![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme semnal UPC TV Digital Bucuresti
Last Updated: Sep 12 2020 17:50, Started by
macsfx
, Aug 17 2019 22:51
·
0

#1
Posted 17 August 2019 - 22:51

Abonat UPC pe TV de 5 ani, in prezent pe grila Play Maxim + HBO MaxPack + Passion
De 2 luni am macrocabluri constant / periodic ingheata imaginea si sunetul. Cei de la tehnic au venit de 2 ori in locatie, au constatat ca semnalul nu e ok si a ramas sa trimita o alta echipa, ca "noi nu ne ocupam de asta, e o problema pe retea". Nici pana in ziua de astazi n-a ajuns echipa a doua, care sa rezolve problema "de pe retea". Eu le-am tot facut sesizari intre timp. Ultima astazi - dupa 9 dimineata, cand cel din call center nu putea programa din sistem un interval disponibil ca sa vina un alt tehnician. Si a ramas ca primesc prin SMS intervalul de programare. N-a venit niciun SMS. De fiecare data cand am sunat, robotul de la call center tot mentiona: "avem disfunctionalitati in localitatile cutare si cutare.....Bucuresti, sectoarele....cu termen de remediere in jurul orei....". Sunt cei mai buni pe partea de TV, nu vreau sa reziliez, dar ma seaca maxim ca n-au fost in stare timp de 2 luni sa rezolve o sesizare. S-a mai lovit cineva de problemele astea pentru partea de TV Digital in Bucuresti? Edited by macsfx, 17 August 2019 - 23:03. |
#2
Posted 17 August 2019 - 23:04

#3
Posted 17 August 2019 - 23:17

marius664, reformulez pentru tine: au cea mai complexa grila TV de pe piata raportata la pret / beneficiu.
Si pana acum 2 luni, au remediat exemplar toate problemele tehnice survenite. De cand cu vanzarea catre Vodafone, vad ca e o debandada totala. P.S. N-o spun din postura unui hater, ca sunt abonat Vodafone pe telefonie mobila de 10 ani. Si ma astept la servicii integrate mult mai bune. Edited by macsfx, 17 August 2019 - 23:29. |
#4
Posted 17 August 2019 - 23:59

Mi-am dat seama, ca si multi altii ca la asta te-ai referit.Insa din postura unuia care nu stie ce grila au si citeste ce-ai postat tu...Oricum daca baga si cele 2 canale de sport ale Clever, UPC acopera o arie care era deficitara rau de tot, si anume continutul sportiv.Iar romanul se stie, este mare amator de sport...mai ales de fotbal...
|
#5
Posted 18 August 2019 - 04:50

Insista.
Suna, trimite mail, mergi la sediu. Doar asa se poate. Suna zilnic. De mai multe ori pe zi chiar. |
#6
Posted 18 August 2019 - 07:02

Eu mereu am probleme cu netul UPC. De abia aștept să tai firul intr o zi
|
#7
Posted 18 August 2019 - 17:41

Depinde de zona, eu am probleme cu caderile destul de rar dar si cand pica dureaza cel putin 24h sa rezolve problema. Faza nasoala este ca de partea de mentenanta retea nu se ocupa direct UPC, au firme care fac asta in locul lor si in functie de cati angajati au firmele respective reiese calitatea reparatiilor.
Edited by n1k3z0r, 18 August 2019 - 17:42. |
#8
Posted 20 August 2019 - 19:52

S-a rezolvat dupa n sesizari. Erau ceva probleme cu echipamentele din zona. Sper s-o tina tot asa!
![]() |
#9
Posted 21 November 2019 - 18:28

Este cazut semnalul UPC de azi dimineata in cateva zone din Bucuresti, In sectorul 1 zona Buc Noi, nu si-a revenit nici pana acum.. nu este nici tv nici Internet...
|
#11
Posted 22 November 2019 - 00:49

Au o avarie, se mai intampla si la case mai mari. Stati cu telefoanele pe ei
|
|
#12
Posted 21 June 2020 - 11:32

Salut,
De cand au devenit Vodafone,mai intampina cineva probleme pe partea de semnal in Bucuresti sector 3? Sunt abonat din 2010 la ei si niciodata nu am avut problemele astea... O data la 2-3 zile apare problema de semnal,tine 1-2 zile dupa care dispare. Maine vine un tehnician de la ei(a nu stiu cata oara),dar daca nici acum nu rezolva o sa ma vad nevoit sa trec la RCS. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r4cbT5FaY8U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EhLNOHngzsI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FUwi61ri7gc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ![]() ![]() ![]() |
#13
Posted 23 June 2020 - 14:13

Oserv ca ai un router langa. Poti sa verifici calitatea/nivelul semnalului, opresti routerul si verifici dinnou.
Posibil sa bruieze routerul semnalul catv.
Edited by Dany_Darke, 23 June 2020 - 16:21.
|
#14
Posted 23 June 2020 - 20:49

Era semnalul slab la intrarea in casa. A mesterit ceva pe la cutia de pe hol si acum vad ca este ok...
|
#15
Posted 14 August 2020 - 13:19

Si ieri la amiaza a cazut Internetul si azi. Si cand suni in call center iti spune ca ai de asteptat mai bine de jumatate de ora...
De cand a preluat Vodafone UPC-ul e din ce in ce mai rau... UPC-ul avea si chat, Vodafone-ul are roboti care te tin la telefon... Hai cu terminarea perioadei contractuale... ![]() Pentru reclamatii la Protectia Consumatorului exista o perioada maxima de downtime pe luna? Edited by vRusu, 14 August 2020 - 13:33. |
#16
Posted 14 August 2020 - 13:48

Si ieri la amiaza a cazut Internetul si azi. Si cand suni in call center iti spune ca ai de asteptat mai bine de jumatate de ora... De cand a preluat Vodafone UPC-ul e din ce in ce mai rau... UPC-ul avea si chat, Vodafone-ul are roboti care te tin la telefon... Hai cu terminarea perioadei contractuale... ![]() Pentru reclamatii la Protectia Consumatorului exista o perioada maxima de downtime pe luna? Oricum o sa îți zică ca nu e din vina lor. Asta e placa clasica |
#17
Posted 15 August 2020 - 08:42

|
#18
Posted 12 September 2020 - 17:50

Si ieri la amiaza a cazut Internetul si azi. Si cand suni in call center iti spune ca ai de asteptat mai bine de jumatate de ora... De cand a preluat Vodafone UPC-ul e din ce in ce mai rau... UPC-ul avea si chat, Vodafone-ul are roboti care te tin la telefon... Hai cu terminarea perioadei contractuale... ![]() Pentru reclamatii la Protectia Consumatorului exista o perioada maxima de downtime pe luna? Future looks better, istoria a dovedit-o, depinde cu cine.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users