![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan

#145
Posted 11 September 2019 - 15:04

E clar ca o stii mult mai bine decat altii. Ok, pe mine m-ai convins ca Porsche a anuntat Taycan-ul la aproape jumatate de pret fata de ce a scos. Totusi nu prea inteleg cum o masina cu 2,8 - 3.0 secunde 0-100 ar putea fi vanduta la 80k-100k dolari Eu cred ca noi doi avem aceeasi parere si, daca s-ar renunta la intepaturi, cel putin pe subiectul asta, cred ca am iesi mai bine. ![]() |
#146
Posted 11 September 2019 - 15:07

Totusi, nu sunt 100% sigur ca ai dreptate.
![]() Nu stiu ce inseamna "global brand ambassador", cred ca e un parteneriat pentru publicitate. Inca nu-mi imaginez ca un Porsche cu specificatiile alea sa fie anuntat oficial la pretul ala. Ala este pret de Tesla, Audi, BMW, etc, desi in afara de Tesla nimeni n-a scos asa ceva Dar o iau de buna ce ai spus. De departe este cel mai bun argument de pana acum Edited by valitudor, 11 September 2019 - 15:08. |
#147
Posted 11 September 2019 - 15:12

80.000Euro cu tot cu TVA e departe de realitate dar un model RWD mai chel pe la 100k Euro nu-l vad imposibil. Problema e ca atunci dau in ditamai groapa de marketing. E ok sa vinzi un produs mai bun din multe perspective (Turbo S e mai dezirabil decat Model S pentru multi) cu un pret mai mare. Ce nu prea poti face e sa vinzi la acelasi pret un produs mai prost. Adica ajungi la 100k de dolari si vinzi un Taycan de 400CP (cam asta se sugera acum 1-2 ani cu privire la versiunea de baza), chel, cu autonomie la 2/3 fata de un Model S. Si nu e vorba neaparat ca nu ar vinde, dar ar fi un dezastru dpdv de marketing si s-ar cam face de ras. |
#148
Posted 11 September 2019 - 15:16

@figo1988: sunt de acord cu tine; pe de alta parte eu cat timp am locuit in Irlanda am vazut la greu seria 3 cu motor de 1.5l in 3 cilindri (318i), Audi A3 cu motor de 1l in 3 cilindri si alte masini 'premium' atat de chele incat indivizii aia care au luat masina ar fi iesit mai bine cu o masina non-premium mai bine echipata si cu performante mai bune.
Nu as vrea sa generalizez dar mi se pare ca multi din producatorii de masini premium au reusit pana acum sa vanda masini care la exterior arata similar cu modele mai scumpe (gen pachet S-Line sau M) dar cu motoare in 3 cilindri. Edited by MembruAnonim, 11 September 2019 - 15:18. |
#149
Posted 11 September 2019 - 15:18

Totusi nu prea inteleg cum o masina cu 2,8 - 3.0 secunde 0-100 ar putea fi vanduta la 80k-100k dolari Ia uita-te la Tesla. Sau te dor ochii daca vezi altceva decat se vede prin ochelarii de cal pe care ti i-a pus grupul VAG ![]() |
#150
Posted 11 September 2019 - 15:18

Totusi, nu sunt 100% sigur ca ai dreptate. ![]() Nu stiu ce inseamna "global brand ambassador", cred ca e un parteneriat pentru publicitate. Inca nu-mi imaginez ca un Porsche cu specificatiile alea sa fie anuntat oficial la pretul ala. Ala este pret de Tesla, Audi, BMW, etc, desi in afara de Tesla nimeni n-a scos asa ceva Parerea mea e ca astea au fost informatiile comunicate dealerilor acum 1-2 ani. Porsche Brand Ambassador e o persoana din echipa de sales, e greu de crezut ca ar inventa informatiile. Si cred ca asta era planul atunci. Intre timp Tesla a updatat Model S cu tehnologia de pe Model 3 si i-a cam bagat intr-un impas dpdv al pozitionarii. Problema pe care o vad la electrice e ca nu mai merge strategia de la ICE. Acolo era clar, aveai un model de baza cu X cp si vindeai modelul de top cu un multiplu semnificativ de X cp. Motoare complet diferite si aia era. Acum, la electrice mi se pare mai complicat. Principalul cost vine din baterie si e cam de porc sa vinzi la 90k $ o masina cu autonomie de ZOE. |
#151
Posted 11 September 2019 - 15:31

Ok, sunt de acord cu ultimele 2 mesaje. Cand il vor scoate pe ala, poate o sa aiba si baterii cu densitate mai mare, la pret suficient de mic
|
#152
Posted 11 September 2019 - 15:53

Ia uita-te la Tesla. Sau te dor ochii daca vezi altceva decat se vede prin ochelarii de cal pe care ti i-a pus grupul VAG ![]() Eu am inteles mesajul lui valitudor referindu-se la Taycan. Daca 0-100 e tot ceea ce conteaza, atunci se pot obtine numerele alea si mai ieftin, inclusiv cu ICE ![]()
Ok, sunt de acord cu ultimele 2 mesaje. Cand il vor scoate pe ala, poate o sa aiba si baterii cu densitate mai mare, la pret suficient de mic Da, asta e singura explicatie.
@figo1988: sunt de acord cu tine; pe de alta parte eu cat timp am locuit in Irlanda am vazut la greu seria 3 cu motor de 1.5l in 3 cilindri (318i), Audi A3 cu motor de 1l in 3 cilindri si alte masini 'premium' atat de chele incat indivizii aia care au luat masina ar fi iesit mai bine cu o masina non-premium mai bine echipata si cu performante mai bune. Nu as vrea sa generalizez dar mi se pare ca multi din producatorii de masini premium au reusit pana acum sa vanda masini care la exterior arata similar cu modele mai scumpe (gen pachet S-Line sau M) dar cu motoare in 3 cilindri. Inteleg la ce te referi. Sincer, nu stiu ce sa zic. Mi se pare ca taind costurile de productie ale Taycan la aproape 1/2, cu tehnologia de azi, ar ajunge la niste specificatii jenante, mai ales din perspectiva autonomiei. Ok, nu ai nevoie de 600-700cp, dar ai nevoie sa faci macar 400km cu un "plin". Si din ce vad, nu cred ca e posibil pentru Porsche sa lanseze azi un Taycan cu 400km autonomie, presupunand ca cel de 180k nu are o marja absolut nesimtita. |
#153
Posted 11 September 2019 - 15:57

Eu am inteles mesajul lui valitudor referindu-se la Taycan. Daca 0-100 e tot ceea ce conteaza, atunci se pot obtine numerele alea si mai ieftin, inclusiv cu ICE ![]() Stai linistit ca si eu il intelesesem ca m-am obisnuit cu stilul lui alunecos de a-si exprima ideile. Voiam doar sa-i dau o lectie de cum sa se exprime incat sa nu-si mai lase spatiu de manevra de a o da la intors. |
#154
Posted 11 September 2019 - 15:58

#155
Posted 11 September 2019 - 16:15

Da, dar asta ziceam mai sus ![]() ![]() |
|
#156
Posted 11 September 2019 - 16:28

Ma mir ca nu a aparut mai devreme threadul asta. Asta e si motivul pentru care detaliile tehnice au contat mai putin. Un articol care mi s-a parut destul de bine detaliat pe aspectele tehnice constructive: https://jalopnik.com...ngin-1837802533 Motoare, sasiu, baterii, inverter, etc. No ICE ![]() Edited by Hansolo, 11 September 2019 - 16:29. |
#157
Posted 11 September 2019 - 20:49

Parerea mea e ca astea au fost informatiile comunicate dealerilor acum 1-2 ani. Porsche Brand Ambassador e o persoana din echipa de sales, e greu de crezut ca ar inventa informatiile. Si cred ca asta era planul atunci. Intre timp Tesla a updatat Model S cu tehnologia de pe Model 3 si i-a cam bagat intr-un impas dpdv al pozitionarii. - pretul de 80k, impreuna cu cele ale versiunilor superioare nu fusesera confirmate de Porsche, erau doar supozitiile ziaristilor, inclusiv ale lui - Luna trecuta Porsche a confirmat doar ca timpul de 0-100 km/h era de 3,5 secunde. O diferenta enorma fata de actualul 2,8 secunde - Tot atunci, au confirmat ca incarcarea se face la 150 kWh, insa in realitate se poate incarca la 270 kW, urmand ca de la anul sa fie upgradat la 350 kW. |
#158
Posted 11 September 2019 - 21:15

Nici nu era altceva de asteptat din partea ta decat sa "aperi" cu orice pret zeul VW. Chiar daca asta inseamna sa iti calci in picioare demnitatea.
S-au pus o groaza de linkuri in care se mentiona pretul de 80.000. Daca nu venea din surse oficiale Porsche atunci de ce nu l-au dezmințit? Ba mai mult, Oliver Blume lasa de inteles intervalul de pret. Sa mai pun o data linkul? Figo a postat ceva oficial. Dar nu, tu da-i si lupta de parca nu e clar ca au mintit pe fata, cum le e obiceiul. Si tu nu faci decat sa le propagi minciunile. Despre puterea de incarcare: Taycanul încarcă de serie cu 50kw, sunt masini electrice de 5 ori mai ieftine care încarcă la aceeasi putere. Pentru a incarca la 150kw trebuie sa cumperi o optiune extra. Iar ca sa incarce la 270kw trebuie sa folosesti incarcatoare de 800volti, care sunt foarte multe in Europa: exact 1 in fata sediului Porsche. Hahaha. Ce gluma buna. Mai zi-ne cum va fi upgradat la 350kw? E clar ca te depășește tehnologia asta noua, mai bine rămâi la diesel, la rapoarte de compresie si trepte de viteze, decât sa dezinformezi despre noua "paradigma". |
#159
Posted 11 September 2019 - 21:53

Nici nu era altceva de asteptat din partea ta decat sa "aperi" cu orice pret zeul VW. Chiar daca asta inseamna sa iti calci in picioare demnitatea. S-au pus o groaza de linkuri in care se mentiona pretul de 80.000. Daca nu venea din surse oficiale Porsche atunci de ce nu l-au dezmințit? Ba mai mult, Oliver Blume lasa de inteles intervalul de pret. Sa mai pun o data linkul? Figo a postat ceva oficial. Dar nu, tu da-i si lupta de parca nu e clar ca au mintit pe fata, cum le e obiceiul. Si tu nu faci decat sa le propagi minciunile. Sa-l apar pe zeul VW de cine, de tine? Pai cum asa, pana aici a fost dragostea de electrice? Pana la ura fata de VW? ![]() Oliver Blume a promis un Porsche ieftin doar celor care nu prea pricep limba engleza, cum esti tu si Hansolo, ceilalti n-au vazut inca vreo afirmatie certa legata de pret din partea acestuia. Asa cum am mai spus, ziaristul din filmul de mai sus a confirmat faptul ca Porsche nu comunicase nimic oficial legat de pret la data de 6 august 2019. Si-a dat si el cu parerea la fel ca ceilalti. Figo nu a postat nimic oficial, a postat parerea unui ambasador Porsche, care nu inseamna ca este oficiala.
Hahaha. Ce gluma buna. Mai zi-ne cum va fi upgradat la 350kw? E clar ca te depășește tehnologia asta noua, mai bine rămâi la diesel, la rapoarte de compresie si trepte de viteze, decât sa dezinformezi despre noua "paradigma". ![]() Sincer, ma cam lasa rece subiectul, nu-mi permit asa ceva, iar daca mi-as permite, nu mi l-as lua. Dar imi face placere sa-ti arat cat esti de habarnist, Cica un singur incarcator la 350 kw in fata la Porsche. LOL Alte 90 in urmatorii 2 ani. |
#160
Posted 11 September 2019 - 23:32

Sa-l apar pe zeul VW de cine, de tine? Pai cum asa, pana aici a fost dragostea de electrice? Pana la ura fata de VW? ![]() Oliver Blume a promis un Porsche ieftin doar celor care nu prea pricep limba engleza, cum esti tu si Hansolo, ceilalti n-au vazut inca vreo afirmatie certa legata de pret din partea acestuia. Asa cum am mai spus, ziaristul din filmul de mai sus a confirmat faptul ca Porsche nu comunicase nimic oficial legat de pret la data de 6 august 2019. Si-a dat si el cu parerea la fel ca ceilalti. Figo nu a postat nimic oficial, a postat parerea unui ambasador Porsche, care nu inseamna ca este oficiala. Ce-ti mai plesneste vena de ciuda.... ![]() Sincer, ma cam lasa rece subiectul, nu-mi permit asa ceva, iar daca mi-as permite, nu mi l-as lua. Dar imi face placere sa-ti arat cat esti de habarnist, Cica un singur incarcator la 350 kw in fata la Porsche. LOL Alte 90 in urmatorii 2 ani. Ceea ce a postat figo arata doar ca Porsche a fost destul de istet sa-si dea seama ca nu poate ajunge din urma Tesla si atunci a schimbat macazul spre o zona unde sa nu concureze cu aceasta dar sa-i exploateze slabiciunile pentru a-si asigura material de marketing. Si cum singura slabiciune a Tesla era, subliniez era, faptul ca nu putea sustine reprize prelungite la viteza maxima au zis sa o marketeze ca masina sport. Insa asta a dus-o la un pret enorm, fiindca in afara de pretul mare al bateriilor s-a adaugat si un motor cu materiale rare si scumpe (unde e unbrutus acum sa ne vorbeasca de exploatarea copiilor din Congo ![]() A fost o miscare bine gandita si care-i va asigura o clientela care in nici-un caz nu va fi din cea a Tesla. Cat despre statiile de incarcare ma faci sa rad. Mi se pare ca asta va fi principala problema a Taycan nu daca e mai buna sau nu decat Tesla fiindca pierde principalul avantaj al incarcarii ceva mai rapide (350 KWH vs 250 kwh la Tesla) Zici 90 de statii in 2 ani ? Calculeaza in cati ani va ajunge la peste 22000 de statii cat are Tesla ![]() |
#161
Posted 12 September 2019 - 05:48

La ce anume te referi dintre cele scrise de Figo? La spusele ambasadorului Porsche? Ambasadorul Porsche NU reprezinta o pozitie oficiala in companiei, e doar o imagine de marketing. Nu cred ca a mintit ambasadorul, pur si simplu a speculat gresit. Maria Sharapova new Porsche brand ambassador Mark Webber Ambasador Porsche Doar nu-ti inchipui ca Sharapova lucreaza la Porsche, nu-i asa? ![]() Dar hai sa ignram Taycan si sa vadem care sunt masinile Porsche care sunt in aceeasi clasa de pret cu Tesla, se vedem cat de mult si-a adaptat Porsche preturile sa se fereasca de Tesla. ![]() Macan 400 CP, 4,5 s 0-100 km/h, 100.000€ 718 Cayman 420 CP, 4,4s 0-100 km/h, 96.000€ Cayenne 550 CP, 3,9s 0-100 km/h, 150.000€ Panamera 550 CP, 3,8s 0-100 km/h, 160.000€ 911 450 CP, 3,6s 0-100 km/h, 130.000€ 911 GT3 RS 520 CP, 3,2s 0-100 km/h, 195.000€ 911 GT2 RS 700 CP, 2,8s 0-100 km/h, 285.000€ Taycan 625/761 CP, 2,8s 0-100 km/h, 185.000€ Este evident ca nu aveau cum sa lanseze un Porsche cu asemenea specificatii la 80.000€. Zau, continui o discutie stipida, absurda. Porsche nu e Tesla si nu a avut niciodata masini la pret si performante apropiate
Si cum singura slabiciune a Tesla era, subliniez era, faptul ca nu putea sustine reprize prelungite la viteza maxima au zis sa o marketeze ca masina sport.
A fost o miscare bine gandita si care-i va asigura o clientela care in nici-un caz nu va fi din cea a Tesla.
Cat despre statiile de incarcare ma faci sa rad. Mi se pare ca asta va fi principala problema a Taycan nu daca e mai buna sau nu decat Tesla fiindca pierde principalul avantaj al incarcarii ceva mai rapide (350 KWH vs 250 kwh la Tesla) Zici 90 de statii in 2 ani ? Calculeaza in cati ani va ajunge la peste 22000 de statii cat are Tesla ![]() ![]() |
|
#162
Posted 12 September 2019 - 06:52

Figo nu a postat nimic oficial, a postat parerea unui ambasador Porsche, care nu inseamna ca este oficiala. Porsche Brand Ambassador e angajat Porsche după cum îți dai seama din logo-urile pe care le folosește în email și din informațiile disponibile public. E un fel de senior din echipa de vânzări caruia i se da in folosinta un Porsche pentru a se putea pune cumva in pielea clientului. Sau crezi ca a intrat Mark Webber sa posteze pe Glassdoor? ![]() https://www.glassdoo...RVW23453680.htm Sau astia mint? https://www.macanfor...ambassador.html Quote "One such program is the Porsche Brand Ambassador Certification process, which involves putting personnel directly into the customer experience themselves so they understand it firsthand." So, salespeople get training where they act like a customer & deal with other salespeople so they "understand" what it feels like to be a Porsche customer? Dar, daca vrei ceva si mai oficial, poftim: https://www.autogaze...-989393457.html Quote Porsche will launch the Taycan with two battery sizes, "starting with the larger package. The entry-level version with the smaller battery will start at under € 100,000, "announced Blume.
Macan 400 CP, 4,5 s 0-100 km/h, 100.000€ 718 Cayman 420 CP, 4,4s 0-100 km/h, 96.000€ Cayenne 550 CP, 3,9s 0-100 km/h, 150.000€ Panamera 550 CP, 3,8s 0-100 km/h, 160.000€ 911 450 CP, 3,6s 0-100 km/h, 130.000€ 911 GT3 RS 520 CP, 3,2s 0-100 km/h, 195.000€ 911 GT2 RS 700 CP, 2,8s 0-100 km/h, 285.000€ Taycan 625/761 CP, 2,8s 0-100 km/h, 185.000€ ?!?!? Majoritatea din lista ta sunt masini sport cu tractiune spate. Sa le compari doar la 0-100 e undeva la nivelul de Fast & Furious. Edited by figo1988, 12 September 2019 - 06:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users