unei generatii s-o redus la 50%. Si acest gap se transmite mai departe in timp, producand o rupere la nivelul evolutiei normale a generatiilor. |
#1826
Posted 09 January 2022 - 20:59
Transportul feroviar de mare viteza din China merge in pierdere ,20 milioane de dolari pe zi pierderi ,adica din bilete nu incaseaza nici macar banii pt costurile de operare .
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ITvXlax4ZXk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1827
Posted 09 January 2022 - 21:01
Dezvoltarea economica a Chinei datorita transportului feroviar de mare viteza, aduce profit care acopera si cheltuielile aferente.
|
#1828
Posted 09 January 2022 - 21:10
Nu prea mai sunt motoare de crestere in China ,autostrazile cam au fost construite ,caile ferate la fel ,baraje au facut ,majoritatea populatiei din mediul rural s-a mutat la oras deci cererea de apartamente va fi in scadere ,in concluzie stagnare economica si chiar declin .
|
#1829
Posted 09 January 2022 - 21:22
ARPA, on 09 ianuarie 2022 - 21:10, said:
Nu prea mai sunt motoare de crestere in China ,autostrazile cam au fost construite ,caile ferate la fel ,baraje au facut ,majoritatea populatiei din mediul rural s-a mutat la oras deci cererea de apartamente va fi in scadere ,in concluzie stagnare economica si chiar declin . Belt and Road |
#1830
Posted 09 January 2022 - 21:31
#1831
Posted 09 January 2022 - 21:36
ARPA, on 09 ianuarie 2022 - 20:59, said:
Transportul feroviar de mare viteza din China merge in pierdere ,20 milioane de dolari pe zi pierderi ,adica din bilete nu incaseaza nici macar banii pt costurile de operare . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ITvXlax4ZXk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] deci majoritatea liniilor alea nu sunt suficient de profitabile, nici macar cat sa isi acopere costurile de operare, daramite costurile de productie. In comentarii am vazut insa inca un aspect. Liniile astea de mare viteza, pentru ca ofera imaginea de stat de super lumea intai, au furat din investitiile pe care chinezii ar fi trebuit sa le faca in linii obisnuite pentru traficul de marfa. Adica au preferat sa investeasca in tinichele de argint , pentru imagine, in loc de chestii ce conteaza.. Nu stiu de ce imi aduce aminte de Ceausescu.. Oricum urmatorii 20 de ani vor fi interesanti, sa vedem unde duce aceasa furie de a investi in chestii fara valoare economica, atata timp cat nu detii moneda de schimb mondiala |
#1832
Posted 09 January 2022 - 21:44
vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:36, said:
deci majoritatea liniilor alea nu sunt suficient de profitabile, nici macar cat sa isi acopere costurile de operare, daramite costurile de productie. In comentarii am vazut insa inca un aspect. Liniile astea de mare viteza, pentru ca ofera imaginea de stat de super lumea intai, au furat din investitiile pe care chinezii ar fi trebuit sa le faca in linii obisnuite pentru traficul de marfa. Adica au preferat sa investeasca in tinichele de argint , pentru imagine, in loc de chestii ce conteaza.. Exact ,mai bine bagau banii in caile ferate normale pt ca pe alea transporta marfa si merg si trenurile de calatori ,pt transportul rapid de persoane e mai bun transportul aerian pt ca e si mai rapid decat caile ferate de mare viteza ,ori puteau sa se opreasca din constructie dupa ce au facut principalele linii intre marile orase care erau si profitabile ,am postat acum cativa ani in poiana ca francezii au aceeasi problema cu caile ferate de mare viteza (adica nu isi recupereaza costurile de operare ) . |
#1833
Posted 09 January 2022 - 21:44
"N-avem, dar ce ne trebuie, ca nu e rentabil", "But at what cost" si alte dracarii . De-aia se chinuie California de 20 de ani cu o linie de HSR de 1500 km...se tot gandeste ca nu-i rentabila, are strangeri de inima. Si noi tot cu gandul ca nu se renteaza.
Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 21:47. |
#1834
Posted 09 January 2022 - 21:49
SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 21:44, said:
"N-avem, dar ce ne trebuie, ca nu e rentabil", "But at what cost" si alte dracarii . De-aia se chinuie California de 20 de ani cu o linie de HSR de 1500 km...se tot gandeste ca nu-i rentabila, are strangeri de inima. Si noi tot cu gandul ca nu se renteaza. pai comunismul de aia a falimentat de aia cam peste tot in lume. Pentru ca prefera sa investeasca in tinichele de argint, gandind ca banii is infiniti, decat sa investeasca cu cap. Ai mai sus exemplu chinez, sa zicem ca nu conteaza ca nu isi recupereaza costurile de productie, dar sa nu iti recuperezi nici costurile de operare.. |
#1835
Posted 09 January 2022 - 21:52
vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:49, said:
pai comunismul de aia a falimentat de aia cam peste tot in lume. Comunismul da. China in schimb . 120 trilioane vs 90. In 20 de ani de dezvoltare vs 100. Si tot cam in 20 de ani . Dar tot asa statea si Ceausescu, asa ca degeaba... Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 21:55. |
#1836
Posted 09 January 2022 - 21:59
SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 21:52, said:
Comunismul da. China in schimb . 120 trilioane vs 90. In 20 de ani de dezvoltare vs 100. Si tot cam in 20 de ani . Dar tot asa statea si Ceausescu, asa ca degeaba... si in Romania lui ceausescu , cica o fost bine pana o trebuit platite toate visele tembele ale lui ceausescu.. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users