![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan

#199
Posted 13 September 2019 - 20:21

Poti sa reproduci unde am contestat avantajele Taycan ?
Stii ce e rau la voi fanii VW ? Presa v-a invatat ca tot ce face VW e perfect, prin review-uri in care evidentiau numai partile tari ale marcii si treceau sub tacere partile lor slabe. Nu faceau nici-un comparativ corect intre ele si alte marci. De aici si supararile voastre cand incearca cineva sa prezinte si punctele nu neaparat proaste ci sa spunem mai putin reusite fata de alte marci. Spre exemplu in timp ce la un Focus mereu vei vedea si evidentierea partilor slabe, la Golf nu vei intalni nimic despre asa ceva decat daca prezinta ceva comparativ cu o versiune anterioara. Am apreciat pe un sfat de cumparare un posesor de Golf care a spus clar ca a testat si Focus si Golf si a recunoscut ca tinuta de drum a Focus-ului e mai buna dupa ce a intrat mai fortat in niste curbe. A luat totusi Golf fiindca aspectul asta nu l-a interesat in aceeasi masura ca spatiul pentru pasagerii din spate care este mic la Focus. Asemenea chestii nu le vei vedea in nici-un review. Toate urla in cor VW este masina perfecta. Iar cine aduce vreo critica asupra vreunui aspect nu i se mai permite sa testeze masinile firmei asa cum i s-a intamplat spre exemplu lui Robert Adam. Referitor la Tesla cu atat mai mult trebuie evidentiate realizarile cu cat are impotriva ei cea mai ostila presa si care de cativa ani evidentiaza doar stirile negative in speranta de a o vedea doborata fiindca incurca multe interese. |
#200
Posted 13 September 2019 - 20:37

Stii ce e rau la voi fanii VW ? Presa v-a invatat ca tot ce face VW e perfect, prin review-uri in care evidentiau numai partile tari ale marcii si treceau sub tacere partile lor slabe. Nu faceau nici-un comparativ corect intre ele si alte marci. De aici si supararile voastre cand incearca cineva sa prezinte si punctele nu neaparat proaste ci sa spunem mai putin reusite fata de alte marci. Inca de la prima interventie am inteles si acceptat ca Tesla are cele mai vizibile avantaje de partea sa: are motoare mai puternice, mai eficente, au autonomie mai mare, are un raport performanta/pret net superior, are experienta. Tot ce am mai spus, in favoarea Porsche si nu Tesla, a fost ca unii oameni nu se limiteaza doar la aceste avantaje, altii prefera si altceva, iar acest "altceva" i-ar putea determina sa aleaga Porsche, chiar daca costa aproape dublu ca pret. Ei, asta a fost suficient sa apara acuzele cu invective, zei, etc. Ba mai mult, am pus un link cu opinia unui posesor de Model 3 care a insirat o lista cu unele lucruri la care nu se ma gandise nimeni, eu unul n-o facusem. Unele in favoarea Tesla, altele in favoarea Porsche. Ce ati facut voi? Pai tu ai facut un misto infantil de scrumiera, ca cica ala nu-i motiv, Hansolo i-a cautat repede bunicii sau vecinii, si a descoperit ca a intretinut relatii sexuale in studentie cu VW, iar inuendo0 stia el ca Porsche are doar un singur charger de 350 kW si ala in fata sediului. Stie sigur, ca doar el are electrica, nu ca mine... Cam asa decurg discutiile cu voi 3. Pierdere de vreme ![]() PS Invariabil a ajuns discutia la VW. Pfff Edited by valitudor, 13 September 2019 - 20:41. |
#201
Posted 13 September 2019 - 20:57

Nimic mai fals. Vorbesti doar ca sa nu taci. Atunci un exemplu ontopic : https://www.promotor...e-foto-18378599 Si cam toata presa abunda de astfel de "review-uri". Ti se pare ca eu am vorbit doar ca sa nu tac ? Edited by Ford4, 13 September 2019 - 20:58. |
#202
Posted 14 September 2019 - 06:23

Poti sa reproduci unde am contestat avantajele Taycan ? Stii ce e rau la voi fanii VW ? Presa v-a invatat ca tot ce face VW e perfect, prin review-uri in care evidentiau numai partile tari ale marcii si treceau sub tacere partile lor slabe. Nu faceau nici-un comparativ corect intre ele si alte marci. De aici si supararile voastre cand incearca cineva sa prezinte si punctele nu neaparat proaste ci sa spunem mai putin reusite fata de alte marci. Spre exemplu in timp ce la un Focus mereu vei vedea si evidentierea partilor slabe, la Golf nu vei intalni nimic despre asa ceva decat daca prezinta ceva comparativ cu o versiune anterioara. Am apreciat pe un sfat de cumparare un posesor de Golf care a spus clar ca a testat si Focus si Golf si a recunoscut ca tinuta de drum a Focus-ului e mai buna dupa ce a intrat mai fortat in niste curbe. A luat totusi Golf fiindca aspectul asta nu l-a interesat in aceeasi masura ca spatiul pentru pasagerii din spate care este mic la Focus. Asemenea chestii nu le vei vedea in nici-un review. Toate urla in cor VW este masina perfecta. Iar cine aduce vreo critica asupra vreunui aspect nu i se mai permite sa testeze masinile firmei asa cum i s-a intamplat spre exemplu lui Robert Adam. Referitor la Tesla cu atat mai mult trebuie evidentiate realizarile cu cat are impotriva ei cea mai ostila presa si care de cativa ani evidentiaza doar stirile negative in speranta de a o vedea doborata fiindca incurca multe interese. Ai uitat ca ti-am zis ca pe la 120k cu golful meu 5 luat de nou am mers sa segmentez motorul(pe.benzina - s-a spart un segment dupa 8 ani)? 😀 Am scris asta aici pe forum. Si la fel ca tipul cu focus... am ajuns tot la vw pentru ca asta mi s-a potrivit deși am văzut toate hibridele diaponibile din România. |
#203
Posted 14 September 2019 - 10:25

Atunci un exemplu ontopic : https://www.promotor...e-foto-18378599 Si cam toata presa abunda de astfel de "review-uri". Ti se pare ca eu am vorbit doar ca sa nu tac ? "Porsche Taycan stinge lumina la Tesla: Până la 761 CP şi o autonomie de 450 kilometri " Astea chiar sunt titluri de can-can, cu atat mai mult cu cat incepe cu niste date in care taman Tesla e in avantaj (acceleratia...cel putin pina la viteze (relativ) medii, autonomia...plus puterea, unde sunt leat). Aia arata ca o chestie scrisa de vreun fan de pe forumuri, nu de unul cu c^ta pretentie de profesionalism. Nu mai vorbim de orientarile diferite, una pastrand orientarea pro-sport a brandului, cealalta fiind un high performance sedan, dar ramanad la baza o masina (mare) de familie, cu 5+2 locuri, cu portbagaj de peste 2 ori cat cealalta, mergand chiar pina la aproape 200km plus de autonomie (aici vorbind de cea mai mare autonomie existenta pe un Taycan vs un S 100D (fara "P") samd. Referirile la profesionalismul lor din putinele comentarii sunt bine-meritate. ......................................................................................................................................................................... Din domeniu fapt divers, daca acel 9.8s pe 0-200 e real pentru Turbo S (si avand 2 trepte la transmisie, poate sa fie), cred ca Taycan se poate bate sa incerce sa intre in clasa 9s pe sfertul de mila (aia se intampla in momentul in care timpul realizat e 9.99s). Si un very low 10s ar fi exceptional ( 10.1 - 10.2) si asta cred ca e foarte realizabil. Adica sunt sanse reale de top 10 pe lista asta: https://en.wikipedia...by_acceleration PS: ma miram ca nu vedeam Rimac C1 in lista, desi a batut timpul lui 918 Spyder, dar cred ca asta e pentru ca masina a ramas etichetata ca si concept car. Edited by SorinGT, 14 September 2019 - 10:30. |
#204
Posted 14 September 2019 - 10:31

La sfertul de mila Taycanul este dezavantajat de cutia de viteze (greutate, pierderi de eficienta) si de greutatea masinii in sine. Dar pe 0-200, tiempul e excelent si daca mai e si repetibil e chiar si mai bine.
|
#205
Posted 16 September 2019 - 10:18

Faceti un exercitiu si cititi forumul posesorilor de taycan. Foarte multora li s-a spus ca masina o sa coste cam 80-90k de dolari de catre dealeri, nici nu se gandesc sa dea cei 180k pentru turbo S (de fapt ar fi peste 220k cu optionale) si asteapta sa vada cu ce specificatii va iesi 4S-ul. Sunt dezamagiti de autonomia reala. Porsche ofera un tool unde iti poti personaliza traseul (temp exterioara, temp interioara dorita, mix intre condus urba si extra-urban), iar multi ajunsesera la autonomii de ~270km la Turbo S.
Edited by figo1988, 16 September 2019 - 10:26. |
#206
Posted 16 September 2019 - 10:26

Asta e, pare ca fanii Porsche nu sunt pregatiti pentru noua paradigma alectrica.
Ar fi pacat daca atunci cand vor fi gata sa schimbe paradigma... n-ar mai exista Tesla lui Musk, pentru ca este mult mai probabil sa se intmple asta decat sa-si piarda Porsche fanii Edited by valitudor, 16 September 2019 - 10:26. |
#207
Posted 16 September 2019 - 10:32

Nu neaparat, cred ca in general cei care posteaza online vor fi procentual doar nemultumitii si cei foarte pasionati. Cred ca vor vinde lejer cateva mii de Taycan Turbo S, iar daca zvonurile se adeveresc (sunt multi pe forum care au relatii foarte bune cu dealerii si vad direct comunicatia pe care acestia o primesc de la Porsche), un 4S cu specificatii decente se va vinde destul de bine undeva la 125k de euro inainte de optionale.
|
#208
Posted 16 September 2019 - 10:49

nici nu se gandesc sa dea cei 180k pentru turbo S (de fapt ar fi peste 220k cu optionale) Apropo, asta pentru ca cei de la Porsche vand masini super premium, cu o multime de posibilitati de personalizare. Asta este un avantaj, nu un dezavantaj pentru Porsche. Dar am citit si eu fituica de la care te-ai inspirat... |
|
#209
Posted 16 September 2019 - 11:07

Apropo, asta pentru ca cei de la Porsche vand masini super premium, cu o multime de posibilitati de personalizare. Asta este un avantaj, nu un dezavantaj pentru Porsche. Dar am citit si eu fituica de la care te-ai inspirat... Ce fituica? ![]() Da, nu e un dezavantaj in mod normal. Problema e ca sistemul de configurare e foarte ciudat (in sens tipic Porsche). Nu e ca si cum vine deja incarcata de optiuni la 180k si oamenii au fost extravaganti si si-au adaugat scaune din piele de cerb. Cum am pornit configuratorul, cum mi-a aruncat o eroare, m-a obligat sa selectez nu stiu ce charger si mi-a mai adaugat 2600$. Oglinzi electrice si rabatabile 1k $. Un sistem ACC cu lane change assist, 4500$, 4800$ cu tot cu schimbarea care m-a obligat sa o fac la volan. |
#210
Posted 16 September 2019 - 11:50

Fituica de genul electrek sau teslarati, nu mai stiu unde am citit
Cum adica nu vine incarcata de optiuni la 180k? Iti inchipui ca la pretul ala vine fara oglinzi? Vorbesti serios? Are niste otiuni de personalizare, cateva tipuri de oglinzi. Poti sa le alege sau nu, asta nu inseamna ca o ei fara oglinzi Charger-ul e vreo mie, dar dupa cate stiu si la Tesla costa, sau nu? |
#211
Posted 16 September 2019 - 11:55

Se refera la oglinzi rabatabile cred, nu ca nu ar avea deloc. Nu stiu cum e la Porsche, dar am vazut pe configuratoare la Audi ca baga de multe ori la optionale chestii care nu prea ar fi de fapt de domeniul optionalelor, mai ales la preturile, chiar de plecare, din gama respectiva (gen asta cu oglinzile, incalzire in scaun pasager dreapta etc. pentru care cer destul de mult, iti ies si niste modificari ale configuratiei standard care iti mai adauga peste pretul optionalei respective etc. La naiba, cred ca nu ma inseala memoria, dar pe un A5 imi aduc aminte ca si senzorii de parcare spate (nu camera) erau de adaugat ca optionala.
Edited by SorinGT, 16 September 2019 - 12:00. |
#212
Posted 16 September 2019 - 11:57

Fituica de genul electrek sau teslarati, nu mai stiu unde am citit Cum adica nu vine incarcata de optiuni la 180k? Iti inchipui ca la pretul ala vine fara oglinzi? Vorbesti serios? Are niste otiuni de personalizare, cateva tipuri de oglinzi. Poti sa le alege sau nu, asta nu inseamna ca o ei fara oglinzi Cum zice si Sorin, oglinzi rabatabile si incalzite electric sunt optionale si costa in total ~1k $. Asa e si la BMW si la Mercedes si la Audi din cate stiu. |
#214
Posted 16 September 2019 - 12:09

#215
Posted 16 September 2019 - 12:18

Nope, nu asta s-a spus. Tu nu ai inteles.
S-a spus ca Porsche ar costa peste 220k cu optionale. Intrebarea este: care optionale? Alea care se gasesc pe Tesla? E o gluma. Altele, in plus, indisponibile pe alte masini? Ma mir ca ajunge doar la 220k, m-as astepta sa coste chiar mai mult. Am mai zis, am citit si eu fituica aia Tesla... ![]() |
#216
Posted 16 September 2019 - 12:31

Hai ca o complici si tu fortat (o imbarligi
![]()
S-a spus ca Porsche ar costa peste 220k cu optionale. De fapt mai mult, se pare. Dar ma rog, e fapt divers. Pentru clientii Porsche, nu cred ca ala e capatul de lume. https://www.auto-mot...s-konfigurator/ Edited by SorinGT, 16 September 2019 - 12:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users