![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan

#181
Posted 12 September 2019 - 14:17

Interesant. iata ce a mai spus Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG: "Accelerația nu reprezintă cel mai important element pentru diferențierea modelelor din noua eră electrică. Unul dintre cele mai importante aspecte va fi cel referitor la caracteristicile dinamice. Comportamentul mașinii și legătura dintre șofer și vehicul sunt alte elemente care pot face diferența". Cand nu poti sa faci ceva competitiv incepi sa spui lucruri trasnite, poate la unii prinde. |
#182
Posted 12 September 2019 - 14:17

Dar na, aici toti ne uitam doar la 0-100 si la autonomia cu x km in plus Cat de mult conteaza, ramane de vazut.
iata ce a mai spus Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG
Comportamentul mașinii și legătura dintre șofer și vehicul sunt alte elemente care pot face diferența Ce cred eu ca ar putea sa faca Taycan-ul mai ieftin in urmatorii ani ar fi economy-of-scale cand vor incepe sa bage la comun motoare si baterii cu unele modele electrice Audi si VW pe variantele entry-level cum fac acuma cu Porsche Macan. Tesla sunt magari cu preturile in SUA ca arata pretul initial cu economia de carburant pe 5 ani si trebuie sa citesti bine ca sa-ti dai seama de asta. Vad ca Porsche merge pe o idee asemanatoare ca tocmai am incercat sa convigurez unul si pretul ala de pe site defapt e mai mare cu $2600 ca te obliga sa alegi un pachet la pasul doi. |
#183
Posted 12 September 2019 - 14:20

#184
Posted 12 September 2019 - 14:24

Cat despre Mercedes, tin minte ca prin 2013 Top Gear (Clarkson) a facut un test intre Mercedes SLS AMG Electric Drive (patru motoare electrice, unul pe fiecare roata) si l-a comparat cu SLS clasic; ce s-a intamplat oare cu ala? n-am mai auzit nimic de el si parea destul de serie si capabil. |
#185
Posted 12 September 2019 - 14:24

#186
Posted 12 September 2019 - 14:24

#187
Posted 12 September 2019 - 14:26

E bine ca iti dai seama de stadiul in care te afli. Poate ai o sansa de indreptare.
|
#188
Posted 12 September 2019 - 14:40

Cum se vede Taycan prin ochii unui posesor de Tesla. Mi se pare interesant...
|
#189
Posted 12 September 2019 - 15:17

Am citit articolul. Mi se pare interesant ca ti se pare interesant. Se pare ca nu intelegi "finețurile" limbii engleze si numai ce te grabeai mai devreme sa ii acuzi pe Hansolo, Forzoso si pe mine ca nu stim engleză. Chiar nu ai sesizat ironia? Chiar si la faza cu scrumiera sau cu posibilitatile de personalizare? Sunt curios ce persoana cu mai mult de 2 neuroni in cap vede o scrumiera ca un atuu al Taycanului.
|
#190
Posted 12 September 2019 - 15:30

@inuendo0, am citit si eu (inainte de a fi pus aici), pana la final:
Alex Roy is Director of Special Operations at Argo.AI De asemenea https://www.argo.ai/our-partners/ We’re working with leading automakers Ford and Volkswagen to safely bring self-driving cars to city streets. Both automakers are independently integrating Argo’s self-driving system into purpose-built vehicles. ![]() Un versus intr-un ton mai amuzant si cred ceva mai ok la modul general mi s-a parut asta https://jalopnik.com...h-th-1837869616 Culmea ca pot avea amandoi dreptate, depinde in ce punct de vedere te situezi. Edited by Hansolo, 12 September 2019 - 15:35. |
|
#191
Posted 12 September 2019 - 15:35

Punctele 12 si 9 se bazeaza doar pe supozitii si fara date certe iar punctul 6 unde sugereaza cam semnul egal intre retelele Tesla si Electrify America (departe de realitate) si lauda o aplicatie care poate fi introdusa OTA oricand si pe Tesla, ma face sa ma indoiesc de impartialitatea autorului. Nici nu mai zic de faza cu scrumiera bagata acolo cam in plus ca sa mai umple articolul.
|
#192
Posted 12 September 2019 - 17:34

@inuendo0, am citit si eu (inainte de a fi pus aici), pana la final: Alex Roy is Director of Special Operations at Argo.AI De asemenea https://www.argo.ai/our-partners/ We’re working with leading automakers Ford and Volkswagen to safely bring self-driving cars to city streets. Both automakers are independently integrating Argo’s self-driving system into purpose-built vehicles. ![]() Un versus intr-un ton mai amuzant si cred ceva mai ok la modul general mi s-a parut asta https://jalopnik.com...h-th-1837869616 Culmea ca pot avea amandoi dreptate, depinde in ce punct de vedere te situezi. Nimic nu este mai caraghios decat o incercare de discreditare a unuia care are afaceri la lumina cu alti parteneri, incercare care vine din partea unuia cara sta toata ziua in gura cu Electrek, publicatie binecunoscuta ca fiind trompeta lui Elon Musk. Mai ales ca tipul este proprietar de Model 3 si e... cum sa zic? Usor mai priceput in ale masinilor electrice, in Tesla si in conducere autonoma decat... aaaa, distinsul nostru coleg de aici. ![]() Sigur ti-ar prinde bine sa-l citesti. In felul asta ai exersa si engleza. Em am inceput sa-l citesc si scrie super ok. The Truth Behind Electrek's Shady Alliance with Tesla How the most popular electric car news site quietly wages a proxy war on behalf of Elon Musk |
#193
Posted 12 September 2019 - 17:59

Punctele 12 si 9 se bazeaza doar pe supozitii si fara date certe iar punctul 6 unde sugereaza cam semnul egal intre retelele Tesla si Electrify America (departe de realitate) si lauda o aplicatie care poate fi introdusa OTA oricand si pe Tesla, ma face sa ma indoiesc de impartialitatea autorului. Nici nu mai zic de faza cu scrumiera bagata acolo cam in plus ca sa mai umple articolul. Uite, chiar te-am banuit de buna-credinta si am verificat ce spui: Cred ca ar trebui sa mai citesti o data punctul 12, e usor de inteles ce vrea sa spuna si nu e nicio speculatie. Cu punctul 9 iti dau dreptate Cat despre reteaua de chargere VW din SUA, hai sa vedem ce a spus exact: Quote Porsche's answer to Tesla Superchargers is Electrify America (EA), a new third-party charging network (a subsidiary of Volkswagen Group of America), capable of charging Taycans faster than Superchargers can charge Teslas. EA's current infrastructure looks almost as broad as Tesla's, and is growing quickly. Asadar reteaua VW pare sa fie la fel de raspandita si creste rapid. Hai sa vedem cat a exagerat: De la sfarsitul lui 2012 Tesla a instalat 714 locatii supercharger in NA. In ultimii 2 ani a instalat 150 superchargere in fiecare an VW va avea la sfaritul lui 2019, doar in SUA, 484 locatii, dintre care mai multe de 2000 de chargere de 350 kW. Cica Tesla si-a deschis al 484-lea Supercharger abia dupa 5 ani. VW o face dupa un an si 7 luni A exagerat sau nu, e alegerea fiecaruia Is Tesla Losing Its Supercharger Advantage?
Sunt curios ce persoana cu mai mult de 2 neuroni in cap vede o scrumiera ca un atuu al Taycanului. Dar tu ai o mare problema: orice mic dezavantaj descoperit la Tesla se transforma intr-o mare vendeta cu persoana care a indraznit sa zica asa ceva. Parca se leaga de familie, nu alta Relaxeza-te, nu era nimic important, mai ales daca nu fumezi. Era o simpla opinie. Tipului ii place mult masina, asa cum a spus de multe ori... ![]() P.S. Tu ca tu, dar Hansolo e chiar amuzant cu intelesurile pe care le da cuvintelor citite in l. engleza. Cate au fost in ultimele 3 zile? Cine mai stie? Edited by valitudor, 12 September 2019 - 18:01. |
#194
Posted 13 September 2019 - 09:06

Uite, chiar te-am banuit de buna-credinta si am verificat ce spui: Cred ca ar trebui sa mai citesti o data punctul 12, e usor de inteles ce vrea sa spuna si nu e nicio speculatie. Cu punctul 9 iti dau dreptate Cred ca speculatie nu reda exact ce-am vrut sa spun. Insinuari nefondate pe ceva sigur ar fi fost mai corect. Ma refer la partea in care insinueaza bordul de Taycan e mai modern ceea ce ramane de vazut. Iar partea asta e cea mai blanda. Cand mai strecori si insinuarea bazata pe un tweet anonim ca sistemul UI de la Tesla mai sufera crash-uri iar sistemul de la Porsche e improbabil sa se defecteze desi nimeni nu l-a utilizat un termen mai lung, arati exact masura impartialitatii tale. Asa ca poti sa continui oricat glumitele tale plictisitoare referitoare la impartialitatea acestui tip, fiindca el este impartial pe cat sunt si eu cand va dau peste nas la laudele desantate cu ID3 ca fiind Tesla killer. Doar incearca sa fie impartial numai ca nu-i reuseste ceea ce nu-i de mirare fiindca este foarte greu. Faptul ca are o Tesla nu e o garantie in acest sens. Si eu am Focus dar asta nu inseamna ca imi place firma Ford si politicile ei dubioase. Daca voia sa fie impartial atunci la punctul 8 putea sa mentioneze avantajul imens pe care-l are Tesla in fata Taican si si nu numai in fata acestuia ci a tuturor producatorilor, anume faptul ca update-urile OTA la Tesla se pot face pentru intregul sistem auto nu doar pentru unitatea de infotainment
Asadar reteaua VW pare sa fie la fel de raspandita si creste rapid. Hai sa vedem cat a exagerat: De la sfarsitul lui 2012 Tesla a instalat 714 locatii supercharger in NA. In ultimii 2 ani a instalat 150 superchargere in fiecare an VW va avea la sfaritul lui 2019, doar in SUA, 484 locatii, dintre care mai multe de 2000 de chargere de 350 kW. Cica Tesla si-a deschis al 484-lea Supercharger abia dupa 5 ani. VW o face dupa un an si 7 luni A exagerat sau nu, e alegerea fiecaruia Is Tesla Losing Its Supercharger Advantage? Mie 714 locatii fata de 484 mi se pare aproape dublu. Ca sa nu mai zic ca toate sunt superchargere si deci toate livreaza puterea maxima de incarcare pe cand la EA nu se spune cate locatii sunt cu chargere de 350 kw singurul avantaj a lui Taycan. Degeaba ai 2000 daca sunt distribuite pe 20 de locatii Si atunci spun ca dpmdv tipul a exagerat ca si in alte chestii |
#195
Posted 13 September 2019 - 14:59

Mie 714 locatii fata de 484 mi se pare aproape dublu. Ca sa nu mai zic ca toate sunt superchargere si deci toate livreaza puterea maxima de incarcare pe cand la EA nu se spune cate locatii sunt cu chargere de 350 kw singurul avantaj a lui Taycan. Degeaba ai 2000 daca sunt distribuite pe 20 de locatii Mai Fortzoso, te faci ca nu pricepi. Omul ala spunea ca apreciaza faptul ca in aplicatia Porsche gasesti toate chargerele, nu numai cele de la VW. La aplicatia Tesla poti gasi doar chargerele Tesla, iar asta este un dezavantaj fara echivoc. Cat despre numarul locatiilor, exagerezi din nou. VW nu are doar 20 de locatii, ci va avea la sfaritul anului 484 siteuri. 150 avea in mai 2019. In plus, la acestea se adauga EVgo care deserveste alte peste 700 locatii cu incarcatoare rapide, plus ChargePoint si Greenlots. In total depasesc bine numarul de locatii deservite de superchargerele Tesla, sunt sigur de asta Toate astea pot fi folosite de clientii Electrify America (VW) pe baza unui acord de reciprocitate valabil si invers. Asadar omul ala stie ce vorbesti, tu doar faci pe chitibusarul dara fara ceva concret... El spunand ca numarul chargerelor VW pare similar cu cel al Tesla, ceea ce este cat se poate de adevarat. Te-ai uitat vreodata la o harta?
Doar incearca sa fie impartial numai ca nu-i reuseste ceea ce nu-i de mirare fiindca este foarte greu. Faptul ca are o Tesla nu e o garantie in acest sens. Si eu am Focus dar asta nu inseamna ca imi place firma Ford si politicile ei dubioase. Dar ceea ce este usor amuzant este absenta logicii din mesajul tau. Adica tu spui ca un posesor nu este automat obiectiv si drept argument te dai pe tine care posezi un Ford, dar nu iti place Ford. ![]() ![]() Mda, poate e prea complex subiectul...
Daca voia sa fie impartial atunci la punctul 8 putea sa mentioneze avantajul imens pe care-l are Tesla in fata Taican si si nu numai in fata acestuia ci a tuturor producatorilor, anume faptul ca update-urile OTA la Tesla se pot face pentru intregul sistem auto nu doar pentru unitatea de infotainment Ori nu citesti, ori nu intelegi ce citesti: Quote 8) Wireless Updates: Anyone who owns a Tesla knows that over-the-air (OTA) software updates are among its biggest strengths. The car literally gets better all the time. Many companies have claimed they would offer OTA updates, but no one has done so with the frequency and effectiveness of Tesla. Now Porsche has claimed they'll offer OTA on the Taycan. Will it be more window dressing, or actually do something meaningful? We don't know the full story yet, but it will be hard to beat Tesla on this one. This is Tesla's specialty. 1. Mie imi este evident ca este un mare fan al update-urilor Tesla si le considera un mare avantaj. Ce mai voiai sa spuna? 2. Desi nu sunt un fan al OTA in cazul sistemelor critice, ce te face sa crezi ca Taycan le ofera doar pentru navigatie? Edited by valitudor, 13 September 2019 - 15:01. |
|
#196
Posted 13 September 2019 - 16:43

Asadar simpla posesie a unei masini Tesla nu te face automat si obiectiv in ceea ce o proveste, asta vei sa zici, nu? Absolut de acord, iar cel mai bun exemplu este colegul nostru inuendo0. Tu nu ai nici Tesla nici Porsche, drace, as putea baga mana in foc ca nici macar nu te-ai urcat in vreo una din astea, dar esti convins ca le cunosti produsele, strategiile de piață si finanțele mai bine decat oricine. |
#197
Posted 13 September 2019 - 17:09

Nu discutam despre aplicatie. Mare branza ![]()
Cat despre numarul locatiilor, exagerezi din nou. VW nu are doar 20 de locatii, ci va avea la sfaritul anului 484 siteuri. 150 avea in mai 2019. Eu am exagerat ca sa pricepi ce-am vrut sa spun dar vad ca tot n-ai inteles. Ma refeream la locatii cu chargere de 350 kw care ar fi singurele care dau vreun avantaj. Cate sunt ? Sper ca stii diferenta dintre numarul de locatii si numarul de statii, da ? Ca locatii oricum sunt mult in urma 484 fata de 714 a lui Tesla. Daca din alea nu sunt nici macar jumatate cu chargere de 350 kw ( ca vad ca nu ti-a placut cifra de 20) atunci chiar e vax albina avantajul Taycan.
In plus, la acestea se adauga EVgo care deserveste alte peste 700 locatii cu incarcatoare rapide, plus ChargePoint si Greenlots. In total depasesc bine numarul de locatii deservite de superchargerele Tesla, sunt sigur de asta Toate astea pot fi folosite de clientii Electrify America (VW) pe baza unui acord de reciprocitate valabil si invers. Asadar omul ala stie ce vorbesti, tu doar faci pe chitibusarul dara fara ceva concret... El spunand ca numarul chargerelor VW pare similar cu cel al Tesla, ceea ce este cat se poate de adevarat. Te-ai uitat vreodata la o harta? Daca citeai propriul link care l-ai pus vedeai ca alea de la celelalte firme sunt incarcatoare de 50 KW, probabil ca de aia Tesla considera ca nu merita sa faca adaptoare pentru Chademo, cand reteaua ei e mult mai bine pusa la punct. "However, unlike Electrify America, many of these stations are limited to 50 kW, and most of the locations only have 1 or 2 stations, so they aren't following the same high-speed, multiple-stall blueprint that EA and Tesla are." Ceea ce tu nu stii este ca chargere de acest tip are si Tesla si se numesc destination point si sunt in afara celor 714, ca de aia se numesc cele 714 se numesc Superchargere. Asa ca degeaba te uiti la o harta daca nu intelegi ce e acolo
Asadar simpla posesie a unei masini Tesla nu te face automat si obiectiv in ceea ce o proveste, asta vei sa zici, nu? Absolut de acord, iar cel mai bun exemplu este colegul nostru inuendo0. Dar ceea ce este usor amuzant este absenta logicii din mesajul tau. Adica tu spui ca un posesor nu este automat obiectiv si drept argument te dai pe tine care posezi un Ford, dar nu iti place Ford. Ca sa-ti raspund exact in stilul tau de smecheras de galerie a lui Dinamo o sa-ti spun ca daca tu nu intelegi ceea ce citesti asta nu inseamna ca logica este absenta. Ia citeste din nou si cauta sa intelegi de ce am folosit cuvantul Focus in acea fraza in loc sa spun doar Ford ![]() Dar pentru a intelege asta, cauta sa intelegi ca nu toti au ochelari de cal incat daca le place un anumit model de la o firma sa considere ca tot ce face firma aia e deasupra tuturor si ajung sa se inchine la ea.
Ori nu citesti, ori nu intelegi ce citesti: 1. Mie imi este evident ca este un mare fan al update-urilor Tesla si le considera un mare avantaj. Ce mai voiai sa spuna? 2. Desi nu sunt un fan al OTA in cazul sistemelor critice, ce te face sa crezi ca Taycan le ofera doar pentru navigatie? Partea aia cu nu inteleg ce citesc ti-am demonstrat in nenumarate randuri ca-ti este rezervata doar tie. 1) Sa spuna in ce consta avantajul lor fiindca altfel reiese manipulator ca Taycan este super fiindca are scrumiera dar vezi Doamne are si Tesla un mic avantaj cu OTA asta 2) Fiindca asa spun cei care le-au analizat : "A substantial difference is that the German can currently upgrade online (over-the-air) only at the infotainment level, while the American is still at the forefront with its remote updates for engine management, battery, driving aids and security systems." https://insideevs.co...-tesla-model-s/ |
#198
Posted 13 September 2019 - 19:16

Mda, pentru mine e clar.
Pana acum fanii Tesla blamau VW, blamau dieselul, germanii, masinile clasice, orice este pozitionat diametral opus fata de Tesla. Acum vad ca fanii Tesla s-am mutat aici sa blameze Taycan si pe oricine gasesti un avantaj, oricat de mic este acel avantaj, in favoarea Taycan si in detrimentul Tesla. Nu e usor sa urasti. Mult succes! Edited by valitudor, 13 September 2019 - 19:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users