Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CHINA
#1837
Posted 09 January 2022 - 22:02
Hunor_66, on 09 ianuarie 2022 - 20:23, said:
Pai nu mai exista, dar o anumita perioada de timp o existat. 35 de ani. Si cat timp o actionat, si-o facut simtite efectele. N-aveau cu ce-i tine nici pe aia atunci. Numai nasturi sau sireturi sa fi facut pentru ei si era SF. vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:59, said:
si in Romania lui ceausescu , cica o fost bine pana o trebuit platite toate visele tembele ale lui ceausescu.. O fi fost atat cat te poti astepta in situatia data, dar tot tara parlita era. Conditii total diferite, n-are nici o baza comuna. Izolare, lipsa de schimb de experienta, lipsa knowhow, lipsa antreprenoriat. Nici vecinii nu stateau mai bine, era o intrecere intre melci. Edited by SorinGT, 09 January 2022 - 22:04. |
#1838
Posted 09 January 2022 - 22:18
SorinGT, on 09 ianuarie 2022 - 22:02, said:
O fi fost atat cat te poti astepta in situatia data, dar tot tara parlita era. Conditii total diferite, n-are nici o baza comuna. Izolare, lipsa de schimb de experienta, lipsa knowhow, lipsa antreprenoriat. Nici vecinii nu stateau mai bine, era o intrecere intre melci. Daca comparam cu ce s-o facut in 30 de ani, '90-2020... e vai steaua ei. |
#1839
Posted 09 January 2022 - 22:28
vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:59, said: si in Romania lui ceausescu , cica o fost bine pana o trebuit platite toate visele tembele ale lui ceausescu.. Cu banii imprumutati de Ceausescu s-a construit o economie functionala ("visele tembele"). In momentul in care l-au omorat pe Ceausescu, datoria Romaniei nu doar ca era "zero", dar tara era pe plus ~6 miliarde de dolari. In 1989 in RO era asigurat invatamantul gratuit pentru toata lumea, asistenta medicala gratuita pentru toata lumea, loc de munca asigurat pentru toti absolventii din invatamantul superior, etc... Si tot pe vremea lui Ceausescu s-a construit destul de mult din ceea ce se foloseste acum, in special pe partea de sustenabilitate energetica. Dupa 30 de ani de jaf, distrugere si "privatizare" din ceea ce a avut tara ca resurse naturale si s-a construit pana in '89, Romania a ajuns un stat esuat, conform declaratiei presedintelui Iohannis (si a altora). Iar "voi" ca cetateni ai unui stat esuat, povestiti despre "prabusirea iminenta" a Chinei, care tot in urma cu 30 de ani nu avea mai nimic dincolo de o forta de munca sanatoasa, iar acum in mare parte arata ca o tara dintr-un film SF. |
#1841
Posted 10 January 2022 - 00:33
Hunor_66, on 09 ianuarie 2022 - 22:18, said:
Parlita-parlita, dar daca facem comparatia cu ce era in interbelic - analfabetism d-ala adevarat, nu functional, drumuri de pamant, multe localitati ne-electrificate (doar reteaua telefonica se intinsese putin, prin orasele mai mari), lumina la lampa cu gaz, medic de plasa care venea cu sareta la 3 zile dupa ce il chemai etc., ce s-o facut in 30 de ani ('45-'75), cu toata tirania comunista, detinuti politici, etc., etc. s-o facut totusi ceva in aia 30 de ani. Daca comparam cu ce s-o facut in 30 de ani, '90-2020... e vai steaua ei. Raspundeam si eu la incercarea de paralela China (actuala) - Rom^nia lui Ceausescu. De parca s-ar putea face vreuna. Edited by SorinGT, 10 January 2022 - 00:33. |
#1842
Posted 10 January 2022 - 02:03
Hunor_66, on 09 ianuarie 2022 - 22:18, said:
Daca comparam cu ce s-o facut in 30 de ani, '90-2020... e vai steaua ei. Am progresat atat de mult in ultimii 30 de ani incat tot la scoli facute ori de monarhie ori de comunisti merg copiii (cu mici exceptii in cazul beneficiarilor reali ai prezentului). Probabil etapa urmatoare de progres va fi privatizarea acelorasi scoli facute de monarhie sau de comunisti. Quote
Romania a ajuns un stat esuat, Edited by shefu_de_combinat, 10 January 2022 - 02:07. |
#1843
Posted 10 January 2022 - 02:21
vanitty, on 09 ianuarie 2022 - 21:36, said:
Nu stiu de ce imi aduce aminte de Ceausescu.. E ca pagina despre filozofie de pe wikipedia, unde ajungi inevitabil daca dai click pe primul link din fiecare pagina. Totul ajunge pana la urma la Ceausescu. Atata se poate. ARPA, on 09 ianuarie 2022 - 21:44, said:
pt transportul rapid de persoane e mai bun transportul aerian pt ca e si mai rapid decat caile ferate de mare viteza ARPA, on 09 ianuarie 2022 - 21:44, said:
ori puteau sa se opreasca din constructie dupa ce au facut principalele linii intre marile orase care erau si profitabile ,am postat acum cativa ani in poiana ca francezii au aceeasi problema cu caile ferate de mare viteza (adica nu isi recupereaza costurile de operare ) . China, HSR network: 40.000 km Franta, HSR network: 2.800 km Romania, HSR network: 0 km Da' bine plm ca avem pareri despre ce trebuiau sa faca aia care au cea mai mare retea de pe glob si aia care au facut TGV-ul. Culeanu. Hunor_66, on 09 ianuarie 2022 - 21:01, said:
Dezvoltarea economica a Chinei datorita transportului feroviar de mare viteza, aduce profit care acopera si cheltuielile aferente. Daca nu scoate direct mai multi bani decat au bagat, ca la buticul de la parter, adica forma maxima de intelegere economica mioritica, nu se pune. Edited by shefu_de_combinat, 10 January 2022 - 02:27. |
#1844
Posted 10 January 2022 - 05:28
imi poti explica ce activitate e aia, in cre nici macar cheltuielile de exploatare nu ti le poti scoate din activitatea curenta?
|
#1845
Posted 10 January 2022 - 05:35
vanitty, on 10 ianuarie 2022 - 05:28, said:
imi poti explica ce activitate e aia, in cre nici macar cheltuielile de exploatare nu ti le poti scoate din activitatea curenta? Se cheama transport public de calatori, yes. Bagi bani in HSR, si cand aduni cat ar costa orele pierdute zilnic fara HSR x 365 + costurile induse de poluare daca aia ar merge cu avionul + dezvoltarea indusa de reteaua de HSR si garile acesteia, e posibil sa tragi concluzia ca poate e mai ieftin sa subventionezi domeniul asta decat sa nu-l ai. Vorbim de a doua tara ca gdp de pe planeta. Prima, daca vorbim PPP. Cred sincer ca se descurca, e ok. Oh nu, marea problema de 850 miliarde. Pai altii aproape atata anual pe bombe. E ok. Macar astia s-au ales cu ceva util de banii aia. Lucruri minunate ar fi posibile daca ne-am dezlipi dracu de boala asta care ne transforma pe toti in mici contabili autisti care se bucura in viata doar atunci cand toate casutele din excel sunt verzi. Altfel o sa ne mancam jegu de sub unghii ca sa facem economie si cand vom avea gdp de 400 milioane de euro, in timp ce chinezii vor face prima linie hsr pe luna sau ceva. Edited by shefu_de_combinat, 10 January 2022 - 05:44. |
#1846
Posted 10 January 2022 - 05:43
shefu_de_combinat, on 10 ianuarie 2022 - 05:35, said:
Se cheama transport public de calatori, yes. Bagi bani in HSR, si cand aduni cat ar costa orele pierdute zilnic fara HSR x 365 + costurile induse de poluare daca aia ar merge cu avionul + dezvoltarea indusa de reteaua de HSR si garile acesteia, e posibil sa tragi concluzia ca poate e mai ieftin sa subventionezi domeniul asta decat sa nu-l ai. Vorbim de a doua tara ca gdp de pe planeta. Prima, daca vorbim PPP. Cred sincer ca se descurca, e ok. Oh nu, marea problema de 850 miliarde. Pai altii aproape atata anual pe bombe. E ok. Macar astia s-au ales cu ceva util de banii aia. util in ce sens? ca daca nu fac bani, macar sa isi acopere cheltuielile de operare, inseamna ca nu prea e util suficient de mult celor ce ar trebui sa le foloseasca.. |
#1847
Posted 10 January 2022 - 05:57
vanitty, on 10 ianuarie 2022 - 05:43, said:
ca daca nu fac bani, macar sa isi acopere cheltuielile de operare, inseamna ca nu prea e util suficient de mult celor ce ar trebui sa le foloseasca |
#1848
Posted 10 January 2022 - 07:15
Deci s-a stabilit da? Trenurile in China sunt nerentabile, au fost facute degeaba, se pierd bani, noua nu ne trebuie. Bah, inseamna ca aia care le administreaza sunt mari idioti. Sa mergi in pierdere, trenuri goale, si sa bagi 2-3 trenuri pe ora spre acceasi destinatie.
Cred ca oricine isi poate face o idee urmand urmatorii pasi: 1) Se intra pe trip.com sau ctrip.com 2) Se alege limba engleza 3) Se alege tab-ul cu Trains si apoi Mainland China 4) Se aleg 2 orase care au retea HSR - harta: https://www.chinatra...n-route-map.jpg 5) Se analizeaza situatia dintr-o zi oarecare (sa nu uitam ca e pandemie si se calatoreste mai putin decat in 2019) si se trag concluzii dupa mintea fiecaruia. Cu mentiune ca un tren are in general intre 8 si 14 vagoane si o medie de 100 persoane pe vagon. Pe unele rute se vand si locuri in picioare. https://www.chinatra...n-seat-map.html Edited by Piniuli, 10 January 2022 - 07:24. |
#1850
Posted 10 January 2022 - 09:29
Piniuli, on 10 ianuarie 2022 - 07:15, said:
Deci s-a stabilit da? Trenurile in China sunt nerentabile, au fost facute degeaba, se pierd bani, noua nu ne trebuie. Bah, inseamna ca aia care le administreaza sunt mari idioti. Sa mergi in pierdere, trenuri goale, si sa bagi 2-3 trenuri pe ora spre acceasi destinatie. Cred ca oricine isi poate face o idee urmand urmatorii pasi: 1) Se intra pe trip.com sau ctrip.com 2) Se alege limba engleza 3) Se alege tab-ul cu Trains si apoi Mainland China 4) Se aleg 2 orase care au retea HSR - harta: https://www.chinatra...n-route-map.jpg 5) Se analizeaza situatia dintr-o zi oarecare (sa nu uitam ca e pandemie si se calatoreste mai putin decat in 2019) si se trag concluzii dupa mintea fiecaruia. Cu mentiune ca un tren are in general intre 8 si 14 vagoane si o medie de 100 persoane pe vagon. Pe unele rute se vand si locuri in picioare. https://www.chinatra...n-seat-map.html Mai ușor colegul,că faci infarct. Faptul că se vând bilete nu înseamnă că linia este profitabilă |
#1851
Posted 10 January 2022 - 09:47
shefu_de_combinat, on 10 ianuarie 2022 - 02:21, said:
Daca nu scoate direct mai multi bani decat au bagat, ca la buticul de la parter, adica forma maxima de intelegere economica mioritica, nu se pune. Daca nici rom^nasul nu le stie pe toate, de la sobe de teracota pina la macro-economie, cum trebuia sa faca chinezul, ce linii, cand sa se opreasca, cand ii e rentabil, ce trebuia sa faca francezul, ce elicoptere si drone trebuia sa achizitionam.... |
#1852
Posted 10 January 2022 - 10:10
shefu_de_combinat, on 10 ianuarie 2022 - 05:35, said:
Se cheama transport public de calatori, yes. Bagi bani in HSR, si cand aduni cat ar costa orele pierdute zilnic fara HSR x 365 + costurile induse de poluare daca aia ar merge cu avionul + dezvoltarea indusa de reteaua de HSR si garile acesteia, e posibil sa tragi concluzia ca poate e mai ieftin sa subventionezi domeniul asta decat sa nu-l ai. vanitty, on 10 ianuarie 2022 - 05:43, said:
util in ce sens? ca daca nu fac bani, macar sa isi acopere cheltuielile de operare, inseamna ca nu prea e util suficient de mult celor ce ar trebui sa le foloseasca.. Util fiindca iti aduce investitori straini in zonele deservite de HSR. Util fiindca iti aduce mari mase de mana de lucru catre noile zone industriale. |
#1853
Posted 10 January 2022 - 10:19
vanitty, on 10 ianuarie 2022 - 09:29, said: Mai ușor colegul,că faci infarct. Faptul că se vând bilete nu înseamnă că linia este profitabilă |
#1854
Posted 10 January 2022 - 10:41
Hunor_66, on 10 ianuarie 2022 - 10:10, said:
Asta atarna cel mai greu. Util in dezvoltarea economica. Util fiindca iti aduce investitori straini in zonele deservite de HSR. Util fiindca iti aduce mari mase de mana de lucru catre noile zone industriale. mana aia de lucru nu circula cu trenul de mare viteza |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users