Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Porsche Taycan

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1013 replies to this topic

#181
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 11:56, said:

Interesant. iata ce a mai spus Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG:

"Accelerația nu reprezintă cel mai important element pentru diferențierea modelelor din noua eră electrică. Unul dintre cele mai importante aspecte va fi cel referitor la caracteristicile dinamice. Comportamentul mașinii și legătura dintre șofer și vehicul sunt alte elemente care pot face diferența".


Cand nu poti sa faci ceva competitiv incepi sa spui lucruri trasnite, poate la unii prinde.

#182
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 11:56, said:

Dar na, aici toti ne uitam doar la 0-100 si la autonomia cu x km in plus
Pai sunt doua aspecte importante, zic eu. Probabil unora nu le convine faptul ca astea doua caracteristici sunt mai bune la Tesla pentru ca efectiv stiu sa faca platforme electrice mai bine decat toti ceilalti.
Cat de mult conteaza, ramane de vazut.

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 11:56, said:

iata ce a mai spus Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG
Cat despre Mercedes, tin minte ca prin 2013 Top Gear (Clarkson) a facut un test intre Mercedes SLS AMG Electric Drive (patru motoare electrice, unul pe fiecare roata) si l-a comparat cu SLS clasic; ce s-a intamplat oare cu ala? n-am mai auzit nimic de el si parea destul de serie si capabil.

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 11:56, said:

Comportamentul mașinii și legătura dintre șofer și vehicul sunt alte elemente care pot face diferența
Eu sunt de acord cu asta si apreciez foarte mult treaba asta doar ca nu stiu cati altii cumpara masina dupa aspectul asta. Mazda are 5 ani de zile de cand a bagat market puternic pe "Jinba Ittai" si pe engleza ei se refera la “When the car and driver are in perfect harmony" iar Mazda scade in vanzari de la an la an intr-o piata in care Toyota vinde din ce in ce mai multe Corolle.

Ce cred eu ca ar putea sa faca Taycan-ul mai ieftin in urmatorii ani ar fi economy-of-scale cand vor incepe sa bage la comun motoare si baterii cu unele modele electrice Audi si VW pe variantele entry-level cum fac acuma cu Porsche Macan.

Tesla sunt magari cu preturile in SUA ca arata pretul initial cu economia de carburant pe 5 ani si trebuie sa citesti bine ca sa-ti dai seama de asta. Vad ca Porsche merge pe o idee asemanatoare ca tocmai am incercat sa convigurez unul si pretul ala de pe site defapt e mai mare cu $2600 ca te obliga sa alegi un pachet la pasul doi.



#183
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 09:55, said:

Astept niste like-uri pentru tine de la Fortzoso si Inunedo0... Posted Image

Vad ca la fiecare postare te uiti la like-uri. Ai probleme mari baiete. Se pare ca astia cu psihiatria nu au pastile pentru toata gama de boli.

#184
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostMembruAnonim, on 12 septembrie 2019 - 14:17, said:

Cat despre Mercedes, tin minte ca prin 2013 Top Gear (Clarkson) a facut un test intre Mercedes SLS AMG Electric Drive (patru motoare electrice, unul pe fiecare roata) si l-a comparat cu SLS clasic; ce s-a intamplat oare cu ala? n-am mai auzit nimic de el si parea destul de serie si capabil.
Daca faci masini care merg doar in linie dreapta, e foarte simplu. Altfel... e al naibii de complicat. Tesla are chiar diferentiale deschise pe axe, sunt curios de Taycan. Buna idee de verificat

#185
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 11:17, said:

"Cineva" de la Porsche, nu? Ca aici, pe forum, toti asteptau un Porsche la performante si pret de Tesla.

Nu i-a pus nimeni sa se laude cu Tesla killer la toate modelele inainte de a vedea daca pot face asa ceva.

#186
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostFord4, on 12 septembrie 2019 - 14:20, said:

Se pare ca astia cu psihiatria nu au pastile pentru toata gama de boli.
N-o sa te intreb de unde stii, pentru ca e evident

#187
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017
E bine ca iti dai seama de stadiul in care te afli. Poate ai o sansa de indreptare.

#188
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Cum se vede Taycan prin ochii unui posesor de Tesla. Mi se pare interesant...

#189
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Am citit articolul. Mi se pare interesant ca ti se pare interesant. Se pare ca nu intelegi "finețurile" limbii engleze si numai ce te grabeai mai devreme sa ii acuzi pe Hansolo, Forzoso si pe mine ca nu stim engleză. Chiar nu ai sesizat ironia? Chiar si la faza cu scrumiera sau cu posibilitatile de personalizare? Sunt curios ce persoana cu mai mult de 2 neuroni in cap vede o scrumiera ca un atuu al Taycanului.

#190
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
@inuendo0, am citit si eu (inainte de a fi pus aici), pana la final:
Alex Roy is Director of Special Operations at Argo.AI

De asemenea https://www.argo.ai/our-partners/
We’re working with leading automakers Ford and Volkswagen to safely bring self-driving cars to city streets. Both automakers are independently integrating Argo’s self-driving system into purpose-built vehicles.
Posted Image

Un versus intr-un ton mai amuzant si cred ceva mai ok la modul general mi s-a parut asta https://jalopnik.com...h-th-1837869616
Culmea ca pot avea amandoi dreptate, depinde in ce punct de vedere te situezi.

Edited by Hansolo, 12 September 2019 - 15:35.


#191
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017
Punctele 12 si 9 se bazeaza doar pe supozitii si fara date certe iar punctul 6 unde sugereaza cam semnul egal intre retelele Tesla si Electrify America (departe de realitate) si lauda o aplicatie care poate fi introdusa OTA oricand si pe Tesla, ma face sa ma indoiesc de impartialitatea autorului. Nici nu mai zic de faza cu scrumiera bagata acolo cam in plus ca sa mai umple articolul.

#192
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 12 septembrie 2019 - 15:30, said:

@inuendo0, am citit si eu (inainte de a fi pus aici), pana la final:
Alex Roy is Director of Special Operations at Argo.AI

De asemenea https://www.argo.ai/our-partners/
We’re working with leading automakers Ford and Volkswagen to safely bring self-driving cars to city streets. Both automakers are independently integrating Argo’s self-driving system into purpose-built vehicles.
Posted Image

Un versus intr-un ton mai amuzant si cred ceva mai ok la modul general mi s-a parut asta https://jalopnik.com...h-th-1837869616
Culmea ca pot avea amandoi dreptate, depinde in ce punct de vedere te situezi.

Nimic nu este mai caraghios decat o incercare de discreditare a unuia care are afaceri la lumina cu alti parteneri, incercare care vine din partea unuia cara sta toata ziua in gura cu Electrek, publicatie binecunoscuta ca fiind trompeta lui Elon Musk.
Mai ales ca tipul este proprietar de Model 3 si e... cum sa zic? Usor mai priceput in ale masinilor electrice, in Tesla si in conducere autonoma decat... aaaa, distinsul nostru coleg de aici. Posted Image
Sigur ti-ar prinde bine sa-l citesti. In felul asta ai exersa si engleza. Em am inceput sa-l citesc si scrie super ok.

The Truth Behind Electrek's Shady Alliance with Tesla
How the most popular electric car news site quietly wages a proxy war on behalf of Elon Musk

#193
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostFord4, on 12 septembrie 2019 - 15:35, said:

Punctele 12 si 9 se bazeaza doar pe supozitii si fara date certe iar punctul 6 unde sugereaza cam semnul egal intre retelele Tesla si Electrify America (departe de realitate) si lauda o aplicatie care poate fi introdusa OTA oricand si pe Tesla, ma face sa ma indoiesc de impartialitatea autorului. Nici nu mai zic de faza cu scrumiera bagata acolo cam in plus ca sa mai umple articolul.

Uite, chiar te-am banuit de buna-credinta si am verificat ce spui:
Cred ca ar trebui sa mai citesti o data punctul 12, e usor de inteles ce vrea sa spuna si nu e nicio speculatie.
Cu punctul 9 iti dau dreptate

Cat despre reteaua de chargere VW din SUA, hai sa vedem ce a spus exact:

Quote

Porsche's answer to Tesla Superchargers is Electrify America (EA), a new third-party charging network (a subsidiary of Volkswagen Group of America), capable of charging Taycans faster than Superchargers can charge Teslas. EA's current infrastructure looks almost as broad as Tesla's, and is growing quickly.

Asadar reteaua VW pare sa fie la fel de raspandita si creste rapid. Hai sa vedem cat a exagerat:
De la sfarsitul lui 2012 Tesla a instalat 714 locatii supercharger in NA. In ultimii 2 ani a instalat 150 superchargere in fiecare an
VW va avea la sfaritul lui 2019, doar in SUA, 484 locatii, dintre care mai multe de 2000 de chargere de 350 kW.
Cica Tesla si-a deschis al 484-lea Supercharger abia dupa 5 ani. VW o face dupa un an si 7 luni

A exagerat sau nu, e alegerea fiecaruia

Is Tesla Losing Its Supercharger Advantage?

View Postinuendo0, on 12 septembrie 2019 - 15:17, said:

Sunt curios ce persoana cu mai mult de 2 neuroni in cap vede o scrumiera ca un atuu al Taycanului.
Una care fumeaza, evident. Omul spunea ca e cam nasol sa ai o masina atat de misto, cum e Tesla, si sa fi nevoit sa-ti cumperi o scrumiera ieftina si penibila sa poti fuma in masina. Lauda Porsche ca a pus o scrumiera branduita acolo. Atat. N-a spus ca ar fi un mare avantaj la cumparare.
Dar tu ai o mare problema: orice mic dezavantaj descoperit la Tesla se transforma intr-o mare vendeta cu persoana care a indraznit sa zica asa ceva. Parca se leaga de familie, nu alta
Relaxeza-te, nu era nimic important, mai ales daca nu fumezi. Era o simpla opinie. Tipului ii place mult masina, asa cum a spus de multe ori...
Posted Image

P.S. Tu ca tu, dar Hansolo e chiar amuzant cu intelesurile pe care le da cuvintelor citite in l. engleza. Cate au fost in ultimele 3 zile? Cine mai stie?

Edited by valitudor, 12 September 2019 - 18:01.


#194
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 17:59, said:

Uite, chiar te-am banuit de buna-credinta si am verificat ce spui:
Cred ca ar trebui sa mai citesti o data punctul 12, e usor de inteles ce vrea sa spuna si nu e nicio speculatie.
Cu punctul 9 iti dau dreptate

Cred ca speculatie nu reda exact ce-am vrut sa spun. Insinuari nefondate pe ceva sigur ar fi fost mai corect. Ma refer la partea in care insinueaza bordul de Taycan e mai modern ceea ce ramane de vazut. Iar partea asta e cea mai blanda. Cand mai strecori si insinuarea bazata pe un tweet anonim ca sistemul UI de la Tesla mai sufera crash-uri iar sistemul de la Porsche e improbabil sa se defecteze desi nimeni nu l-a utilizat un termen mai lung, arati exact masura impartialitatii tale.
Asa ca poti sa continui oricat glumitele tale plictisitoare referitoare la impartialitatea acestui tip, fiindca el este impartial pe cat sunt si eu cand va dau peste nas la laudele desantate cu ID3 ca fiind Tesla killer.
Doar incearca sa fie impartial numai ca nu-i reuseste ceea ce nu-i de mirare fiindca este foarte greu. Faptul ca are o Tesla nu e o garantie in acest sens. Si eu am Focus dar asta nu inseamna ca imi place firma Ford si politicile ei dubioase.
Daca voia sa fie impartial atunci la punctul 8 putea sa mentioneze avantajul imens pe care-l are Tesla in fata Taican si si nu numai in fata acestuia ci a tuturor producatorilor, anume faptul ca update-urile OTA la Tesla se pot face pentru intregul sistem auto nu doar pentru unitatea de infotainment

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2019 - 17:59, said:

Asadar reteaua VW pare sa fie la fel de raspandita si creste rapid. Hai sa vedem cat a exagerat:
De la sfarsitul lui 2012 Tesla a instalat 714 locatii supercharger in NA. In ultimii 2 ani a instalat 150 superchargere in fiecare an
VW va avea la sfaritul lui 2019, doar in SUA, 484 locatii, dintre care mai multe de 2000 de chargere de 350 kW.
Cica Tesla si-a deschis al 484-lea Supercharger abia dupa 5 ani. VW o face dupa un an si 7 luni
A exagerat sau nu, e alegerea fiecaruia
Is Tesla Losing Its Supercharger Advantage?

Mie 714 locatii fata de 484 mi se pare aproape dublu. Ca sa nu mai zic ca toate sunt superchargere si deci toate livreaza puterea maxima de incarcare pe cand la EA nu se spune cate locatii sunt cu chargere de 350 kw singurul avantaj a lui Taycan. Degeaba ai 2000 daca sunt distribuite pe 20 de locatii
Si atunci spun ca dpmdv tipul a exagerat ca si in alte chestii

#195
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostFord4, on 13 septembrie 2019 - 09:06, said:

Mie 714 locatii fata de 484 mi se pare aproape dublu. Ca sa nu mai zic ca toate sunt superchargere si deci toate livreaza puterea maxima de incarcare pe cand la EA nu se spune cate locatii sunt cu chargere de 350 kw singurul avantaj a lui Taycan. Degeaba ai 2000 daca sunt distribuite pe 20 de locatii

Mai Fortzoso, te faci ca nu pricepi.
Omul ala spunea ca apreciaza faptul ca in aplicatia Porsche gasesti toate chargerele, nu numai cele de la VW. La aplicatia Tesla poti gasi doar chargerele Tesla, iar asta este un dezavantaj fara echivoc.

Cat despre numarul locatiilor, exagerezi din nou. VW nu are doar 20 de locatii, ci va avea la sfaritul anului 484 siteuri. 150 avea in mai 2019.
In plus, la acestea se adauga EVgo care deserveste alte peste 700 locatii cu incarcatoare rapide, plus ChargePoint si Greenlots.
In total depasesc bine numarul de locatii deservite de superchargerele Tesla, sunt sigur de asta
Toate astea pot fi folosite de clientii Electrify America (VW) pe baza unui acord de reciprocitate valabil si invers.
Asadar omul ala stie ce vorbesti, tu doar faci pe chitibusarul dara fara ceva concret... El spunand ca numarul chargerelor VW pare similar cu cel al Tesla, ceea ce este cat se poate de adevarat. Te-ai uitat vreodata la o harta?

View PostFord4, on 13 septembrie 2019 - 09:06, said:

Doar incearca sa fie impartial numai ca nu-i reuseste ceea ce nu-i de mirare fiindca este foarte greu. Faptul ca are o Tesla nu e o garantie in acest sens. Si eu am Focus dar asta nu inseamna ca imi place firma Ford si politicile ei dubioase.
Asadar simpla posesie a unei masini Tesla nu te face automat si obiectiv in ceea ce o proveste, asta vei sa zici, nu? Absolut de acord, iar cel mai bun exemplu este colegul nostru inuendo0.
Dar ceea ce este usor amuzant este absenta logicii din mesajul tau. Adica tu spui ca un posesor nu este automat obiectiv si drept argument te dai pe tine care posezi un Ford, dar nu iti place Ford. Posted Image Posted Image

Mda, poate e prea complex subiectul...

View PostFord4, on 13 septembrie 2019 - 09:06, said:

Daca voia sa fie impartial atunci la punctul 8 putea sa mentioneze avantajul imens pe care-l are Tesla in fata Taican si si nu numai in fata acestuia ci a tuturor producatorilor, anume faptul ca update-urile OTA la Tesla se pot face pentru intregul sistem auto nu doar pentru unitatea de infotainment

Ori nu citesti, ori nu intelegi ce citesti:

Quote

8) Wireless Updates: Anyone who owns a Tesla knows that over-the-air (OTA) software updates are among its biggest strengths. The car literally gets better all the time. Many companies have claimed they would offer OTA updates, but no one has done so with the frequency and effectiveness of Tesla. Now Porsche has claimed they'll offer OTA on the Taycan. Will it be more window dressing, or actually do something meaningful? We don't know the full story yet, but it will be hard to beat Tesla on this one. This is Tesla's specialty.

1. Mie imi este evident ca este un mare fan al update-urilor Tesla si le considera un mare avantaj. Ce mai voiai sa spuna?
2. Desi nu sunt un fan al OTA in cazul sistemelor critice, ce te face sa crezi ca Taycan le ofera doar pentru navigatie?

Edited by valitudor, 13 September 2019 - 15:01.


#196
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 13 septembrie 2019 - 14:59, said:

Asadar simpla posesie a unei masini Tesla nu te face automat si obiectiv in ceea ce o proveste, asta vei sa zici, nu? Absolut de acord, iar cel mai bun exemplu este colegul nostru inuendo0.
Colegul inuendo0, care te-a rugat de prea multe ori sa nu-l mai trolezi, vorbeste despre Tesla in cunoștință de cauză. Uneori cu prea mult entuziasm, dar de cele mai multe ori aduce informații corecte si de prima mână, însă sunt unii care chiar si asa il contrazic, pentru că asa au citit ei pe internet.
Tu nu ai nici Tesla nici Porsche, drace, as putea baga mana in foc ca nici macar nu te-ai urcat in vreo una din astea, dar esti convins ca le cunosti produsele, strategiile de piață si finanțele mai bine decat oricine.


#197
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,161
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 13 septembrie 2019 - 14:59, said:

Mai Fortzoso, te faci ca nu pricepi.
Omul ala spunea ca apreciaza faptul ca in aplicatia Porsche gasesti toate chargerele, nu numai cele de la VW. La aplicatia Tesla poti gasi doar chargerele Tesla, iar asta este un dezavantaj fara echivoc.

Nu discutam despre aplicatie. Mare branza :) ! Una de aia poate fi oricand incarcata OTA si de Tesla cand va avea nevoie. Deocamdata are destule locatii incat sa nu aiba nevoie.

View Postvalitudor, on 13 septembrie 2019 - 14:59, said:

Cat despre numarul locatiilor, exagerezi din nou. VW nu are doar 20 de locatii, ci va avea la sfaritul anului 484 siteuri. 150 avea in mai 2019.

Eu am exagerat ca sa pricepi ce-am vrut sa spun dar vad ca tot n-ai inteles. Ma refeream la locatii cu chargere de 350 kw care ar fi singurele care dau vreun avantaj. Cate sunt ? Sper ca stii diferenta dintre numarul de locatii si numarul de statii, da ?
Ca locatii oricum sunt mult in urma 484 fata de 714 a lui Tesla. Daca din alea nu sunt nici macar jumatate cu chargere de 350 kw ( ca vad ca nu ti-a placut cifra de 20) atunci chiar e vax albina avantajul Taycan.

View Postvalitudor, on 13 septembrie 2019 - 14:59, said:

In plus, la acestea se adauga EVgo care deserveste alte peste 700 locatii cu incarcatoare rapide, plus ChargePoint si Greenlots.
In total depasesc bine numarul de locatii deservite de superchargerele Tesla, sunt sigur de asta
Toate astea pot fi folosite de clientii Electrify America (VW) pe baza unui acord de reciprocitate valabil si invers.
Asadar omul ala stie ce vorbesti, tu doar faci pe chitibusarul dara fara ceva concret... El spunand ca numarul chargerelor VW pare similar cu cel al Tesla, ceea ce este cat se poate de adevarat. Te-ai uitat vreodata la o harta?

Daca citeai propriul link care l-ai pus vedeai ca alea de la celelalte firme sunt incarcatoare de 50 KW, probabil ca de aia Tesla considera ca nu merita sa faca adaptoare pentru Chademo, cand reteaua ei e mult mai bine pusa la punct.
"However, unlike Electrify America, many of these stations are limited to 50 kW, and most of the locations only have 1 or 2 stations, so they aren't following the same high-speed, multiple-stall blueprint that EA and Tesla are."
Ceea ce tu nu stii este ca chargere de acest tip are si Tesla si se numesc destination point si sunt in afara celor 714, ca de aia se numesc cele 714 se numesc Superchargere.
Asa ca degeaba te uiti la o harta daca nu intelegi ce e acolo

View Postvalitudor, on 13 septembrie 2019 - 14:59, said:

Asadar simpla posesie a unei masini Tesla nu te face automat si obiectiv in ceea ce o proveste, asta vei sa zici, nu? Absolut de acord, iar cel mai bun exemplu este colegul nostru inuendo0.
Dar ceea ce este usor amuzant este absenta logicii din mesajul tau. Adica tu spui ca un posesor nu este automat obiectiv si drept argument te dai pe tine care posezi un Ford, dar nu iti place Ford.

Ca sa-ti raspund exact in stilul tau de smecheras de galerie a lui Dinamo o sa-ti spun ca daca tu nu intelegi ceea ce citesti asta nu inseamna ca logica este absenta. Ia citeste din nou si cauta sa intelegi de ce am folosit cuvantul Focus in acea fraza in loc sa spun doar Ford Posted Image !
Dar pentru a intelege asta, cauta sa intelegi ca nu toti au ochelari de cal incat daca le place un anumit model de la o firma sa considere ca tot ce face firma aia e deasupra tuturor si ajung sa se inchine la ea.

View Postvalitudor, on 13 septembrie 2019 - 14:59, said:

Ori nu citesti, ori nu intelegi ce citesti:

1. Mie imi este evident ca este un mare fan al update-urilor Tesla si le considera un mare avantaj. Ce mai voiai sa spuna?
2. Desi nu sunt un fan al OTA in cazul sistemelor critice, ce te face sa crezi ca Taycan le ofera doar pentru navigatie?

Partea aia cu nu inteleg ce citesc ti-am demonstrat in nenumarate randuri ca-ti este rezervata doar tie.
1) Sa spuna in ce consta avantajul lor fiindca altfel reiese manipulator ca Taycan este super fiindca are scrumiera dar vezi Doamne are si Tesla un mic avantaj cu OTA asta
2) Fiindca asa spun cei care le-au analizat : "A substantial difference is that the German can currently upgrade online (over-the-air) only at the infotainment level, while the American is still at the forefront with its remote updates for engine management, battery, driving aids and security systems."

https://insideevs.co...-tesla-model-s/

#198
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Mda, pentru mine e clar.
Pana acum fanii Tesla blamau VW, blamau dieselul, germanii, masinile clasice, orice este pozitionat diametral opus fata de Tesla.
Acum vad ca fanii Tesla s-am mutat aici sa blameze Taycan si pe oricine gasesti un avantaj, oricat de mic este acel avantaj, in favoarea Taycan si in detrimentul Tesla. Nu e usor sa urasti.
Mult succes!

Edited by valitudor, 13 September 2019 - 19:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate