Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Theo Rose x Domino x Alessandra -...

R.I.P. Donald Sutherland

Problema de soft ...

PPC suprataxeaza voit fara nici o...
 Senzori de miscare aprind lampile...

Gaura dreapta in perete gros

Manea cu saxofon si tipa misto

Fedex tot imi trimite facturi de ...
 Portretul combinatorului la tiner...

Fals/ uz de fals?

Credit pe cartele

Nu pot sa prelungesc un domeniu, ...
 Sfc scannow blocat la 99 la suta

hdd 2,5" sata 250GB unallocat...

Comparatie consum inverter vs non...

Hidrofor defect arunca apa inapoi...
 

CHINA

* * * * - 8 votes
  • This topic is locked This topic is locked
5200 replies to this topic

#1819
Ramuran

Ramuran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,808
  • Înscris: 16.01.2017

 AMDG, on 09 ianuarie 2022 - 14:48, said:

China e într-o situație mult mai proastă decât Japonia, iar liderii de acolo se tem in primul rand de propriul popor.
Japonia e praf.

"Japan recorded a Government Debt to GDP of 266.20 percent of the country's Gross Domestic Product in 2020."
"China recorded a Government Debt to GDP of 66.80 percent of the country's Gross Domestic Product in 2020."(tradingeconomics)

Iar majoritatea populatiei e multumita de ceea ce se intampla acolo, spre disperarea haterilor neinformati.

"Un sondaj realizat de China Data Lab de la Universitatea din California a arătat că sprijinul pentru guvern în rândul publicului chinez a crescut, nivelul mediu de încredere în guvernul central crescând de la 8,23 în iunie 2019 la 8,87 în mai anul trecut, măsurat pe o scară de la 1 la 10."Posted Image

#1820
Piniuli

Piniuli

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,695
  • Înscris: 09.01.2006

 Ramuran, on 09 ianuarie 2022 - 15:21, said:

"Un sondaj realizat de China Data Lab de la Universitatea din California a arătat că sprijinul pentru guvern în rândul publicului chinez a crescut, nivelul mediu de încredere în guvernul central crescând de la 8,23 în iunie 2019 la 8,87 în mai anul trecut, măsurat pe o scară de la 1 la 10."Posted Image

Cifrele sunt reale si autentice, si se simt la fata locului. Nu e vorba in niciun caz de presiune sau frica de a raspunde sincer la sondaje. Dar situatia e de fapt mult mai nuantata si complicata. Nu am suficient talent in a scrie si a ma exprima pt a putea explica ce percep eu si nici nu vreau sa fiu prost inteles. Exista canale pe Youtube (in engleza) ale unor persoane care inteleg bine China. Dar totul e datorita unui sistem complex bine pus la punct si are de-a face cu educatia, cultura si propaganda.  Ideea e ca niciun alt sistem, din orice alta tara  democratica (in sensul inteles de vest) nu poate ajunge la cifrele astea, oricat de buni, destepti si bine intentionati ar fi guvernantii lor.

Edited by Piniuli, 09 January 2022 - 16:10.


#1821
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,801
  • Înscris: 05.11.2009
cam la fel cum in exteriorul romaniei, ceausescu s-ar fi bucurat de increderea a 110% din romani, in 1989 :))

#1822
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

 vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 17:11, said:

cam la fel cum in exteriorul romaniei, ceausescu s-ar fi bucurat de increderea a 110% din romani, in 1989 :))

Exact, și China va ajunge ca și România cu 5% din produse peste nivelul mondial. După prăbușirea comunismului credeam că lumea s-a mai luminat la minte.

 Piniuli, on 09 ianuarie 2022 - 16:01, said:



Cifrele sunt reale si autentice, si se simt la fata locului. Nu e vorba in niciun caz de presiune sau frica de a raspunde sincer la sondaje. Dar situatia e de fapt mult mai nuantata si complicata. Nu am suficient talent in a scrie si a ma exprima pt a putea explica ce percep eu si nici nu vreau sa fiu prost inteles. Exista canale pe Youtube (in engleza) ale unor persoane care inteleg bine China. Dar totul e datorita unui sistem complex bine pus la punct si are de-a face cu educatia, cultura si propaganda.  Ideea e ca niciun alt sistem, din orice alta tara  democratica (in sensul inteles de vest) nu poate ajunge la cifrele astea, oricat de buni, destepti si bine intentionati ar fi guvernantii lor.

Sa fim serioși, chinezii cu bani vor să plece de acolo, nu invers. Tot ce face China e să ascundă mai bine mizeria sub preș decât Uniunea Sovietică.

#1823
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,375
  • Înscris: 30.10.2003

 Ramuran, on 09 ianuarie 2022 - 15:21, said:

nivelul mediu de încredere în guvernul central crescând de la 8,23 în iunie 2019 la 8,87 în mai anul trecut, măsurat pe o scară de la 1 la 10."Posted Image
Corect. Oamenii critici regimului sunt practic tot mai putini ;)

#1824
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,544
  • Înscris: 23.07.2014
Cainii latra, ursul trece.

Intre timp RCEP a cam unit jumate de Asia, sau 80% dpdv relevanta.

Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 20:08.


#1825
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 Rosebud09, on 09 ianuarie 2022 - 02:53, said:

Politica copilului unic nu mai exista de zeci de ani.

 SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 03:15, said:

Nu mai exista de multicel politica asta. Si two children policy a expirat..
Pai nu mai exista, dar o anumita perioada de timp o existat.
35 de ani.

Quote

The one-child policy (Chinese: 一孩政策; pinyin: Yī Hái Zhèng​cè) was a population planning initiative in China implemented between 1980 and 2015 to curb the country's growth by restricting many families to a single child.
Si cat timp o actionat, si-o facut simtite efectele.
Practic, vorbim de 35 de ani in care rata de inlocuire a unei generatii s-o redus la 50%.
Si acest gap se transmite mai departe in timp, producand o rupere la nivelul evolutiei normale a generatiilor.

#1826
ARPA

ARPA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 05.10.2013
Transportul feroviar de mare viteza din China merge in pierdere ,20 milioane de dolari pe zi pierderi ,adica din bilete nu incaseaza nici macar banii pt costurile de operare .

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ITvXlax4ZXk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1827
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Dezvoltarea economica a Chinei datorita transportului feroviar de mare viteza, aduce profit care acopera si cheltuielile aferente.

#1828
ARPA

ARPA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 05.10.2013
Nu prea mai sunt motoare de crestere in China ,autostrazile cam au fost construite ,caile ferate la fel ,baraje au facut ,majoritatea populatiei din mediul rural s-a mutat la oras deci cererea de apartamente va fi in scadere ,in concluzie stagnare economica si chiar declin .

#1829
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012

 ARPA, on 09 ianuarie 2022 - 21:10, said:

Nu prea mai sunt motoare de crestere in China ,autostrazile cam au fost construite ,caile ferate la fel ,baraje au facut ,majoritatea populatiei din mediul rural s-a mutat la oras deci cererea de apartamente va fi in scadere ,in concluzie stagnare economica si chiar declin .

Belt and Road

#1830
ARPA

ARPA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 05.10.2013

 Ghita_Bizonu, on 09 ianuarie 2022 - 21:22, said:

Belt and Road

Aia ar fi una din variante si infrastructura in Africa .Belt and Road are mai mult rol strategic -o varianta alternativa de transport afara de aia maritima .

#1831
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,801
  • Înscris: 05.11.2009

 ARPA, on 09 ianuarie 2022 - 20:59, said:

Transportul feroviar de mare viteza din China merge in pierdere ,20 milioane de dolari pe zi pierderi ,adica din bilete nu incaseaza nici macar banii pt costurile de operare .

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ITvXlax4ZXk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

deci majoritatea liniilor  alea nu sunt suficient de profitabile, nici macar cat sa isi acopere costurile de operare, daramite costurile de productie. In comentarii am vazut insa inca un aspect. Liniile astea de mare viteza, pentru ca ofera imaginea de stat de super lumea intai, au furat din investitiile pe care chinezii ar fi trebuit sa le faca in linii obisnuite pentru traficul de marfa.

Adica au preferat sa investeasca in tinichele de argint , pentru imagine, in loc de chestii ce conteaza..


Nu stiu de ce imi aduce aminte de Ceausescu.. :P

Oricum urmatorii 20 de ani vor fi interesanti, sa vedem unde duce aceasa furie de a investi in chestii fara valoare economica, atata timp cat nu detii moneda de schimb mondiala

#1832
ARPA

ARPA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 05.10.2013

 vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:36, said:

deci majoritatea liniilor  alea nu sunt suficient de profitabile, nici macar cat sa isi acopere costurile de operare, daramite costurile de productie. In comentarii am vazut insa inca un aspect. Liniile astea de mare viteza, pentru ca ofera imaginea de stat de super lumea intai, au furat din investitiile pe care chinezii ar fi trebuit sa le faca in linii obisnuite pentru traficul de marfa.

Adica au preferat sa investeasca in tinichele de argint , pentru imagine, in loc de chestii ce conteaza..


Exact ,mai bine bagau banii in caile ferate normale pt ca pe alea transporta marfa si merg si trenurile de calatori ,pt transportul rapid de persoane e mai bun transportul aerian pt ca e si mai rapid decat caile ferate de mare viteza ,ori puteau sa se opreasca din constructie dupa ce au facut principalele linii intre marile orase care erau si profitabile ,am postat acum cativa ani in poiana ca francezii au aceeasi problema cu caile ferate de mare viteza (adica nu isi recupereaza costurile de operare ) .

#1833
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,544
  • Înscris: 23.07.2014
"N-avem, dar ce ne trebuie, ca nu e rentabil", "But at what cost" si alte dracarii Posted Image . De-aia se chinuie California de 20 de ani cu o linie de HSR de 1500 km...se tot gandeste ca nu-i rentabila, are strangeri de inima. Si noi tot cu gandul ca nu se renteaza.

Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 21:47.


#1834
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,801
  • Înscris: 05.11.2009

 SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 21:44, said:

"N-avem, dar ce ne trebuie, ca nu e rentabil", "But at what cost" si alte dracarii Posted Image . De-aia se chinuie California de 20 de ani cu o linie de HSR de 1500 km...se tot gandeste ca nu-i rentabila, are strangeri de inima. Si noi tot cu gandul ca nu se renteaza.

pai comunismul de aia a falimentat de aia cam peste tot in lume. Pentru ca prefera sa investeasca in tinichele de argint, gandind ca banii is infiniti, decat sa investeasca cu cap. Ai mai sus exemplu chinez, sa zicem ca nu conteaza ca nu isi recupereaza costurile de productie, dar sa nu iti recuperezi nici costurile de operare..

#1835
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,544
  • Înscris: 23.07.2014

 vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:49, said:

pai comunismul de aia a falimentat de aia cam peste tot in lume.

Comunismul da. China in schimb . 120 trilioane vs 90. In 20 de ani de dezvoltare vs 100.  Si tot cam in 20 de ani . Dar tot asa statea si Ceausescu, asa ca degeaba...

Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 21:55.


#1836
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,801
  • Înscris: 05.11.2009

 SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 21:52, said:

Comunismul da. China in schimb . 120 trilioane vs 90. In 20 de ani de dezvoltare vs 100.  Si tot cam in 20 de ani . Dar tot asa statea si Ceausescu, asa ca degeaba...

si in Romania lui ceausescu , cica o fost bine pana o trebuit platite toate visele tembele ale lui ceausescu..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate